-

Makanan Penyebab Fibroid Tumbuh Dan Membesar Hingga Terpaksa Dibedah

Fibroid adalah ketumbuhan yang sangat ditakuti oleh setiap wanita, terutamanya fibroid didalam rahim. Di antara punca utama fibroid ialah pemakanan. Jom saya kongsikan makanan penyebab fibroid tumbuh dan membesar hingga terpaksa dibedah.

makanan penyebab fibroid 300x196 Makanan Penyebab Fibroid Tumbuh Dan Membesar Hingga Terpaksa Dibedah

Berikut adalah makanan yang perlu anda elakkan. Kalau tak mampu elakkan, wajib dikurangkan :

1. Daging merah. Ini kerana biasanya binatang yang diternak secara komersil disuntik dengan hormon supaya cepat besar & makanan juga tidak semulajadi & banyak bahan kimia.

2. Ayam. Seperti lembu, ayam ternakan juga disuntik hormon & makanan tidak semulajadi. Sebagai alternatif, anda boleh makan ayam organik.

3. Produk tenusu. Produk tenusu seperti keju, susu, dan dadih adalah antara makanan yang perlu anda elakkan. Ini kerana produk tenusu akan menyebabkan fibroid anda semakin membesar.

4. Ikan keli. Sama seperti lembu & ayam, isi ikan keli yang diternak penuh dengan hormon & bahan kimia.

5. Bahan perisa. Ajinomoto, kiub ayam, kiub lembu, Maggie Sedap Rasa, perencah nasi goreng segera, semua tu adalah bahan perasa yang merupakan musuh utama anda.

6. Minuman berkarbonat. Elakkan minuman berkarbonat kerana terlalu banyak kandungan gula didalamnya.

makanan penyebab fibroid1 300x199 Makanan Penyebab Fibroid Tumbuh Dan Membesar Hingga Terpaksa Dibedah

7. Makanan segera. Makanan segera tidak berkhasiat & mengandungi terlalu banyak bahan kimia yang akan menyebabkan ketumbuhan fibroid & merangsang fibroid anda membesar.

8. Makanan diproses. Hotdog, burger, nugget, semua tu perlu dielakkan. Kalau anda teringin makan, seeloknya buat sendiri di rumah. Tak susah pun. Google je resepinya.

9. Makanan ringan. Seperti makanan segera, makanan ringan pun tak elok.

10. Makanan berlemak/ berminyak. Kalau anda taknak fibroid membesar, elakkan makanan berlemak, berminyak dan tinggi kolestrol. Ini kerana ia akan meningkatkan hormon Estrogen dalam badan & merangsang fibroid membesar.

11. Soya dan evening primrose. Soya dan evening primrose mengandungi Phyto Estrogen yang menyebabkan paras Estrogen dalam badan kita meningkat dan mengalakkan pembesaran fibroid.

12. Kolagen. Apa-apa jenis kolagen akan menyebabkan fibroid membesar & tumbuh semula.

Apa Nak Buat Kalau Anda Disahkan Mempunyai Fibroid?

Selain mengamalkan 8 makanan untuk kecutkan fibroid ini, makanan tambahan iaitu vitamin Shaklee juga membantu mengecutkan fibroid dengan cepat, berkesan & selamat.

Jika fibroid anda bersaiz 5 cm ke atas, atau menyebabkan kesakitan atau pendarahan, atau pun ianya fibroid berulang, Vivix adalah vitamin yang paling sesuai untuk anda.

Jika fibroid anda bersaiz kurang daripada 5 cm, tidak menyebabkan pendarahan atau kesakitan, dan bukan fibroid berulang, Set Fibroid Shaklee sangat membantu untuk mengecutkan fibroid anda dengan cepat tanpa pembedahan.

Alhamdulillah, dengan aturan makan & dos yang betul, dan pengambilan yang konsisten, dah ramai pelanggan saya yang berjaya kecutkan fibroid. Fibroid akan lagi cepat mengecut kalau anda elakkan makanan penyebab fibroid tumbuh dan membesar hingga perlu dibedah  yang saya senaraikan di atas tadi. Nak order Vivix atau Set Fibroid Shaklee? Hubungi saya sekarang untuk konsultasi terbaik & harga istimewa.

Cik Puan Nurul 2 300x170 Makanan Penyebab Fibroid Tumbuh Dan Membesar Hingga Terpaksa Dibedah

8 Makanan Untuk Kecutkan Fibroid Yang Paling Berkesan

Anda disahkan mempunyai fibroid? Ianya sememangnya menakutkan. Tapi, tahukah anda bahawa bukan semua fibroid perlu dibuang melalui pembedahan. Fibroid boleh dikecutkan. Jom saya kongsikan 8 makanan untuk kecutkan fibroid yang paling berkesan.

makanan untuk kecutkan fibr 300x216 8 Makanan Untuk Kecutkan Fibroid Yang Paling Berkesan

1. Ikan laut. Ikan laut adalah selamat kerana ianya ditangkap di laut, bukan diternak. Jadi, ianya bebas suntikan hormon & makanan pelet yang mengandungi bahan kimia.

