-

Testimoni Kecutkan Cyst Semasa Mengandung Dengan Shaklee

Setiap hari ada je ibu mengandung yang hubungi saya bertanyakan Set Kecutkan Cyst Semasa Mengandung Shaklee.  Makin ramai yang ada masalah ni ye icon sad Testimoni Kecutkan Cyst Semasa Mengandung Dengan Shaklee Kalau ada disahkan mempunyai cyst semasa mengandung, saya sangat galakkan anda untuk ambil set ini. Insya Allah sangat berkesan. Set ni dah membantu ramai pelanggan saya. Betul, tak tipu. Jom saya kongsikan testimoni kecutkan cyst semasa mengandung dengan Shaklee yang dikongsikan oleh pelanggan saya sendiri.

Testimoni pertama: Beliau mengalami cyst semasa mengandung. Nasib baik semasa tahu saiznya masih kecil, cuma 2.7 mm. Beliau mula makan set ni pada 16.2.2016. Alhamdulillah dengan izinnya, semalam 28.3.2016 bila scan cyst tu dah takde. Mengecut habis.

testimoni kecutkan cyst dengan shaklee 1 300x300 Testimoni Kecutkan Cyst Semasa Mengandung Dengan Shaklee

testomini kecutkan cyst dengan shaklee 300x300 Testimoni Kecutkan Cyst Semasa Mengandung Dengan Shaklee

Testimoni kedua yang saya dapat pada 18/4/2016.

kecutkan cyst 300x300 Testimoni Kecutkan Cyst Semasa Mengandung Dengan Shaklee

Alhamdulillah, ini testimoni terbaru yang saya dapat pada 3/5/2016 yang lalu. Testimoni ketiga.

cyst semasa mengandung 300x300 Testimoni Kecutkan Cyst Semasa Mengandung Dengan Shaklee

Sebenarnya, ada banyak lagi testimoni lain tapi saya tak sempat nak kongsikan di sini. Sibuk sangat icon wink Testimoni Kecutkan Cyst Semasa Mengandung Dengan Shaklee  Jika anda ingin kecutkan cyst ketika mengandung dengan cara yang selamat & semulajadi, Hubungi saya sekarang!

Cik Puan Nurul 2 300x170 Testimoni Kecutkan Cyst Semasa Mengandung Dengan Shaklee

Masalah Bayi Melintang Atau Songsang Dalam Kandungan

Masalah bayi melintang atau songsang dalam kandungan bermaksud kedudukan bayi yang bukannya kepala ke bawah. Jika ini adalah kandungan pertama anda, jangan risau. Insya Allah bayi akan berpusing ke posisi yang betul pada bulan ke8 atau ke9 kandungan anda.

bayi melintang 300x197 Masalah Bayi Melintang Atau Songsang Dalam Kandungan

Apa Yang dimaksudkan Dengan Bayi Melintang Atau Songsang Dalam Kandungan ?

Kedudukan bayi yang normal ialah Cephalic Position di mana kepala bayi berada di bawah. Kedudukan songsang atau Breech position pula ialah keadaan di mana kepala bayi berada di atas. Masalah bayi melintang dalam kandungan berlaku apabila bayi berada dalam keadaan transverse position di mana bayi berada dalam keadaan melintang seperti gambar di atas.

96% bayi di Malaysia dilahirkan dalam posisi normal manakala 4% dilahirkan dalam keadaan melintang sama ada secara kelahiran normal atau pun pembedahan ceaserean. Kebiasannya, jika bayi masih dalam keadaan melintang pada usia kandungan mencecah 36 minggu, doktor akan mencadangkan supaya kedudukan bayi dibetulkan dengan kaedah urutan yang dipanggil External Cephalic Version (ECV). Kaedah ini akan lebih berkesan sekiranya ini bukan kehamilan pertama anda. Walau bagaimana pun, ada kemungkinan bayi anda akan kembali melintang. Kaedah ini juga dilakukan oleh bidan kampung, namun dapatkan nasihat doktor sebelum melakukannya.

urutan1 300x179 Masalah Bayi Melintang Atau Songsang Dalam Kandungan

Apakah Punca Bayi Melintang Atau Songsang Dalam Kandungan?

Sehingga kini tidak diketahui apakah punca sebenar bayi berada dalam keadaan melintang atau songsang. Walau bagaimanapun berikut merupakan antara faktor penyumbang kepada masalah bayi melintang atau songsang dalam kandungan:

1. Melahirkan sebelum minggu ke37 dimana bayi belum sempat untuk berpusing.

2. Anak kembar. Apabila anda mengandung anak kembar, keadaan rahim yang penuh & sempit akan menyebabkan bayi berada dalam keadaan melintang atau songsang.

