-

Cara Tegangkan Payudara Dengan Cepat Yang Paling Berkesan

Bila dah beranak, menyusukan anak, umur pulak makin meningkat, semestinya payudara akan semakin kurang pejal. Bila pakai bra nampak ok lagi, bila tak pakai bra? Ha, selambak layut jatuh ke bawah. Bila bersama suami, rasa segan jugak. Payudara yang jadi kegilaan suami dah kurang bergetah. Nak tak kalau saya kongsikan cara tegangkan payudara dengan cepat yang paling berkesan?

tegangkan payudara 300x215 Cara Tegangkan Payudara Dengan Cepat Yang Paling Berkesan

Takdelah hari ni buat, esok terus tegang. Memang mustahil la kan icon sad Cara Tegangkan Payudara Dengan Cepat Yang Paling Berkesan Yang penting kena amalkan setiap hari dengan konsisten, insya Allah lama-lama akan nampak perubahan.

Urutan. Ada satu jenis urutan, memang khas untuk tegangkan payudara. Anda boleh belaar sendiri teknik urutan tersebut & urut sendiri. Atau pun, boleh cari tukang urut yang pandai. Cuma, kalau nak upah tukang urut, rasa seganlah sikit. Ye tak? Nak bagi orang lain urut bahagian tu.  Jadi, better anda belajar sendiri.

tegangkan payudara1 300x256 Cara Tegangkan Payudara Dengan Cepat Yang Paling Berkesan

tegangkan payudara2 300x195 Cara Tegangkan Payudara Dengan Cepat Yang Paling Berkesan

2. Senama payudara. Anda juga boleh amalkan senama tengangkan payudara setiap hari.

tegangkan payudara3 288x300 Cara Tegangkan Payudara Dengan Cepat Yang Paling Berkesan

3. Daun sireh. Layurkan daun sireh atas api, hingga panas. Bila dah suam sikit, tekapkan kat payudara. Elakkan bahagian puting. Lepas tu pakai bra macam biasa. Biarkan selama sejam. Buat setiap hari.

4. Labu. Rebus sampai lembut, biarkan sejuk. Kemudian ramas, dan tampal kat payudara. Biarkan selama 20 minit, kemudian bilas. Amalkan seminggu sekali.

5. Masker payudara. Anda boleh gaulkan 1 biji pisang masak, 1 camca teh madu asli, 1 biji telur, 1 sudu besar Aloe Vera. Lenyek pisang dengan sudu dan adun semua bahan. Lumurkan pada payudara dan urut perlahan-lahan ke atas 20 kali dan pusaran pada setiap payudara lawan jam sebanyak 20 kali. Biarkan ramuan pada payudara selama setengah jam. Lakukan 1 minggu sekali.

6. Sperma suami. Selepas bersama, lumurkan sperma suami ke payudara & biarkan kering. Protein dalam sperma adalah sangat membantu untuk menegangkan payudara.

7. Makanan tambahan untuk tegangkan payudara. Semua tips kat atas membantu menegangkan payudara dari luar. Adalah sangat penting untuk menegangkan dari dalam. Pengambilan makanan tambahan iaitu Energizing Soy Protein (ESP) & Alfalfa adalah sangat berkesan.

tegangkan payudara4 300x273 Cara Tegangkan Payudara Dengan Cepat Yang Paling Berkesan

Alfalfa yang juga dikenali sebagai kacip Fatimah moden, sangat berkesan untuk menegangkan & menganjalkan punggung & payudara. Percayalah, anda akan rasa payudara semakin mengkal selepas sebulan. Punggung pun makin naik. Tak percaya?

ESP kaya dengan protein yang menjadi makana utama sel kulit. Kat atas tadi ada saya ceritakan bahawa sperma suami yang kaya dengan protein berkesan untuk tegangkan payudara kan? Ia juga mengandungi kolagen yang membantu menganjalkan & menegangkan payudara. Dengan pengambilan yang konsisten, payudara anda akan makin padat, ketat dan tegang.

Saya sendiri merupakan pengamal tegar Alfalfa & ESP Shaklee, saya sendiri dah rasa kebaikan 2 vitamin ni. Memang berkesan icon wink Cara Tegangkan Payudara Dengan Cepat Yang Paling Berkesan Oh ya, kedua-dua vitamin ni juga merupakan vitamin dalam Set Kurus Shaklee, oleh itu, selain menegangkan payudara, dalam masa yang sama anda akan menjadi semakin langsing. Boleh kurus tau. Untung sangat.

