Promosi Shaklee Ogos 2018

Assalamualaikum..

Diam tak diam, kita dahpun memasuki bulan Ogos 2018. Dah melebihi pertengahan tahun pada tahun 2018 ni. Sekejap je kan masa berlalu.

Seperti biasa, setiap bulan Shaklee akan offer pelbagai tawaran istimewa, promosi yang menjimatkan dan insentif-insentif yang menarik kepada semua pengguna Shaklee.

Nak tahu tak apa yang menarik untuk bulan ni?

Yeahhh mestilah nak tahu kan..

Tambah-tambah lagi, pada bulan ni ada terdapat promosi istimewa yang semua orang tertunggu-tunggu iaitu…

VIVIX 

✔ Beli 6 Percuma 1 
✔ Beli 2 Diskaun 5%

promosi vivix

Yang lebih menarik, belian promosi VIVIX ini juga melayakkan anda untuk turut membuat pembelian Cooler Bag merah yang cantik tu, bersama sudu besi stainless steel dengan harga cuma RM8 sahaja (harga biasa untuk kedua-dua item ni adalah RM40++). Haaa untung sangat tu.

YOUTH Skincare Set
✔ Free Facial Cleanse & Firm Device

Setiap pembelian Set Youth Shaklee ini akan mendapat device ini secara percuma. Harga device ni mahal jugak tau sebenarnya. Kefie ada buat carian tentang harga device ni memang terkejut jugakla. Apa taknya harganya beratus ringgit dan boleh mencecah sehingga RM900 jugak tau. Fuhhhh. Tambah sikit je lagi dah boleh dapat Set Youth ni hihi…


Shaklee Baby  Set
✔ Beli 1 Percuma 1


Set 3-in-1 ini iaitu mandian + lotion +minyak bayi yang dirumus khas secara selamat dan tidak memberi kesan sampingan termasuk kepada anak-anak yang mempunyai kulit sensitif mahupun ekzema ini boleh didapati dengan tawaran yang sungguh istimewa iaitu Beli 1 Percuma 1. Sementara stok masih ada je tau (>‿◠)✌.

Alfalfa 
✔ Beli 3 Diskaun 5% 

Alfalfa ataupun lebih dikenali sebagai jamu moden ini memang punyai ramai peminat.

Pasti ramai yang gembira bila mendapat berita bahawa Alfalfa tengah offer bulan ni kan?

Postnatal Set

✔ Free Bag ‘Why I Love Shaklee’


Menariknya, Set Bersalin Shaklee ni bukan sahaja hanya boleh diamalkan semasa bersalin, tapi semasa hamil + bersalin + menyusu.. Ha 3 in 1 gitu. Jimat lagi menjimatkan. Masa buka melalui 3 fasa tersebut tu pun, tetap boleh amalkan set ini. Tiada masalah, malah sangat digalakkan.

Jadi, nak dapatkan set ini boleh hubungi Kefie tau.

 

Kedua-dua Tiub Falopio Tersumbat Tapi Teringin Sangat Nak Ada Anak

Wanita manalah yang tak inginkan zuriat sendiri? Teringin nak rasa nikmat mengandung. Nak rasa bayi bergerak dalam perut.  Dan yang paling istimewa nak hadiahkan suami zuriat sebagai lambang kasih sayang yang tak bertepi. Tapi, apa nak buat kalau ditakdirkan kedua-dua tiub falopio tersumbat tapi teringin sangat nak ada anak?

tiub falopio, tiub falopio tersumbat, tiub falopio tersumbat shaklee, tiub fallopian tersumbat tapi mengandung, merawat tiub falopio tersumbat, ubat tiub falopio tersumbat, ubat untuk tiub falopio tersumbat, ubat tiub fallopio tersumbat, ubat untuk tiub fallopio tersumbat, rawatan tradisional untuk tiub fallopio tersumbat, cara perawatan untuk tiub fallopio tersumbat, rawat tiub fallopio tersumbat, rawatan alternatif untuk tiub fallopio tersumbat, rawatan alternatif tiub fallopio tersumbat, tiub fallopio, tiub fallopio tersumbat,

Biasanya, kita hanya akan tahu masalah tiub falopio tersumbat setelah melakukan ujiah HSG. Jika tiub didapati tersumbat, biasanya doktor akan memberikan beberapa cadangan seperti:

1. Laparoskopi iaitu prosedur pembedahan untuk melihat tiub falopio. Biasanya pesakit memilih untuk tidak melakukan prosedur ini.

2. IUI iaitu perosedur memasukkan sperma kedalam rahim bagi meningkatkan peluang persenyawaan.

3. IVF iaitu persenyawaan berhadas yang mensenyawakan telur & sperma di luar sebelum dimasukkan kedalam rahim.

Ketiga-tiga prosedur tersebut memakan belanja yang tinggi. Dan tiada jaminan yang anda pasti mengandung. Walau bagaimana pun, kebiasaanya wanita yang betul-betul inginkan anak sendiri akan berusaha kumpulkan duit. Asalkan dapat peluang untuk mengandung.

