Petua Hilangkan Stretch Mark Yang Dijamin Berkesan

Ibu mengandung biasanya ada stretch mark kat perut. Suami tengok pun rasa segan. Orang yang kehilangan berat badan secara mengejut pun boleh ada stretch mark kat punggung, payudara, lengan. Teringinkan kulit yang cantik tanpa stretch mark macam dulu-dulu? Jom amalkan petua hilangkan stretch mark yang dijamin berkesan ni.

Petua hilangkan stretch mark, cara hilangkan stretch mark, tips hilangkan stretch mark, petua menghilangkan stretch mark selepas bersalin, cara hilangkan stretchmark selepas bersalin, petua menghilangkan stretchmark,petua menghilangkan stretch mark di punggung, petua hilangkan stretch mark mengandung, petua hilangkan stretch mark di perut, petua hilangkan stretch mark di payudara, petua hilangkan stretch mark ketika mengandung, hilangkan stretch mark, hilangkan stretch mark semasa hamil, hilangkan stretch mark selepas bersalin, hilangkan stretch mark dengan Shaklee, hilangkan stretch mark di perut, hilangkan stretch mark dengan minyak zaitun, hilangkan stretch mark mengandung, menghilangkan stretch mark di punggung, macam mana hilangkan stretch mark, macam mana nak hilangkan stretch mark, petua hilangkan kesan regangan, petua hilangkan kesan regangan pada kulit, stretchmark, stretch mark, kesan regangan, kesan regangan pada kulit, stretchmark shaklee, stretch mark shaklee, kesan regangan shaklee, shaklee untuk stretchmark, shaklee untuk stretch mark, hilangkan stretchmark, shaklee hilangkan stretch mark, hilangkan stretch mark dengan shaklee, vitamin shaklee untuk stretch mark, vitamin shaklee untuk hilangkan stretchmark, petua stretch mark, tips stretch mark, tips hilangkan stretch mark,

1. Jeli Aloe Vera

Seeloknya gunakan aloe vera yang segar. Kalau takde, jeli yang dijual dalam botol pun boleh. Ambil jeli dan sapukan ke kawasan stretch mark. Biarkan selama sejam. Kemudian bilas. Amalkan selalu. Pasti akan nampak perubahan.

2. Kentang

Kentang megandungi asid lemak dan pelbagai fitokimia seperti karotenoid dan polifenol. Ia juga mempunyai banyak vitamin dan mineral termasuk Vitamin-C, B​​-kompleks, kalium, magnesium, kalsium, fosforus dan zink. Oleh kerana kentang mampu merangsang kolagen dan sintesis elastin, ia membantu memulihkan stretch mark anda. Caranya mudah saja, potong kentang & gosokkan ke kawasan yang ada stretchmark. Biarkan selama 10 minit & bilas.

3. Lemon

Lemon sememangnya ejen peluntur semulajadi yang sangat berkesan. Alfa Hydroxy Asid (AHA) dan vitamin C dalam lemon sangat cekap membuang kulit mati dan menjadikan stretch mark anda hilang dengan cepat. Caranya mudah saja, ambil sebiji Lemon & potong 2. Ambil separuh daripada lemon dan perlahan-lahan sapukan pada stretch mark anda. Perah jus yang ada, lakukan selama 10 minit dan bilas.

4. Makanan berprotein tinggi

Protein merupakan makanan bagi sel-sel dalam tubuh badan kita, termasuk sel kulit. Protein sangat diperlukan untuk menggantikan sel-sel lama yang rosak dengan sel yang baru dan sihat. Ia juga merangsang pembentukan kolagen pada kulit. Energizing Soy Protein Shaklee kaya dengan protein & ianya membantu penghasilan sel kulit yang baru bagi menghilangkan stretch mark yang menghantui anda.

Petua hilangkan stretch mark, cara hilangkan stretch mark, tips hilangkan stretch mark, petua menghilangkan stretch mark selepas bersalin, cara hilangkan stretchmark selepas bersalin, petua menghilangkan stretchmark,petua menghilangkan stretch mark di punggung, petua hilangkan stretch mark mengandung, petua hilangkan stretch mark di perut, petua hilangkan stretch mark di payudara, petua hilangkan stretch mark ketika mengandung, hilangkan stretch mark, hilangkan stretch mark semasa hamil, hilangkan stretch mark selepas bersalin, hilangkan stretch mark dengan Shaklee, hilangkan stretch mark di perut, hilangkan stretch mark dengan minyak zaitun, hilangkan stretch mark mengandung, menghilangkan stretch mark di punggung, macam mana hilangkan stretch mark, macam mana nak hilangkan stretch mark, petua hilangkan kesan regangan, petua hilangkan kesan regangan pada kulit, stretchmark, stretch mark, kesan regangan, kesan regangan pada kulit, stretchmark shaklee, stretch mark shaklee, kesan regangan shaklee, shaklee untuk stretchmark, shaklee untuk stretch mark, hilangkan stretchmark, shaklee hilangkan stretch mark, hilangkan stretch mark dengan shaklee, vitamin shaklee untuk stretch mark, vitamin shaklee untuk hilangkan stretchmark, petua stretch mark, tips stretch mark, tips hilangkan stretch mark,

5. Minum air secukupnya

Pastikan anda minum ai secukupnya bagi mendapatkan kulit yang cantik, dan menghilangkan stretch mark.

6. Jangan garu

Kadang-kadang stretch mark akan menjadi gatal. Jangan sesekali garu kerana ia akan menyebabkan stretch mark nampak semakin hodoh. Bila rasa gatal, sapu Vitamin E ke kawasan tersebut. Vitamin E bukan sahaja akan menghilangkan kegatalan, malah dengan sapuan yang kerap akan membantu menghilangkan stretch mark. Caranya, pecahkan sebiji Vitamin E Shaklee, picit & sapukan ke stretch mark.

Petua hilangkan stretch mark, cara hilangkan stretch mark, tips hilangkan stretch mark, petua menghilangkan stretch mark selepas bersalin, cara hilangkan stretchmark selepas bersalin, petua menghilangkan stretchmark,petua menghilangkan stretch mark di punggung, petua hilangkan stretch mark mengandung, petua hilangkan stretch mark di perut, petua hilangkan stretch mark di payudara, petua hilangkan stretch mark ketika mengandung, hilangkan stretch mark, hilangkan stretch mark semasa hamil, hilangkan stretch mark selepas bersalin, hilangkan stretch mark dengan Shaklee, hilangkan stretch mark di perut, hilangkan stretch mark dengan minyak zaitun, hilangkan stretch mark mengandung, menghilangkan stretch mark di punggung, macam mana hilangkan stretch mark, macam mana nak hilangkan stretch mark, petua hilangkan kesan regangan, petua hilangkan kesan regangan pada kulit, stretchmark, stretch mark, kesan regangan, kesan regangan pada kulit, stretchmark shaklee, stretch mark shaklee, kesan regangan shaklee, shaklee untuk stretchmark, shaklee untuk stretch mark, hilangkan stretchmark, shaklee hilangkan stretch mark, hilangkan stretch mark dengan shaklee, vitamin shaklee untuk stretch mark, vitamin shaklee untuk hilangkan stretchmark, petua stretch mark, tips stretch mark, tips hilangkan stretch mark,

7. Vitamin C

Vitamin C memang sangat bagus untuk kecantikan kulit terutamanya untuk menghilangkan stretch mark. Di antara sumber vitamin c yang femes ialah oren. Tahukah anda, sebiji Vitamin C Shaklee mengandungi khasiat 7 biji oren? Siapa yang boleh makan 7 biji oren sehari? Mau cirit-birit dibuatnya. Oleh itu, kalau nak hilangkan stretch mark, amalkan Vitamin C Shaklee.

Petua hilangkan stretch mark, cara hilangkan stretch mark, tips hilangkan stretch mark, petua menghilangkan stretch mark selepas bersalin, cara hilangkan stretchmark selepas bersalin, petua menghilangkan stretchmark,petua menghilangkan stretch mark di punggung, petua hilangkan stretch mark mengandung, petua hilangkan stretch mark di perut, petua hilangkan stretch mark di payudara, petua hilangkan stretch mark ketika mengandung, hilangkan stretch mark, hilangkan stretch mark semasa hamil, hilangkan stretch mark selepas bersalin, hilangkan stretch mark dengan Shaklee, hilangkan stretch mark di perut, hilangkan stretch mark dengan minyak zaitun, hilangkan stretch mark mengandung, menghilangkan stretch mark di punggung, macam mana hilangkan stretch mark, macam mana nak hilangkan stretch mark, petua hilangkan kesan regangan, petua hilangkan kesan regangan pada kulit, stretchmark, stretch mark, kesan regangan, kesan regangan pada kulit, stretchmark shaklee, stretch mark shaklee, kesan regangan shaklee, shaklee untuk stretchmark, shaklee untuk stretch mark, hilangkan stretchmark, shaklee hilangkan stretch mark, hilangkan stretch mark dengan shaklee, vitamin shaklee untuk stretch mark, vitamin shaklee untuk hilangkan stretchmark, petua stretch mark, tips stretch mark, tips hilangkan stretch mark,

8. Kolagen

Semua orang tahu yang kolagen sangat berkesan untuk kecantikan kulit. Pengambilan kolagen juga boleh menghilangkan stretch mark. Ada macam-macam kolagen di pasaran. Yang mana satu nak dipilih? Semestinya Kolagen Shaklee yang terbukti berkesan.

Petua hilangkan stretch mark, cara hilangkan stretch mark, tips hilangkan stretch mark, petua menghilangkan stretch mark selepas bersalin, cara hilangkan stretchmark selepas bersalin, petua menghilangkan stretchmark,petua menghilangkan stretch mark di punggung, petua hilangkan stretch mark mengandung, petua hilangkan stretch mark di perut, petua hilangkan stretch mark di payudara, petua hilangkan stretch mark ketika mengandung, hilangkan stretch mark, hilangkan stretch mark semasa hamil, hilangkan stretch mark selepas bersalin, hilangkan stretch mark dengan Shaklee, hilangkan stretch mark di perut, hilangkan stretch mark dengan minyak zaitun, hilangkan stretch mark mengandung, menghilangkan stretch mark di punggung, macam mana hilangkan stretch mark, macam mana nak hilangkan stretch mark, petua hilangkan kesan regangan, petua hilangkan kesan regangan pada kulit, stretchmark, stretch mark, kesan regangan, kesan regangan pada kulit, stretchmark shaklee, stretch mark shaklee, kesan regangan shaklee, shaklee untuk stretchmark, shaklee untuk stretch mark, hilangkan stretchmark, shaklee hilangkan stretch mark, hilangkan stretch mark dengan shaklee, vitamin shaklee untuk stretch mark, vitamin shaklee untuk hilangkan stretchmark, petua stretch mark, tips stretch mark, tips hilangkan stretch mark,

Itulah dia antara petua hilangkan stretch mark yang dijamin berkesan. Pengambilan Energizing Soy Protein, Vitamin E, Vitamin C dan Kolagen Shaklee sememangnya berkesan untuk menghilangkan stretch mark. Tapi yang mana satu nak ambik ni? Takkan nak kena makan semua kot? Banyaknya! Jangan pening kepala. Hubungi saya, saya akan cedangkan vitamin yang mana sesuai untuk anda. Cepat, hubungi saya sekarang!