2. Sayuran jenis kekacang. Sayuran jenis kekacang seperti kacang panjang, kacang buncis, kacang botor juga termasuk dalam golongan makanan yang membantu kecutkan fibroid.

3. Kekacang. Badam, kacang tanah, kacang dal, kacang kuda juga sangat baik untuk anda. Tetapi awas, kacang soya adalah makanan yang mengaktifkan fibroid. Oleh itu, elakkan makanan berasaskan soya kecuali yang sudah diperam seperti tempe & kicap.

4. Sayuran hijau. Sayuran hijau adalah sangat baik untuk mengecutkan fibroid. Anda boleh makan sayur dalam setiap menu harian atau pun, lagi bagus kalau anda amalkan juicing setiap hari.

5. Buah-buahan. Selain sayur-sayuran, buah-buahan juga adalah makanan untuk kecutkan fibroid yang wajib anda ambil setiap hari. Tapi, pastikan buah yang dibeli adalah non-gmo & segar.

6. Ubi kayu. Dari pembacaan saya, ubi kayu juga membantu mengecutkan fibroid. Ubi kayu rebus cicah gula kabung, sedap kan! Cicah sambal pun sedap juga icon smile 8 Makanan Untuk Kecutkan Fibroid Yang Paling Berkesan

7. Sup miso. Miso ialah sejenis pes yg dibuat dari kacang soya yg diperam. Ia dicampur ke dalam sup utk dijadikan miso sup. Ianya sangat baik untuk kesihatan & membantu mengecutkan fibroid.

8. Teh hijau. Teh hijau adalah anti oksida yang juga tergolong dalam makanan untuk kecutkan fibroid. Rasanya pun sedap & boleh membantu anda turunkan berat badan.

makanan untuk kecutkan fibr1 300x199 8 Makanan Untuk Kecutkan Fibroid Yang Paling Berkesan

Vitamin Shaklee Juga Boleh Membantu Kecutkan fibroid.

Ya. Selain 8 makanan yang saya senaraikan diatas, makanan tambahan iaitu vitamin Shaklee juga membantu mengecutkan fibroid dengan cepat, berkesan & selamat.

Jika fibroid anda bersaiz 5 cm ke atas, atau menyebabkan kesakitan atau pendarahan, atau pun ianya fibroid berulang, Vivix adalah vitamin yang paling sesuai untuk anda.

Jika fibroid anda bersaiz kurang daripada 5 cm, tidak menyebabkan pendarahan atau kesakitan, dan bukan fibroid berulang, Set Fibroid Shaklee sangat membantu untuk mengecutkan fibroid anda dengan cepat tanpa pembedahan.

Alhamdulillah, dengan aturan makan & dos yang betul, dan pengambilan yang konsisten, dah ramai pelanggan saya yang berjaya kecutkan fibroid. Fibroid akan lagi cepat mengecut kalau anda amalkan makanan untuk kecutkan fibroid yang saya senaraikan di atas tadi. Oh ya! Elakkan juga makanan yang menjadi punca fibroid tumbuh dan membesar yang saya kongsikan di sini. Nak order Vivix atau Set Fibroid Shaklee? Hubungi saya sekarang untuk konsultasi terbaik & harga istimewa.

Cik Puan Nurul 2 300x170 8 Makanan Untuk Kecutkan Fibroid Yang Paling Berkesan

Nak Kecutkan Fibroid Dengan Cepat Dan Selamat

Kalau anda disahkan mempunyai fibroid sebesar 5 cm dan ke atas, atau fibroid yang menyebabkan kesakitan atau pendarahan, atau pun fibroid berulang, pembedahan bukanlah pilihan yang sesuai. Ada alternatif lain yang lebih baik untuk anda. Nak kecutkan fibroid dengan cepat dan selamat?

kecutkan fibroid1 224x300 Nak Kecutkan Fibroid Dengan Cepat Dan Selamat

1. Fibroid 5 cm dan ke atas.

Biasanya, jika fibroid anda sudah mencecah 5 cm dan ke atas, doktor akan mencadangkan pembedahan bagi membuang fibroid tersebut. Sebelum anda bersetuju, pertimbangkan perkara berikut:

  • Pembedahan amat menyakitkan. Kalau ada cara kecutkan yang selamat tanpa rasa sakit, kenapa anda nak menangung sakit pembedahan?
  • Tiada jaminan bahawa fibroid tidak akan tumbuh semula selepas pembedahan.
  • Pembedahan akan meninggalkan parut. Parut tersebut boleh menyebabkan anda susah mengandung, terutamanya jika ia menghalang benih menampal di dinding selepas disenyawakan.

2. Fibroid yang menyebabkan kesakitan & pendarahan.

Sekarang anda tengah sakit hingga mengganggu urusan seharian termasuk kerjaya. Jika ada pendarahan anda perlu ditahan diwad & masukkan darah bagi menggantikan darah yang hilang. Anda dah cukup menderita. Perlu ke derita anda ditambah dengan kesakitan pembedahan? Kalau ada alternatif untuk kecutkan fibroid secara selamat tanpa rasa sakit, pasti anda nak pilih, kan?