Tahukah anda, selain ketiga-tiga prosedur yang biasa dicadangkan di atas, terdapat satu lagi alternatif untuk anda iaitu dengan mengambil vitamin semulajadi Shaklee yang akan membantu meningkatkan peluang anda untuk mengandung.

Jika anda mengalami masalah kedua-dua tiub falopio tersumbat, bukan bermakna anda langsung tidak boleh mengandung. BOLEH! Cuma peratusan untuk anda mengandung adalah jauh lebih rendah daripada wanita yang mempunyai tiub falopio yang normal.

Pengambilan Vivix Shaklee akan membantu:

1. Mengurangkan scar tissue atau dalam bahasa melayunya parut tisu yang biasanya menjadi punca tiub falopio tersumbat. Bila scar tissue makin kurang, masalah tersumbat juga akan makin hilang. Dan akan ada laluan untuk telur dan sperma bertemu untuk persenyawaan,

2. Vivix merupakan cell renewal yang membantu sel-sel badan termasuk tiub falopio anda diperbaharui sekali gus menjadi semakin sihat & berkualiti. Dengan pengambilan Vivix, sumbatan di tiub falopio anda akan berkurangan & rahim anda akan berada dalam keadaan sihat & bersedia untuk proses persenyawaan.

3. Merangsang penghasilan telur (ovum) berkualiti yang bersedia untuk proses persenyawaan. Telur yang kurang berkualiti juga adalah antara punca susah mengandung, selain dari tiub falopio tersumbat.

4. Meningkatkan kesihatan & kecergasan tubuh badan. Wanita yang memiliki tubuh badan yang sihat & cergas mempunyai peluang yang lebih tinggi untuk mengandung.

tiub falopio, tiub falopio tersumbat, tiub falopio tersumbat shaklee, tiub fallopian tersumbat tapi mengandung, merawat tiub falopio tersumbat, ubat tiub falopio tersumbat, ubat untuk tiub falopio tersumbat, ubat tiub fallopio tersumbat, ubat untuk tiub fallopio tersumbat, rawatan tradisional untuk tiub fallopio tersumbat, cara perawatan untuk tiub fallopio tersumbat, rawat tiub fallopio tersumbat, rawatan alternatif untuk tiub fallopio tersumbat, rawatan alternatif tiub fallopio tersumbat, tiub fallopio, tiub fallopio tersumbat,

Sememangnya Vivix sangat membantu wanita yang mempunyai masalah kedua-dua tiub falopio tersumbat tapi teringin sangat anak ada anak. Harganya RM475 sebotol untuk 150 ml. Sebotol boleh tahan sebulan. Anda boleh dapatkan Vivix dengan harga yang jauh lebih murah jika terus mendaftar sebagai ahli Shaklee.

Mahal? Apalah sangat nilai RM475 berbanding kenikmatan bergelar seorang ibu & kebahagiaan bila dapat memeluk zuriat sendiri. Kalau anda buat IUI dan IVF sekali pun, takde jaminan yang anda komfom mengandung walau pun dah habiskan puluhan ribu ringgit. Betul tak?

Vivix Shaklee adalah salah satu ikhtiar bagi wanita yang mempunyai masalah kedua-dua tiub falopio tersumbat tapi teringin sangat nak ada anak sendiri. Insya Allah, ianya adalah satu ikhtiar yang takkan sia-sia. Nak order Vivix? Hubungi saya sekarang.

tiub falopio, tiub falopio tersumbat, tiub falopio tersumbat shaklee, tiub fallopian tersumbat tapi mengandung, merawat tiub falopio tersumbat, ubat tiub falopio tersumbat, ubat untuk tiub falopio tersumbat, ubat tiub fallopio tersumbat, ubat untuk tiub fallopio tersumbat, rawatan tradisional untuk tiub fallopio tersumbat, cara perawatan untuk tiub fallopio tersumbat, rawat tiub fallopio tersumbat, rawatan alternatif untuk tiub fallopio tersumbat, rawatan alternatif tiub fallopio tersumbat, tiub fallopio, tiub fallopio tersumbat,

Apakah Kebaikan Vivix Shaklee

Harga Vivix mahal? Apa khasiat Vivix sampai menjadi sebutan ramai? Apa isi kandungan Vivix? Boleh bagi testimoni pelanggan yang berjaya menyembuhkan penyakit mereka dengan Vivix? Jom ketahui apakah kebaikan Vivix Shaklee & testimoni.

Apakah isi kandungan Vivix? Ia diperbuat daripada apa?

Sebelum kita mengetahui tentang kebaikan dan testimoni Vivix Shaklee, jom kita ketahui apakah kandungan Vivix. Vivix adalah revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Ia mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol.