3. Air ketuban terlalu banyak atau sedikit juga boleh menyebabkan bayi melintang atau songsang.

4. Rahim yang lemah atau regang. Anda boleh menguatkan rahim dengan mengamalkan tips-tips ini dan dengan mengamalkan ESP Shaklee.

5. Rahim yang berbentuk tidak normal atau terbalik, atau pun jika anda mempunyai cyst atau fibroid.

6. Bayi mempunyai kecacatan atau masalah kesihatan seperti masalah jantung, down syndrome, masalah kecacatan otak, dan sebagai

Bagaimana Cara Untuk Mengenalpasti Masalah Bayi Melintang Atau Songsang Dalam Kandungan?

Sekiranya kandungan anda sudah mencecah 36 minggu, anda akan merasa sakit atau tidak selesa apabila kepala bayi mula menekan tulang rusuk. Kebiasaanya masalah bayi melintang atau songsang dalam kandungan hanya dikenalpasti apabila melalui ujian ultrasound.

Bayi Melintang Dalam Kandungan: Bolehkan Bersalin Secara Normal?

Ibu yang mengalami masalah bayi melintang atau songsang dalam kandungan boleh mencuba untuk melahirkan secara normal asalkan doktor telah mengesahkan bahawa tiada sebarang komplikasi kehamilan lain yang anda alami & doktor yang akan membantu anda sepanjang tempoh melahirkan adalah doktor yang berpengalaman dalam mengendalikan kes kelahiran bayi melintang. Walau bagaimana pun, majoriti ibu di Malaysia yang mengalami masalah bayi melintang atau songsang dalam kandungan bersalin melalui pembedahan.

Semoga info masalah bayi melintang atau songsang dalam kandungan yang saya kongsikan di sini bermanfaat buat anda. Jika anda sedang mengandung, adalah disarankan untuk anda mengamalkan set hamil Shaklee yang memberikan nutrisi terbaik untuk anda & bayi sepanjang tempoh kehamilan & proses bersalin yang panjang & memenatkan. Berminat untuk mendapatkan vitamin Shaklee? Hubungi saya sekarang, untuk konsultasi terbaik.

Cik Puan Nurul 2 300x170 Masalah Bayi Melintang Atau Songsang Dalam Kandungan

Kecutkan Cyst Ketika Mengandung

Cyst ketika mengandung boleh dikesan melalui kaedah ujian ultrasound. Anda boleh membaca apa itu Ovarian Cyst di sini. Cyst semasa mengandung boleh dibuang melalui pembedahan tanpa menjejaskan bayi didalam kandungan. Tapi, jika kita boleh kecutkan cyst  ketika mengandung tanpa menjalani pembedahan, apa salahnya mencuba?

kecutkan cyst semasa mengan 300x212 Kecutkan Cyst Ketika Mengandung

Adakah Cyst Semasa Mengandung Merbahaya? Bagaimana Cara Untuk Kecutkan Cyst Ketika Mengandung?

Ovarian Cyst tidak merbahaya. Tetapi doktor akan mencadangkan ianya dibuang sekiranya:

1. Cyst tersebut menutup laluan bayi semasa kelahiran & mengganggu perkembangan bayi anda, doktor akan mencadangkan pembedahan bagi membuang cyst tersebut.

2. Cyst tersebut bersaiz besar & menyebabkan kesakitan, doktor juga akan mencadangkan pembuangan melalui pembedahan.

Walau bagaimana pun, jika cyst tersebut tidak menyebabkan kesakitan & tidak menganggu kehamilan anda, cyst tersebut akan dibiarkan dibawah pantauan doktor. Ia akan dibuang melalui pembedahan selepas bersalin.

kecutkan cyst semasa hamil 300x213 Kecutkan Cyst Ketika Mengandung

Set Cyst Untuk Ibu Hamil Shaklee

Jika cyst anda tidak perlu dibuang semasa mengandung, anda boleh mengecutkan cyst tersebut dengan Set Cyst Shaklee Untuk Ibu Mengandung. Set ini bukan sahaja membantu kecutkan cyst ketika mengandung, malah ia menghalang pertumbuhan semula cyst. Set ini terdiri daripada vitamin yang selamat untuk ibu dan anak didalam kandungan anda. Malah set ini membantu meingkatkan kesihatan anda & bayi. Set ini terdiri daripada:

B Complex merupakan vitamin anti stress & pencetus rasa gembira. Emosi yang stabil mempengaruhi proses pengecutan cyst. The power of mind. Kalau anda murung, stress, dan mengalami emosi yang tak stabil, fibroid anda akan semakin membesar. B Complex juga membekalkan folic acid kepada anda. Folic acid sangat penting bagi ibu mengandung, terutamanya untuk mengelakkan Spina Bifida. Vitamin C & Vitamin E merupakan anti oksidan yang kuat. Antioksidan adalah ejen pembasmi fibroid & merupakan penentang radikal bebas yang akan memusnahkan molekul yang boleh memusnahkan sel sihat. Vitamin C juga membantu meningkatkan imuniti anda.