3. Fibroid berulang.

Sebelum ni anda dah pernah buat pembedahan untuk membuang fibroid. Anda dah rasa kesakitan pembedahan membuang fibroid. Sekarang, doktor dah sahkan fibroid anda berulang. Adakah anda sanggup mengadap kesakitan itu sekali lagi? Kalau anda memilih untuk mengalami kesakitan itu sekali lagi, pun tiada jaminan bahawa ianya tidak akan berulang. Ada kes, fibroid berulang selepas 20 tahun kemudian. Jadi, kalau ada cara kecutkan fibroid dengan cepat dan selamat, kenapa sanggup menganggung sakit pembedahan sekali lagi?

Bagaimanakah cara nak kecutkan fibroid dengan cepat dan selamat?

Vivix Shaklee adalah jawapannya. Bagaimana ia berfungsi?

kecutkan fibroid2 300x215 Nak Kecutkan Fibroid Dengan Cepat Dan Selamat

1. Ia adalah cell renewal & dna renewal. Apabila cell dan dna kita diperbaharui, semakin hari, sel asas badan akan menjadi semakin muda. Umum mengetahui bahawa pada usia muda, badan kita mempunyai daya tahan yang lebih kuat berbanding pada usia tua. Lagi muda sel badan kita, lagi kuat kita melawan fibroid & menghalang pertumbuhan semula fibroid.

2. Ia membantu menstabilkan hormon. Hormon yang stabil membantu fibroid mengecut dengan cepat.

3. Ianya adalah antioksida yang membantu menyerang ketumbuhan yang pelik didalam badan, termasuk fibroid. Dengan pengambilan konsisten, ia juga menghalang pertumbuhan semula fibroid.

Berapa Harga Vivix & Berapa Lama Akan Nampak Kesan?

Harga Vivix ialah RM475 untuk sebotol 150 ml. Nak harga istimewa? Hubungi saya. Dengan pengambilan yang konsisten mengikut aturan makan & dos yang saya akan berikan, insya Allah dalam masa 2 bulan fibroid anda akan mula mengecut. Tapi, yang penting, pemakanan kenalah jaga. Elakkan makanan yang menyebabkan fibroid membesar.

Kalau anda tak mampu membayar harga Vivix, anda juga boleh mengambil Set Fibroid Shaklee. Ianya juga berkesan, cuma agak lambat berbanding Vivix. Kalau anda urgent nak kecutkan fibroid, Vivix adalah pilihan terbaik. Kalau anda sanggup menunggu sedikit lama, Set Fibroid Shaklee sesuai untuk anda.

Sekarang anda dah tahu cara kecutkan fibroid dengan cepat dan selamat. Vivix adalah vitamin terbaik untuk anda. Tapi, kalau kekurangan bajet, Set Fibroid Shaklee juga berkesan. Nak order? Hubungi saya untuk konsultasi terbaik & harga menarik.

Cik Puan Nurul 2 300x170 Nak Kecutkan Fibroid Dengan Cepat Dan Selamat

Vivix Shaklee Penawar Terbaik Untuk Gout

Hanya pesakit gout yang tau betapa sengsaranya penyakit yang dialami. Sampai nak bergerak pun siksa. Bengkak sana sini. Ahli keluarga pun patah hati tengok orang kesayangan menderita macam tu. Mencari  penawar gout yang mampu menghilangkan bengkak & kesakitan dalam masa yang singkat? Vivix Shaklee penawar terbaik untuk Gout.

vivix shaklee untuk gout5 217x300 Vivix Shaklee Penawar Terbaik Untuk Gout

Macam mana Vivix Shaklee menjadi penawar terbaik untuk gout? Vivix bertindak dalam 4 cara iaitu:

1. Memperbaiki DNA. Ia membantu membaiki kerosakan dalam sel darah dengan menstabilkan asid urik kepada tahap yang normal.

2. Mengurangkan inflamasi dengan cara membaiki sel yang rosak & bengkak. Lalu menghasilkan sel baru yang sihat.

3. Meningkatkan penghasilan tenaga supaya pesakit rasa bertenaga. Orang sakit biasanya lemah disebabkan tekanan fizikal & mental. Dengan pengambilan Vivix, insya Allah pesakit gout tahap kritikal sekali pun akan rasa bertenaga.

4. Mengelakkan pengumpulan protein AGE (Advanced Glytacon End Product ). Maksudnya Vivix mengelakkan pengumpulan protein hasil pengikatan gula & protein berlebihan dalam badan yang mengundang penyakit salur darah. Pesakit gout mengalami kerosakan dalam sel darah, kalau ditambah dengan penyakit salur darah pasti semakin teruk, kan?