Petua hilangkan stretch mark, cara hilangkan stretch mark, tips hilangkan stretch mark, petua menghilangkan stretch mark selepas bersalin, cara hilangkan stretchmark selepas bersalin, petua menghilangkan stretchmark,petua menghilangkan stretch mark di punggung, petua hilangkan stretch mark mengandung, petua hilangkan stretch mark di perut, petua hilangkan stretch mark di payudara, petua hilangkan stretch mark ketika mengandung, hilangkan stretch mark, hilangkan stretch mark semasa hamil, hilangkan stretch mark selepas bersalin, hilangkan stretch mark dengan Shaklee, hilangkan stretch mark di perut, hilangkan stretch mark dengan minyak zaitun, hilangkan stretch mark mengandung, menghilangkan stretch mark di punggung, macam mana hilangkan stretch mark, macam mana nak hilangkan stretch mark, petua hilangkan kesan regangan, petua hilangkan kesan regangan pada kulit, stretchmark, stretch mark, kesan regangan, kesan regangan pada kulit, stretchmark shaklee, stretch mark shaklee, kesan regangan shaklee, shaklee untuk stretchmark, shaklee untuk stretch mark, hilangkan stretchmark, shaklee hilangkan stretch mark, hilangkan stretch mark dengan shaklee, vitamin shaklee untuk stretch mark, vitamin shaklee untuk hilangkan stretchmark, petua stretch mark, tips stretch mark, tips hilangkan stretch mark,

Tanda Air Ketuban Bocor Yang Semua Ibu Mengandung Patut Tahu

Bila kita mengandung, di antara komplikasi kehamilan yang paling ditakuti ialah air ketuban bocor sebab ia boleh menyebabkan bayi dalam kandungan terkena jangkitan atau mati lemas. Kali ni saya kongsikan tanda air ketuban bocor yang semua ibu mengandung patut tahu untuk panduan kita bersama.

air ketuban, air ketuban pecah, air ketuban bocor, air ketuban bocor shaklee, air ketuban pecah shaklee, shaklee untuk air ketuban pecah, air ketuban pecah shaklee, air ketuban bocor sikit-sikit, air ketuban bocor 5 bulan, ciri ciri air ketuban bocor, tanda air ketuban leaking, tanda air ketuban keluar sedikit demi sedikit, tanda bocornya iar ketuban, apa tanda air ketuban bocor, apa tanda air ketuban pecah, tanda air ketuban bocor, tanda bocornya air ketuban, tanda air ketuban merembes, tanda air ketuban pecah,

Tanda Air Ketuban Bocor Yang Semua Ibu Mengandung Patut Tahu

Berikut adalah tanda-tanda air ketuban bocor. Take note ye semua bakal ibu!

1. Seluar dalam basah

Takde terkencing dalam seluar pun, tapi tengok-tengok seluar dalam dah basah. Bila cium, takde bau hancing pun.

2. Air berwarna putih tanpa bau

Air yang terdapat pada seluar dalam kita adalah berwarna putih tanpa bau. Tapi adakalanya air ketuban boleh menjadi merah sedikit sebab kehadiran sedikit darah. Air ketuban & keputihan jauh berbeza.

3. Terasa air mengalir keluar

Apabila air ketuban bocor, kita akan terasa macam ada air mengalir keluar dari kemaluan. Dan bila cek, memang seluar dalam dah basah.

4. Air yang banyak sehingga basah peha

Biasanya apabila air ketuban bocor, air yang keluar adalah sangat banyak sehingga membasahkan peha. Tapi ada juga kes di mana air ketuban keluar sedikit sehingga kita tak perasan. Bila cek kat hospital, rupanya air ketuban dah tinggal separuh. Kesian baby 🙁

5. Tiada rasa sakit

Biasanya anda tak akan rasa sakit apabila air ketuban pecah. Tiba-tiba je seluar dalam dah basah.

Apa nak buat kalau air ketuban pecah?

Jangan berlengah, cepat-cepat pergi ke hospital untuk pemeriksaan. Lebih-lebih lagi kalau air ketuban yang keluar berwarna hijau, kekuningan atau hitam. Jangan lupa untuk monitor pergerakan baby, pastikan baby aktif seperti biasa.

Jika air ketuban anda disahkan bocor, banyakkan berehat & banyakkan berehat sementara menunggu waktu bersalin tiba. Walau bagaimana pun, kalau air ketuban anda pecah terlalu awal iaitu sebelum sampai waktu bersalin, anda boleh ambil Set Air Ketuban Bocor Shaklee yang membantu menguatkan sarung ketuban.

air ketuban, air ketuban pecah, air ketuban bocor, air ketuban bocor shaklee, air ketuban pecah shaklee, shaklee untuk air ketuban pecah, air ketuban pecah shaklee, air ketuban bocor sikit-sikit, air ketuban bocor 5 bulan, ciri ciri air ketuban bocor, tanda air ketuban leaking, tanda air ketuban keluar sedikit demi sedikit, tanda bocornya iar ketuban, apa tanda air ketuban bocor, apa tanda air ketuban pecah, tanda air ketuban bocor, tanda bocornya air ketuban, tanda air ketuban merembes, tanda air ketuban pecah,

Vitamin C merangsang pembentukan kolagen yang merupakan fiber dalam sarung ketuban. Ia membantu sarung ketuban menjadi kental & kuat.

ESP pula terdiri daripada protein yang menjadi makanan utama sel dalam tubuh badan, termasuk sel dalam sarung ketuban. Apabila badan mendapat protein yang secukupnya dari pengambilan ESP, maka sel kantung ketuban akan menjadi sihat & sekali gus membantu menguatkan sarung ketuban.

Itulah dia 5 tanda air ketuban bocor yang semua ibu mengandung patut tahu. Oh ya, mungkin anda juga berminat nak tahu punca air ketuban bocor awal sebelum sampai waktu bersalin. Jika air ketuban anda pecah, cepat-cepat pergi ke hospital ye.

Nak dapatkan Set Air Ketuban Pecah Shaklee?

Boleh hubungi saya Efie Muhamad 019-9890707 atau boleh klik sahaja pada icon di bawah untuk membuat pesanan.


Atau, jika anda mahu mendapatkan Shaklee pada harga JIMAT, daftarlah sebagai AHLI SEKARANG!
Hubungi saya untuk saya daftarkan terus keahlian anda.

 

air ketuban, air ketuban pecah, air ketuban bocor, air ketuban bocor shaklee, air ketuban pecah shaklee, shaklee untuk air ketuban pecah, air ketuban pecah shaklee, air ketuban bocor sikit-sikit, air ketuban bocor 5 bulan, ciri ciri air ketuban bocor, tanda air ketuban leaking, tanda air ketuban keluar sedikit demi sedikit, tanda bocornya iar ketuban, apa tanda air ketuban bocor, apa tanda air ketuban pecah, tanda air ketuban bocor, tanda bocornya air ketuban, tanda air ketuban merembes, tanda air ketuban pecah,

Petua Kecilkan Liang Pori Besar Dan Terbuka Di Wajah

Anda ada masalah liang pori terbuka & besar? Sakit mata tiap kali tengok cermin? Susah hati sebab pori kat muka besar & terbuka sampaikan muka berlubang macam kawah bulan? Cemburu tengok kulit orang lain licin dan cantik? Jom saya kongsikan petua kecilkan liang pori besar dan terbuka di wajah.

pori, liang pori, pori terbuka, pori terbuka di hidung, liang pori terbuka, punca liang pori terbuka, produk untuk pori terbuka, cara menghilangkan pori terbuka, pori muka terbuka, pori pori wajah terbuka, pori tersumbat, liang pori terbuka, liang pori tersumbat, pori pori tertutup, punca liang pori tersumbat, menghilangkan pori tersumbat, liang pori besar, liang pori muka, liang pori tersumbat, liang pori muka tersumbat, kecilkan pori, kecilkan liang pori,kecilkan pori dengan ais, kecilkan pori muka, kecilkan pori wajah, kecilkan pori dengan shaklee, kecilkan shaklee pori, shaklee kecilkan pori, cara kecilkan pori di wajah, cara kecilkan pori di muka, petua kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori di wajah, petua tradisional kecilkan pori di muka, petua untuk kecilkan pori, petua tradisional kecilkan pori, tips kecilkan pori, tips untuk kecilkan pori, tips kecilkan pori pori wajah

Apakah punca liang pori menjadi besar dan terbuka?

1. Kulit muka berminyak

2. Makanan berlemak & berminyak

3. Perubahan hormon – menopous, mengandung, berat badan naik/turun mendadak

4. Proses penuaan

5. Pendedahan kepada alam sekirat – asap, cahaya matahari

Petua Kecilkan Liang Pori Besar Dan Terbuka Di Wajah

Berikut adalah petua yang boleh anda amalkan untuk mengecilkan liang pori di wajah:

1. Rutin membersihkan wajah yang betul

Pastikan anda mencuci muka dengan rutin yang betul setiap hari, iaitu membersih, menyegar & melembap. Dan jangan sesekali lupakan make up remover walau pun anda tak pakai make up. Sebab make up remover ni bukan sahaja membuang make up dari wajah, tapi ia juga membuang habuk-habuk yang melekat di muka.

Saya cadangkan anda pakai Set Nutriwhite Shaklee ini. Pasti anda akan berpuas hati bila tengok semua pori-pori di muka mengecil dan muka jadi semakin cantik berseri. Berminat nak tahu dengan lebih lanjut tentang set ni? Hubungi saya.

pori, liang pori, pori terbuka, pori terbuka di hidung, liang pori terbuka, punca liang pori terbuka, produk untuk pori terbuka, cara menghilangkan pori terbuka, pori muka terbuka, pori pori wajah terbuka, pori tersumbat, liang pori terbuka, liang pori tersumbat, pori pori tertutup, punca liang pori tersumbat, menghilangkan pori tersumbat, liang pori besar, liang pori muka, liang pori tersumbat, liang pori muka tersumbat, kecilkan pori, kecilkan liang pori,kecilkan pori dengan ais, kecilkan pori muka, kecilkan pori wajah, kecilkan pori dengan shaklee, kecilkan shaklee pori, shaklee kecilkan pori, cara kecilkan pori di wajah, cara kecilkan pori di muka, petua kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori di wajah, petua tradisional kecilkan pori di muka, petua untuk kecilkan pori, petua tradisional kecilkan pori, tips kecilkan pori, tips untuk kecilkan pori, tips kecilkan pori pori wajah

2. Buang sel kulit mati

Jangan lupa untuk scrub muka 2-3 kali seminggu bagi membuang sel kulit mati di wajah. Sel-sel kulit mati ni akan menyebabkan muka menjadi kusam & menyumbat liang pori menyebabkan pori menjadi besar & terbuka. Kalau kat hidung, sel kulit mati ni akan bertukar menjadi blackhead & whitehead yang hodoh.

3. Stim

Seminggu sekali, anda perlu stimkan muka. Boleh buat kat rumah je. Tak perlu pergi ke spa. Caranya mudah sahaja:

1. Basuh muka dengan pencuci muka &  air suam.

2. Masukkan air panas ke dalam besen. Ambil sehelai tuala kecil. Letak muka di atas stim yang keluar dari besen tadi & tutup kepala dengan tuala agar stim terperangkap & tak terlepas keluar.

3. Basuh muka dengan pencuci muka. Cuci dengan air suam. Basuh muka sekali lagi, cuci dengan air sejuk.

4. Pakai penyegar & pelembap.

4. Masker

Amalkan memakai masker sekurang-kurangnya seminggu sekali. Saya ada 15 resepi masker istimewa untuk pelanggan saya. Alhamdulillah…. 100% pelanggan saya yang amalkan masker-masker ini berpuas hati dengan hasilnya.

pori, liang pori, pori terbuka, pori terbuka di hidung, liang pori terbuka, punca liang pori terbuka, produk untuk pori terbuka, cara menghilangkan pori terbuka, pori muka terbuka, pori pori wajah terbuka, pori tersumbat, liang pori terbuka, liang pori tersumbat, pori pori tertutup, punca liang pori tersumbat, menghilangkan pori tersumbat, liang pori besar, liang pori muka, liang pori tersumbat, liang pori muka tersumbat, kecilkan pori, kecilkan liang pori,kecilkan pori dengan ais, kecilkan pori muka, kecilkan pori wajah, kecilkan pori dengan shaklee, kecilkan shaklee pori, shaklee kecilkan pori, cara kecilkan pori di wajah, cara kecilkan pori di muka, petua kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori di wajah, petua tradisional kecilkan pori di muka, petua untuk kecilkan pori, petua tradisional kecilkan pori, tips kecilkan pori, tips untuk kecilkan pori, tips kecilkan pori pori wajah

5. Vitamin untuk mengecilkan pori dari dalam

Semua petua-petua di atas adalah penjagaan luaran. Selain itu, adalah sangat penting untuk kita mengecilkan pori dari dalam. Kenapa? Sebab kecantikan bermula dari dalam. Nak tahu apakah vitamin yang membantu mengecilkan pori?