Itulah dia cara tegangkan payudara dengan cepat yang paling berkesan. Pengambilan ESP & Alfalfa secara konsisten dah membantu ramai wanita mendapat kembali keyakinan diri bila payudara dah semakin mengkal, tegang, padat dan kurang layut. Anda bila lagi? Nak order? Hubungi saya untuk konsultasi terbaik & harga istimewa.

Cik Puan Nurul 2 300x170 Cara Tegangkan Payudara Dengan Cepat Yang Paling Berkesan

10 Makanan Penyebab Jerawat Yang Ramai Orang Tak Tahu

Anda ada masalah jerawat? Dah cuba macam-macam produk tapi jerawat makin banyak tumbuh di muka, hidung, pipi, dagu, leher, badan, kat punggung pun ada. Tahukah anda bahawa pemakanan adalah antara punca utama jerawat. Jom saya kongsikan 10 makanan penyebab jerawat yang ramai orang tak tahu.

makanan penyebab jerawat 300x206 10 Makanan Penyebab Jerawat Yang Ramai Orang Tak Tahu

1. Ayam goreng. Ayam zaman sekarang disuntik dengan pelbagai hormon, dan ayam goreng menyerap banyak minyak. Gabungan hormon & minyak berlebihan yang masuk ke dalam badan akan menyebabkan jerawat makin banyak.

2. Donut. Ya. Donut menyerap minyak dengan banyak.

3. Kentang goreng. Sama seperti makanan di atas, ia juga menyerap minyak dengan banyak.

4. Mee segera. Megi mengandungi bahan pengawet yang sangat membahayakan kesihatan. Dan ia juga merupakan makanan penyebab jerawat yang ramai orang tak tahu.

5. Coklat. Kandungan gula yang tinggi dalam coklat akan menyebabkan daya tahan badan menurun. Pada waktu ini, bakteria akan mengambil kesempatan untuk menyerang kulit dan menyebabkan jerawat makin banyak.

6. Pasta segera. Selalu bila nak masak pasta kita buat pasta sendiri atau beli yang segera kat kedai? Pasta kat kedai pun menyebab jerawat sebab ia banyak bahan pengawet.

7. Kekacang. Biasanya kalau makan kacang, mesti jerawat akan tumbuh dengan jayanya. Betul tak?

8. Kopi. Kafein yang terdapat dalam kopi boleh menyebabkan jerawat.

9. Teh. Teh juga mengandung kafein.

10. Produk tenusu. Susu, yogurt, keju adalah contoh produk tenusu yang merupakan antara makanan penyebab jerawat.

Sekarang anda dah tahu 10 makanan penyebab jerawat yang ramai orang tak tahu. Nak hilangkan jerawat? Elakkan kesemua 10 makanan yang saya senaraikan tadi. Anda juga boleh amalkan tips hilangkan jerawat  yang paling berkesan ini. Nak order vitamin Shaklee? Hubungi saya sekarang untuk konsultasi terbaik & harga istimewa.

Cik Puan Nurul 2 300x170 10 Makanan Penyebab Jerawat Yang Ramai Orang Tak Tahu

Tips Hilangkan Jerawat Batu Yang Paling Berkesan

Selalunya masalah jerawat batu sinonim dengan anak remaja yang sedang meningkat umur. Tapi, ramai juga orang dewasa yang dihantui jerawat batu. Dah cuba macam-macam produk tapi tak berkesan? Dah tiba masanya untuk anda cuba ikhtiar lain. Jom amalkan tips hilangkan jerawat batu yang paling berkesan berikut:

jerawat batu2 300x200 Tips Hilangkan Jerawat Batu Yang Paling Berkesan

1. Resdung? Adakah jerawat batu dimuka anda disebabkan masalah resdung? Kalau jawapannya ya, perkara pertama yang perlu anda lakukan ialah mengatasi masalah resdung terlebh dahulu. Selagi anda ada resdung, selagi itulah muka anda akan dipenuhi jerawat batu. anda boleh hilangkan resdung dengan mengamalkan petua menghilangkan resdung yang berkesan & mujarab ini.

2. Pencuci muka yang lembut tanpa bahan kimia yang merbahaya. Pencuci muka jenama apa yang anda pakai sekarang? Adakah ianya lembut pada kulit? Tiada bahan kimia merbehaya yang menjadi punca jerawat semakin membiak? Kalau anda nak muka yang licin & cantik tanpa jerawat batu, pastikan anda menggunakan pencuci muka yang terbaik. Cadangan saya? Nutriwhite Gentle Deep Foaming Cleanser adalah pencuci muka terbaik yang saya pernah gunakan. Ianya mencuci dengan lembut, dan muka akan rasa sangat bersih & segar selepas menggunakannya. Percayalah, menukar pencuci muka anda kepada pencuci muka yang ini akan memberikan impak yang besar kepada masalah jerawat batu anda.

jerawat batu 300x249 Tips Hilangkan Jerawat Batu Yang Paling Berkesan

3. Hormon.  Jerawat batu biasanya menjadi masalah bagi mereka yang mengalami masalah hormon. Makin tak stabil hormon dalam badan, makin menggila jerawat batu dimuka & diseluruh badan. Nak tahu cara untuk menstabilkan hormon? Sekejap lagi saya terangkan.

