Set Kesuburan Shaklee Untuk Suami Isteri

Zaman sekarang ni kes-kes yang melibatkan kesuburan dan permasalahan dalaman sama ada wanita mahupun lelaki semakin meningkatkan. Punca paling utama ialah makanan seharian selain gaya hidup tidak sihat serta masalah obesiti di kalangan rakyat Malaysia.

Menurut sumber yang dipercayai, kira-kira 1 dalam 10 pasangan suami isteri akan mengalami kesukaran untuk mengandung.

Set Kesuburan Shaklee adalah gabungan beberapa vitamin penting yang berfungsi untuk menambah kesuburan suami isteri dan sekaligus meningkatkan tahap peratusan kehamilan dan kebolehan untuk mengandung. Vitamin-vitamin ini sangat mustahak untuk melengkapkan kekurangan zat pada tubuh dan mengoptimumkan fungsi pembiakanย  dan tubuh secara keseluruhannya.

It Takes Two To Tango

Dah kahwin bertahun-tahun, tapi belum lagi dapat cahaya mata..
Dah ikhtiar lama dah, belum juga dapat anak..
Dah macam-macam cara cuba, tapi belum ada rezeki..

Tapi, semuanya macam dok tuding jari kat isteri.
Konon, isterilah penyebab kegagalan untuk mendapat zuriat.
Isterilah yang MANDUL!

Amboiiiiii…
Memang senang kot salahkan orang lain…

Come on man….
Anak itu rezeki..
Namun yang kita boleh buat adalah ikhtiar sebaiknya..
Dan ikhtiar ini pula, bukan dari sebelah pihak saja…
Nak kena kedua-dua tau..
It takes two to tango!

Mana awak tau kot sperma awak yang sikit?
Mana awak tau kot sperma awak yang lemah?
Mana awak tau kot sperma awak yang cacat?
Mana awak tau kot sperma awak yang takde tenaga?
Dan 1001 macam lagi tau boleh jadi kat sperma awak tu…

Oppppsss jangan sentap tau bang!
Yang baca artikel ni, saya pasti bukan jenis yang ego melangit..
Sebab tu anda ikhtiar untuk cari tips-tips dan petua-petua yang boleh diamalkan untuk meningkatkan kesuburan.
Kan kan kan…

So, ikhtiar dua-dua adalah cara yang sebaiknya..
Bukan isteri je yang usaha macam-macam makan tu makan ni buat tu buat ni tapi suami buat derkkkk je…
No no no ok!

Set Kesuburan Shaklee

Untuk lelaki, anda sangat disarankan untuk mengambil ketiga-tiga jenis suplemen ini.

๐Ÿ˜Ž ZINC
– membentuk sperma yang sihat dan berkualiti
– menghasilkan sperma yang sihat
– meningkatkan paras testosteron dan semen lelaki
– membantu menangani gangguan prostat
– meningkatkan kemampuan seks lelaki
.
๐Ÿ˜Ž CoQTrol
– memberi tenaga kepada sperma supaya lebih kuat
– meningkatkan keupayaan kepada sperma supaya dapat berenang lebih pantas
– menambahkan jumlah CoQ10 pada bahagian leher sperma supaya dapat menembusi telur dengan lebih mudah
.
๐Ÿ˜Ž Vitamin E
– sebagai antioksida untuk menepis segala radikal bebas yang boleh merosakkan sperma
– menambahkan bilangan sperma
– menyuburkan organ reproduksi
– mengandungi Selenium yang sangat membantu dalam hubungan seksual lelaki


Manakala untuk isteri, ketiga-tiga suplemen ini sangat membantu dalam meningkatkan kadar kesuburan anda, dan menyediakan tubuh anda dengan nutrisi sebaiknya bagi kehamilan anda.

 

๐Ÿ‘ถGLA Complex
– sangat baik diamalkan oleh wanita, terutama yang menghadapi masalah haid tidak teratur atau sakit sebelum haid (PMS).
– GLA (Gamma Linolenic Acid) dapat bantu wanita menghasilkan cecair serviks yang subur & berkualiti yang berfungsi untuk melindungi & memudahkan sperma berenang ke ovum.

๐Ÿ‘ถESP (Protein)
– Protein ialah makanan asas kepada sel.
– Sel yang sihat akan memudahkan proses yang berkaitan persenyawaan dan proses pembentukan janin.
– Bagi individu yang mempunya masalah sel telur ovum yang tidak matang, sedikit, kecil dan tidak sihat,ย  disarankan mengambil ESP sebagai sumber protein.
– Protein juga dapat membantu menguatkan rahim

๐Ÿ‘ถB-Complex (Asid Folik)
– Asid Folik penting bagi hari-hari pertama persenyawaan sperma dan ovum dalam rahim, bagi membentuk saraf tunjang bayi
– Ketidakcukupan asid folik dapat merisikokan berlakunya kecacatan pada bayi

 

Video di bawah menerangkan kenapa Asid Folik penting untuk diambil sebelum seseorang wanita itu hamil.

Tips Untuk Meningkatkan Kesuburan

Untuk anda mendapatkan Set Kesuburan Shaklee ini, boleh dapatkan dengan cara membuat tempahan pada butang di bawah.

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...