  • Kolagen Powder Shaklee
  • ESP Shaklee
  • Vitamin C
  • Vitamin E
  • B Complex

pori, liang pori, pori terbuka, pori terbuka di hidung, liang pori terbuka, punca liang pori terbuka, produk untuk pori terbuka, cara menghilangkan pori terbuka, pori muka terbuka, pori pori wajah terbuka, pori tersumbat, liang pori terbuka, liang pori tersumbat, pori pori tertutup, punca liang pori tersumbat, menghilangkan pori tersumbat, liang pori besar, liang pori muka, liang pori tersumbat, liang pori muka tersumbat, kecilkan pori, kecilkan liang pori,kecilkan pori dengan ais, kecilkan pori muka, kecilkan pori wajah, kecilkan pori dengan shaklee, kecilkan shaklee pori, shaklee kecilkan pori, cara kecilkan pori di wajah, cara kecilkan pori di muka, petua kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori di wajah, petua tradisional kecilkan pori di muka, petua untuk kecilkan pori, petua tradisional kecilkan pori, tips kecilkan pori, tips untuk kecilkan pori, tips kecilkan pori pori wajah

Kesemua vitamin di atas adalah vitamin untuk kecantikan wajah. Kalau ada bajet, saya cadangkan supaya anda ambil kesemua vitamin ini. Kenapa? Sebab kombinasi kesemua vitamin ini akan memberikan anda kulit muka yang halus, gebu, dan bersih dari masalah pori besar & terbuka.

Kalau anda ada kekangan bajet, takde masalah. Saya akan cadangkan vitamin yang sesuai dengan bajet anda. Apa yang penting ialah anda dapat kulit muka yang cantik menawan 🙂

Testimoni Mereka Yang Berpuas Hati

Tak perlu cakap banyak, jom saya kongsikan testimoni mereka yang berpuas apabila pori di muka tidak lagi besar dan terbuka.

pori, liang pori, pori terbuka, pori terbuka di hidung, liang pori terbuka, punca liang pori terbuka, produk untuk pori terbuka, cara menghilangkan pori terbuka, pori muka terbuka, pori pori wajah terbuka, pori tersumbat, liang pori terbuka, liang pori tersumbat, pori pori tertutup, punca liang pori tersumbat, menghilangkan pori tersumbat, liang pori besar, liang pori muka, liang pori tersumbat, liang pori muka tersumbat, kecilkan pori, kecilkan liang pori,kecilkan pori dengan ais, kecilkan pori muka, kecilkan pori wajah, kecilkan pori dengan shaklee, kecilkan shaklee pori, shaklee kecilkan pori, cara kecilkan pori di wajah, cara kecilkan pori di muka, petua kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori di wajah, petua tradisional kecilkan pori di muka, petua untuk kecilkan pori, petua tradisional kecilkan pori, tips kecilkan pori, tips untuk kecilkan pori, tips kecilkan pori pori wajah

pori, liang pori, pori terbuka, pori terbuka di hidung, liang pori terbuka, punca liang pori terbuka, produk untuk pori terbuka, cara menghilangkan pori terbuka, pori muka terbuka, pori pori wajah terbuka, pori tersumbat, liang pori terbuka, liang pori tersumbat, pori pori tertutup, punca liang pori tersumbat, menghilangkan pori tersumbat, liang pori besar, liang pori muka, liang pori tersumbat, liang pori muka tersumbat, kecilkan pori, kecilkan liang pori,kecilkan pori dengan ais, kecilkan pori muka, kecilkan pori wajah, kecilkan pori dengan shaklee, kecilkan shaklee pori, shaklee kecilkan pori, cara kecilkan pori di wajah, cara kecilkan pori di muka, petua kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori di wajah, petua tradisional kecilkan pori di muka, petua untuk kecilkan pori, petua tradisional kecilkan pori, tips kecilkan pori, tips untuk kecilkan pori, tips kecilkan pori pori wajah

pori, liang pori, pori terbuka, pori terbuka di hidung, liang pori terbuka, punca liang pori terbuka, produk untuk pori terbuka, cara menghilangkan pori terbuka, pori muka terbuka, pori pori wajah terbuka, pori tersumbat, liang pori terbuka, liang pori tersumbat, pori pori tertutup, punca liang pori tersumbat, menghilangkan pori tersumbat, liang pori besar, liang pori muka, liang pori tersumbat, liang pori muka tersumbat, kecilkan pori, kecilkan liang pori,kecilkan pori dengan ais, kecilkan pori muka, kecilkan pori wajah, kecilkan pori dengan shaklee, kecilkan shaklee pori, shaklee kecilkan pori, cara kecilkan pori di wajah, cara kecilkan pori di muka, petua kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori di wajah, petua tradisional kecilkan pori di muka, petua untuk kecilkan pori, petua tradisional kecilkan pori, tips kecilkan pori, tips untuk kecilkan pori, tips kecilkan pori pori wajah

pori, liang pori, pori terbuka, pori terbuka di hidung, liang pori terbuka, punca liang pori terbuka, produk untuk pori terbuka, cara menghilangkan pori terbuka, pori muka terbuka, pori pori wajah terbuka, pori tersumbat, liang pori terbuka, liang pori tersumbat, pori pori tertutup, punca liang pori tersumbat, menghilangkan pori tersumbat, liang pori besar, liang pori muka, liang pori tersumbat, liang pori muka tersumbat, kecilkan pori, kecilkan liang pori,kecilkan pori dengan ais, kecilkan pori muka, kecilkan pori wajah, kecilkan pori dengan shaklee, kecilkan shaklee pori, shaklee kecilkan pori, cara kecilkan pori di wajah, cara kecilkan pori di muka, petua kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori di wajah, petua tradisional kecilkan pori di muka, petua untuk kecilkan pori, petua tradisional kecilkan pori, tips kecilkan pori, tips untuk kecilkan pori, tips kecilkan pori pori wajah

pori, liang pori, pori terbuka, pori terbuka di hidung, liang pori terbuka, punca liang pori terbuka, produk untuk pori terbuka, cara menghilangkan pori terbuka, pori muka terbuka, pori pori wajah terbuka, pori tersumbat, liang pori terbuka, liang pori tersumbat, pori pori tertutup, punca liang pori tersumbat, menghilangkan pori tersumbat, liang pori besar, liang pori muka, liang pori tersumbat, liang pori muka tersumbat, kecilkan pori, kecilkan liang pori,kecilkan pori dengan ais, kecilkan pori muka, kecilkan pori wajah, kecilkan pori dengan shaklee, kecilkan shaklee pori, shaklee kecilkan pori, cara kecilkan pori di wajah, cara kecilkan pori di muka, petua kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori di wajah, petua tradisional kecilkan pori di muka, petua untuk kecilkan pori, petua tradisional kecilkan pori, tips kecilkan pori, tips untuk kecilkan pori, tips kecilkan pori pori wajah

Best kan baca testimoni diorang ni. Dah tak tahan tengok kulit muka berlubang-lubang sebab pori terbuka? Jangan buang masa lagi. Amalkan petua kecilkan liang pori besar dan terbuka yang saya kongsikan tadi, dan yang penting sekali, dapatkan set Nutriwhite & vitamin Shaklee anda hari ini. Istimewa untuk pelanggan saya, percuma Ebook 15 Resepi Masker Shaklee hanya untuk anda. Hubungi saya sekarang!

pori, liang pori, pori terbuka, pori terbuka di hidung, liang pori terbuka, punca liang pori terbuka, produk untuk pori terbuka, cara menghilangkan pori terbuka, pori muka terbuka, pori pori wajah terbuka, pori tersumbat, liang pori terbuka, liang pori tersumbat, pori pori tertutup, punca liang pori tersumbat, menghilangkan pori tersumbat, liang pori besar, liang pori muka, liang pori tersumbat, liang pori muka tersumbat, kecilkan pori, kecilkan liang pori,kecilkan pori dengan ais, kecilkan pori muka, kecilkan pori wajah, kecilkan pori dengan shaklee, kecilkan shaklee pori, shaklee kecilkan pori, cara kecilkan pori di wajah, cara kecilkan pori di muka, petua kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori di wajah, petua tradisional kecilkan pori di muka, petua untuk kecilkan pori, petua tradisional kecilkan pori, tips kecilkan pori, tips untuk kecilkan pori, tips kecilkan pori pori wajah

Tips Berkesan Untuk Pekatkan Darah

Darah cair sememangnya merbahaya, terutama sekali jika anda sedang mengandung kerana ia menyebabkan risiko keguguran & bayi mati dalam kandungan. Juga boleh menyebabkan kematian kalau berlaku pendarahan berlebihan waktu melahirkan. Ia juga merbahaya kepada orang biasa. Kalau anda mempunyai semua simptom darah cair, jangan panik,  jom saya kongsikan tips berkesan untuk pekatkan darah.

darah cair, darah cair shaklee, pekatkan darah, pekatkan darah shaklee,  cara pekatkan darah, cara nak pekatkan darah, makanan pekatkan darah, makanan untuk pekatkan darah, makanan utk pekatkan darah, makanan yang boleh pekatkan darah, set pekatkan darah shaklee, pekatkan darah dengan shaklee, tips pekatkan darah, petua pekatkan darah, petua untuk pekatkan darah

Tips Berkesan Untuk Pekatkan Darah

Ok….untuk pekatkan darah, anda perlu pastikan nutrisi-nutrisi berikut ada dalam setiap hidangan yang ada makan setiap hari.

1. Zat Besi (ferum)

Makan makanan yang kaya dengan Zat Besi ( ferum ) seperti hati, sayur bayam dan juga buah-buahan kering.

2. Asid folik

Makan makanan yang mengandungi asid folik seperti wheat germ, kekacang, mentega kacang, cendawan dan juga hati.

3. Kurma dan kismis

Kurma dan kismis adalah makanan sunnah yang diamalkan oleh Rasullullah s.a.w. Ia sangat baik untuk kesihatan & membantu memekatkan darah. Kurma juga sangat baik untuk ibu mengandung.

4. Vitamin C

Banyakkan memakan makanan yang kaya dengan vitamin C seperti buah-buahan, ulam, sayur-sayuran dan juga jus oren. Ia akan meningkatkan kadar penyerapan ferum.

5. Rehat dengan cukup

Dapatkan rehat yang secukupnya.

6. Set Pekatkan Darah Shaklee

Nak lagi mudah? Anda boleh ambil Set Pekatkan Darah Shaklee yang mengandungi semua nutrisi yang penting untuk memekatkan darah.

Vitalea: Mengandungi Zat Besi.

B Complex: Mengandungi Asid Folik

Sustained Release Vitamin C: Kaya dengan vitamin C

darah cair, darah cair shaklee, pekatkan darah, pekatkan darah shaklee,  cara pekatkan darah, cara nak pekatkan darah, makanan pekatkan darah, makanan untuk pekatkan darah, makanan utk pekatkan darah, makanan yang boleh pekatkan darah, set pekatkan darah shaklee, pekatkan darah dengan shaklee, tips pekatkan darah, petua pekatkan darah, petua untuk pekatkan darah

Dengan pengambilan Set Pekatkan Darah Shaklee ini, anda dah tak perlu susah-susah makan makanan yang saya senaraikan di atas tadi. Cuma ambil vitamin-vitamin ini, anda dah dapat nutrisi yang diperlukan oleh tubuh badan untuk memekatkan darah yang cair.

