Tanda Lelaki Tak Subur Yang Semua Suami Wajib Ambil Tahu

Biasanya kalau pasangan susah untuk mengandung, isteri yang akan dituduh sebagai mandul. Tahukah anda, lelaki pun ada masalah kesuburan. Jom saya kongsikan tanda lelaki tak subur yang semua suami wajib ambil tahu.

Tanda lelaki tak subur, tanda lelaki kurang subur, tanda lelaki subur, lelaki tak subur, lelaki tidak subur, lelaki kurang subur, punca lelaki tak subur, ciri2 lelaki tak subur, punca lelaki tidak subur, penyebab lelaki tidak subur, faktor lelaki tidak subur, pentada lelaki tidak subur, kenapa lelaki tidak subur, ciri lelaki tidak subur, air mani lelaki tidak subur, lelaki gemuk kurang subur,

Tanda Lelaki Tak Subur Yang Semua Suami Wajib Ambil Tahu

Di antara simptom yang akan dihadapi ialah:

1. Masalah dalam hubungan seksual seperti kurang keinginan untuk bersama. Jika anda rasa tidak berminat untuk bersama isteri, jangan dibiarkan. Ia adalah antara tanda anda bermasalah.

2. Sukar dirangsang. Sukar dirangsang juga adalah antara tanda lelaki tak subur.

3. Ejakulasi pramatang. Ini adalah mimpi ngeri bagi setiap lelaki. Buang rasa malu, cepat-cepat dapatkan rawatan. Kalau dibiarkan, ia boleh menjadi punca anda gagal mendapat zuriat,

4. Bengkak, sakit atau ketulan di bahagian testis. Kalau ada kelainan pada organ seks anda, itu juga adalah antara tanda lelaki tak subur.

5. Rambut atau bulu yang semakin berkurangan. Itu adalah petanda bahawa anda mengalami masalah hormon atau kromosom. Masalah ini akan menyebabkan anda jad tak subur.

6. Gagal mendapat anak selepas setahun mencuba. Kalau dah setahun mencuba tapi masih belum mengandung, mungkin anda atau isteri ada masalah kesuburan. Cuba tengok, period isteri ok ke setiap bulan? Ada senggugut? Ada keputihan? Atau pun mungkin anda yang bermasalah?

Apa Nak Buat Untuk Tingkatkan Kesuburan Lelaki?

Anda boleh tingkatkan kesuburan dengan cara:

1. Elakkan perkara yang menjadi punca tak subur.

2.Amalkan petua kesuburan lelaki supaya isteri mudah mengandung.

3. Amalkan petua elakkan mati pucuk & lemah tenaga batin ini.

4. Amalkan Set Suami Gagah Shaklee yang membantu:

  • Meningkatkan keinginan untuk bersama.
  • Bertahan lebih lama ketika bersama.
  • Meningkatkan kesihatan organ seks.
  • Menghasilkan air mani yang lebih pekat.
  • Menghasilkan sperma yang lebih banyak.
  • Menghasilkan sperma yang sihat & kuat. Mampu berenang dengan kuat & tahan lebih lama di dalam rahim isteri.
  • Meningkatkan kesuburan anda supaya isteri lebih cepat mengandung.

Tanda lelaki tak subur, tanda lelaki kurang subur, tanda lelaki subur, lelaki tak subur, lelaki tidak subur, lelaki kurang subur, punca lelaki tak subur, ciri2 lelaki tak subur, punca lelaki tidak subur, penyebab lelaki tidak subur, faktor lelaki tidak subur, pentada lelaki tidak subur, kenapa lelaki tidak subur, ciri lelaki tidak subur, air mani lelaki tidak subur, lelaki gemuk kurang subur,

Kalau ada bajet lebih, boleh ambil Vivix yang membantu memperbaharui DNA & sel dalam organ pembiakan anda supaya mnghasilkan sperma yang lebih berkualiti.

Tanda lelaki tak subur, tanda lelaki kurang subur, tanda lelaki subur, lelaki tak subur, lelaki tidak subur, lelaki kurang subur, punca lelaki tak subur, ciri2 lelaki tak subur, punca lelaki tidak subur, penyebab lelaki tidak subur, faktor lelaki tidak subur, pentada lelaki tidak subur, kenapa lelaki tidak subur, ciri lelaki tidak subur, air mani lelaki tidak subur, lelaki gemuk kurang subur,

Sekarang anda dah tahu tanda lelaki tak subur yang semua suami wajib tahu. Anda ada salah satu daripada tanda-tanda tu? Jangan buang masa. Lagi lama tunggu, lagi teruk masalah kesuburan anda.  Hubungi saya sekarang untuk mendapatkan vitamin Shaklee anda.

Tanda lelaki tak subur, tanda lelaki kurang subur, tanda lelaki subur, lelaki tak subur, lelaki tidak subur, lelaki kurang subur, punca lelaki tak subur, ciri2 lelaki tak subur, punca lelaki tidak subur, penyebab lelaki tidak subur, faktor lelaki tidak subur, pentada lelaki tidak subur, kenapa lelaki tidak subur, ciri lelaki tidak subur, air mani lelaki tidak subur, lelaki gemuk kurang subur,

Hampir Botak Sebab Rambut Gugur Semasa Mengandung

Tahukah anda? Ada wanita yang hampir botak sebab rambut gugur semasa mengandung. Mungkin anda tersenyum bila baca, tapi percayalah bahawa kalau anda sayangkan suami & taknak jadi botak, masalah rambut gugur semasa mengandung jangan dipandang ringan.

rambut gugur, masalah rambut gugur, rambut gugur shaklee, shaklee untuk rambut gugur, rambut gugur semasa mengandung, rambut gugur semasa hamil, rambut gugur ketika mengandung, rambut gugur ketika hamil, rambut gugur teruk, rambut gugur banyak, punca rambut gugur, punca rambut gugur dengan banyak, punca rambut gugur ketika hamil, punca rambut gugur semasa hamil, punca rambut gugur semasa mengandung, punca rambut gugur semasa hamil, merawat rambut gugur, rawatan rambut gugur, petua rambut gugur, tips rambut gugur, atasi masalah rambut gugur, keguguran rambut semasa mengandung, keguguran rambut ketika mengandung,

Hampir Botak Sebab Rambut Gugur Semasa Mengandung 

Yang sebenarnya, setiap manusia kehilangan sekurang-kurangnya 100 helai rambut setiap hari. Banyak kan? Tapi kita tak sedar. Lagi pun 100 helai yang hilang tu tak bagi efek pun kepada rambut kita sebab kat atas kepala kita ada lebih kurang 100,000 helai rambut.

Tapi bila banyak sangat rambut yang gugur sampai lantai bilik air penuh dengan rambut setiap kali kita mandi, dan kita mula perasan rambut dah mula menipis, jaga-jaga! Anda perlu ambil perhatian sebelum kepala mulai botak.

Ada seorang pelanggan saya mengandung setelah 3 bulan mengambil Set Kesuburan Shaklee. Alhamdulillah sepanjang tempoh kehamilan, semuanya berjalan dengan lancar. Cuma seperti ibu mengandung yang lain, beliau mengalami masalah rambut gugur. Alhamdulillah, setelah beliau amalkan tips yang saya bagi, dah tak banyak rambut yang gugur.

Kenapa rambut kita gugur dengan banyak semasa mengandung?

1. Perubahan Hormon

Bermula dari hari pertama kita mengandung, berlaku perubahan hormon yang dramatik dalam tubuh badan kita. Perubahan hormon yang mendadak menyebabkan rambut semakin banyak yang gugur, tetapi tak banyak yang tumbuh. Malah kita juga akan mengalami masalah rambut gugur selepas bersalin & makin teruk bila baby dah mula pandai main air liur 😉

rambut gugur, masalah rambut gugur, rambut gugur shaklee, shaklee untuk rambut gugur, rambut gugur semasa mengandung, rambut gugur semasa hamil, rambut gugur ketika mengandung, rambut gugur ketika hamil, rambut gugur teruk, rambut gugur banyak, punca rambut gugur, punca rambut gugur dengan banyak, punca rambut gugur ketika hamil, punca rambut gugur semasa hamil, punca rambut gugur semasa mengandung, punca rambut gugur semasa hamil, merawat rambut gugur, rawatan rambut gugur, petua rambut gugur, tips rambut gugur, atasi masalah rambut gugur, keguguran rambut semasa mengandung, keguguran rambut ketika mengandung,

2. Stress

Semasa mengandung, biasanya kita akan berasa penat & badan menjadi stress. Tekanan ini menyebabkan pertumbuhan rambut menjadi terbantut.

Apa Nak Buat Kalau Banyak Sangat Rambut Gugur Semasa Mengandung?

1. Kurangkan bahan kimia

Bahan kimia yang dimaksudkan ialah syampu dan perapi. Syampu dan perapi di pasaran mengandungi lambakan bahan kimia yang menjadi punca rambut gugur & tidak subur. Anda boleh bertukar kepada syampu Prosante Hair Care Shaklee yang semulajadi dan bebas bahan kimia. Insya Allah selepas 2 minggu anda akan merasa perbezaanya.

rambut gugur, masalah rambut gugur, rambut gugur shaklee, shaklee untuk rambut gugur, rambut gugur semasa mengandung, rambut gugur semasa hamil, rambut gugur ketika mengandung, rambut gugur ketika hamil, rambut gugur teruk, rambut gugur banyak, punca rambut gugur, punca rambut gugur dengan banyak, punca rambut gugur ketika hamil, punca rambut gugur semasa hamil, punca rambut gugur semasa mengandung, punca rambut gugur semasa hamil, merawat rambut gugur, rawatan rambut gugur, petua rambut gugur, tips rambut gugur, atasi masalah rambut gugur, keguguran rambut semasa mengandung, keguguran rambut ketika mengandung,

2. Lembabkan rambut

Rambut gugur kerana kulit kepala yang kering, dan mungkin juga berkelemumur. Oleh itu melembabkan kulit kepala boleh mengurangkan masalah rambut gugur. Anda boleh melembabkan kulit kepala dengan menyapu minyak zaitun atau pun santan.