Anggur Muscadine:

  • Mempunyai lebih kromosom berbanding anggur biasa. Ia membantu melanjutkan usia.
  • 40 kali ganda lebih tinggi kuasa anti oksidan
  • Anti kanser, anti oksida, anti penuaan, anti inflamasi
  • Ia menyokong kesihatan sendi, mengurangkan kedutan, mengurangkan gejala diabetis, mengurangkan tekanan darah tinggi, mengatasi asma & bronkilitis

Lobak ungu mengandungi Polifenol Anthocianin yang berfungsi sebagai:

  • Anti oksidan
  • Anti agen bakteria
  • Anti inflamasi
  • Mengurangkan kolesterol
  • Meningkatkan imuniti
  • Meningkatkan daya penglihatan
  • Antibiotik semulajadi
  • Mengurangkan risiko serangan jantung

Elderberi Eropah merupakan:

  • Agen antioksidan yang kuat
  • Kaya dengan vitamin A,B dan C
  • Mengurangkan kolesterol
  • Anti stress
  • perlindungan penyakit kardiovaskular

Polygonum Cuspidatum:

vivix, vivix shaklee, kandungan vivix, kandungan vivix shaklee,  isi kandungan vivix, bahan vivix, bahan utama vivix, kandungan utama vivix,  khasiat vivix, khasiat vivix shaklee, kebaikan vivix, kebaikan vivix shaklee, kesan vivix, kesan vivix shaklee, shaklee vivix testimonials, vivix testimonials, vivix shaklee review, vivix side ffect, vivix diabetis, faedah vivix, faedah vivix shaklee, kesan vivix, kesan vivix shaklee, testimoni vivix, testimoni vivix shaklee,  testimoni vivix kencing manis, testimoni vivix diabetis, testimoni vivix anti penuaan, testimoni vivix strok, harga vivix, harga vivix shaklee, harga ahli vivix, berapa harga vivix, vivix murah, vivix harga ahli

Sumber utama Resveratrol yang merupakan rawatan tradisional untuk mengatasi rambut beruban. Ia digunakan sejak 100 tahun yang lalu di China & Jepun.

Kenapa Harga Vivix Mahal? Apa Khasiat Vivix?

Harga Vivix adalah sangat berpatutan dengan proses pemilihan bahan, pembuatan, dan 1001 khasiat yang diberikan kepada tubuh badan kita.

  • Nak awet muda?
  • Baru lepas menjalani pembedahan?
  • Nak cegah kanser?
  • Nak mencegah atau merawat Alzheimer/ Nyanyuk
  • Nak hilangkan kulit berkedut?
  • Nak hilangkan resdung?
  • Nak hilangkan atau cegah strok?
  • Nak hilangkan gout?
  • Nak hilangkan katarak & tingkatkan penglihatan?
  • Nak jaga sistem saraf?
  • Nak kawal kolesterol?
  • Nak berhenti merokok?
  • Nak tingkatkan kesuburan?
  • Nak hilangkan kedutan?
  • Nak tingkatkan imuniti?
  • Nak nampak 10 tahun lebih muda daripada umur sebenar?
  • Nak matikan sel kanser?
  • Nak hilangkan diabetis?
  • Nak lawan tekanan darah tinggi?
  • Nak lindungi diri daripada serangan sakit jantung?
  • Nak hilangkan sakit sendi?

Aduhai…panjangnya senarai khasiat Vivix. Lenguh tangan saya nak menaip kesemuanya. Pendek kata, siapa nak sihat & cantik, Vivix adalah jawapannya.  Anda pasti akan berpuas hati dengan harga yang anda laburkan untuk sebotol Vivix yang berharga RM450, tahan selama dua bulan. Pssstttt…nak harga super duper istimewa? Hubungi saya segera. Anda pasti tersenyum meleret dengan harga yang saya tawarkan. Plus, anda akan mendapat percuma keahlian Shaklee dengan pembelian 2 botol Vivix. Nak tahu apa kelebihan menjadi ahli? Jom baca di sini. Anda pasti teruja.

Ada testimoni?

Tak perlu saya menulis dengan panjang lebar. Anda boleh membaca testimoni Vivix di sini. Anda nilaikan sendiri betapa hebatnya tonik ajaib ini.

Saya nak order Vivix

Alhamdulillah anda dah tahu kebaikan dan testimoni Vivix. Anda telah membuat keputusan yang bijak. Untuk order, sila hubungi saya dengan kadar yang segera.

vivix, vivix shaklee, kandungan vivix, kandungan vivix shaklee,  isi kandungan vivix, bahan vivix, bahan utama vivix, kandungan utama vivix,  khasiat vivix, khasiat vivix shaklee, kebaikan vivix, kebaikan vivix shaklee, kesan vivix, kesan vivix shaklee, shaklee vivix testimonials, vivix testimonials, vivix shaklee review, vivix side ffect, vivix diabetis, faedah vivix, faedah vivix shaklee, kesan vivix, kesan vivix shaklee, testimoni vivix, testimoni vivix shaklee,  testimoni vivix kencing manis, testimoni vivix diabetis, testimoni vivix anti penuaan, testimoni vivix strok, harga vivix, harga vivix shaklee, harga ahli vivix, berapa harga vivix, vivix murah, vivix harga ahli

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...