Pasti ada yang tertanya, betul ke Vivix berkesan untuk gout? Ada testimoni tak? Ada icon smile Vivix Shaklee Penawar Terbaik Untuk Gout

vivix shaklee untuk gout 300x265 Vivix Shaklee Penawar Terbaik Untuk Gout

vivix shaklee untuk gout1 300x99 Vivix Shaklee Penawar Terbaik Untuk Gout

vivix shaklee untuk gout2 300x268 Vivix Shaklee Penawar Terbaik Untuk Gout

vivix shaklee untuk gout3 300x56 Vivix Shaklee Penawar Terbaik Untuk Gout

vivix shaklee untuk gout4 300x151 Vivix Shaklee Penawar Terbaik Untuk GoutInsya Allah, Vivix Shaklee penawar terbaik untuk gout. Walau pun harganya agak mahal tapi apalah sangat kalau nak dibandingkan dengan kesakitan yang dialami. Malah ada yang dah berpuluh tahun menderita gout, kan? Sampai bila nak menderita sakit? Adakah duit lebih berharga daripada kesembuhan?

Kalau anda kekurangan bajet, sebagai alternatif boleh ambil Set Gout Shaklee. Ianya juga berkesan cuma akan ambil sedikit masa. Lambat sikit berbanding Vivix. Nak pilih yang mana satu? Vivix ke Set Gout Shaklee? Terpulang kepada betapa urgent anda nak hilangkan kesakitan yang sedang dialami & semestinya mengikut kemampuan poket anda.

Sekarang anda dah tahu Vivix Shaklee penawar terbaik untuk gout. Nak order Vivix atau Set Gout Shaklee? Hubungi saya sekarang untuk konsultasi terbaik!

Cik Puan Nurul 2 300x170 Vivix Shaklee Penawar Terbaik Untuk Gout

Kedua-dua Tiub Falopio Tersumbat Tapi Teringin Sangat Nak Ada Anak

Wanita manalah yang tak inginkan zuriat sendiri? Teringin nak rasa nikmat mengandung. Nak rasa bayi bergerak dalam perut.  Dan yang paling istimewa nak hadiahkan suami zuriat sebagai lambang kasih sayang yang tak bertepi. Tapi, apa nak buat kalau ditakdirkan kedua-dua tiub falopio tersumbat tapi teringin sangat nak ada anak?

tiub falopio tersumbat 300x202 Kedua dua Tiub Falopio Tersumbat Tapi Teringin Sangat Nak Ada Anak

Biasanya, kita hanya akan tahu masalah tiub falopio tersumbat setelah melakukan ujiah HSG. Jika tiub didapati tersumbat, biasanya doktor akan memberikan beberapa cadangan seperti:

1. Laparoskopi iaitu prosedur pembedahan untuk melihat tiub falopio. Biasanya pesakit memilih untuk tidak melakukan prosedur ini.

2. IUI iaitu perosedur memasukkan sperma kedalam rahim bagi meningkatkan peluang persenyawaan.

3. IVF iaitu persenyawaan berhadas yang mensenyawakan telur & sperma di luar sebelum dimasukkan kedalam rahim.

Ketiga-tiga prosedur tersebut memakan belanja yang tinggi. Dan tiada jaminan yang anda pasti mengandung. Walau bagaimana pun, kebiasaanya wanita yang betul-betul inginkan anak sendiri akan berusaha kumpulkan duit. Asalkan dapat peluang untuk mengandung.

Tahukah anda, selain ketiga-tiga prosedur yang biasa dicadangkan di atas, terdapat satu lagi alternatif untuk anda iaitu dengan mengambil vitamin semulajadi Shaklee yang akan membantu meningkatkan peluang anda untuk mengandung.

Jika anda mengalami masalah kedua-dua tiub falopio tersumbat, bukan bermakna anda langsung tidak boleh mengandung. BOLEH! Cuma peratusan untuk anda mengandung adalah jauh lebih rendah daripada wanita yang mempunyai tiub falopio yang normal.

Pengambilan Vivix Shaklee akan membantu:

1. Mengurangkan scar tissue atau dalam bahasa melayunya parut tisu yang biasanya menjadi punca tiub falopio tersumbat. Bila scar tissue makin kurang, masalah tersumbat juga akan makin hilang. Dan akan ada laluan untuk telur dan sperma bertemu untuk persenyawaan,

2. Vivix merupakan cell renewal yang membantu sel-sel badan termasuk tiub falopio anda diperbaharui sekali gus menjadi semakin sihat & berkualiti. Dengan pengambilan Vivix, sumbatan di tiub falopio anda akan berkurangan & rahim anda akan berada dalam keadaan sihat & bersedia untuk proses persenyawaan.

3. Merangsang penghasilan telur (ovum) berkualiti yang bersedia untuk proses persenyawaan. Telur yang kurang berkualiti juga adalah antara punca susah mengandung, selain dari tiub falopio tersumbat.

4. Meningkatkan kesihatan & kecergasan tubuh badan. Wanita yang memiliki tubuh badan yang sihat & cergas mempunyai peluang yang lebih tinggi untuk mengandung.

tiub falopio tersumbat1 300x189 Kedua dua Tiub Falopio Tersumbat Tapi Teringin Sangat Nak Ada Anak

Sememangnya Vivix sangat membantu wanita yang mempunyai masalah kedua-dua tiub falopio tersumbat tapi teringin sangat anak ada anak. Harganya RM475 sebotol untuk 150 ml. Sebotol boleh tahan sebulan. Anda boleh dapatkan Vivix dengan harga yang jauh lebih murah jika terus mendaftar sebagai ahli Shaklee.