3. Elakkan mendandan rambut secara berlebihan

Jangan ikat rambut dengan terlalu ketat kerana ia boleh melemahkan akar rambut & menyebabkan keguguran rambut yang teruk. Dan jangan sesekali mengikat rambut semasa ia masih basah.

4. Elakkan penggunaan hair dryer

Hair dryer, seperti namanya akan menyebabkan rambut kering sehingga ke akar, menjadikan akar rambut menjadi lemah & mudah gugur. Oleh itu elakkan menggunakan hari dryer.

5.  Banyakkan pengambilan Zinc

Masalah rambut gugur boleh diatasi dengan pengambilan Zinc. Di antara makanan yang kaya dengan zinc ialah pisang, keju, kekacang, tiram, daging merah, ikan salmon, asparagus, telur dan avakado. Nak mudah? Ambil je Zinc Complex Shaklee. Cuma ambil sebiji sehari dah memenuhi keperluan zinc yang anda perlukan dalam sehari. Sebotol ada 120 biji, harganya cuma RM33.75. Berbaloi sangat-sangat!

rambut gugur, masalah rambut gugur, rambut gugur shaklee, shaklee untuk rambut gugur, rambut gugur semasa mengandung, rambut gugur semasa hamil, rambut gugur ketika mengandung, rambut gugur ketika hamil, rambut gugur teruk, rambut gugur banyak, punca rambut gugur, punca rambut gugur dengan banyak, punca rambut gugur ketika hamil, punca rambut gugur semasa hamil, punca rambut gugur semasa mengandung, punca rambut gugur semasa hamil, merawat rambut gugur, rawatan rambut gugur, petua rambut gugur, tips rambut gugur, atasi masalah rambut gugur, keguguran rambut semasa mengandung, keguguran rambut ketika mengandung,

Semoga info tadi bermanfaat untuk anda. Amalkan tips yang saya amalkan tadi supaya anda tak mengalami keadaan ngeri hampir botak sebab rambut gugur semasa mengandung. Nak order syampu Prosante Hair Care Shaklee atau Zinc Complex? Hubungi saya sekarang!

rambut gugur, masalah rambut gugur, rambut gugur shaklee, shaklee untuk rambut gugur, rambut gugur semasa mengandung, rambut gugur semasa hamil, rambut gugur ketika mengandung, rambut gugur ketika hamil, rambut gugur teruk, rambut gugur banyak, punca rambut gugur, punca rambut gugur dengan banyak, punca rambut gugur ketika hamil, punca rambut gugur semasa hamil, punca rambut gugur semasa mengandung, punca rambut gugur semasa hamil, merawat rambut gugur, rawatan rambut gugur, petua rambut gugur, tips rambut gugur, atasi masalah rambut gugur, keguguran rambut semasa mengandung, keguguran rambut ketika mengandung,

Petua Elakkan Mati Pucuk Dan Lemah Tenaga Batin

Mati pucuk atau lemah tenaga batin adalah mimpi ngeri setiap lelaki. Tak guna muka hensem, badan sado, gaji besar tapi tak dapat beraksi di atas katil untuk puaskan isteri. Takut mati pucuk? Taknak dilabel isteri lemah tenaga batin? Jom amalkan petua elakkan mati pucuk dan lemah tenaga batin yang semua lelaki wajib tahu ini. Petua ni juga sesuai untuk mereka yang sudah mati pucuk.

zakar keras, zakar keras tahan lama, petua zakar keras, mati pucuk, lemah tenaga batin, petua elak mati pucuk, petua mati pucuk, petua ubat mati pucuk, cara mati pucuk, tips mati pucuk, petua mengubati mati pucuk, petua memulihkan mati pucuk,petua mengatasi mati pucuk, senaman mati pucuk, cara merawat mati pucuk, cara mengubati mati pucuk, cara rawatn mati pucuk, cara atasi mati pucuk, elak mati pucuk, cara elak mati pucuk, doa elak mati pucuk, tips elak mati pucuk, petua tradisional mati pucuk, lemah tenaga batin dan rawatan, mati pucuk shaklee, shaklee untuk mati pucuk, petua lemah tenaga batin, merawat lemah tenaga batin lelaki, set suami gagah shaklee, shaklee untuk lemah tenaga batin, lemah tenaga batin shaklee, gagah di ranjang, lelaki gagah di ranjang, petua gagah di ranjang, gagah perkasa di ranjang,

Petua Elakkan Mati Pucuk Dan Lemah Tenaga Batin Yang Semua Lelaki Wajib Tahu

Petua dan pantang larang ni wajib diamalkan oleh semua lelaki, tak kiralah lelaki bujang, suami orang, atau pun duda sekali pun. Ianya dah diamalkan sejak zaman nenek moyang kita dulu dan terbukti berkesan. Tak payah buang duit beli viagra atau ubat kuat lain. Amalkan je petua ni:

1. Jangan amalkan minum air batu. Ini kerana ia mengakibatkan zakar menjadi sejuk serta lembik dan mengakibatkan batang zakar ngilu bila jima’. Batang zakar harus sentiasa panas.

2. Jangan makan nasi berulamkan air. Minum air setelah selesai makan nasi, melainkan jika tercekik. Kesannya sama seperti minum air batu.

3. Elakkan makanan sejuk. Usah amalkan makan makanan bersifat sejuk atau telah sejuk atau disejukkan. Ia boleh mengakibatkan air mani cair dan terpancut awal.

4. Makanan dengan kuah berlinang. Jauhi makanan yang kuahnya berlinang kerana ia melemahkan zakar.

5. Jangan terus minum air selepas makan nasi. Minum hanya setelah 2 minit suapan terakhir.

6. Jangan hembus nafas ketika minum. Bila minum air, tahan nafas, ini membantu mengelakkan dari mudah lelah ketika jima’.

7. Elakkan minum air ketika badan sedang panas. Selepas berlari atau bekerja berat, berehatlah terlebih dahulu, sejukkan badan, kemudian barulah minum air.

zakar keras, zakar keras tahan lama, petua zakar keras, mati pucuk, lemah tenaga batin, petua elak mati pucuk, petua mati pucuk, petua ubat mati pucuk, cara mati pucuk, tips mati pucuk, petua mengubati mati pucuk, petua memulihkan mati pucuk,petua mengatasi mati pucuk, senaman mati pucuk, cara merawat mati pucuk, cara mengubati mati pucuk, cara rawatn mati pucuk, cara atasi mati pucuk, elak mati pucuk, cara elak mati pucuk, doa elak mati pucuk, tips elak mati pucuk, petua tradisional mati pucuk, lemah tenaga batin dan rawatan, mati pucuk shaklee, shaklee untuk mati pucuk, petua lemah tenaga batin, merawat lemah tenaga batin lelaki, set suami gagah shaklee, shaklee untuk lemah tenaga batin, lemah tenaga batin shaklee, gagah di ranjang, lelaki gagah di ranjang, petua gagah di ranjang, gagah perkasa di ranjang,

8. Jangan selalu makan kepak ayam. Ini  kerana ia melemahkan zakar.

9. Jangan makan nasi sejuk, panaskan dahulu.

10. Kurangkan dari memakan Pisang Embun.

11. Elakkan minum air selepas jam 11.00 malam walaupun air panas. Ini kerana ia melemahkan otot pinggang dan menyebabkan sengal badan.

12. Elakkan dari buang air ditempat air bertakung. Carilah tempat yang kering dahulu kemudian buang air. Contoh tempat air bertakung ialah longkang, sungai, kolam renang.

13. Jangan amalkan onani. Ini kerana ia memaksa mani keluar dan melemahkan zakar.

14. Jangan biarkan isteri menindih zakar ketika tidur. Aliran darah yang sempurna amat perlu pada zakar kerana waktu tidur darah mengalir menuju zakar. Tindihan dari paha dan lutut yang sejuk membantutkan aliran darah sekali gus melemahkan zakar.

15. Jangan jima’ lebih daripada 3 kali seminggu. Jika berumur lebih 30 tahun, elakkan dari jima’ lebih dari 3 kali seminggu, kerana perlu cukup masa membina kembali tenaga batin.

16. Jangan jima’ di dalam air. Tak payah ikut perangai orang putih yang berjima’ di merata tempat termasuk dalam air. Ia boleh melemahkan zakar.

zakar keras, zakar keras tahan lama, petua zakar keras, mati pucuk, lemah tenaga batin, petua elak mati pucuk, petua mati pucuk, petua ubat mati pucuk, cara mati pucuk, tips mati pucuk, petua mengubati mati pucuk, petua memulihkan mati pucuk,petua mengatasi mati pucuk, senaman mati pucuk, cara merawat mati pucuk, cara mengubati mati pucuk, cara rawatn mati pucuk, cara atasi mati pucuk, elak mati pucuk, cara elak mati pucuk, doa elak mati pucuk, tips elak mati pucuk, petua tradisional mati pucuk, lemah tenaga batin dan rawatan, mati pucuk shaklee, shaklee untuk mati pucuk, petua lemah tenaga batin, merawat lemah tenaga batin lelaki, set suami gagah shaklee, shaklee untuk lemah tenaga batin, lemah tenaga batin shaklee, gagah di ranjang, lelaki gagah di ranjang, petua gagah di ranjang, gagah perkasa di ranjang,

17. Jangan terus minum air selepas jima’. Rehat dahulu 15 minit, lepas tu baru minum air.

18. .Jangan biarkan pinggang terhentak dengan kuat kerana mengakibatkan mati pucuk.