Semoga tips berkesan untuk pekatkan darah yang saya kongsikan tadi bermanfaat untuk anda. Berminat nak dapatkan Set Pekatkan Darah Shaklee dengan aturan makan, dos yang betul & konsultasi terbaik? Hubungi saya sekarang.

darah cair, darah cair shaklee, pekatkan darah, pekatkan darah shaklee,  cara pekatkan darah, cara nak pekatkan darah, makanan pekatkan darah, makanan untuk pekatkan darah, makanan utk pekatkan darah, makanan yang boleh pekatkan darah, set pekatkan darah shaklee, pekatkan darah dengan shaklee, tips pekatkan darah, petua pekatkan darah, petua untuk pekatkan darah

Hilangkan Parut Chicken Pox Dengan Cepat Supaya Tak Nampak Hodoh Lagi

Malang sungguh nasib kalau kena chicken pox waktu dah tua bangka a.k.a dewasa. Susahnya nak hilangkan parut. Nak-nak pulak parut kat muka.  Tak sabar-sabar nak hilangkan parut chicken pox dengan cepat supaya tak nampak hodoh lagi. Percaya tak kalau saya kata anda boleh hilangkan parut chicken pox dalam masa sebulan. Ya! Satu bulan je. Tak percaya?

parut chicken pox, hilangkan parut chicken pox, hilangkan parut chicken pox, menghilangkan parut chciken pox, kesan chicken pox, parut chicken pox berlubang, parut chicken pox timbul, parut chicken pox boleh hilang, parut chicken pox hilang, parut chicken pox lama, parut chicken pox baru, cara hilangkan parut chicken pox, ubat parut chicken pox, hilangkan parut chicken pox dengan cepat, hilangkan parut chicken pox dengan shaklee, hilangkan parut chicken pox berlubang, hilangkan parut chicken pox shaklee, hilangkan kesan parut chicken pox, hilangkan kesan chicken pox, hilangkan parut chicken pox, hilangkan parut chicken pox lama, cara hilangkan parut chicken pox, cara hilangkan parut demam campak, cara nak hilangkan parut chicken pox, cara untuk hilangkan parut chicken pox, cara cepat hilangkan parut chicken pox, cara hilangkan parut chicken pox dengan cepat, cara hilangkan parut chicken pox di muka, cara hilangkan parut chicken pox lama, tips hilangkan parut chicken pox, petua hilangkan parut chicken pox, petua untuk hilangkan parut chicken pox, petua tradisional hilangkan parut chicken pox, petua hilangkan parut chicken pox dengan cepat, petua hilangkan parut chicken pox dengan cepat, chicken pox shaklee, set chicken pox shaklee

 Hilangkan Parut Chicken Pox Dengan Cepat Supaya Tak Nampak Hodoh Lagi

Wanita kat atas ni ialah Puan Daya. Gambar ni diambil masa beliau terkena jangkitan chicken pox dari anaknya. Elok anak dah sihat emaknya pulak yang kena. Itu gambar lama. Sekarang muka Puan Daya dah licin, cantik dan gebu. Satu parut chicken pox pun takde. Tak percaya?

Jom kita tengok video ni, ada testimoni dari Puan Daya. Cuba cari parut chicken pox kat muka beliau. Ada ke tak? ^_^

Macam mana, ada jumpa parut chicken pox tak? Tak de kan? Memang takde. Semua parut dah hilang. Anda ada parut chicken pox? Nak parut chicken pox hilang dalam masa sebulan macam Puan Daya? Pasti anda nak tahu vitamin apa yang Puan Daya ambil, kan?

Untuk makluman anda, Puan Daya ambil Set Chicken Pox Shaklee yang terdiri daripada:

Vitamin E
Vitamin C
B Complex
ESP
GLA Complex

Harga set ini ialah RM546.50. Postage RM10 semenanjung, Rm20 untuk Sabah Sarawak. Nak order? Anda boleh terus order dengan klik link ini. Lepas buat bayaran, jangan lupa hubungi saya untuk dapatkan aturan makan yang betul untuk hilangkan parut chicken pox anda dengan cepat. Dan sebagai bonus, anda juga akan dapat Ebook di bawah ini secara percuma!

parut chicken pox, hilangkan parut chicken pox, hilangkan parut chicken pox, menghilangkan parut chciken pox, kesan chicken pox, parut chicken pox berlubang, parut chicken pox timbul, parut chicken pox boleh hilang, parut chicken pox hilang, parut chicken pox lama, parut chicken pox baru, cara hilangkan parut chicken pox, ubat parut chicken pox, hilangkan parut chicken pox dengan cepat, hilangkan parut chicken pox dengan shaklee, hilangkan parut chicken pox berlubang, hilangkan parut chicken pox shaklee, hilangkan kesan parut chicken pox, hilangkan kesan chicken pox, hilangkan parut chicken pox, hilangkan parut chicken pox lama, cara hilangkan parut chicken pox, cara hilangkan parut demam campak, cara nak hilangkan parut chicken pox, cara untuk hilangkan parut chicken pox, cara cepat hilangkan parut chicken pox, cara hilangkan parut chicken pox dengan cepat, cara hilangkan parut chicken pox di muka, cara hilangkan parut chicken pox lama, tips hilangkan parut chicken pox, petua hilangkan parut chicken pox, petua untuk hilangkan parut chicken pox, petua tradisional hilangkan parut chicken pox, petua hilangkan parut chicken pox dengan cepat, petua hilangkan parut chicken pox dengan cepat, chicken pox shaklee, set chicken pox shaklee
Ebook apa? Ebook 15 Resepi Masker Shaklee. Boleh amalkan resepi-resepi masker yang ada dalam Ebook ni. Insya Allah lagi cepat parut chicken pox anda hilang. Lagi cepat muka anda jadi cantik, licin, dan gebu semula.

Tahniah kerana anda menjadi salah seorang daripada jutaan rakyat Malaysia yang membaca entry hilangkan parut chicken pox dengan cepat supaya tak nampak hodoh lagi ini. Anda beruntung sebab bukan sahaja dapat tahu cara hilangkan parut chicken pox dengan cepat, siap dapat Ebook percuma! Jangan tunggu lagi. Hubungi saya untuk mendapatkan Set Chicken Pox anda sekarang!

parut chicken pox, hilangkan parut chicken pox, hilangkan parut chicken pox, menghilangkan parut chciken pox, kesan chicken pox, parut chicken pox berlubang, parut chicken pox timbul, parut chicken pox boleh hilang, parut chicken pox hilang, parut chicken pox lama, parut chicken pox baru, cara hilangkan parut chicken pox, ubat parut chicken pox, hilangkan parut chicken pox dengan cepat, hilangkan parut chicken pox dengan shaklee, hilangkan parut chicken pox berlubang, hilangkan parut chicken pox shaklee, hilangkan kesan parut chicken pox, hilangkan kesan chicken pox, hilangkan parut chicken pox, hilangkan parut chicken pox lama, cara hilangkan parut chicken pox, cara hilangkan parut demam campak, cara nak hilangkan parut chicken pox, cara untuk hilangkan parut chicken pox, cara cepat hilangkan parut chicken pox, cara hilangkan parut chicken pox dengan cepat, cara hilangkan parut chicken pox di muka, cara hilangkan parut chicken pox lama, tips hilangkan parut chicken pox, petua hilangkan parut chicken pox, petua untuk hilangkan parut chicken pox, petua tradisional hilangkan parut chicken pox, petua hilangkan parut chicken pox dengan cepat, petua hilangkan parut chicken pox dengan cepat, chicken pox shaklee, set chicken pox shaklee

Malu Kat Suami Sebab Hitam Celah Kelangkang

Takde sesiapa yang tahu kita ada masalah kat bahagian tu, kecuali suami kita. Tiap kali nak bersama rasa segan je. Malu kat suami sebab hitam celah kelangkang. Rasa tak seksi, keyakinan pun kurang. Bakal pengantin baru lagilah, tak tau apa reaksi suami pada malam pertama nanti.

hitam celah kangkang, hitam celah peha, hitam celah kelangkang, hilangkan hitam celah kelangkang, hitam di celah kelangkang, petua hilangkan hitam celah kelangkang, hilangkan hitam celah peha, hitam di celah peha, petua hilangkan hitam di celah peha, petua hilangkan kesan hitam di celah peha, petua hilangkan kesan hitam di celah kelangkang, petua nak hilangkan kesan hitam di celah peha, petua nak hilangkan kesan hitam di celah kangkang, petua nak hilangkan kesan hitam di celah kelangkang, kesan hitam di celah peha, kesan hitam di celah kangkang, kesan hitam di celah kelangkang, cerahkan celah peha, putihkan celah peha, cerahkan celah kelangkang, petua cerahkan celah peha, cerahkan celah punggung, produk memutihkan celah peha, hilangkan hitam celah peha, petua cerahkan celah peha, petua cerahkan celah paha, petua cerahkan celah kelangkang, petua putihkan celah peha, petua putihkan celah kelangkang, tips cerahkan celah peha, petua cerahkan celah peha, kesan hitam celah peha, kesan hitam celah kelangkang, hitam celah peha shaklee, hitam celah kelangkang shaklee, hitam celah kangkang shaklee, hilangkan hitam celah peha shaklee, hitamkan celah kangkang shaklee, hilangkan hitam celah kelangkang shaklee, shaklee ampang

Malu Kat Suami Sebab Hitam Celah Kelangkang

Sebagai seorang isteri, of course kita nak jadi secantik yang boleh untuk suami. Semuanya nak perfect. Nak kurus. Nak putih. Nak pejal. Nak seksi. Jenuhlah kita buat macam-macam nak jadi cantik, tapi masalah hitam kat celah kelangkang & bawah ketiak yang paling susah nak hilangkan. Betul tak?

Kalau anda ada masalah ni, jangan buang masa. Lagi lama tunggu, lagi berkerak tempat tu. Makin tebal kehitaman tu, makin ambil masa nak cerahkan semula. Jom amalkan tips berikut supaya anda tak perlu lagi rasa malu kat suami sebab hitam celah kelangkang.

Cara Mencerahkan Celah Kelangkang

Anda boleh amalkan tips dibawah:

1. Cuci celah peha dengan bersih

Cuci celah peha dengan sabun pemutih yang semulajadi, tanpa sebarang bahan kimia yang merbahaya. Gentle Deep Foaming Cleanser Shaklee adalah pilihan terbaik untuk anda. Pencuci ini asalnya ialah pencuci muka, jadi ianya adalah dijamin lembut & sesuai untuk digunakan dibahagian peha.

hitam celah kangkang, hitam celah peha, hitam celah kelangkang, hilangkan hitam celah kelangkang, hitam di celah kelangkang, petua hilangkan hitam celah kelangkang, hilangkan hitam celah peha, hitam di celah peha, petua hilangkan hitam di celah peha, petua hilangkan kesan hitam di celah peha, petua hilangkan kesan hitam di celah kelangkang, petua nak hilangkan kesan hitam di celah peha, petua nak hilangkan kesan hitam di celah kangkang, petua nak hilangkan kesan hitam di celah kelangkang, kesan hitam di celah peha, kesan hitam di celah kangkang, kesan hitam di celah kelangkang, cerahkan celah peha, putihkan celah peha, cerahkan celah kelangkang, petua cerahkan celah peha, cerahkan celah punggung, produk memutihkan celah peha, hilangkan hitam celah peha, petua cerahkan celah peha, petua cerahkan celah paha, petua cerahkan celah kelangkang, petua putihkan celah peha, petua putihkan celah kelangkang, tips cerahkan celah peha, petua cerahkan celah peha, kesan hitam celah peha, kesan hitam celah kelangkang, hitam celah peha shaklee, hitam celah kelangkang shaklee, hitam celah kangkang shaklee, hilangkan hitam celah peha shaklee, hitamkan celah kangkang shaklee, hilangkan hitam celah kelangkang shaklee, shaklee ampang

Harganya cuma RM119 satu tiub. Boleh tahan dari 6 bulan- 1 tahun bergantung kepada penggunaan anda. Sangat murah untuk kesan yang menakjubkan. Anda juga boleh gunakan diwajah untuk mencerahkan kulit.

2. Scrub

Jangan lupa untuk scrub celah peha anda. Sekurang-kurangnya 3 hari sekali. Scrub akan menanggalkan kulit mati & menggalakkan pertumbuhan kulit baru yang cerah. Scrub yang terbaik? Gunakan batu tawas.

3. Lap kering

Selepas mandi, lap celah peha sehingga kering. Begitu juga selepas ke tandas. Jangan pakai seluar dalam keadaan peha basah kerana ia akan menyebabkan kawasan tersebut semakin gelap.

4. Jangan garu kat situ!

Menggaru adalah antara punca utama celah kelangkang menjadi gelap. Dan kesan hitam akibat digaru adalah yang paling susah nak dihilangkan. Ingat ya! Jangan garu!

5. Jangan pakai bedak di kemaluan

Bila kita pakai bedak, ia akan menyebabkan kawasan tersebut makin berpeluh. Bila berpeluh, akan jadi lembab & menyebabkan kehitaman.