Mahal? Apalah sangat nilai RM475 berbanding kenikmatan bergelar seorang ibu & kebahagiaan bila dapat memeluk zuriat sendiri. Kalau anda buat IUI dan IVF sekali pun, takde jaminan yang anda komfom mengandung walau pun dah habiskan puluhan ribu ringgit. Betul tak?

Vivix Shaklee adalah salah satu ikhtiar bagi wanita yang mempunyai masalah kedua-dua tiub falopio tersumbat tapi teringin sangat nak ada anak sendiri. Insya Allah, ianya adalah satu ikhtiar yang takkan sia-sia. Nak order Vivix? Hubungi saya sekarang.

Cik Puan Nurul 2 300x170 Kedua dua Tiub Falopio Tersumbat Tapi Teringin Sangat Nak Ada Anak

Malu Kat Suami Sebab Hitam Celah Kelangkang

Takde sesiapa yang tahu kita ada masalah kat bahagian tu, kecuali suami kita. Tiap kali nak bersama rasa segan je. Malu kat suami sebab hitam celah kelangkang. Rasa tak seksi, keyakinan pun kurang. Bakal pengantin baru lagilah, tak tau apa reaksi suami pada malam pertama nanti.

hitam celah kelangkang 300x212 Malu Kat Suami Sebab Hitam Celah Kelangkang

Malu Kat Suami Sebab Hitam Celah Kelangkang

Sebagai seorang isteri, of course kita nak jadi secantik yang boleh untuk suami. Semuanya nak perfect. Nak kurus. Nak putih. Nak pejal. Nak seksi. Jenuhlah kita buat macam-macam nak jadi cantik, tapi masalah hitam kat celah kelangkang & bawah ketiak yang paling susah nak hilangkan. Betul tak?

Kalau anda ada masalah ni, jangan buang masa. Lagi lama tunggu, lagi berkerak tempat tu. Makin tebal kehitaman tu, makin ambil masa nak cerahkan semula. Jom amalkan tips berikut supaya anda tak perlu lagi rasa malu kat suami sebab hitam celah kelangkang.

Cara Mencerahkan Celah Kelangkang

Anda boleh amalkan tips dibawah:

1. Cuci celah peha dengan bersih

Cuci celah peha dengan sabun pemutih yang semulajadi, tanpa sebarang bahan kimia yang merbahaya. Gentle Deep Foaming Cleanser Shaklee adalah pilihan terbaik untuk anda. Pencuci ini asalnya ialah pencuci muka, jadi ianya adalah dijamin lembut & sesuai untuk digunakan dibahagian peha.

hitam celah kelangkang1 300x212 Malu Kat Suami Sebab Hitam Celah Kelangkang

Harganya cuma RM119 satu tiub. Boleh tahan dari 6 bulan- 1 tahun bergantung kepada penggunaan anda. Sangat murah untuk kesan yang menakjubkan. Anda juga boleh gunakan diwajah untuk mencerahkan kulit.

2. Scrub

Jangan lupa untuk scrub celah peha anda. Sekurang-kurangnya 3 hari sekali. Scrub akan menanggalkan kulit mati & menggalakkan pertumbuhan kulit baru yang cerah. Scrub yang terbaik? Gunakan batu tawas.

3. Lap kering

Selepas mandi, lap celah peha sehingga kering. Begitu juga selepas ke tandas. Jangan pakai seluar dalam keadaan peha basah kerana ia akan menyebabkan kawasan tersebut semakin gelap.

4. Jangan garu kat situ!

Menggaru adalah antara punca utama celah kelangkang menjadi gelap. Dan kesan hitam akibat digaru adalah yang paling susah nak dihilangkan. Ingat ya! Jangan garu!

5. Jangan pakai bedak di kemaluan

Bila kita pakai bedak, ia akan menyebabkan kawasan tersebut makin berpeluh. Bila berpeluh, akan jadi lembab & menyebabkan kehitaman.

6. Vitamin untuk mencerahkan celah kelangkang

Anda wajib ambil vitamin untuk mencerahkan kawasan tersebut dari dalam. Vitamin yang terbaik untuk mencerahkan celah kelangkang ialah Collagen Powder Shaklee. Ia berfungsi untuk memberikan kulit yang cantik, halus, dan gebu  dengan tona warna yang cerah. Harganya RM298 sekotak.

hitam celah kelangkang2 300x173 Malu Kat Suami Sebab Hitam Celah Kelangkang

Kalau ada bajet lebih, anda boleh ambil Vivix Shaklee yang berfungsi untuk memperbaharui dna dalam tubuh badan. Macam mana ia membantu mencerahkan celah peha? Bila kita ambil Vivix, ia memperbaharui dna dan sel dalam tubuh badan. Sel baru yang sihat akan menggalakkan pertumbuhan sel kulit yang baru di celah peha. Bila kita rajin scrub celah peha, sel kulit lama akan luruh dan diganti dengan sel kulit yang baru. Dengan pengambilan Vivix, ia memastikan sel kulit baru yang tumbuh di situ adalah cerah. Takde lagi kulit hitam yang buruk.

hitam celah kelangkang3 300x212 Malu Kat Suami Sebab Hitam Celah Kelangkang

Sebotol Vivix berharga RM475. Nampak macam mahal? Takde lah. Apalah sangat RM475 kalau nak dibandingkan dengan rasa malu kat suami sebab hitam celah kelangkang. Handphone mahal boleh beli, handbag mahal boleh beli,  takkan sayang duit nak beli vitamin untuk jadi cantik dimata suami? Kalau nak dapatkan Vivix dengan harga murah, ada caranya. Hubungi saya, saya akan ceritakan macam mana nak dapatkan Vivix dengan harga RM380 sahaja. Jauh beza harga tu kan? Nak Vivix dengan harga best tu? Hubungi saya.