4. Bersihkan makeup dengan cara yang betul. Seharian anda pakai bedak, bermakeup, muka terdedah kepada asap dan persekitaran yang kotor. Bila sampai kat rumah, adakah anda membersihkan makeup dengan cara yang betul? Ada pakai makeup remover tak? Kalau ada, adakah makeup remover yang anda pakai betul-betul membersihkan semua makeup dari muka? Bukan apa, baki makeup yang tertinggal boleh menjadi punca jerawat batu anda tak pernah surut. Nutriwhite Gentle Action Makeup Remover adalah makeup remover terbak yang saya pernah guna. Saya bukan jenis pandai bermakeup. Bila keluar rumah just pakai bedak nipis, tapi saya wajib bersihkan muka dengan makeup remover yang best ni tiap kali sampai rumah.

jerawat batu1 300x247 Tips Hilangkan Jerawat Batu Yang Paling Berkesan

5. Pemakanan. Elakkan makanan yang akan menyebabkan jerawat batu tumbuh dengan suburnya dimuka anda. Contohnya makanan berminyak, kekacang, coklat, dan sebagainya.

6. Melawan jerawat dari dalam. Pencuci muka & makeup remover adalah cara anda melawan jerawat batu dari luar. Nak jerawat batu anda hilang dengan lebih cepat? Jom lawan mereka dari dalam. Vitamin-vitamin tersebut mampu mengecutkan jerawat batu & menghalang pertumbuhan jerawat batu dimuka.

GLA Complex merupakan vitamin yang paling penting dalam proses menghilangkan jerawat batu anda. Ia membantu menstabilkan hormon dalam badan. Bila hormon stabil, insya Allah masalah jerawat pun akan hilang. Sebagai bonus, pengambilan GLA Complex akan menjadikan kulit semakin cantik berseri.

B Complex membantu menghilangkan jerawat & mencantikkan kulit. Ia membantu menghaslkan kulit muka yang lembab dan berseri. Ia juga menghilangkan parut jerawat.

Vitamin E & Vitamin C merupakan antioksida yang melawan radikal bebas yang menjadi punca jerawat batu susah nak dihilangkan. Ia juga menghilangkan parut jerawat.

jerawat batu3 168x300 Tips Hilangkan Jerawat Batu Yang Paling Berkesan

Insya Allah, dengan pengambilan yang konsisten masalah jerawat batu anda akan hilang.

Sekarang anda dah tahu tips hilangkan jerawat batu yang paling berkesan. Insya Allah, jika anda merawat masalah jerawat batu yang dialami dari luar dan dalam, jerawat batu anda akan hilang. Anda akan mendapat kulit muka yang licin dan cantik, seperti yang diidamkan. Tunggu apa lagi, hubungi saya sekarang untuk konsultasi terbaik & harga istimewa.

Cik Puan Nurul 2 300x170 Tips Hilangkan Jerawat Batu Yang Paling Berkesan

10 Punca Kulit Kusam Yang Ramai Orang Tak Tahu

Kulit kusam dan tidak berseri boleh menyebabkan kita rasa down. Kurang keyakinan diri. Takkan nak makeup tebal berinci semata-mata nak sorok kulit kita yang tak cantik? Sampai bila? Kat luar nampak cantik, balik rumah bila buang makeup, dah macam mak lampir. Nak kulit yang cantik berseri? Elakkan perkara berikut yang merupakan 10 punca kulit kusam.

kulit kusam5 300x228 10 Punca Kulit Kusam Yang Ramai Orang Tak Tahu

1. Tidak mengamalkan scrub. Setiap hari kita akan basuh muka dengan pencuci muka. Pakai toner, pakai pelembab. Tapi ada buat scrub tak? Scrub sangat penting kerana ia membuang sel kulit mati supaya tak terkumpul di wajah. Nak tahu scrub feveret saya? Scrub Alfalfa Complex. Caranya mudah saja. Hancurkan 4 biji Alfalfa Complex Shaklee, campur sedikit air. Kemudian jadikan sebagai scrub muka. Muka rasa bersih sangat icon smile 10 Punca Kulit Kusam Yang Ramai Orang Tak Tahu

kulit kusam 10 Punca Kulit Kusam Yang Ramai Orang Tak Tahu

2. Tidak minum cukup air. Bila kita tak minum air yang secukupnya, kulit juga akan kekurangan air. Kulit yang tak cukup air akan kelihatan kusam dan tak berseri. Oleh itu, nak kulit yang cantik berseri? Pastikan minum air secukupnya setiap hari.