6. Vitamin untuk mencerahkan celah kelangkang

Anda wajib ambil vitamin untuk mencerahkan kawasan tersebut dari dalam. Vitamin yang terbaik untuk mencerahkan celah kelangkang ialah Collagen Powder Shaklee. Ia berfungsi untuk memberikan kulit yang cantik, halus, dan gebu  dengan tona warna yang cerah. Harganya RM298 sekotak.

hitam celah kangkang, hitam celah peha, hitam celah kelangkang, hilangkan hitam celah kelangkang, hitam di celah kelangkang, petua hilangkan hitam celah kelangkang, hilangkan hitam celah peha, hitam di celah peha, petua hilangkan hitam di celah peha, petua hilangkan kesan hitam di celah peha, petua hilangkan kesan hitam di celah kelangkang, petua nak hilangkan kesan hitam di celah peha, petua nak hilangkan kesan hitam di celah kangkang, petua nak hilangkan kesan hitam di celah kelangkang, kesan hitam di celah peha, kesan hitam di celah kangkang, kesan hitam di celah kelangkang, cerahkan celah peha, putihkan celah peha, cerahkan celah kelangkang, petua cerahkan celah peha, cerahkan celah punggung, produk memutihkan celah peha, hilangkan hitam celah peha, petua cerahkan celah peha, petua cerahkan celah paha, petua cerahkan celah kelangkang, petua putihkan celah peha, petua putihkan celah kelangkang, tips cerahkan celah peha, petua cerahkan celah peha, kesan hitam celah peha, kesan hitam celah kelangkang, hitam celah peha shaklee, hitam celah kelangkang shaklee, hitam celah kangkang shaklee, hilangkan hitam celah peha shaklee, hitamkan celah kangkang shaklee, hilangkan hitam celah kelangkang shaklee, shaklee ampang

Kalau ada bajet lebih, anda boleh ambil Vivix Shaklee yang berfungsi untuk memperbaharui dna dalam tubuh badan. Macam mana ia membantu mencerahkan celah peha? Bila kita ambil Vivix, ia memperbaharui dna dan sel dalam tubuh badan. Sel baru yang sihat akan menggalakkan pertumbuhan sel kulit yang baru di celah peha. Bila kita rajin scrub celah peha, sel kulit lama akan luruh dan diganti dengan sel kulit yang baru. Dengan pengambilan Vivix, ia memastikan sel kulit baru yang tumbuh di situ adalah cerah. Takde lagi kulit hitam yang buruk.

hitam celah kangkang, hitam celah peha, hitam celah kelangkang, hilangkan hitam celah kelangkang, hitam di celah kelangkang, petua hilangkan hitam celah kelangkang, hilangkan hitam celah peha, hitam di celah peha, petua hilangkan hitam di celah peha, petua hilangkan kesan hitam di celah peha, petua hilangkan kesan hitam di celah kelangkang, petua nak hilangkan kesan hitam di celah peha, petua nak hilangkan kesan hitam di celah kangkang, petua nak hilangkan kesan hitam di celah kelangkang, kesan hitam di celah peha, kesan hitam di celah kangkang, kesan hitam di celah kelangkang, cerahkan celah peha, putihkan celah peha, cerahkan celah kelangkang, petua cerahkan celah peha, cerahkan celah punggung, produk memutihkan celah peha, hilangkan hitam celah peha, petua cerahkan celah peha, petua cerahkan celah paha, petua cerahkan celah kelangkang, petua putihkan celah peha, petua putihkan celah kelangkang, tips cerahkan celah peha, petua cerahkan celah peha, kesan hitam celah peha, kesan hitam celah kelangkang, hitam celah peha shaklee, hitam celah kelangkang shaklee, hitam celah kangkang shaklee, hilangkan hitam celah peha shaklee, hitamkan celah kangkang shaklee, hilangkan hitam celah kelangkang shaklee, shaklee ampang

Sebotol Vivix berharga RM475. Nampak macam mahal? Takde lah. Apalah sangat RM475 kalau nak dibandingkan dengan rasa malu kat suami sebab hitam celah kelangkang. Handphone mahal boleh beli, handbag mahal boleh beli,  takkan sayang duit nak beli vitamin untuk jadi cantik dimata suami? Kalau nak dapatkan Vivix dengan harga murah, ada caranya. Hubungi saya, saya akan ceritakan macam mana nak dapatkan Vivix dengan harga RM380 sahaja. Jauh beza harga tu kan? Nak Vivix dengan harga best tu? Hubungi saya.

Kalau anda tak mampu nak beli Vivix, jangan sedih. Anda boleh ambil Vitamin C dan Energizing Soy Protein (ESP) yang juga berfungsi untuk mencerahkan celah peha. Harganya jauh lebih murah dari Vivix, tapi jangan risau. Ianya berkesan. Yang penting makan dengan aturan makan khas untuk mencerahkan celah peha.

hitam celah kangkang, hitam celah peha, hitam celah kelangkang, hilangkan hitam celah kelangkang, hitam di celah kelangkang, petua hilangkan hitam celah kelangkang, hilangkan hitam celah peha, hitam di celah peha, petua hilangkan hitam di celah peha, petua hilangkan kesan hitam di celah peha, petua hilangkan kesan hitam di celah kelangkang, petua nak hilangkan kesan hitam di celah peha, petua nak hilangkan kesan hitam di celah kangkang, petua nak hilangkan kesan hitam di celah kelangkang, kesan hitam di celah peha, kesan hitam di celah kangkang, kesan hitam di celah kelangkang, cerahkan celah peha, putihkan celah peha, cerahkan celah kelangkang, petua cerahkan celah peha, cerahkan celah punggung, produk memutihkan celah peha, hilangkan hitam celah peha, petua cerahkan celah peha, petua cerahkan celah paha, petua cerahkan celah kelangkang, petua putihkan celah peha, petua putihkan celah kelangkang, tips cerahkan celah peha, petua cerahkan celah peha, kesan hitam celah peha, kesan hitam celah kelangkang, hitam celah peha shaklee, hitam celah kelangkang shaklee, hitam celah kangkang shaklee, hilangkan hitam celah peha shaklee, hitamkan celah kangkang shaklee, hilangkan hitam celah kelangkang shaklee, shaklee ampang

Harganya? Sebotol Vitamin C Shaklee harganya RM92.50 ada 180 biji. ESP pula satu canister berharga RM150, tahan lebih kurang 2 bulan. Nak harga lagi murah? Hubungi saya ^_^ Dengan pembelian vitamin-vitamin ini dari saya, anda akan mendapat percuma Ebook 15 Resepi Masker Shaklee ini. Boleh buat masker & pakai kat celah kangkang untuk kesan pemutihan yang lebih cepat.

hitam celah kangkang, hitam celah peha, hitam celah kelangkang, hilangkan hitam celah kelangkang, hitam di celah kelangkang, petua hilangkan hitam celah kelangkang, hilangkan hitam celah peha, hitam di celah peha, petua hilangkan hitam di celah peha, petua hilangkan kesan hitam di celah peha, petua hilangkan kesan hitam di celah kelangkang, petua nak hilangkan kesan hitam di celah peha, petua nak hilangkan kesan hitam di celah kangkang, petua nak hilangkan kesan hitam di celah kelangkang, kesan hitam di celah peha, kesan hitam di celah kangkang, kesan hitam di celah kelangkang, cerahkan celah peha, putihkan celah peha, cerahkan celah kelangkang, petua cerahkan celah peha, cerahkan celah punggung, produk memutihkan celah peha, hilangkan hitam celah peha, petua cerahkan celah peha, petua cerahkan celah paha, petua cerahkan celah kelangkang, petua putihkan celah peha, petua putihkan celah kelangkang, tips cerahkan celah peha, petua cerahkan celah peha, kesan hitam celah peha, kesan hitam celah kelangkang, hitam celah peha shaklee, hitam celah kelangkang shaklee, hitam celah kangkang shaklee, hilangkan hitam celah peha shaklee, hitamkan celah kangkang shaklee, hilangkan hitam celah kelangkang shaklee, shaklee ampangTapi saya nak bagitau awal-awal, kalau anda ambil set ESP & Vitamin C ini, anda perlu bersabar sikit. Sebab kesan pencerahan mungkin ambil masa sikit, berbanding kalau ambil Vivix atau Collagen Powder.

Lepas ni tak payah nak malu kat suami sebab hitam celah kelangkang lagi. Amalkan tips yang saya bagi di atas, dan ambil vitamin untuk mencerahkan dari dalam. Nak order vitamin anda? Hubungi saya sekarang!

hitam celah kangkang, hitam celah peha, hitam celah kelangkang, hilangkan hitam celah kelangkang, hitam di celah kelangkang, petua hilangkan hitam celah kelangkang, hilangkan hitam celah peha, hitam di celah peha, petua hilangkan hitam di celah peha, petua hilangkan kesan hitam di celah peha, petua hilangkan kesan hitam di celah kelangkang, petua nak hilangkan kesan hitam di celah peha, petua nak hilangkan kesan hitam di celah kangkang, petua nak hilangkan kesan hitam di celah kelangkang, kesan hitam di celah peha, kesan hitam di celah kangkang, kesan hitam di celah kelangkang, cerahkan celah peha, putihkan celah peha, cerahkan celah kelangkang, petua cerahkan celah peha, cerahkan celah punggung, produk memutihkan celah peha, hilangkan hitam celah peha, petua cerahkan celah peha, petua cerahkan celah paha, petua cerahkan celah kelangkang, petua putihkan celah peha, petua putihkan celah kelangkang, tips cerahkan celah peha, petua cerahkan celah peha, kesan hitam celah peha, kesan hitam celah kelangkang, hitam celah peha shaklee, hitam celah kelangkang shaklee, hitam celah kangkang shaklee, hilangkan hitam celah peha shaklee, hitamkan celah kangkang shaklee, hilangkan hitam celah kelangkang shaklee, shaklee ampang

10 Makanan Untuk Cepat Mengandung

Tahukah anda bahawa terdapat jenis makanan tertentu yang mampu meningkatkan tahap kesuburan pasangan suami isteri? Jadi, kalau anda sedang berusaha untuk mengandung bolehlah amalkan 10 makanan untuk cepat mengandung ini.

set kesuburan shaklee, cara makan set kesuburan shaklee, testimoni set kesuburan shaklee, set subur shaklee, cara makan set subur shaklee, testimoni set subur shaklee, makanan untuk cepat mengandung, makanan cepat mengandung, makanan untuk cepat hamil, makanan cepat hamil, makanan tambahan untuk cepat mengandung, makanan tambahan untukc epat hamil, cepat mengandung, mengandung, cepat hamil, hamil, makanan untuk mengandung anak lelaki, makanan untuk mengandung anak lelaki, makanan bekhasiat untuk cepat mengandung, makanan khasiat untuk cepat mengandung, cara cepat mengandung, cara cepat mengandung selepas keguguran,

10 Makanan Untuk Cepat Mengandung

Selain mengamalkan 10 makanan untuk cepat mengandung ni, anda juga perlu mengetahui bilakah waktu subur isteri dan waktu paling subur suami. Selain mengamalkan petua mudah mengandung dan mengelakkan perkara yang boleh menyebabkan anda susah mengandung. Nak tahu apakah 10 jenis makanan tersebut?

1. Buah-buahan & sayuran organik

Buah-buahan dan sayuran organik yang dimaksudkan ialah bebas GMO dan bebas racun kimia. Baru-baru ni kita digemparkan dengan berita kematian disebabkan makan epal kan? Jadi, bila nak makan buah pilih buah-buahan tempatan & yang cepat rosak, bukan yang boleh bertahan berbulan-bulan dalam peti ais tanpa rosak.

Begitu juga dengan sayur. Jangan pilih sayur yang hijau & nampak perfect. Cari yang ada kesan dimakan ulat. Kalau anda makan hasil tanaman sendiri lagi bagus. Terjamin bebas racun & bahan kimia berbahaya.

2. Makanan Tinggi Serat

Serat membantu pergerakan usus berjalan dengan lancar sekali gus membuang semua toksin yang ada dalam badan. Di antara makanan tinggi serat ialah bijirin, kekacang, gandum, nasi, dan roti berasaskan gandum. Nak detoks dengan mudah? Anda boleh amalkan Alfalfa Shaklee.

3. Bayam

Bayam hijau mengandungi antioksida, zat besi & folik asid yang membantu meningkatkan kesuburan dengan cara membantu sistem reproduksi berfungsi dengan baik.

4.  Folik asid

Pengambilan Folik Asid membantu meningkatkan kualiti sel telur yang dihasilkan setiap bulan, dan secara automatik meningkatkan kesuburan anda suami isteri.