19. Jangan biarkan zakar terendam begitu lama selepas klimaks.

20. Jangan jima’ isteri yang sedang haid kerana mendatangkan penyakit.

21. Jangan terus berdiri selepas klimaks. Dah klimaks? Duduk dulu dalam  5 minit. Jangan terus berdiri. Dalam masa 5 minit tu boleh lah peluk & cium isteri. Takdelah bila setel terus tinggalkan isteri sorang-sorang. Isteri pun mesti suka 🙂

22. Jangan cungkil gigi dengan kemuncut (tangkai bunga lalang). Ini kerana ia mengakibatkan zakar jadi ngilu dan kurang bertenaga.

23. Jangan makan ubat kuat sembarangan yang dijual di pasaran kerana takut ada kandungan terlarang yang boleh menyebabkan zakar anda terus rosak & tak berfungsi.

Macam mana nak kuatkan tenaga batin & pekatkan air mani?

Kalau anda nak kuat, gagah perkasa di ranjang dan keluarkan air mani yang pekat supaya isteri makin sayang, anda boleh amalkan Set Suami Gagah Shaklee ini. Apa yang paling penting, vitamin-vitamin dalam set ini adalah vitamin semulajadi yang terbukti selamat &  berkesan.

zakar keras, zakar keras tahan lama, petua zakar keras, mati pucuk, lemah tenaga batin, petua elak mati pucuk, petua mati pucuk, petua ubat mati pucuk, cara mati pucuk, tips mati pucuk, petua mengubati mati pucuk, petua memulihkan mati pucuk,petua mengatasi mati pucuk, senaman mati pucuk, cara merawat mati pucuk, cara mengubati mati pucuk, cara rawatn mati pucuk, cara atasi mati pucuk, elak mati pucuk, cara elak mati pucuk, doa elak mati pucuk, tips elak mati pucuk, petua tradisional mati pucuk, lemah tenaga batin dan rawatan, mati pucuk shaklee, shaklee untuk mati pucuk, petua lemah tenaga batin, merawat lemah tenaga batin lelaki, set suami gagah shaklee, shaklee untuk lemah tenaga batin, lemah tenaga batin shaklee, gagah di ranjang, lelaki gagah di ranjang, petua gagah di ranjang, gagah perkasa di ranjang,

Nak tahu macam mana set ini menjadikan anda suami yang gagah perkasa di katil?

Vitamin E berfungsi untuk menyuburkan organ seks anda dan meningkatkan keinginan anda untuk bersama. Ia juga meningkatkan kelelakian anda (lebih keras ) dan menghasilkan air mani yang lebih pekat & likat bersama sperma yang berkualiti.

Zinc Complex berfungsi menghasilkan sperma sihat yang mampu berenang dengan lebih laju di dalam uterus isteri. Ia juga menghasilkan sperma yang hidup lebih lama.

Psss…. Set Suami Gagah Shaklee ni juga tingkatkan kesuburan lelaki. Memang sesuai sangat suami-suami yang tengah berusaha untuk mengandungkan isteri. Anda juga boleh amalkan petua suami gagah perkasa ini.

Semoga petua elakkan mati pucuk dan lemah tenaga batin itu tadi bermanfaat untuk anda. Selain tu, anda juga boleh amalkan petua tingkatkan kesuburan lelaki ini. Nak order Set Suami Gagah Shaklee? Tak payah segan. Sms atau whatsapp saya sekarang! Maklumat anda adalah rahsia yang selamat di tangan saya 🙂

zakar keras, zakar keras tahan lama, petua zakar keras, mati pucuk, lemah tenaga batin, petua elak mati pucuk, petua mati pucuk, petua ubat mati pucuk, cara mati pucuk, tips mati pucuk, petua mengubati mati pucuk, petua memulihkan mati pucuk,petua mengatasi mati pucuk, senaman mati pucuk, cara merawat mati pucuk, cara mengubati mati pucuk, cara rawatn mati pucuk, cara atasi mati pucuk, elak mati pucuk, cara elak mati pucuk, doa elak mati pucuk, tips elak mati pucuk, petua tradisional mati pucuk, lemah tenaga batin dan rawatan, mati pucuk shaklee, shaklee untuk mati pucuk, petua lemah tenaga batin, merawat lemah tenaga batin lelaki, set suami gagah shaklee, shaklee untuk lemah tenaga batin, lemah tenaga batin shaklee, gagah di ranjang, lelaki gagah di ranjang, petua gagah di ranjang, gagah perkasa di ranjang,

10 Makanan Untuk Cepat Mengandung

Tahukah anda bahawa terdapat jenis makanan tertentu yang mampu meningkatkan tahap kesuburan pasangan suami isteri? Jadi, kalau anda sedang berusaha untuk mengandung bolehlah amalkan 10 makanan untuk cepat mengandung ini.

set kesuburan shaklee, cara makan set kesuburan shaklee, testimoni set kesuburan shaklee, set subur shaklee, cara makan set subur shaklee, testimoni set subur shaklee, makanan untuk cepat mengandung, makanan cepat mengandung, makanan untuk cepat hamil, makanan cepat hamil, makanan tambahan untuk cepat mengandung, makanan tambahan untukc epat hamil, cepat mengandung, mengandung, cepat hamil, hamil, makanan untuk mengandung anak lelaki, makanan untuk mengandung anak lelaki, makanan bekhasiat untuk cepat mengandung, makanan khasiat untuk cepat mengandung, cara cepat mengandung, cara cepat mengandung selepas keguguran,

10 Makanan Untuk Cepat Mengandung

Selain mengamalkan 10 makanan untuk cepat mengandung ni, anda juga perlu mengetahui bilakah waktu subur isteri dan waktu paling subur suami. Selain mengamalkan petua mudah mengandung dan mengelakkan perkara yang boleh menyebabkan anda susah mengandung. Nak tahu apakah 10 jenis makanan tersebut?

1. Buah-buahan & sayuran organik

Buah-buahan dan sayuran organik yang dimaksudkan ialah bebas GMO dan bebas racun kimia. Baru-baru ni kita digemparkan dengan berita kematian disebabkan makan epal kan? Jadi, bila nak makan buah pilih buah-buahan tempatan & yang cepat rosak, bukan yang boleh bertahan berbulan-bulan dalam peti ais tanpa rosak.

Begitu juga dengan sayur. Jangan pilih sayur yang hijau & nampak perfect. Cari yang ada kesan dimakan ulat. Kalau anda makan hasil tanaman sendiri lagi bagus. Terjamin bebas racun & bahan kimia berbahaya.

2. Makanan Tinggi Serat

Serat membantu pergerakan usus berjalan dengan lancar sekali gus membuang semua toksin yang ada dalam badan. Di antara makanan tinggi serat ialah bijirin, kekacang, gandum, nasi, dan roti berasaskan gandum. Nak detoks dengan mudah? Anda boleh amalkan Alfalfa Shaklee.

3. Bayam

Bayam hijau mengandungi antioksida, zat besi & folik asid yang membantu meningkatkan kesuburan dengan cara membantu sistem reproduksi berfungsi dengan baik.

4.  Folik asid

Pengambilan Folik Asid membantu meningkatkan kualiti sel telur yang dihasilkan setiap bulan, dan secara automatik meningkatkan kesuburan anda suami isteri.

Folik Asid boleh didapati dari kacang soya, kuning telur, kubis, asparagus, ubi bit, pisang, brokoli, dan sebagainya. Kalau anda kurang makan sayur, boleh amalkan B Complex Shaklee. Cuma ambil satu biji sehari, mudah sangat.

5. Makanan yang melancarkan kitaran haid

Antara punca utama susah untuk mengandung ialah masalah kitaran haid yang tidak teratur. Kitaran haid yang tidak teratur menyebabkan sukar untuk mengetahui bilakah waktu subur. Oleh itu anda boleh amalkan makanan yang membantu memebetulkan kitaran haid seperti kentang  manis, kacang peas, carrot, dan sebagainya.

set kesuburan shaklee, cara makan set kesuburan shaklee, testimoni set kesuburan shaklee, set subur shaklee, cara makan set subur shaklee, testimoni set subur shaklee, makanan untuk cepat mengandung, makanan cepat mengandung, makanan untuk cepat hamil, makanan cepat hamil, makanan tambahan untuk cepat mengandung, makanan tambahan untukc epat hamil, cepat mengandung, mengandung, cepat hamil, hamil, makanan untuk mengandung anak lelaki, makanan untuk mengandung anak lelaki, makanan bekhasiat untuk cepat mengandung, makanan khasiat untuk cepat mengandung, cara cepat mengandung, cara cepat mengandung selepas keguguran,

Anda juga boleh mengambil GLA Complex dan Alfalfa Shaklee untuk membetulkan kitaran haid anda. Dengan aturan makan dan dos yang betul, biasanya haid anda akan teratur selepas 2 bulan.

6. Makanan kaya dengan vitamin C

Vitamin C membantu meningkatkan daya imuniti badan, menjadikan badan kuat dari sebarang jangkitan. Secara automatik sel benih kita juga akan menjadi semakin kuat. Vitamin C boleh didapati dari buah-buahan sitrus seperti oren, limau. Juga dari brokoli, kubis, pisang, buah pear, labu, dan sebagainya.

