Ubat Sembelit Yang Berkesan Dan Cepat

Bila bercakap tentang SEMBELIT ni kan, rata-rata ibu yang baru lepas bersalin mesti akan mengalami SEMBELIT.
Betul tak?

Saya sendiri pun, rasa trauma bila kenangkan masa lepas bersalin anak pertama dulu. Sembelit yakmaattttt huhuhu.. Masa tu kita takde pengalaman lagi, anak sulung kan. Berpantang pulak dekat rumah keluarga yang agak totok sedikit perihal berpantang ni. Buah sayur semua memang tak boleh makan. Itu pun ada jugak saya curi-curi mintak husband belikan, pastu sorok makan dalam bilik hahahahaha.

Tapi memang nak membuang tu seksa betul. Sengsara. Memang sampai kena beli ubat kat farmnasi untuk bagi be**k. Hihihi. Lepas sebulan tau baru ok. Baru dapat membuang dengan nikmat. Hahahahaha..

Bahaya Ke Sembelit?

Sembelit ni memang kita tak boleh nak pandang ringan tau. Mana tak nya.. Kalau kita nak biarkan benda-benda bertoksin tu lama dalam tubuh badan kita, nanti macam-macam penyakit lain pulak yang datang merisik kan?

Hmmmp!

Bagaimana Shaklee Dapat Membantu?

Biasanya, untuk orang yang ada masalah sembelit yang biasa-biasa ni (tak kritikal), kami akan cadangkan untuk mengambil Ostematrix.
Kalau ada masalah sembelit tahap teruk sangat tu, kami cadangkan untuk ambil HerbLax. HerbLax ni bersifat sebagai julap semulajadi, kerana di dalamnya terkandung herba Senna (Daun Gelenggang) yang terkenal sejak zaman dahulukala untuk melawaskan pembuangan. Untuk anak-anak pula, kami cadangkan Mealshakes kerana Mealshakes ini berbentuk serbuk dan boleh dibancuh sebagai minuman ataupun dicampur ke dalam susu.

Kali ni, kita fokus kepada Ostematrix.
Untuk masalah sembelit yang tak kronik, di kalangan orang dewasa.

Ostematrix ni sebenarnya kalsium.
So, macamana kalsium boleh membantu pulak dalam melawaskan pembuangan?
Pelik jugak kan? Hihihi…

Padahal Ostematrix ni bekalkan kalsium dalam badan.
Apa kaitannya dapat melawaskan pulak?
Haaaaa…
Sebenarnya ramai yang tak tahu yang OSTEMATRIX SHAKLEE bukanlah sekadar kalsium. Maknanya, dalam Ostematrix Shaklee bukan saja ada kalsium, tapi ada jugak magnesium. Selain berfungsi untuk membantu penyerapan kalsium ke dalam tulang, magnesium ni jugak lah yang berfungsi untuk pelawasan tu. 😁

Manfaat Magnesium yang perlu anda tahu :-
✅ Membantu melegakan otot dalam usus supaya otot usus itu menjadi lembut dan menghapuskan sembelit.
✅ Membantu melembutkan najis-najis dalam usus.

Jadi….
Bila kita ambil Ostematrix ni sebagai salah satu supplemen untuk kekuatan tulang kita, secara tak langsung ianya akan dapat melawaskan pembuangan kita juga..

 

Wah!! 😍
Best kan? 2 dalam 1 gitew..!
Lagi best kalau anda grab sepanjang bulan September ni.. Apa tak nya, Shaklee bagi promo yang hebat untuk anda semua..
Beli 3 botol Ostematrix Shaklee jimat 5%..

Selesaikan masalah sembelit anda sekarang juga.
Klik butang di bawah untuk membuat pembelian.

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...