Folik Asid boleh didapati dari kacang soya, kuning telur, kubis, asparagus, ubi bit, pisang, brokoli, dan sebagainya. Kalau anda kurang makan sayur, boleh amalkan B Complex Shaklee. Cuma ambil satu biji sehari, mudah sangat.

5. Makanan yang melancarkan kitaran haid

Antara punca utama susah untuk mengandung ialah masalah kitaran haid yang tidak teratur. Kitaran haid yang tidak teratur menyebabkan sukar untuk mengetahui bilakah waktu subur. Oleh itu anda boleh amalkan makanan yang membantu memebetulkan kitaran haid seperti kentang  manis, kacang peas, carrot, dan sebagainya.

set kesuburan shaklee, cara makan set kesuburan shaklee, testimoni set kesuburan shaklee, set subur shaklee, cara makan set subur shaklee, testimoni set subur shaklee, makanan untuk cepat mengandung, makanan cepat mengandung, makanan untuk cepat hamil, makanan cepat hamil, makanan tambahan untuk cepat mengandung, makanan tambahan untukc epat hamil, cepat mengandung, mengandung, cepat hamil, hamil, makanan untuk mengandung anak lelaki, makanan untuk mengandung anak lelaki, makanan bekhasiat untuk cepat mengandung, makanan khasiat untuk cepat mengandung, cara cepat mengandung, cara cepat mengandung selepas keguguran,

Anda juga boleh mengambil GLA Complex dan Alfalfa Shaklee untuk membetulkan kitaran haid anda. Dengan aturan makan dan dos yang betul, biasanya haid anda akan teratur selepas 2 bulan.

6. Makanan kaya dengan vitamin C

Vitamin C membantu meningkatkan daya imuniti badan, menjadikan badan kuat dari sebarang jangkitan. Secara automatik sel benih kita juga akan menjadi semakin kuat. Vitamin C boleh didapati dari buah-buahan sitrus seperti oren, limau. Juga dari brokoli, kubis, pisang, buah pear, labu, dan sebagainya.

7. Produk tenusu

Ia bukan sahaja membekalkan kalsium, tetapi juga membantu meningkatkan kesuburan. Di antara produk tenusu yang mudah didapati ialah dari susu segar, yogurt, dadih, dan keju.

8. Kekacang

Kekacang kaya dengan omega 3 yang membantu meningkatkan kualiti benih dan kesuburan anda. Bila lapar dan rasa nak mengunyah, makan kekacang. Bukannya jajan atau makanan segera.

9. Elakkan makanan “panas”, “sejuk” dan “tajam”

Kenal-pasti apakah makanan yang termasuk dalam katergori di atas dan elakkan dari menu seharian. Contoh makanan panas ialah makanan mempunyai ragi seperti tapai. Makanan tajam ialah seperti nenas, air tebu, dan air coke. Sementara makanan panas sejuk ialah cendawan, keladi, dan betik.

10. Makanan tambahan untuk meningkatkan kesuburan

Set Kesuburan Shaklee sememangnya terbukti berkesan membantu meningkatkan kesuburan suami isteri supaya mudah mengandung. Jom tengok testimoni mereka yang berjaya mengandung dengan Set Kesuburan Shaklee.

Kalau anda dah ambil Set Kesuburan Shaklee tapi masih belum mengandung, anda boleh jawab beberapa soalan di sini untuk mendapatkan jawapan kenapa anda masih belum mendapat berita gembira.

set kesuburan shaklee, cara makan set kesuburan shaklee, testimoni set kesuburan shaklee, set subur shaklee, cara makan set subur shaklee, testimoni set subur shaklee, makanan untuk cepat mengandung, makanan cepat mengandung, makanan untuk cepat hamil, makanan cepat hamil, makanan tambahan untuk cepat mengandung, makanan tambahan untukc epat hamil, cepat mengandung, mengandung, cepat hamil, hamil, makanan untuk mengandung anak lelaki, makanan untuk mengandung anak lelaki, makanan bekhasiat untuk cepat mengandung, makanan khasiat untuk cepat mengandung, cara cepat mengandung, cara cepat mengandung selepas keguguran,
Nak Ebook ni secara percuma? Hubungi saya di talian 012-9025232 sekarang!

Anda nak mengandung? Jangan lupa masukkan 10 makanan untuk cepat mengandung di atas ke dalam menu harian anda. Kalau anda ambil Set Kesuburan Shaklee, insya Allah peluang anda untuk mengandung akan semakin cerah. Nak order? Hubungi saya sekarang.

set kesuburan shaklee, cara makan set kesuburan shaklee, testimoni set kesuburan shaklee, set subur shaklee, cara makan set subur shaklee, testimoni set subur shaklee, makanan untuk cepat mengandung, makanan cepat mengandung, makanan untuk cepat hamil, makanan cepat hamil, makanan tambahan untuk cepat mengandung, makanan tambahan untukc epat hamil, cepat mengandung, mengandung, cepat hamil, hamil, makanan untuk mengandung anak lelaki, makanan untuk mengandung anak lelaki, makanan bekhasiat untuk cepat mengandung, makanan khasiat untuk cepat mengandung, cara cepat mengandung, cara cepat mengandung selepas keguguran,

Tips Atasi Masalah Rambut Gugur Selepas Bersalin

Boleh dikatakan semua wanita mengalami masalah rambut gugur selepas bersalin. Ada yang mengalami keguguran rambut yang biasa sahaja, tapi ada yang mengalami keguguran serius hingga ada tompokan botak di kepala. Jadi, kalau anda mengalami masalah keguguran rambut selepas bersalin, jangan pandang ringan. Jom amalkan tips atasi masalah keguguran rambut selepas bersalin yang akan saya kongsikan sebentar lagi.

revitalizing shampoo shaklee, replenishing conditioner shaklee, zinc shaklee untuk rambut gugur, zinc shaklee, zinc shaklee untuk rambut, vit c shaklee untuk rambut gugur, vit c shaklee untuk rambut, b complex shaklee untuk rambut gugur, b complex untuk rambut, rambut gugur, rambut gugur selepas bersalin, rambit gugur lepas bersalin, rambut gugur masa berpantang, rambut gugur dalam pantang, rambut gugur shaklee, rambut gugur terlalu banyak, rambut gugur semasa mengandung, rambut gugur semasa hamil, cara mengatasi rambut gugur, rambut gugur dan kelemumur, cara atasi rambut gugur, rambut gugur bertompok, rawatan rambut gugur selepas bersalin, kenapa rambut gugur selepas bersalin, punca rambut gugur selepas bersalin, sebab rambut gugue selepas bersalin, rambut gugur teruk, cara tasi rambut gugur selepas bersalin, tips rambut gugur, tips rambut gugur selepas bersalin, tips elak rambut gugur, tips penjagaan rambut gugur, penjagaan rambut gugur, petua mengelakkan rambut gugur, petua rambut gugur selepas bersalin, prosante hair care shaklee, nourishing scalp treatment shaklee,

Mengapa Keguguran Rambut Selepas Bersalin Berlaku?

Mengapa kita mengalami masalah keguguran rambut selepas bersalin? Kalau ikutkan orang tua, rambut kita gugur sebab anak main air liur. Makin aktif anak main belon, makin banyaklah rambut kita akan gugur. Tapi bila difikirkan semula, sebelum anak pandai main air liur rambut kita dah gugur. Malah waktu mengandung pun banyak rambut yang gugur. Ye tak? ^_^

Dari segi perubatan, kita mengalami keguguran rambut selepas bersalin kerana hormon dalam badan yang masih belum stabil. Kekurangan kalsium juga menjadi punca keguguran rambut. Sepanjang tempoh mengandung, jika kita tak ambil kalsium yang mencukupi, badan akan memerah kalsium dari tubuh badan kita termasuk rambut, menyebabkan rambut gugur.

Bila anak dah lahir, badan perlukan lebih kalsium untuk menghasilkan susu. Kalau kita tak ambil kalsium yang mencukupi? Maka botaklah kita.Sebab tu adalah penting untuk kita mengamalkan amalan pemakanan yang baik sepanjang mengandung, termasuk ambil kalsium yang mencukupi sebagai langkah pencegahan masalah keguguran rambut selepas bersalin.

Tips Atasi Masalah Rambut Gugur Selepas Bersalin

Berikut adalah tips yang boleh anda amalkan:

1. Elakkan buat rawatan rambut di saloon.

Kenapa? Kerana rawatan di saloon menggunakan syampu & perapi yang tinggi bahan kimia. Bahan kimia yang tinggi akan memburukkan lagi masalah keguguran rambut yang kita alami. Rawatan rambut di saloon juga melibatkan penggunaan hair dryer yang patut dielakkan.

2. Elakkan membungkus rambut selepas mandi.

Ramai orang suka balut rambut dengan towel selepas mandi & biarkan sehingga rambut kering. Betul tak? Untuk pengetahuan anda, amalan tersebut akan menyebabkan rambut berada dalam keadaan lembab dalam tempoh yang lama & ianya adalah antara penyumbang utama yang menggalakkan keguguran rambut. Jadi, jangan buat lagi ye!

revitalizing shampoo shaklee, replenishing conditioner shaklee, zinc shaklee untuk rambut gugur, zinc shaklee, zinc shaklee untuk rambut, vit c shaklee untuk rambut gugur, vit c shaklee untuk rambut, b complex shaklee untuk rambut gugur, b complex untuk rambut, rambut gugur, rambut gugur selepas bersalin, rambit gugur lepas bersalin, rambut gugur masa berpantang, rambut gugur dalam pantang, rambut gugur shaklee, rambut gugur terlalu banyak, rambut gugur semasa mengandung, rambut gugur semasa hamil, cara mengatasi rambut gugur, rambut gugur dan kelemumur, cara atasi rambut gugur, rambut gugur bertompok, rawatan rambut gugur selepas bersalin, kenapa rambut gugur selepas bersalin, punca rambut gugur selepas bersalin, sebab rambut gugue selepas bersalin, rambut gugur teruk, cara tasi rambut gugur selepas bersalin, tips rambut gugur, tips rambut gugur selepas bersalin, tips elak rambut gugur, tips penjagaan rambut gugur, penjagaan rambut gugur, petua mengelakkan rambut gugur, petua rambut gugur selepas bersalin, prosante hair care shaklee, nourishing scalp treatment shaklee,

3. Pastikan rambut kering sebelum sikat rambut.

Sentiasa keringkan rambut selepas mandi. Pastikan rambut kering sebelum disikat kerana menyikat rambut yang basah akan meningkatkan kadar rambut yang tercabut dari kepala. Lagi banyak rambut yang tercabut, makin botak kepala kita. Taknak kan…?

4. Gunakan sikat bergigi jarang.

Sikat bergigi rapat akan meningkatkan jumlah rambut yang tercabut setiap kali kita menyikat rambut. Pilih sikat berbentuk berus yang mempunyai gigi jarang. Itu adalah sikat yang terbaik untuk kita yang mempunyai masalah rambut gugur selepas bersalin.

5. Pastikan rambut kering sebelum diikat.

Ini juga merupakan tips atasi masalah rambut gugur selepas bersalin yang sangat penting. Jangan ikat rambut selagi ia belum kering sepenuhnya.

6. Jangan gunakan pengering rambut.

Hair dryer is a big no untuk kita yang ada masalah keguguran rambut. Kepanasan dari pengering rambut akan menyebabkan rambut rosak & gugur dengan banyaknya tanpa dapat dikawal. Kalau terpaksa guna hair dryer, gunakan  suhu yang rendah & jarakkan dari kepala, sejauh yang boleh.