7. Produk tenusu

Ia bukan sahaja membekalkan kalsium, tetapi juga membantu meningkatkan kesuburan. Di antara produk tenusu yang mudah didapati ialah dari susu segar, yogurt, dadih, dan keju.

8. Kekacang

Kekacang kaya dengan omega 3 yang membantu meningkatkan kualiti benih dan kesuburan anda. Bila lapar dan rasa nak mengunyah, makan kekacang. Bukannya jajan atau makanan segera.

9. Elakkan makanan “panas”, “sejuk” dan “tajam”

Kenal-pasti apakah makanan yang termasuk dalam katergori di atas dan elakkan dari menu seharian. Contoh makanan panas ialah makanan mempunyai ragi seperti tapai. Makanan tajam ialah seperti nenas, air tebu, dan air coke. Sementara makanan panas sejuk ialah cendawan, keladi, dan betik.

10. Makanan tambahan untuk meningkatkan kesuburan

Set Kesuburan Shaklee sememangnya terbukti berkesan membantu meningkatkan kesuburan suami isteri supaya mudah mengandung. Jom tengok testimoni mereka yang berjaya mengandung dengan Set Kesuburan Shaklee.

Kalau anda dah ambil Set Kesuburan Shaklee tapi masih belum mengandung, anda boleh jawab beberapa soalan di sini untuk mendapatkan jawapan kenapa anda masih belum mendapat berita gembira.

set kesuburan shaklee, cara makan set kesuburan shaklee, testimoni set kesuburan shaklee, set subur shaklee, cara makan set subur shaklee, testimoni set subur shaklee, makanan untuk cepat mengandung, makanan cepat mengandung, makanan untuk cepat hamil, makanan cepat hamil, makanan tambahan untuk cepat mengandung, makanan tambahan untukc epat hamil, cepat mengandung, mengandung, cepat hamil, hamil, makanan untuk mengandung anak lelaki, makanan untuk mengandung anak lelaki, makanan bekhasiat untuk cepat mengandung, makanan khasiat untuk cepat mengandung, cara cepat mengandung, cara cepat mengandung selepas keguguran,
Nak Ebook ni secara percuma? Hubungi saya di talian 012-9025232 sekarang!

Anda nak mengandung? Jangan lupa masukkan 10 makanan untuk cepat mengandung di atas ke dalam menu harian anda. Kalau anda ambil Set Kesuburan Shaklee, insya Allah peluang anda untuk mengandung akan semakin cerah. Nak order? Hubungi saya sekarang.

set kesuburan shaklee, cara makan set kesuburan shaklee, testimoni set kesuburan shaklee, set subur shaklee, cara makan set subur shaklee, testimoni set subur shaklee, makanan untuk cepat mengandung, makanan cepat mengandung, makanan untuk cepat hamil, makanan cepat hamil, makanan tambahan untuk cepat mengandung, makanan tambahan untukc epat hamil, cepat mengandung, mengandung, cepat hamil, hamil, makanan untuk mengandung anak lelaki, makanan untuk mengandung anak lelaki, makanan bekhasiat untuk cepat mengandung, makanan khasiat untuk cepat mengandung, cara cepat mengandung, cara cepat mengandung selepas keguguran,

Bilakah Waktu Subur Lelaki

Biasanya pasangan yang sedang berusaha untuk mengandung akan sibuk mengira tarikh subur isteri. Tapi terlupa bahawa untuk mengandung, suami pun memainkan peranan yang penting. Bila kita tahu bilakah waktu subur lelaki, insya Allah peluang anda untuk mengandung akan meningkat.

vitamin cinta, vitamin cinta shaklee,subur, waktu subur, waktu subur lelaki, waktu subur untuk lelaki, bila waktu subur lelaki, bilakah waktu subur lelaki, bila lelaki subur, bila waktu lelaki subur, kesuburan lelaki, kesuburan lelaki shaklee, subur lelaki shaklee, rawatan kesuburan untuk lelaki, makanan untuk kesuburan lelaki, ubat kesuburan lelaki, tanda kesuburan lelaki, cara meningkatkan kesuburan lelaki, set kesuburan lelaki shaklee, tingkatkan kesuburan lelaki, lelaki subur, petua lelaki subur, lelaki tidak subur, lelaki mandul, lelaki mandul boleh diubati, tanda lelaki mandul

Bilakah Waktu Subur Lelaki?

Apakah yang dimaksudkan dengan bilakah waktu subur lelaki? Kalau orang perempuan, biasanya waktu subur adalah dalam lingkungan 14 hari selepas haid. Itu pun kalau period kita regular setiap bulan. Bagi yang ada masalah haid tidak teratur, agak sukar untuk menentukan bilakah waktu subur, tapi ada cara kiraannya.

Bagi lelaki, waktu subur yang dimaksudkan ialah waktu di mana sperma berada dalam keadaan terbaik & bersedia untuk proses persenyawaan. Ianya berkaitan dengan suhu badan lelaki. Suhu yang paling ideal untuk sperma ialah suhu yang sejuk. Bila badan lelaki sejuk, jumlah sperma adalah banyak & dalam keadaan baik untuk persenyawaan.

Manakala dalam cuaca panas, bilangan sperma akan berkurangan & kurang bersedia untuk berenang ke arah ovum untuk proses persenyawaan. Oleh itu, jawapan bagi soalan bilakah waktu subur lelaki ialah pada waktu pagi. Dan secara spesifiknya ialah pada pukul 6.00 hingga 7.00 pagi.

Jika lelaki mengeluarkan sperma pada waktu pagi yang sejuk, sperma yang dikeluarkan adalah dalam kuantiti yang banyak & bertenaga. Boleh berenang dengan lincah mencari ovum. Dan insya Allah, peluang anda untuk mengandung akan meningkat. Berbanding jika anda melakukan hubungan pada waktu cuaca panas.

Kalau anda tinggal di kawasan beriklim 4 musim, musim sejuk adalah waktu paling subur lelaki. Kalau kat Malaysia, musim tengkujuh yang sejuk tu sesuai sangatlah untuk aktif bersama, supaya cepat mengandung. ^_^

Selain mengetahui bilakah waktu subur lelaki, adalah sangat penting untuk mengetahui apakah masalah kesuburan yang sering dialami oleh lelaki dan juga tips untuk meningkatkan kesuburan lelaki.

vitamin cinta, vitamin cinta shaklee,subur, waktu subur, waktu subur lelaki, waktu subur untuk lelaki, bila waktu subur lelaki, bilakah waktu subur lelaki, bila lelaki subur, bila waktu lelaki subur, kesuburan lelaki, kesuburan lelaki shaklee, subur lelaki shaklee, rawatan kesuburan untuk lelaki, makanan untuk kesuburan lelaki, ubat kesuburan lelaki, tanda kesuburan lelaki, cara meningkatkan kesuburan lelaki, set kesuburan lelaki shaklee, tingkatkan kesuburan lelaki, lelaki subur, petua lelaki subur, lelaki tidak subur, lelaki mandul, lelaki mandul boleh diubati, tanda lelaki mandul

Jika suami anda mengalami masalah kesuburan, jangan risau. Masih ada peluang untuk anda mengandung. Tak percaya? Jom tengok testimoni seorang pelanggan saya yang dah berjaya mengandung walau pun suaminya mengalami masalah kurang sperma & beliau sendiri mengalami masalah tiub falopio tersumbat. Alhamdulillah… beliau dah pun selamat melahirkan bayi perempuan.

Selain itu, pengambilan Vitamin Cinta boleh meningkatkan kesuburan lelaki. Set ini mengandungi Vitamin E & Zinc Complex yang berfungsi meningkatkan jumlah sperma dan menghasilkan sperma yang gagah perkasa. Dan yang paling best, berdasarkan testimoni isteri-isteri, suami yang mengamalkan Vitamin Cinta akan perform dengan lebih baik dan tahan lama bila bersama. Tak percaya? Jom tengok gambar dibawah ni:

vitamin cinta, vitamin cinta shaklee, subur, waktu subur, waktu subur lelaki, waktu subur untuk lelaki, bila waktu subur lelaki, bilakah waktu subur lelaki, bila lelaki subur, bila waktu lelaki subur, kesuburan lelaki, kesuburan lelaki shaklee, subur lelaki shaklee, rawatan kesuburan untuk lelaki, makanan untuk kesuburan lelaki, ubat kesuburan lelaki, tanda kesuburan lelaki, cara meningkatkan kesuburan lelaki, set kesuburan lelaki shaklee, tingkatkan kesuburan lelaki, lelaki subur, petua lelaki subur, lelaki tidak subur, lelaki mandul, lelaki mandul boleh diubati, tanda lelaki mandul

vitamin cinta, vitamin cinta shaklee, subur, waktu subur, waktu subur lelaki, waktu subur untuk lelaki, bila waktu subur lelaki, bilakah waktu subur lelaki, bila lelaki subur, bila waktu lelaki subur, kesuburan lelaki, kesuburan lelaki shaklee, subur lelaki shaklee, rawatan kesuburan untuk lelaki, makanan untuk kesuburan lelaki, ubat kesuburan lelaki, tanda kesuburan lelaki, cara meningkatkan kesuburan lelaki, set kesuburan lelaki shaklee, tingkatkan kesuburan lelaki, lelaki subur, petua lelaki subur, lelaki tidak subur, lelaki mandul, lelaki mandul boleh diubati, tanda lelaki mandul

vitamin cinta, vitamin cinta shaklee, subur, waktu subur, waktu subur lelaki, waktu subur untuk lelaki, bila waktu subur lelaki, bilakah waktu subur lelaki, bila lelaki subur, bila waktu lelaki subur, kesuburan lelaki, kesuburan lelaki shaklee, subur lelaki shaklee, rawatan kesuburan untuk lelaki, makanan untuk kesuburan lelaki, ubat kesuburan lelaki, tanda kesuburan lelaki, cara meningkatkan kesuburan lelaki, set kesuburan lelaki shaklee, tingkatkan kesuburan lelaki, lelaki subur, petua lelaki subur, lelaki tidak subur, lelaki mandul, lelaki mandul boleh diubati, tanda lelaki mandul