Kalau anda tak mampu nak beli Vivix, jangan sedih. Anda boleh ambil Vitamin C dan Energizing Soy Protein (ESP) yang juga berfungsi untuk mencerahkan celah peha. Harganya jauh lebih murah dari Vivix, tapi jangan risau. Ianya berkesan. Yang penting makan dengan aturan makan khas untuk mencerahkan celah peha.

hitam celah kelangkang4 300x212 Malu Kat Suami Sebab Hitam Celah Kelangkang

Harganya? Sebotol Vitamin C Shaklee harganya RM92.50 ada 180 biji. ESP pula satu canister berharga RM150, tahan lebih kurang 2 bulan. Nak harga lagi murah? Hubungi saya ^_^ Dengan pembelian vitamin-vitamin ini dari saya, anda akan mendapat percuma Ebook 15 Resepi Masker Shaklee ini. Boleh buat masker & pakai kat celah kangkang untuk kesan pemutihan yang lebih cepat.

 Malu Kat Suami Sebab Hitam Celah KelangkangTapi saya nak bagitau awal-awal, kalau anda ambil set ESP & Vitamin C ini, anda perlu bersabar sikit. Sebab kesan pencerahan mungkin ambil masa sikit, berbanding kalau ambil Vivix atau Collagen Powder.

Lepas ni tak payah nak malu kat suami sebab hitam celah kelangkang lagi. Amalkan tips yang saya bagi di atas, dan ambil vitamin untuk mencerahkan dari dalam. Nak order vitamin anda? Hubungi saya sekarang!

Cik Puan Nurul 2 300x170 Malu Kat Suami Sebab Hitam Celah Kelangkang

Tips Tingkatkan Kesuburan Lelaki Dalam Masa 14 Hari

Tengah berusaha untuk mengandung? Dah penat nak jawab soalan saudara-mara BILA NAK DAPAT BABY? Kalau macam tu, kedua-dua suami isteri perlu memainkan peranan untuk tingkatkan kesuburan masing-masing. Jom amalkan tips tingkatkan kesuburan lelaki dalam masa 14 hari:

tips kesuburan lelaki 300x228 Tips Tingkatkan Kesuburan Lelaki Dalam Masa 14 Hari

Tips Tingkatkan Kesuburan Lelaki Dalam Masa 14 Hari

Anda boleh amalkan tips tingkatkan kesuburan lelaki dalam masa 14 hari yang berikut. Sangat mudah & sesungguhnya terbukti berkesan.

DIET

Jaga pemakanan anda. Pastikan badan mendapat nutrien yang mencukupi agar menghasilkan sperma yang berkualiti. Kurangkan pengambilan lemak tepu kerana ia boleh meningkatkan hormon estrogen dalam badan seorang lelaki yang menyebabkan berlakunya ketidakseimbangan hormon. Kesannya? Ia boleh menyebabkan ketidaksuburan. Pastikan anda minum sekurang-kurangnya 3 liter air sehari & kurangkan makanan yang diproses.

SENAMAN

Apabila anda bersenam, ia bukan sahaja menyebabkan badan mengeluarkan peluh & menjadi semakin sihat, ia juga meningkatkan kesihatan jantung. Dalam masa yang sama senaman dapat menyeimbangkan hormon didalam badan dan meningkatkan kesuburan anda. Bersenam sekurang-kurangnya 3 kali seminggu selama 20 minit.

TEKANAN

Elakkan tekanan kerana tekananan merupakan antara punca utama ketidaksuburan. Stres juga menggangu mood untuk bersama.

tips kesuburan lelaki1 300x237 Tips Tingkatkan Kesuburan Lelaki Dalam Masa 14 Hari

GAYA HIDUP SIHAT

Berhenti merokok kerana asap rokok boleh menyebabkan kualiti sperma anda jatuh merudum. Elakkan alkohol & penyalahgunaan dadah termasuk steroid yang sering dugunakan oleh atlit dan ahli bina badan.

SET SUBUR LELAKI SHAKLEE

Pengambilan Set Suami Gagah Shaklee sememangnya terbukti berkesan jika diambil dengan aturan makan yang betul secara konsisten. Anda boleh membaca testimoni pelanggan saya yang sudah berjaya mengandung walau pun suaminya mempunyai masalah sperma tidak berkualiti di sini. Peluang anda untuk mengandung akan semakin meningkat sekiranya isteri juga mengambil set subur Shaklee.