7. Makan vitamin untuk mengatasi masalah keguguran rambut & menjaga kecantikan rambut.

Vitamin yang dimakan akan membantu mengatasi keguguran rambut dari dalam & dalam masa yang sama akan membantu melebatkan rambut supaya kita mendapat rambut cantik bergaya seperti dulu. Anda boleh amalkan Set Rambut Cantik Shaklee yang terdiri daripada:

revitalizing shampoo shaklee, replenishing conditioner shaklee, zinc shaklee untuk rambut gugur, zinc shaklee, zinc shaklee untuk rambut, vit c shaklee untuk rambut gugur, vit c shaklee untuk rambut, b complex shaklee untuk rambut gugur, b complex untuk rambut, rambut gugur, rambut gugur selepas bersalin, rambit gugur lepas bersalin, rambut gugur masa berpantang, rambut gugur dalam pantang, rambut gugur shaklee, rambut gugur terlalu banyak, rambut gugur semasa mengandung, rambut gugur semasa hamil, cara mengatasi rambut gugur, rambut gugur dan kelemumur, cara atasi rambut gugur, rambut gugur bertompok, rawatan rambut gugur selepas bersalin, kenapa rambut gugur selepas bersalin, punca rambut gugur selepas bersalin, sebab rambut gugue selepas bersalin, rambut gugur teruk, cara tasi rambut gugur selepas bersalin, tips rambut gugur, tips rambut gugur selepas bersalin, tips elak rambut gugur, tips penjagaan rambut gugur, penjagaan rambut gugur, petua mengelakkan rambut gugur, petua rambut gugur selepas bersalin, prosante hair care shaklee, nourishing scalp treatment shaklee,

Zinc Complex yang membantu menghentikan masalah keguguran rambut dan menggalakkan pertumbuhan rambut baru.

B Complex menjaga kesihatan rambut & mencantikkan rambut.

Vitamin C menggalakkan pengeluaran tirosin yg berperanan menguatkan akar rambut agar keguguran rambut yang serius dapat dikurangkan.

Gabungan 3 vitamin ini akan membantu menguatkan rambut dari dalam & mengatasi masalah keguguran rambut selepas bersalin.

8. Gunakan syampu bebas bahan kimia.

Syampu dan perapi di pasaran kebanyakkannya mengalami bahan kimia yang tinggi. Oleh itu, pilih syampu dan perapi yang diperbuat dari bahan semulajadi dan telah dibuktikan selamat untuk masalah rambut gugur yang kita alami.

Anda boleh gunakan Rangkaian Prosante Hair Care dari Shaklee yang terdiri daripada:

Nourishing Scalp Treatment yang  membantu mengatasi keguguran rambut & menggalakkan pertumbuhan rambut baru.

Revitalizing Shampoo berfungsi untuk melebatkan rambut dan menyeimbangkan kulit kepala agar tidak terlalu kering atau lembab.

Replenishing Conditioner menguatkan rambut & membaiki kerosakan rambut dari akar hingga ke hujung.

revitalizing shampoo shaklee, replenishing conditioner shaklee, zinc shaklee untuk rambut gugur, zinc shaklee, zinc shaklee untuk rambut, vit c shaklee untuk rambut gugur, vit c shaklee untuk rambut, b complex shaklee untuk rambut gugur, b complex untuk rambut, rambut gugur, rambut gugur selepas bersalin, rambit gugur lepas bersalin, rambut gugur masa berpantang, rambut gugur dalam pantang, rambut gugur shaklee, rambut gugur terlalu banyak, rambut gugur semasa mengandung, rambut gugur semasa hamil, cara mengatasi rambut gugur, rambut gugur dan kelemumur, cara atasi rambut gugur, rambut gugur bertompok, rawatan rambut gugur selepas bersalin, kenapa rambut gugur selepas bersalin, punca rambut gugur selepas bersalin, sebab rambut gugue selepas bersalin, rambut gugur teruk, cara tasi rambut gugur selepas bersalin, tips rambut gugur, tips rambut gugur selepas bersalin, tips elak rambut gugur, tips penjagaan rambut gugur, penjagaan rambut gugur, petua mengelakkan rambut gugur, petua rambut gugur selepas bersalin, prosante hair care shaklee, nourishing scalp treatment shaklee,

Semoga tips atasi masalah rambut gugur selepas bersalin yang saya kongsikan tadi bermanfaat untuk anda. Jangan biarkan rambut anda gugur sehingga kepala mula botak. Sayang suami kan? Hubungi saya sekarang untuk mendapatkan Set Rambut Cantik Shaklee dan Prosante Hair Care dengan konsultasi terbaik!

revitalizing shampoo shaklee, replenishing conditioner shaklee, zinc shaklee untuk rambut gugur, zinc shaklee, zinc shaklee untuk rambut, vit c shaklee untuk rambut gugur, vit c shaklee untuk rambut, b complex shaklee untuk rambut gugur, b complex untuk rambut, rambut gugur, rambut gugur selepas bersalin, rambit gugur lepas bersalin, rambut gugur masa berpantang, rambut gugur dalam pantang, rambut gugur shaklee, rambut gugur terlalu banyak, rambut gugur semasa mengandung, rambut gugur semasa hamil, cara mengatasi rambut gugur, rambut gugur dan kelemumur, cara atasi rambut gugur, rambut gugur bertompok, rawatan rambut gugur selepas bersalin, kenapa rambut gugur selepas bersalin, punca rambut gugur selepas bersalin, sebab rambut gugue selepas bersalin, rambut gugur teruk, cara tasi rambut gugur selepas bersalin, tips rambut gugur, tips rambut gugur selepas bersalin, tips elak rambut gugur, tips penjagaan rambut gugur, penjagaan rambut gugur, petua mengelakkan rambut gugur, petua rambut gugur selepas bersalin, prosante hair care shaklee, nourishing scalp treatment shaklee,

Merawat Batu Karang Secara Semulajadi Tanpa Ubat Hospital

Batu karang adalah mendapan yang terjadi dalam saluran kencing iaitu hasil daripada mineral dan asid garam. Selalunya batu karang terjadi apabila air kencing menjadi pekat dan membentuk kristal. Tahukah anda bahawa anda boleh cegah dan rawat batu karang dengan Shaklee?

set batu karang shaklee murah, set batu karang shaklee harga ahli, cara makan set batu karang shaklee, batu karang, punca batu karang, tanda batu karang, simptom batu karang, gejala batu karang, mencegah batu karang, pencegahan batu karang, cegah batu karang, rawat batu karang, merawat batu karang, rawatan batu karang,  batu karang dalam hempedu, batu karang shaklee, set batu karang shaklee, rawat batu karang dengan shaklee, cegah batu karang dengan shaklee, batu karang dan shaklee, batu karang dengan shaklee, ubat batu karang shaklee, testimoni batu karang shaklee, set bajet batu karang shaklee,  set shaklee untuk batu karang, testimoni set batu karang shaklee,  merawat batu karang dengan shaklee, merawat batu karang dalam hempedu, punca batu karang, punca batu hempedu, punca batu di hempedu,  punca batu karang dalam hempedu, punca batu karang dalam hempedu, punca batu katang dalam buah pinggang, punca buah pinggang terbentuk,  punca batu karang di hempedu, punca batu karang dalam buah pinggang,  punca batu karang dalam pundi kencing,  tanda batu karang, tanda batu karang wanita, tanda batu karang hempedu,  tanda batu karang di buah pinggang, tanda batu karang pada lelaki,  simptom batu karang, simptom batu karang dalam hempedu,  simptom batu karang pundi kencing,

Apakah yang dimaksudkan dengan batu karang?

Batu karang terjadi disebabkan garam, mineral dan bahan-bahan lain berkumpul secara berlebihan dalam air kencing. Asid urik yang berlebihan juga menyebabkan berlakunya batu karang. Apabila semua bahan ni terkumpul, akan membentuk batu batu pasir dalam saluran kencing. Kurang minum air kosong  boleh memekatkan semua bahan-bahan penyebab dan menyebabkan batu karang akan terhasil. Batu karang boleh terbentuk didalam hempedu, buah pinggang, saluran kencing, dan juga pundi kencing.

Apakah tanda anda mempunyai batu karang?

Di antara simptom penyakit batu karang ialah:

1. Sakit yang teruk di sebelah badan sahaja, di belakang, bawah tulang rusuk

2. Sakit yang merebak ke bahagian bawah abdomen dan pangkal paha

3. Sakit pada membuang air kecil

4. Air kencing berwarna pekat ataupun coklat ataupun berbau busuk

5. Loya dan muntah-muntah

6. Kencing tak lawas

7. Membuang air kecil lebih kerap daripada biasa

8. Demam dan seram sejuk bila jangkitan berlaku

Apakah jenis-jenis batu karang?

Terdapat empat jenis batu karang  iaitu Batu kalsium, Batu Struvite, Batu Asid Urik dan Batu Kristal.

1.  Batu Kalsium

Batu karang jenis ini terjadi dalam bentuk kalsium oxalate iaitu bahan semulajadi yang terdapat dalam makanan kita. Buah-buahan dan sayur-sayuran, kekacang dan coklat mempunyai tahap oxalate tinggi yang boleh menjadi punca terbentuknya batu karang. Pengambilan dos Vitamin D yang tinggi juga boleh menyebabkan Batu Kalsium.

2. Batu Struvite

Batu struvite terbentuk hasil tindak balas kepada jangkitan seperti jangkitan saluran kencing. Batu-batu ini boleh berkembang dengan cepat dan menjadi agak besar.

3. Batu asid urik

 Batu karang jenis ini terjadi disebabkan pengidapnya tidak minum air secukupnya ataupun pengamal diet protein tinggi, dan mereka yang mempunyai gout.

4. Batu Kristal

Batu karang jenis ini biasanya terbentuk di dalam tubuh badan  pesakit yang mempunyai lebihan asid amino yang dikeluarkan oleh buah pinggang.

Merawat Batu Karang Secara Semulajadi Tanpa Ubat Hospital

Ianya boleh dilakukan dengan cara:

  • Memastikan kita minum air yang cukup iaitu sekurang-kurangnya 3 liter air kosong sehari. Air yang cukup dapat mencuci buah pinggang, ginjal dan dapat kurangkan kepekatan bahan-bahan penyebab batu karang.
  • Kurangkan pengambilan makanan yang tinggi kadar oxalate.
  • Makan ubat yang diberikan oleh doktor kerana ia akan mengeluarkan batu karang melalui air kencing.
  • Banyakkan mengambil makanan berserat.
  • Pembedahan atau  laser treatment boleh memecahkan batu karang.
  • Anda juga boleh mengambil Set Batu Karang Shaklee yang berfungsi untuk:

set batu karang shaklee murah, set batu karang shaklee harga ahli, cara makan set batu karang shaklee, batu karang, punca batu karang, tanda batu karang, simptom batu karang, gejala batu karang, mencegah batu karang, pencegahan batu karang, cegah batu karang, rawat batu karang, merawat batu karang, rawatan batu karang,  batu karang dalam hempedu, batu karang shaklee, set batu karang shaklee, rawat batu karang dengan shaklee, cegah batu karang dengan shaklee, batu karang dan shaklee, batu karang dengan shaklee, ubat batu karang shaklee, testimoni batu karang shaklee, set bajet batu karang shaklee,  set shaklee untuk batu karang, testimoni set batu karang shaklee,  merawat batu karang dengan shaklee, merawat batu karang dalam hempedu, punca batu karang, punca batu hempedu, punca batu di hempedu,  punca batu karang dalam hempedu, punca batu karang dalam hempedu, punca batu katang dalam buah pinggang, punca buah pinggang terbentuk,  punca batu karang di hempedu, punca batu karang dalam buah pinggang,  punca batu karang dalam pundi kencing,  tanda batu karang, tanda batu karang wanita, tanda batu karang hempedu,  tanda batu karang di buah pinggang, tanda batu karang pada lelaki,  simptom batu karang, simptom batu karang dalam hempedu,  simptom batu karang pundi kencing,

Gabungan B Complex & Ostematrix berfungsi untuk menurunkan kadar oxalate dalam air kencing. Sekali gus mengurangkan garam yang membentuk batu karang.

Alfalfa berfungsi untuk mencegah jangkitan dan radang.

Vitamin C meningkatkan kadar asiditi air kencing. Batu karang tidak akan terbentuk dalam air kencing yang berasid tinggi.

Lecithin membakar lemak berlebihan yang menjadi faktor penyumbang kepada masalah batu karang.