Kesimpulannya, untuk meningkatkan peluang anda untuk mengandung, anda perlu tahu bilakah waktu subur suami isteri di samping  meningkatkan kesuburan anda suami isteri dan mengelakkan perkara yang boleh menjadi punca ketidaksuburan. Dan jangan lupa amalkan tips meningkatkan kesuburan lelaki ini. Dan semestinya anda akan menjadi semakin gagah & subur apabila mengamalkan Vitamin Cinta Shaklee. Nak order? Hubungi saya sekarang!

vitamin cinta, vitamin cinta shaklee, subur, waktu subur, waktu subur lelaki, waktu subur untuk lelaki, bila waktu subur lelaki, bilakah waktu subur lelaki, bila lelaki subur, bila waktu lelaki subur, kesuburan lelaki, kesuburan lelaki shaklee, subur lelaki shaklee, rawatan kesuburan untuk lelaki, makanan untuk kesuburan lelaki, ubat kesuburan lelaki, tanda kesuburan lelaki, cara meningkatkan kesuburan lelaki, set kesuburan lelaki shaklee, tingkatkan kesuburan lelaki, lelaki subur, petua lelaki subur, lelaki tidak subur, lelaki mandul, lelaki mandul boleh diubati, tanda lelaki mandul

Tips Atasi Masalah Rambut Gugur Selepas Bersalin

Boleh dikatakan semua wanita mengalami masalah rambut gugur selepas bersalin. Ada yang mengalami keguguran rambut yang biasa sahaja, tapi ada yang mengalami keguguran serius hingga ada tompokan botak di kepala. Jadi, kalau anda mengalami masalah keguguran rambut selepas bersalin, jangan pandang ringan. Jom amalkan tips atasi masalah keguguran rambut selepas bersalin yang akan saya kongsikan sebentar lagi.

revitalizing shampoo shaklee, replenishing conditioner shaklee, zinc shaklee untuk rambut gugur, zinc shaklee, zinc shaklee untuk rambut, vit c shaklee untuk rambut gugur, vit c shaklee untuk rambut, b complex shaklee untuk rambut gugur, b complex untuk rambut, rambut gugur, rambut gugur selepas bersalin, rambit gugur lepas bersalin, rambut gugur masa berpantang, rambut gugur dalam pantang, rambut gugur shaklee, rambut gugur terlalu banyak, rambut gugur semasa mengandung, rambut gugur semasa hamil, cara mengatasi rambut gugur, rambut gugur dan kelemumur, cara atasi rambut gugur, rambut gugur bertompok, rawatan rambut gugur selepas bersalin, kenapa rambut gugur selepas bersalin, punca rambut gugur selepas bersalin, sebab rambut gugue selepas bersalin, rambut gugur teruk, cara tasi rambut gugur selepas bersalin, tips rambut gugur, tips rambut gugur selepas bersalin, tips elak rambut gugur, tips penjagaan rambut gugur, penjagaan rambut gugur, petua mengelakkan rambut gugur, petua rambut gugur selepas bersalin, prosante hair care shaklee, nourishing scalp treatment shaklee,

Mengapa Keguguran Rambut Selepas Bersalin Berlaku?

Mengapa kita mengalami masalah keguguran rambut selepas bersalin? Kalau ikutkan orang tua, rambut kita gugur sebab anak main air liur. Makin aktif anak main belon, makin banyaklah rambut kita akan gugur. Tapi bila difikirkan semula, sebelum anak pandai main air liur rambut kita dah gugur. Malah waktu mengandung pun banyak rambut yang gugur. Ye tak? ^_^

Dari segi perubatan, kita mengalami keguguran rambut selepas bersalin kerana hormon dalam badan yang masih belum stabil. Kekurangan kalsium juga menjadi punca keguguran rambut. Sepanjang tempoh mengandung, jika kita tak ambil kalsium yang mencukupi, badan akan memerah kalsium dari tubuh badan kita termasuk rambut, menyebabkan rambut gugur.

Bila anak dah lahir, badan perlukan lebih kalsium untuk menghasilkan susu. Kalau kita tak ambil kalsium yang mencukupi? Maka botaklah kita.Sebab tu adalah penting untuk kita mengamalkan amalan pemakanan yang baik sepanjang mengandung, termasuk ambil kalsium yang mencukupi sebagai langkah pencegahan masalah keguguran rambut selepas bersalin.

Tips Atasi Masalah Rambut Gugur Selepas Bersalin

Berikut adalah tips yang boleh anda amalkan:

1. Elakkan buat rawatan rambut di saloon.

Kenapa? Kerana rawatan di saloon menggunakan syampu & perapi yang tinggi bahan kimia. Bahan kimia yang tinggi akan memburukkan lagi masalah keguguran rambut yang kita alami. Rawatan rambut di saloon juga melibatkan penggunaan hair dryer yang patut dielakkan.

2. Elakkan membungkus rambut selepas mandi.

Ramai orang suka balut rambut dengan towel selepas mandi & biarkan sehingga rambut kering. Betul tak? Untuk pengetahuan anda, amalan tersebut akan menyebabkan rambut berada dalam keadaan lembab dalam tempoh yang lama & ianya adalah antara penyumbang utama yang menggalakkan keguguran rambut. Jadi, jangan buat lagi ye!

revitalizing shampoo shaklee, replenishing conditioner shaklee, zinc shaklee untuk rambut gugur, zinc shaklee, zinc shaklee untuk rambut, vit c shaklee untuk rambut gugur, vit c shaklee untuk rambut, b complex shaklee untuk rambut gugur, b complex untuk rambut, rambut gugur, rambut gugur selepas bersalin, rambit gugur lepas bersalin, rambut gugur masa berpantang, rambut gugur dalam pantang, rambut gugur shaklee, rambut gugur terlalu banyak, rambut gugur semasa mengandung, rambut gugur semasa hamil, cara mengatasi rambut gugur, rambut gugur dan kelemumur, cara atasi rambut gugur, rambut gugur bertompok, rawatan rambut gugur selepas bersalin, kenapa rambut gugur selepas bersalin, punca rambut gugur selepas bersalin, sebab rambut gugue selepas bersalin, rambut gugur teruk, cara tasi rambut gugur selepas bersalin, tips rambut gugur, tips rambut gugur selepas bersalin, tips elak rambut gugur, tips penjagaan rambut gugur, penjagaan rambut gugur, petua mengelakkan rambut gugur, petua rambut gugur selepas bersalin, prosante hair care shaklee, nourishing scalp treatment shaklee,

3. Pastikan rambut kering sebelum sikat rambut.

Sentiasa keringkan rambut selepas mandi. Pastikan rambut kering sebelum disikat kerana menyikat rambut yang basah akan meningkatkan kadar rambut yang tercabut dari kepala. Lagi banyak rambut yang tercabut, makin botak kepala kita. Taknak kan…?

4. Gunakan sikat bergigi jarang.

Sikat bergigi rapat akan meningkatkan jumlah rambut yang tercabut setiap kali kita menyikat rambut. Pilih sikat berbentuk berus yang mempunyai gigi jarang. Itu adalah sikat yang terbaik untuk kita yang mempunyai masalah rambut gugur selepas bersalin.

5. Pastikan rambut kering sebelum diikat.

Ini juga merupakan tips atasi masalah rambut gugur selepas bersalin yang sangat penting. Jangan ikat rambut selagi ia belum kering sepenuhnya.

6. Jangan gunakan pengering rambut.

Hair dryer is a big no untuk kita yang ada masalah keguguran rambut. Kepanasan dari pengering rambut akan menyebabkan rambut rosak & gugur dengan banyaknya tanpa dapat dikawal. Kalau terpaksa guna hair dryer, gunakan  suhu yang rendah & jarakkan dari kepala, sejauh yang boleh.

7. Makan vitamin untuk mengatasi masalah keguguran rambut & menjaga kecantikan rambut.

Vitamin yang dimakan akan membantu mengatasi keguguran rambut dari dalam & dalam masa yang sama akan membantu melebatkan rambut supaya kita mendapat rambut cantik bergaya seperti dulu. Anda boleh amalkan Set Rambut Cantik Shaklee yang terdiri daripada:

revitalizing shampoo shaklee, replenishing conditioner shaklee, zinc shaklee untuk rambut gugur, zinc shaklee, zinc shaklee untuk rambut, vit c shaklee untuk rambut gugur, vit c shaklee untuk rambut, b complex shaklee untuk rambut gugur, b complex untuk rambut, rambut gugur, rambut gugur selepas bersalin, rambit gugur lepas bersalin, rambut gugur masa berpantang, rambut gugur dalam pantang, rambut gugur shaklee, rambut gugur terlalu banyak, rambut gugur semasa mengandung, rambut gugur semasa hamil, cara mengatasi rambut gugur, rambut gugur dan kelemumur, cara atasi rambut gugur, rambut gugur bertompok, rawatan rambut gugur selepas bersalin, kenapa rambut gugur selepas bersalin, punca rambut gugur selepas bersalin, sebab rambut gugue selepas bersalin, rambut gugur teruk, cara tasi rambut gugur selepas bersalin, tips rambut gugur, tips rambut gugur selepas bersalin, tips elak rambut gugur, tips penjagaan rambut gugur, penjagaan rambut gugur, petua mengelakkan rambut gugur, petua rambut gugur selepas bersalin, prosante hair care shaklee, nourishing scalp treatment shaklee,

Zinc Complex yang membantu menghentikan masalah keguguran rambut dan menggalakkan pertumbuhan rambut baru.