Insya Allah jika anda amalkan kesemua tips tingkatkan kesuburan lelaki dalam masa 14 hari yang saya kongsikan tadi & mengelakkan perkara-perkara yang boleh menjejaskan kesuburan, anda akan mendapat berita gembira dalam masa yang terdekat. Berminat nak dapatkan vitamin Shaklee dengan konsultasi terbaik? Hubungi saya sekarang.

Cik Puan Nurul 2 300x170 Tips Tingkatkan Kesuburan Lelaki Dalam Masa 14 Hari

Disahkan Mengandung Walaupun Sperma Suami Bermasalah

Di antara punca kesukaran untuk mengandung ialah masalah kesuburan dipihak suami. Masalah kesuburan yang biasa dialami oleh lelaki ialah low sperm count ( kekurangan sperma ) dan sperma tidak berkualiti. Sekiranya anda seorang lelaki dan disahkan mempunyai sperma kurang berkualiti, jangan bersedih. Anda masih berpeluang untuk mendapat zuriat sendiri. Jom tengok testimoni pelanggan saya yang disahkan mengandung walaupun sperma suami bermasalah.

nelly 2 300x300 Disahkan Mengandung Walaupun Sperma Suami Bermasalah

Disahkan Mengandung Walaupun Sperma Suami Bermasalah

Ingat tak semalam saya ada ceritakan tentang pelanggan saya yang berjaya mengandung walaupun sebelah tiub fallopio beliau tersumbat? Anda boleh membaca kisah tersebut di sini. Semalam saya ada nyatakan bahawa suami beliau mempunyai masalah kesuburan. Untuk makluman anda, suami beliau mempunyai masalah sperma tidak berkualiti.

nelly1 300x300 Disahkan Mengandung Walaupun Sperma Suami Bermasalah

Syukur Alhamdulillah pasangan tersebut tak cepat mengalah. Selepas mengetahui bahawa mereka berdua mempunyai masalah, cepat-cepat menghubungi saya untuk mendapatkan vitamin supaya meningkatkan kesuburan mereka suami isteri. Alhamdulillah selepas sebulan, mereka dah pun berjaya mengandung.

Apakah vitamin yang diambil oleh suami beliau?

Suami beliau mengamalkan Vivix, Coqhealth, Vit E & Zinc Complex dengan aturan makan yang betul secara konsisten selama sebulan. Tanpa culas. Ya, harga vitamin yang diambil agak mahal. Tapi kalau anda betul-betul inginkan zuriat sendiri, mengapa perlu berkira? Kalau boleh beli handphone yang mahal kenapa tak mampu beli vitamin untuk kesuburan? Kalau anda nak dapatkan vitamin Shaklee dengan harga yang murah, jom mendaftar sebagai ahli Shaklee. Cuma RM69 untuk seumur hidup. Dah dapat beli dengan harga ahli & kumpul point untuk cash bonus. Tapi pastikan anda mendaftar sebagai ahli dengan saya untuk mendapatkan aturan makan yang betul & sekaligus anda layak mendapat Ebook Rahsia Mudah Mengandung yang ekslusif ini.

ebook rahsia mudah mengandung 262x300 Disahkan Mengandung Walaupun Sperma Suami Bermasalah

Cemburu dengan pasangan yang disahkan mengandung walaupun sperma suami bermasalah? Anda dah jenuh berusaha tapi belum mendapat berita gembira? Hubungi saya sekarang untuk mendapatkan vitamin Shaklee anda dengan konsultasi terbaik. SEKARANG!

Cik Puan Nurul 2 300x170 Disahkan Mengandung Walaupun Sperma Suami Bermasalah

Kekal Bertenaga Semasa Bercuti Bersama Shaklee

Percutian sememangnya menyeronokkan. Tapi memenatkan. Kali ni saya nak share rahsia kekal bertenaga semasa bercuti bersama Shaklee. Nak tahu vitamin Shaklee mana yang kami bawa bersama semasa bercuti? Di antara vitamin yang kami bawa ialah: Mealshakes, Vivix, Performance drink, ESP, Cinch Shake, Nutriferon, Lecithin & Collagen Powder. Kalau anda suka bercuti & ingin kekal bertenaga sepanjang percutian, jom tonton video ini:

Kekal Bertenaga Semasa Bercuti Bersama Shaklee

Anda boleh membaca pengalaman kami bercuti di Bali & tips bercuti ke Bali bersama anak kecil di sini. Insya Allah jika anda merancang untuk ke Bali, tips-tips yang saya kongsikan akan sangat membantu.

Kenapa perlu bawa vitamin semasa bercuti?

Semasa bercuti, terutamanya jika pergi ke luar negeri, kita akan memasuki tempat baru dengan cuaca yang baru. Perubahan cuaca boleh menjejaskan kesihatan. Jadi, dengan pengambilan vitamin, ia akan meningkatkan imuniti supaya kita sentiasa sihat dan bertenaga semasa bercuti bersama Shaklee.

Anda ingin kekal bertenaga semasa bercuti bersama Shaklee? Hubungi saya untuk mendapatkan vitamin Shaklee dengan harga istimewa dan consultation terbaik. Percutian anda pasti akan lebih bermakna.