Sekarang anda dah tahu cara merawat batu karang secara semulajadi tanpa ubat hospital? Set Batu Karang Shaklee juga sangat membantu. Hubungi saya untuk mendapatkannya dengan harga istimewa dan konsultasi terbaik.

set batu karang shaklee murah, set batu karang shaklee harga ahli, cara makan set batu karang shaklee, batu karang, punca batu karang, tanda batu karang, simptom batu karang, gejala batu karang, mencegah batu karang, pencegahan batu karang, cegah batu karang, rawat batu karang, merawat batu karang, rawatan batu karang,  batu karang dalam hempedu, batu karang shaklee, set batu karang shaklee, rawat batu karang dengan shaklee, cegah batu karang dengan shaklee, batu karang dan shaklee, batu karang dengan shaklee, ubat batu karang shaklee, testimoni batu karang shaklee, set bajet batu karang shaklee,  set shaklee untuk batu karang, testimoni set batu karang shaklee,  merawat batu karang dengan shaklee, merawat batu karang dalam hempedu, punca batu karang, punca batu hempedu, punca batu di hempedu,  punca batu karang dalam hempedu, punca batu karang dalam hempedu, punca batu katang dalam buah pinggang, punca buah pinggang terbentuk,  punca batu karang di hempedu, punca batu karang dalam buah pinggang,  punca batu karang dalam pundi kencing,  tanda batu karang, tanda batu karang wanita, tanda batu karang hempedu,  tanda batu karang di buah pinggang, tanda batu karang pada lelaki,  simptom batu karang, simptom batu karang dalam hempedu,  simptom batu karang pundi kencing,

Cara Kecutkan Fibroid Supaya Tak Perlu Jalani Pembedahan

Fibroid adalah tumor pejal yang terdiri daripada tisu-tisu fiber yang tumbuh yang merupakan benign atau pun bukan kanser. Ya! fibroid bukan kanser tetapi ia boleh menjejaskan kesuburan anda & menyebabkan kesakitan. Anda boleh membaca jenis-jenis fibroid di sini. Nak tahu cara kecutkan fibroid supaya tak perlu jalani pembedahan yang menakutkan?

fibroid, Apakah Simptom Fibroid & Bagaimana Merawat Fibroid Tanpa Pembedahan?, simptom fibroid, tanda-tanda fibroid, tanda-tanda fibroid dalam rahim, tanda-tanda fibroid membesar, tanda-tanda fibroid ketika hamil, tanda-tanda fibroid rahim, tanda-tanda fibroid and cyst,  simptom awal fibroid, simptom kanser fibroid, simptom ketumbuhan fibroid,  tanda-tanda fibroid,  rawatan fibroid, gejala fibroid, rawatan fibroid secara islam, rawatan fibroid ketika hamil, rawatan fibroid & cyst,  rawatan fubroid secara tradisional, merawat fibroid, rawatan fibroid,  merawat fibroid, merawat fibroid cara tradisional, merawat fibroid secara tradisional, merawat fibroid dengan shaklee,  petua merawat fibroid, cara merawat fibroid, herba merawat fibroid,  merawat penyakit fibroid,  bagaimana merawat fibroid, kaedah merawat fibroid,  ubat penyakit fibroid, fibroid tumbuh semula selepas pembedahan,  rawatan fibroid tanpa pembedahan, simptom fibroid, merawat fibroid tanpa pembedahan,  rawatan fibroid, rawatan fibroid cara islam, punca fibroid, set fibroid shaklee, set fibroid shaklee harga ahli, set fibroid shaklee murah, set fibroid shaklee 2014,  pengedar shaklee ampang, cara kecutkan fibroid, ubat kecutkan fibroid, petua kecutkan fibroid, cara untuk kecutkan fibroid, kecutkan fibroid, cara nak kecutkan fibroid, kecutkan fibroid Shaklee, kecutkan fibroid semasa hamil, herba kecutkan fibroid, produk kecutkan fibroid, Shaklee kecutkan fibroid, set fibroid Shaklee,

Apa Yang Perlu Dilakukan Apabila Disahkan Mempunyai Fibroid?

Jika anda disahkan mempunyai fibroid, berikut adalah beberapa info yang perlu anda dapatkan daripada doktor yang merawat anda iaitu:

1. Berapa biji fibroid yang ada

2. Apakah jenis fibroid anda

3. Berapa cm saiz fibroid anda

4. Apakah cadangan doktor, sama ada untuk berusaha mengecutkan atau membuang dengan cara pembedahan.

Kebiasaanya doktor akan mencadangkan anda membuang fibroid melalui pembedahan sekiranya fibroid anda bersaiz 5 cm ke atas & anda mengalami kesakitan atau pendarahan. Oleh itu adalah penting untuk anda mengenal pasti simptom fibroid & dapatkan pemeriksaan doktor secepat mungkin sekiranya anda mengesyaki ada fibroid didalam rahim anda kerana semakin lama dibiarkan, fibroid anda akan menjadi semakin besar.

Apabila ia besar, proses mengecutkan fibroid akan mengambil masa yang agak lama & sekiranya ia bersaiz 5 cm, mungkin anda perlu menjalani pembedahan. Oleh itu, adalah penting untuk anda mengetahui apakah simptom fibroid.

fibroid, Apakah Simptom Fibroid & Bagaimana Merawat Fibroid Tanpa Pembedahan?, simptom fibroid, tanda-tanda fibroid, tanda-tanda fibroid dalam rahim, tanda-tanda fibroid membesar, tanda-tanda fibroid ketika hamil, tanda-tanda fibroid rahim, tanda-tanda fibroid and cyst,  simptom awal fibroid, simptom kanser fibroid, simptom ketumbuhan fibroid,  tanda-tanda fibroid,  rawatan fibroid, gejala fibroid, rawatan fibroid secara islam, rawatan fibroid ketika hamil, rawatan fibroid & cyst,  rawatan fubroid secara tradisional, merawat fibroid, rawatan fibroid,  merawat fibroid, merawat fibroid cara tradisional, merawat fibroid secara tradisional, merawat fibroid dengan shaklee,  petua merawat fibroid, cara merawat fibroid, herba merawat fibroid,  merawat penyakit fibroid,  bagaimana merawat fibroid, kaedah merawat fibroid,  ubat penyakit fibroid, fibroid tumbuh semula selepas pembedahan,  rawatan fibroid tanpa pembedahan, simptom fibroid, merawat fibroid tanpa pembedahan,  rawatan fibroid, rawatan fibroid cara islam, punca fibroid, set fibroid shaklee, set fibroid shaklee harga ahli, set fibroid shaklee murah, set fibroid shaklee 2014,  pengedar shaklee ampang, cara kecutkan fibroid, ubat kecutkan fibroid, petua kecutkan fibroid, cara untuk kecutkan fibroid, kecutkan fibroid, cara nak kecutkan fibroid, kecutkan fibroid Shaklee, kecutkan fibroid semasa hamil, herba kecutkan fibroid, produk kecutkan fibroid, Shaklee kecutkan fibroid, set fibroid Shaklee,

Bagaimana Merawat Fibroid Tanpa Pembedahan?

Jika anda disahkan mempunyai fibroid, jangan terus bersetuju untuk menjalani pembedahan. Jika fibroid anda bersaiz 5 cm keatas, menyebabkan kesakitan & pendarahan, atau fibroid berulang, Vivix adalah vitamin terbaik untuk anda.

Jika fibroid anda bersaiz kurang daripada 5 cm, tidak menyebabkan kesakitan atau pendarahan, dan bukan fibroid berulang, anda boleh berusaha mengecutkan fibroid anda dengan  Set Fibroid Shaklee  . Bagaimana set ini membantu merawat fibroid tanpa pembedahan?

GLA Complex berfungsi menstabilkan hormon kerana ketidakstabilan hormon adalah punca kewujudan fibroid didalam rahim anda & menyebabkan ianya semakin membesar. Insya Allah apabila hormon anda stabil, fibroid anda akan mengecut secara semulajadi & anda akan berjaya merawat fibroid tanpa pembedahan.

Set ini juga terdiri daripada Vit C & Vit E yang merupakan antioksida. Ia merupakan ejen pembasmi radikal bebas yang berfungsi untuk menjaga sel sihat anda daripada dimusnahkan oleh radikal bebas tersebut. Sekali gus, is membantu menegecutkan fibroid anda.

Vitamin seterusnya ialah B Complex yang berfungsi sebagai anti stress yang mempengaruhi proses pengecutan fibroid anda. Tahukah anda bahawa fibroid akan lebih cepat mengecut sekiranya anda berada dalam keadaan gembira. Oleh itu B Complex membantu anda merawat fibroid tanpa pembedahan.

Alfalfa kaya dengan iodin. Tahukah anda iodin telah digunakan dalam alam perubatan untuk merawat cyst & fibroid sejak dulu lagi? Alfalfa membantu fibroid anda mengecut dengan cepat. Sementara Herblax bertindak sebagai ejen detox untuk mencuci usus anda.

fibroid, Apakah Simptom Fibroid & Bagaimana Merawat Fibroid Tanpa Pembedahan?, simptom fibroid, tanda-tanda fibroid, tanda-tanda fibroid dalam rahim, tanda-tanda fibroid membesar, tanda-tanda fibroid ketika hamil, tanda-tanda fibroid rahim, tanda-tanda fibroid and cyst,  simptom awal fibroid, simptom kanser fibroid, simptom ketumbuhan fibroid,  tanda-tanda fibroid,  rawatan fibroid, gejala fibroid, rawatan fibroid secara islam, rawatan fibroid ketika hamil, rawatan fibroid & cyst,  rawatan fubroid secara tradisional, merawat fibroid, rawatan fibroid,  merawat fibroid, merawat fibroid cara tradisional, merawat fibroid secara tradisional, merawat fibroid dengan shaklee,  petua merawat fibroid, cara merawat fibroid, herba merawat fibroid,  merawat penyakit fibroid,  bagaimana merawat fibroid, kaedah merawat fibroid,  ubat penyakit fibroid, fibroid tumbuh semula selepas pembedahan,  rawatan fibroid tanpa pembedahan, simptom fibroid, merawat fibroid tanpa pembedahan,  rawatan fibroid, rawatan fibroid cara islam, punca fibroid, set fibroid shaklee, set fibroid shaklee harga ahli, set fibroid shaklee murah, set fibroid shaklee 2014,  pengedar shaklee ampang, cara kecutkan fibroid, ubat kecutkan fibroid, petua kecutkan fibroid, cara untuk kecutkan fibroid, kecutkan fibroid, cara nak kecutkan fibroid, kecutkan fibroid Shaklee, kecutkan fibroid semasa hamil, herba kecutkan fibroid, produk kecutkan fibroid, Shaklee kecutkan fibroid, set fibroid Shaklee,

Wanita di luar sana, adalah sangat penting untuk anda mengetahui apakah simptom dan cara kecutkan fibroid supaya tak perlu jalani pembedahan yang menyakitkan. Jika anda disahkan mempunyai fibroid, Insya Allah, dengan pengambilan yang konsisten & aturan makan yang betul, Set Fibroid Shaklee sangat berkesan.  Berminat untuk mendapatkan set ini dengan harga istimewa? Hubungi saya sekarang!

fibroid, Apakah Simptom Fibroid & Bagaimana Merawat Fibroid Tanpa Pembedahan?, simptom fibroid, tanda-tanda fibroid, tanda-tanda fibroid dalam rahim, tanda-tanda fibroid membesar, tanda-tanda fibroid ketika hamil, tanda-tanda fibroid rahim, tanda-tanda fibroid and cyst,  simptom awal fibroid, simptom kanser fibroid, simptom ketumbuhan fibroid,  tanda-tanda fibroid,  rawatan fibroid, gejala fibroid, rawatan fibroid secara islam, rawatan fibroid ketika hamil, rawatan fibroid & cyst,  rawatan fubroid secara tradisional, merawat fibroid, rawatan fibroid,  merawat fibroid, merawat fibroid cara tradisional, merawat fibroid secara tradisional, merawat fibroid dengan shaklee,  petua merawat fibroid, cara merawat fibroid, herba merawat fibroid,  merawat penyakit fibroid,  bagaimana merawat fibroid, kaedah merawat fibroid,  ubat penyakit fibroid, fibroid tumbuh semula selepas pembedahan,  rawatan fibroid tanpa pembedahan, simptom fibroid, merawat fibroid tanpa pembedahan,  rawatan fibroid, rawatan fibroid cara islam, punca fibroid, set fibroid shaklee, set fibroid shaklee harga ahli, set fibroid shaklee murah, set fibroid shaklee 2014,  pengedar shaklee ampang, cara kecutkan fibroid, ubat kecutkan fibroid, petua kecutkan fibroid, cara untuk kecutkan fibroid, kecutkan fibroid, cara nak kecutkan fibroid, kecutkan fibroid Shaklee, kecutkan fibroid semasa hamil, herba kecutkan fibroid, produk kecutkan fibroid, Shaklee kecutkan fibroid, set fibroid Shaklee,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...