B Complex menjaga kesihatan rambut & mencantikkan rambut.

Vitamin C menggalakkan pengeluaran tirosin yg berperanan menguatkan akar rambut agar keguguran rambut yang serius dapat dikurangkan.

Gabungan 3 vitamin ini akan membantu menguatkan rambut dari dalam & mengatasi masalah keguguran rambut selepas bersalin.

8. Gunakan syampu bebas bahan kimia.

Syampu dan perapi di pasaran kebanyakkannya mengalami bahan kimia yang tinggi. Oleh itu, pilih syampu dan perapi yang diperbuat dari bahan semulajadi dan telah dibuktikan selamat untuk masalah rambut gugur yang kita alami.

Anda boleh gunakan Rangkaian Prosante Hair Care dari Shaklee yang terdiri daripada:

Nourishing Scalp Treatment yang  membantu mengatasi keguguran rambut & menggalakkan pertumbuhan rambut baru.

Revitalizing Shampoo berfungsi untuk melebatkan rambut dan menyeimbangkan kulit kepala agar tidak terlalu kering atau lembab.

Replenishing Conditioner menguatkan rambut & membaiki kerosakan rambut dari akar hingga ke hujung.

revitalizing shampoo shaklee, replenishing conditioner shaklee, zinc shaklee untuk rambut gugur, zinc shaklee, zinc shaklee untuk rambut, vit c shaklee untuk rambut gugur, vit c shaklee untuk rambut, b complex shaklee untuk rambut gugur, b complex untuk rambut, rambut gugur, rambut gugur selepas bersalin, rambit gugur lepas bersalin, rambut gugur masa berpantang, rambut gugur dalam pantang, rambut gugur shaklee, rambut gugur terlalu banyak, rambut gugur semasa mengandung, rambut gugur semasa hamil, cara mengatasi rambut gugur, rambut gugur dan kelemumur, cara atasi rambut gugur, rambut gugur bertompok, rawatan rambut gugur selepas bersalin, kenapa rambut gugur selepas bersalin, punca rambut gugur selepas bersalin, sebab rambut gugue selepas bersalin, rambut gugur teruk, cara tasi rambut gugur selepas bersalin, tips rambut gugur, tips rambut gugur selepas bersalin, tips elak rambut gugur, tips penjagaan rambut gugur, penjagaan rambut gugur, petua mengelakkan rambut gugur, petua rambut gugur selepas bersalin, prosante hair care shaklee, nourishing scalp treatment shaklee,

Semoga tips atasi masalah rambut gugur selepas bersalin yang saya kongsikan tadi bermanfaat untuk anda. Jangan biarkan rambut anda gugur sehingga kepala mula botak. Sayang suami kan? Hubungi saya sekarang untuk mendapatkan Set Rambut Cantik Shaklee dan Prosante Hair Care dengan konsultasi terbaik!

revitalizing shampoo shaklee, replenishing conditioner shaklee, zinc shaklee untuk rambut gugur, zinc shaklee, zinc shaklee untuk rambut, vit c shaklee untuk rambut gugur, vit c shaklee untuk rambut, b complex shaklee untuk rambut gugur, b complex untuk rambut, rambut gugur, rambut gugur selepas bersalin, rambit gugur lepas bersalin, rambut gugur masa berpantang, rambut gugur dalam pantang, rambut gugur shaklee, rambut gugur terlalu banyak, rambut gugur semasa mengandung, rambut gugur semasa hamil, cara mengatasi rambut gugur, rambut gugur dan kelemumur, cara atasi rambut gugur, rambut gugur bertompok, rawatan rambut gugur selepas bersalin, kenapa rambut gugur selepas bersalin, punca rambut gugur selepas bersalin, sebab rambut gugue selepas bersalin, rambut gugur teruk, cara tasi rambut gugur selepas bersalin, tips rambut gugur, tips rambut gugur selepas bersalin, tips elak rambut gugur, tips penjagaan rambut gugur, penjagaan rambut gugur, petua mengelakkan rambut gugur, petua rambut gugur selepas bersalin, prosante hair care shaklee, nourishing scalp treatment shaklee,

Tips Tingkatkan Kesuburan Lelaki Dalam Masa 14 Hari

Tengah berusaha untuk mengandung? Dah penat nak jawab soalan saudara-mara BILA NAK DAPAT BABY? Kalau macam tu, kedua-dua suami isteri perlu memainkan peranan untuk tingkatkan kesuburan masing-masing. Jom amalkan tips tingkatkan kesuburan lelaki dalam masa 14 hari:

tips tingkatkan kesuburan lelaki, tips meningkatkan kesuburan lelaki, petua meningkatkan kesuburan lelaki, kesuburan lelaki, tips subur lelaki,  kesuburan lelaki dan wanita, kesuburan lelaki & wanita, kesuburan lelaki shaklee, kesuburan lelaki produk,  tips meningkatkan kesuburan lelaki, tips menjaga kesuburan lelaki,  tips untuk kesuburan lelaki, tips menambah kesuburan lelaki,  tips lelaki kuat, tips lelaki tahan lama,  tips lelaki subur, tips agar lelaki subur, tips menyuburkan sperma lelaki, tips mengentalkan sperma lelaki, banyakkan sperma, banyakkan air mani,  suami tidak subur, suami kurang subur, tanda suami subur,  suami tak subur, suami kurang subur,

Tips Tingkatkan Kesuburan Lelaki Dalam Masa 14 Hari

Anda boleh amalkan tips tingkatkan kesuburan lelaki dalam masa 14 hari yang berikut. Sangat mudah & sesungguhnya terbukti berkesan.

DIET

Jaga pemakanan anda. Pastikan badan mendapat nutrien yang mencukupi agar menghasilkan sperma yang berkualiti. Kurangkan pengambilan lemak tepu kerana ia boleh meningkatkan hormon estrogen dalam badan seorang lelaki yang menyebabkan berlakunya ketidakseimbangan hormon. Kesannya? Ia boleh menyebabkan ketidaksuburan. Pastikan anda minum sekurang-kurangnya 3 liter air sehari & kurangkan makanan yang diproses.

SENAMAN

Apabila anda bersenam, ia bukan sahaja menyebabkan badan mengeluarkan peluh & menjadi semakin sihat, ia juga meningkatkan kesihatan jantung. Dalam masa yang sama senaman dapat menyeimbangkan hormon didalam badan dan meningkatkan kesuburan anda. Bersenam sekurang-kurangnya 3 kali seminggu selama 20 minit.

TEKANAN

Elakkan tekanan kerana tekananan merupakan antara punca utama ketidaksuburan. Stres juga menggangu mood untuk bersama.

tips tingkatkan kesuburan lelaki, tips meningkatkan kesuburan lelaki, petua meningkatkan kesuburan lelaki, kesuburan lelaki, tips subur lelaki,  kesuburan lelaki dan wanita, kesuburan lelaki & wanita, kesuburan lelaki shaklee, kesuburan lelaki produk,  tips meningkatkan kesuburan lelaki, tips menjaga kesuburan lelaki,  tips untuk kesuburan lelaki, tips menambah kesuburan lelaki,  tips lelaki kuat, tips lelaki tahan lama,  tips lelaki subur, tips agar lelaki subur, tips menyuburkan sperma lelaki, tips mengentalkan sperma lelaki, banyakkan sperma, banyakkan air mani,  suami tidak subur, suami kurang subur, tanda suami subur,  suami tak subur, suami kurang subur,

GAYA HIDUP SIHAT

Berhenti merokok kerana asap rokok boleh menyebabkan kualiti sperma anda jatuh merudum. Elakkan alkohol & penyalahgunaan dadah termasuk steroid yang sering dugunakan oleh atlit dan ahli bina badan.

SET SUBUR LELAKI SHAKLEE

Pengambilan Set Suami Gagah Shaklee sememangnya terbukti berkesan jika diambil dengan aturan makan yang betul secara konsisten. Anda boleh membaca testimoni pelanggan saya yang sudah berjaya mengandung walau pun suaminya mempunyai masalah sperma tidak berkualiti di sini. Peluang anda untuk mengandung akan semakin meningkat sekiranya isteri juga mengambil set subur Shaklee.