3. Tidak memakai pencuci muka yang bagus. Saya pasti, kita semua memakai pencuci muka setiap hari. Persoalannya, adakah pencuci muka yang digunakan adalah bagus? Tanpa bahan kimia yang boleh tertinggal dikulit muka lalu menyebabkan kulit menjadi kusam? Adakah pencuci muka yang digunakan cukup lembut pada kulit & memberikan kesegaran selepas setiap basuhan? Gentle Deep Foaming Cleanser Nutriwhite Shaklee adalah pencuci muka terbaik yang saya pernah guna, kalah SKII. Serius. Dah pakai yang ni, gerenti tak tukar yang lain icon smile 10 Punca Kulit Kusam Yang Ramai Orang Tak Tahu

kulit kusam2 300x250 10 Punca Kulit Kusam Yang Ramai Orang Tak Tahu

4. Stress. Stress juga adalah punca kulit kusam. Kurangkan stress ye. Kalau tak, nanti bukan je kulit jadi kusam. Kedut pun cepat naik >.<

5. Tidak cukup tidur. Pastikan kita mendapat tidur yang cukup supaya kulit menjadi cantik & takde eyebag kat bawah mata.

6. Asap dan persekitaran yang kotor. Persekitaran sememangnya menjadi punca kulit kusam. Setiap hari kita terdedah dengan persekitaran dan udara yang kotor. Memang tak boleh dielakkan, terutamanya kalau tinggal di bandar.

7. Tidak membasuh makeup dengan betul. Selalunya bila sampai rumah, macam mana kita buang makeup dari muka? Terus cuci dengan pencuci muka je atau ada pakai makeup remover? Kalau ada guna makeup remover, adakah ianya bagus & mampu menghilangkan semua makeup dari muka? Gentle Action Makeup Remover Shaklee bukan sahaja membersihkan semua makeup dimuka, malah ia mencegah pembentukan whitehead & blackhead.

kulit kusam1 212x300 10 Punca Kulit Kusam Yang Ramai Orang Tak Tahu

8. Pemakanan. Adakah tubuh badan kita mendapat semua vitamin yang diperlukan supaya kulit menjadi sihat & cantik? Kulit pun perlukan makanan yang secukupnya, kalau tak? Kusam dan tak berserilah kulit kita. Nak kulit yang cantik berseri? Gabungan B Complex, Vitamin E & Vitamin C Shaklee yang dikenali sebagai Set Cantik Shaklee memberikan semua nutrien yang diperlukan oleh kulit. Kesan seawal 2 minggu. Betul! Saya tak tipu.

kulit kusam3 300x170 10 Punca Kulit Kusam Yang Ramai Orang Tak Tahu

kulit kusam4 300x228 10 Punca Kulit Kusam Yang Ramai Orang Tak Tahu

9. Tidak mengamalkan masker. Berapa ramai yang bermasker sekurang-kurangnya seminggu sekali? Masker bukan sahaja membantu membuang sel kulit mati yang menjadi punca kulit kusam, ia juga membantu melembutkan, mencerahkan, dan menghasilkan kulit yang berseri. Istimewa untuk pelanggan yang membeli Set Cantik Shaklee dari saya, anda akan mendapat percuma Ebook 15 Resepi Masker Shaklee yang ekslusif ini.

 10 Punca Kulit Kusam Yang Ramai Orang Tak Tahu

10. Tidak tidur dalam keadaan muka yang bersih. Seharian dah pakai makeup, muka berminyak, berasap, berhabuk. Malam bila nak masuk tidur, pastikan kita tidur dalam keadaan muka yang bersih tanpa sebarang krim. Bagi peluang kepada kulit untuk berehat & bernafas.

Sekarang anda dah tahu 10 punca kulit kusam yang ramai orang tak tahu. Nak kulit yang cantik berseri? Elakkan perkara yang menjadi punca kulit kusam yang saya senaraikan tadi. Pengambilan Set Cantik Shaklee & rangkaian penjagaan muka Shaklee membantu anda mendapatkan kulit muka cantik yang diidamkan. Nak order? Hubungi saya untuk konsultasi terbaik & harga istimewa.

Cik Puan Nurul 2 300x170 10 Punca Kulit Kusam Yang Ramai Orang Tak Tahu

pixel 10 Punca Kulit Kusam Yang Ramai Orang Tak Tahu

Switch to our mobile site

Copy Protected by Chetans WP-Copyprotect.