Cik Puan Nurul 2 300x170 Kekal Bertenaga Semasa Bercuti Bersama Shaklee

Apakah Kebaikan Vivix Shaklee

Harga Vivix mahal? Apa khasiat Vivix sampai menjadi sebutan ramai? Apa isi kandungan Vivix? Boleh bagi testimoni pelanggan yang berjaya menyembuhkan penyakit mereka dengan Vivix? Jom ketahui apakah kebaikan Vivix Shaklee & testimoni.

vivix shaklee 273x300 Apakah Kebaikan Vivix Shaklee

Apakah isi kandungan Vivix? Ia diperbuat daripada apa?

Sebelum kita mengetahui tentang kebaikan dan testimoni Vivix Shaklee, jom kita ketahui apakah kandungan Vivix. Vivix adalah revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Ia mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol.

vivix shaklee1 300x289 Apakah Kebaikan Vivix Shaklee

Anggur Muscadine:

vivix shaklee2 300x258 Apakah Kebaikan Vivix Shaklee

  • Mempunyai lebih kromosom berbanding anggur biasa. Ia membantu melanjutkan usia.
  • 40 kali ganda lebih tinggi kuasa anti oksidan
  • Anti kanser, anti oksida, anti penuaan, anti inflamasi
  • Ia menyokong kesihatan sendi, mengurangkan kedutan, mengurangkan gejala diabetis, mengurangkan tekanan darah tinggi, mengatasi asma & bronkilitis

Lobak ungu mengandungi Polifenol Anthocianin yang berfungsi sebagai:

vivix shaklee3 256x300 Apakah Kebaikan Vivix Shaklee

  • Anti oksidan
  • Anti agen bakteria
  • Anti inflamasi
  • Mengurangkan kolesterol
  • Meningkatkan imuniti
  • Meningkatkan daya penglihatan
  • Antibiotik semulajadi
  • Mengurangkan risiko serangan jantung

Elderberi Eropah merupakan:

vivix shaklee4 300x223 Apakah Kebaikan Vivix Shaklee

  • Agen antioksidan yang kuat
  • Kaya dengan vitamin A,B dan C
  • Mengurangkan kolesterol
  • Anti stress
  • perlindungan penyakit kardiovaskular

Polygonum Cuspidatum:

kandungan vivix 4 Apakah Kebaikan Vivix Shaklee

Sumber utama Resveratrol yang merupakan rawatan tradisional untuk mengatasi rambut beruban. Ia digunakan sejak 100 tahun yang lalu di China & Jepun.

Kenapa Harga Vivix Mahal? Apa Khasiat Vivix?

Harga Vivix adalah sangat berpatutan dengan proses pemilihan bahan, pembuatan, dan 1001 khasiat yang diberikan kepada tubuh badan kita.

  • Nak awet muda?
  • Baru lepas menjalani pembedahan?
  • Nak cegah kanser?
  • Nak mencegah atau merawat Alzheimer/ Nyanyuk
  • Nak hilangkan kulit berkedut?
  • Nak hilangkan resdung?
  • Nak hilangkan atau cegah strok?
  • Nak hilangkan gout?
  • Nak hilangkan katarak & tingkatkan penglihatan?
  • Nak jaga sistem saraf?
  • Nak kawal kolesterol?
  • Nak berhenti merokok?
  • Nak tingkatkan kesuburan?
  • Nak hilangkan kedutan?
  • Nak tingkatkan imuniti?
  • Nak nampak 10 tahun lebih muda daripada umur sebenar?
  • Nak matikan sel kanser?
  • Nak hilangkan diabetis?
  • Nak lawan tekanan darah tinggi?
  • Nak lindungi diri daripada serangan sakit jantung?
  • Nak hilangkan sakit sendi?

Aduhai…panjangnya senarai khasiat Vivix. Lenguh tangan saya nak menaip kesemuanya. Pendek kata, siapa nak sihat & cantik, Vivix adalah jawapannya.  Anda pasti akan berpuas hati dengan harga yang anda laburkan untuk sebotol Vivix yang berharga RM450, tahan selama dua bulan. Pssstttt…nak harga super duper istimewa? Hubungi saya segera. Anda pasti tersenyum meleret dengan harga yang saya tawarkan. Plus, anda akan mendapat percuma keahlian Shaklee dengan pembelian 2 botol Vivix. Nak tahu apa kelebihan menjadi ahli? Jom baca di sini. Anda pasti teruja.

Ada testimoni?

Tak perlu saya menulis dengan panjang lebar. Anda boleh membaca testimoni Vivix di sini. Anda nilaikan sendiri betapa hebatnya tonik ajaib ini.

Saya nak order Vivix

Alhamdulillah anda dah tahu kebaikan dan testimoni Vivix. Anda telah membuat keputusan yang bijak. Untuk order, sila hubungi saya dengan kadar yang segera.

Cik Puan Nurul 2 300x170 Apakah Kebaikan Vivix Shaklee

pixel Apakah Kebaikan Vivix Shaklee

Switch to our mobile site

Copy Protected by Chetans WP-Copyprotect.