Insya Allah jika anda amalkan kesemua tips tingkatkan kesuburan lelaki dalam masa 14 hari yang saya kongsikan tadi & mengelakkan perkara-perkara yang boleh menjejaskan kesuburan, anda akan mendapat berita gembira dalam masa yang terdekat. Berminat nak dapatkan vitamin Shaklee dengan konsultasi terbaik? Hubungi saya sekarang.

tips tingkatkan kesuburan lelaki, tips meningkatkan kesuburan lelaki, petua meningkatkan kesuburan lelaki, kesuburan lelaki, tips subur lelaki,  kesuburan lelaki dan wanita, kesuburan lelaki & wanita, kesuburan lelaki shaklee, kesuburan lelaki produk,  tips meningkatkan kesuburan lelaki, tips menjaga kesuburan lelaki,  tips untuk kesuburan lelaki, tips menambah kesuburan lelaki,  tips lelaki kuat, tips lelaki tahan lama,  tips lelaki subur, tips agar lelaki subur, tips menyuburkan sperma lelaki, tips mengentalkan sperma lelaki, banyakkan sperma, banyakkan air mani,  suami tidak subur, suami kurang subur, tanda suami subur,  suami tak subur, suami kurang subur,

Disahkan Mengandung Walaupun Sperma Suami Bermasalah

Di antara punca kesukaran untuk mengandung ialah masalah kesuburan dipihak suami. Masalah kesuburan yang biasa dialami oleh lelaki ialah low sperm count ( kekurangan sperma ) dan sperma tidak berkualiti. Sekiranya anda seorang lelaki dan disahkan mempunyai sperma kurang berkualiti, jangan bersedih. Anda masih berpeluang untuk mendapat zuriat sendiri. Jom tengok testimoni pelanggan saya yang disahkan mengandung walaupun sperma suami bermasalah.

masalah kesuburan lelaki, mengatasi masalah kesuburan lelaki, tanda masalah kesuburan lelaki, tanda masalah kesuburan lelaki,  rawatan masalah kesuburan lelaki,  sperma kurang, sperma kurang aktif, sperma kurang cergas, sperma kurang lancar, sperma kurang sehat, sperma kurang sihat,  sperma yang baik, sperma dan ovum, sperma sedikit., sperma sedikit boleh mengandung, sperma sedikit boleh hamil,  masalah sperma kurang, masalah sperma tiada, masalah sperma kurang aktif, masalah sperma tiada

Disahkan Mengandung Walaupun Sperma Suami Bermasalah

Ingat tak semalam saya ada ceritakan tentang pelanggan saya yang berjaya mengandung walaupun sebelah tiub fallopio beliau tersumbat? Anda boleh membaca kisah tersebut di sini. Semalam saya ada nyatakan bahawa suami beliau mempunyai masalah kesuburan. Untuk makluman anda, suami beliau mempunyai masalah sperma tidak berkualiti.

masalah kesuburan lelaki, mengatasi masalah kesuburan lelaki, tanda masalah kesuburan lelaki, tanda masalah kesuburan lelaki,  rawatan masalah kesuburan lelaki,  sperma kurang, sperma kurang aktif, sperma kurang cergas, sperma kurang lancar, sperma kurang sehat, sperma kurang sihat,  sperma yang baik, sperma dan ovum, sperma sedikit., sperma sedikit boleh mengandung, sperma sedikit boleh hamil,  masalah sperma kurang, masalah sperma tiada, masalah sperma kurang aktif, masalah sperma tiada

Syukur Alhamdulillah pasangan tersebut tak cepat mengalah. Selepas mengetahui bahawa mereka berdua mempunyai masalah, cepat-cepat menghubungi saya untuk mendapatkan vitamin supaya meningkatkan kesuburan mereka suami isteri. Alhamdulillah selepas sebulan, mereka dah pun berjaya mengandung.

Apakah vitamin yang diambil oleh suami beliau?

Suami beliau mengamalkan Vivix, Coqhealth, Vit E & Zinc Complex dengan aturan makan yang betul secara konsisten selama sebulan. Tanpa culas. Ya, harga vitamin yang diambil agak mahal. Tapi kalau anda betul-betul inginkan zuriat sendiri, mengapa perlu berkira? Kalau boleh beli handphone yang mahal kenapa tak mampu beli vitamin untuk kesuburan? Kalau anda nak dapatkan vitamin Shaklee dengan harga yang murah, jom mendaftar sebagai ahli Shaklee. Cuma RM69 untuk seumur hidup. Dah dapat beli dengan harga ahli & kumpul point untuk cash bonus. Tapi pastikan anda mendaftar sebagai ahli dengan saya untuk mendapatkan aturan makan yang betul & sekaligus anda layak mendapat Ebook Rahsia Mudah Mengandung yang ekslusif ini.

masalah kesuburan lelaki, mengatasi masalah kesuburan lelaki, tanda masalah kesuburan lelaki, tanda masalah kesuburan lelaki,  rawatan masalah kesuburan lelaki,  sperma kurang, sperma kurang aktif, sperma kurang cergas, sperma kurang lancar, sperma kurang sehat, sperma kurang sihat,  sperma yang baik, sperma dan ovum, sperma sedikit., sperma sedikit boleh mengandung, sperma sedikit boleh hamil,  masalah sperma kurang, masalah sperma tiada, masalah sperma kurang aktif, masalah sperma tiada

Cemburu dengan pasangan yang disahkan mengandung walaupun sperma suami bermasalah? Anda dah jenuh berusaha tapi belum mendapat berita gembira? Hubungi saya sekarang untuk mendapatkan vitamin Shaklee anda dengan konsultasi terbaik. SEKARANG!

masalah kesuburan lelaki, mengatasi masalah kesuburan lelaki, tanda masalah kesuburan lelaki, tanda masalah kesuburan lelaki,  rawatan masalah kesuburan lelaki,  sperma kurang, sperma kurang aktif, sperma kurang cergas, sperma kurang lancar, sperma kurang sehat, sperma kurang sihat,  sperma yang baik, sperma dan ovum, sperma sedikit., sperma sedikit boleh mengandung, sperma sedikit boleh hamil,  masalah sperma kurang, masalah sperma tiada, masalah sperma kurang aktif, masalah sperma tiada

Tips Mudah Mengandung

Anda sedang mencuba untuk mengandung? Tengah mencari tips mudah mengandung? Anda bernasib baik sebab post ni ditulis khas untuk anda. Jika anda sedang berusaha untuk mengandung, sememangnya anda perlu mengetahui  petua mudah mengandung,  perkara yang perlu dielakkan dan punca susah mengandung supaya tidak menggangu kesuburan anda. Apakah tips mudah mengandung yang perlu anda tahu?

tips mudah hamil, tips mudah mengandung selepas keguguran, tips mudah hamil kembar, tips mudah hamil selepas keguguran, tips mudah hamil anak kedua,  tips mudah hamil dalam islam,  tips mudah hamil menurut islam,  petua mudah hamil, petua mudah hamil selepas keguguran, petua mudah hamil kembar, petua mudah hamil cara islam, petua mudah hamil menurut islam,  petua mudah mengandung cara islam, petua mudah hamil tanyalah ustaz,  petua mudah mengandung, petua mudah mengandung cara islam, petua supaya mudah mengandung,  petua mudah hamil blog mengandung
Dapatkan Ebook Ekslusif Ini Dengan Pembelian Set Subur Shaklee Dari Vitaminsaya.com

Tips Mudah Mengandung

Berikut adalah tips mudah mengandung yang boleh anda amalkan iaitu:

1. Kenal pasti waktu subur

Pastikan anda tidak terlepas waktu subur. Bagi suami, anda subur setiap hari tapi paling subur pada waktu ini. Bagi isteri, dalam sebulan, terdapat satu tarikh di mana anda berada dalam keadaan yang paling subur & jika proses persenyawaan berlaku, peluang anda untuk mengandung adalah sangat cerah. Tak tahu macam mana nak kira waktu subur? Jom baca di sini. Walau bagaimana pun, jika kitaran haid anda tidak teratur,adalah sukar untuk menentukan tarikh subur anda.Oleh itu, anda perlu membetulkan kitaran haid terlebih dahulu supaya mudah untuk membuat kiraan bagi memastikan tarikh subur anda.

2. Bersama pada waktu subur

Selepas anda berjaya mengenal pasti tarikh paling subur anda, pastikan anda tidak terlepas tarikh keramat tersebut. Pastikan anda bersama pada tarikh tersebut. Di antara soalan yang sering ditanya kepada saya:

“Boleh ke bersama setiap hari? Tak menjejaskan kesuburan?”

“Ada tak posisi tertentu supaya mudah mengandung?”

Jawapan kepada soalan-soalan ini ada didalam Ebook Rahsia Mudah Mengandung yang saya berikan percuma kepada pelanggan yang membeli set subur Shaklee dari saya. Kalau anda nak tahu jawapannya, dapatkan ebook istimewa ini.

tips mudah hamil, tips mudah mengandung selepas keguguran, tips mudah hamil kembar, tips mudah hamil selepas keguguran, tips mudah hamil anak kedua,  tips mudah hamil dalam islam,  tips mudah hamil menurut islam,  petua mudah hamil, petua mudah hamil selepas keguguran, petua mudah hamil kembar, petua mudah hamil cara islam, petua mudah hamil menurut islam,  petua mudah mengandung cara islam, petua mudah hamil tanyalah ustaz,  petua mudah mengandung, petua mudah mengandung cara islam, petua supaya mudah mengandung,  petua mudah hamil blog mengandung

3. Elakkan aktiviti lasak

Tips mudah mengandung yang seterusnya ialah selepas waktu subur, elakkan aktiviti lasak seperti menunggang kuda, taek wan do, dan apa-apa aktiviti fizikal yang boleh menyebabkan tekanan dibahagian rahim atau boleh menyebabkan anda terjatuh. Ini kerana perkara-perkara tersebut boleh menyebabkan telur yang baru disenyawakan belum benar-benar stabil dan boleh “gugur” disebabkan oleh perkara-perkara yang saya sebutkan tadi.

4. Amalkan makanan seimbang

Pemakanan seimbang adalah sangat penting bagi memastikan badan kita mendapat nutrien yang secukupnya supaya menghasilkan telut yang berkualiti. Apabila anda merancang untuk mengandung, suami isteri perlu mengamalkan makanan seimbang serta menjauihi arak & dadah.

5. Banyakkan berdoa

Jangan pernah putus berdoa kerana sebagai hambanya, Allah adalah penentu sama ada kita dapat mengandung atau tidak. Anda boleh mengamalkan doa & amalan untuk mudah mengandung oleh Ustazah Siti Nor Bahyah Mahmood ini.

Sekarang anda dah tau tips mudah mengandung. Banyak lagi tips lain yang saya kongsikan didalam Ebook Rahsia Mudah Mengandung yang saya berikan secara percuma dengan pembelian Set Subur Shaklee dari saya. Insya Allah peluang anda untuk mengandung akan semakin cerah dengan mengamalkan Set Subur Shaklee dengan aturan makan yang betul & mengamalkan tips yang saya kongsikan didalam ebook istimewa ini. Hubungi saya untuk mendapatkan set subur anda hari ini.

tips mudah hamil, tips mudah mengandung selepas keguguran, tips mudah hamil kembar, tips mudah hamil selepas keguguran, tips mudah hamil anak kedua,  tips mudah hamil dalam islam,  tips mudah hamil menurut islam,  petua mudah hamil, petua mudah hamil selepas keguguran, petua mudah hamil kembar, petua mudah hamil cara islam, petua mudah hamil menurut islam,  petua mudah mengandung cara islam, petua mudah hamil tanyalah ustaz,  petua mudah mengandung, petua mudah mengandung cara islam, petua supaya mudah mengandung,  petua mudah hamil blog mengandung

Tips Tingkatkan Kesuburan Suami Isteri

Kesuburan suami isteri adalah perkara paling penting sekiranya anda sedang merancang untuk mengandung, lebih-lebih lagi sekiranya anda atau pasangan mempunyai masalah kesuburan seperti low sperm count, kitaran haid tidak teratur,  telur tidak matang, cyst, fibroid, PCOS, Endometriosis atau pun sekiranya anda pernah mengalami keguguran akibat blighted ovum atau pun ectopic pregnancy (mengandung luar rahim). Jom saya kongsikan tips tingkatkan kesuburan suami isteri:

tips kesuburan, Kesuburan wanita, kesuburan lelaki, Meningkatkan Kesuburan Suami Isteri, kesuburan, kalkulator kesuburan, kesuburan wanita, kalender kesuburan, kesuburan pada wanita, meningkatkan kesuburan wanita,kesuburan lelaki, tingkatkan tahap kesuburan, tingkatkan kesuburan lelaki, tingkatkan kesuburan wanita, tingkatkan kesuburan sperma, cara tingkatkan kesuburan, cara tingkatkan kesuburan wanita,  makanan tingkatkan kesuburan, makanan tingkatkan kesuburan wanita,  makanan tingkatkan kesuburan lelaki, cara tingkatkan kesuburan lelaki,  meningkatkan kesuburan wanita, meningkatkan kesuburan,  meningkatkan kesuburan lelaki, meningkatkan kesuburan sperma, meningkatkan kesuburan suami, meningkatkan kesuburan untuk hamil, set subur shaklee, set kesuburan shaklee, set kesuburan shaklee murah, set kesuburan shaklee harga ahli,

Apakah Tips Tingkatkan Kesuburan Suami Isteri?

1. Berhenti menggunakan alat Perancang Keluarga
Apabila anda merancang untuk mengandung, anda perlu berhenti menggunakan pil perancang, suntikan, implan, IUCD dan sebagainya. Tubuh anda mungkin mengambil masa yang lama untuk menstabilkan semula hormon akibat berhenti daripada menggunakan alat perancang keluarga tersebut dan keadaan ini boleh menjejaskan kesuburan anda.

2. Hentikan Tabiat Buruk
Rokok dan alkohol adalah punca utama masalah ketidaksuburan & kesukaran untuk hamil. Oleh itu, salah satu cara untuk meningkatkan kesuburan anda suami isteri ialah dengan membuang tabiat buruk tersebut.

tips kesuburan, Kesuburan wanita, kesuburan lelaki, Meningkatkan Kesuburan Suami Isteri, kesuburan, kalkulator kesuburan, kesuburan wanita, kalender kesuburan, kesuburan pada wanita, meningkatkan kesuburan wanita,kesuburan lelaki, tingkatkan tahap kesuburan, tingkatkan kesuburan lelaki, tingkatkan kesuburan wanita, tingkatkan kesuburan sperma, cara tingkatkan kesuburan, cara tingkatkan kesuburan wanita,  makanan tingkatkan kesuburan, makanan tingkatkan kesuburan wanita,  makanan tingkatkan kesuburan lelaki, cara tingkatkan kesuburan lelaki,  meningkatkan kesuburan wanita, meningkatkan kesuburan,  meningkatkan kesuburan lelaki, meningkatkan kesuburan sperma, meningkatkan kesuburan suami, meningkatkan kesuburan untuk hamil, set subur shaklee, set kesuburan shaklee, set kesuburan shaklee murah, set kesuburan shaklee harga ahli,

3. Kepuasan atau Klimaks 
Sesetengah pakar berpendapat bahawa kepuasan isteri semasa bersama suami adalah salah satu cara untuk meningkatkan kesuburan sekali gus meningkatkan peluang untuk mengandung. Jadi, pastikan anda mendapat kepuasan semasa bersama.

4. Kenali waktu subur
Mengetahui waktu subur adalah kunci utama untuk mengandung. Nak tahu macam mana cara untuk mengira waktu subur? Anda boleh baca di sini. Anda juga boleh menggunakan kit ovulasi untuk mengetahui waktu subur dengan lebih tepat.

5. Berat Badan unggul
Pasangan yang memiliki berat badan kurang (kurang daripada BMI: 20) ataupun lebih berat badan (melebihi BMI: 25) dikatakan sukar dan memerlukan masa yang agak panjang untuk hamil berbanding mereka yang mempunyai berat badan yang ideal. Jadi, salah satu cara untuk meningkatkan kesuburan suami isteri ialah dengan mendapatkan berat badan yang ideal.

6. Relaks
Tekanan & kemurungan merupakan antara punca ketidaksuburan. Sentiasa tenang & ceria, ia boleh meningkatkan kesuburan anda suami isteri.

7. Kurangkan Kafein
Kurangkan pengambilan kafein.  Jika dahulu anda minum tiga cawan sehari atau lebih, kini jadikannya hanya satu cawan. Kafein berlebihan boleh menyebabkan ketidaksuburan.

tips kesuburan, Kesuburan wanita, kesuburan lelaki, Meningkatkan Kesuburan Suami Isteri, kesuburan, kalkulator kesuburan, kesuburan wanita, kalender kesuburan, kesuburan pada wanita, meningkatkan kesuburan wanita,kesuburan lelaki, tingkatkan tahap kesuburan, tingkatkan kesuburan lelaki, tingkatkan kesuburan wanita, tingkatkan kesuburan sperma, cara tingkatkan kesuburan, cara tingkatkan kesuburan wanita,  makanan tingkatkan kesuburan, makanan tingkatkan kesuburan wanita,  makanan tingkatkan kesuburan lelaki, cara tingkatkan kesuburan lelaki,  meningkatkan kesuburan wanita, meningkatkan kesuburan,  meningkatkan kesuburan lelaki, meningkatkan kesuburan sperma, meningkatkan kesuburan suami, meningkatkan kesuburan untuk hamil, set subur shaklee, set kesuburan shaklee, set kesuburan shaklee murah, set kesuburan shaklee harga ahli,

8. Sperma Sihat
Untuk mendapatkan sperma yang sihat, suami isteri perlu mewujudkan persekitaran mesra sperma iaitu mengelakkan penggunaan penyembur vagina, tampon dan apa-apa jua pelincir yang boleh menghalang laluan sperma. Suami juga perlu mengelakkan mandi air panas & pemakaian seluar dalam yang ketat. Pengambilan Set Suami Gagah Shaklee juga membantu.

Mudah saje kan untuk mempraktikkan 8 tips tingkatkan kesuburan suami isteri di atas? Anda boleh mula mengamalkannya hari ini. Anda juga boleh mengambil Set Kesuburan Shaklee yang telah membantu ramai pelanggan saya mengandung. Oh ya…anda juga boleh membaca tips meningkatkan kesuburan suami isteri di sini. Berminat untuk mendapatkan set kesuburan Shaklee? Hubungi saya sekarang!

tips kesuburan, Kesuburan wanita, kesuburan lelaki, Meningkatkan Kesuburan Suami Isteri, kesuburan, kalkulator kesuburan, kesuburan wanita, kalender kesuburan, kesuburan pada wanita, meningkatkan kesuburan wanita,kesuburan lelaki, tingkatkan tahap kesuburan, tingkatkan kesuburan lelaki, tingkatkan kesuburan wanita, tingkatkan kesuburan sperma, cara tingkatkan kesuburan, cara tingkatkan kesuburan wanita,  makanan tingkatkan kesuburan, makanan tingkatkan kesuburan wanita,  makanan tingkatkan kesuburan lelaki, cara tingkatkan kesuburan lelaki,  meningkatkan kesuburan wanita, meningkatkan kesuburan,  meningkatkan kesuburan lelaki, meningkatkan kesuburan sperma, meningkatkan kesuburan suami, meningkatkan kesuburan untuk hamil, set subur shaklee, set kesuburan shaklee, set kesuburan shaklee murah, set kesuburan shaklee harga ahli,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...