Ada Tak Testimoni Pelanggan Yang Berjaya Kecutkan Cyst Ketika Mengandung Dengan Set Ni?

Testimoni? Nah, ini adalah testimoni dari pelanggan saya.

Testimoni pertama: Beliau mengalami cyst semasa mengandung. Nasib baik semasa tahu saiznya masih kecil, cuma 2.7 mm. Beliau mula makan set ni pada 16.2.2016. Alhamdulillah dengan izinnya, semalam 28.3.2016 bila scan cyst tu dah takde. Mengecut habis.

testimoni kecutkan cyst dengan shaklee 1 300x300 Kecutkan Cyst Ketika Mengandung

testomini kecutkan cyst dengan shaklee 300x300 Kecutkan Cyst Ketika Mengandung

Testimoni kedua yang saya dapat pada 18/4/2016.

kecutkan cyst 300x300 Kecutkan Cyst Ketika Mengandung

Alhamdulillah, ini testimoni terbaru yang saya dapat pada 3/5/2016 yang lalu. Testimoni ketiga.

cyst semasa mengandung 300x300 Kecutkan Cyst Ketika Mengandung

Sebenarnya, ada banyak lagi testimoni lain tapi saya tak sempat nak kongsikan di sini. Sibuk sangat icon wink Kecutkan Cyst Ketika Mengandung  Jika anda ingin kecutkan cyst ketika mengandung dengan cara yang selamat & semulajadi, Hubungi saya sekarang!

Cik Puan Nurul 2 300x170 Kecutkan Cyst Ketika Mengandung

Ovarian Cyst Punca Tak Boleh Mengandung

Ovarian cyst punca tak boleh mengandung. Betul ke? Selalunya bila sebut ovarian cyt, secara automatik akan terfikir tentang pembedahan. Tahukah anda bahawa cyst boleh dikecutkan dan kita boleh mencegah pertumbuhan semula cyst setelah ia dibuang?  Jom baca testimoni pelanggan saya yang berjaya kecutkan cyst dan mengandung dengan Set Cyst Shaklee.  Malah ada wanita yang disahkan mempunyai cyst semasa mengandung.  Umum pernah dengar tentang ovarian cyst tapi tak ramai yang tahu apa itu ovarian cyst yang sebenarnya. Jom kita kenali apa itu Ovarian Cyst melalui 18 info menarik ini:
cyst punca tak boleh mengan 300x227 Ovarian Cyst Punca Tak Boleh Mengandung
 
Ovarian Cyst
1. Ovarian cyst adalah poket yang mengandungi cecair yang terbentuk didalam ovari.
 
2. Terdapat pelbagai jenis ovarian cyst dan kebanyakkan daripada ovarian cyst adalah bukan kanser seperti mana yang ditakuti golongan wanita.
 
3. Umur , kesuburan, dan haid memainkan peranan besar dalam menentukan jenis Ovarian cyst.
4. Bagi mereka yang berusia 60 keatas, ia lebih berkait dengan kanser.
5. Bagi mereka yang muda, jika anda mengalami senggugut dan masalah kesuburan kemungkinan besar ia adalah endometriotic cyst.
6. Cyst yang dijumpai semasa hamil lebih dikaitkan dengan Dermoid Cyst atau Corpus Luteal Cyst.
7. Corpus luteal cyst selalunya akan hilang dengan sendiri selepas 12 minggu kehamilan.
cyst punca tak boleh mengan1 300x238 Ovarian Cyst Punca Tak Boleh Mengandung
8. Dermoid cyst selalunya akan membesar secara beransur- ansur dan boleh wujud di kedua dua belah ovari.9. Dermoid Cyst selalunya mengandungi lemak, gigi dan rambut didalamnya.
10. Endometriotic cyst mengandungi darah yang berupa seperti coklat cair didalamnya.
11. Corpus luteal cyst pula mengandungi cecair didalamnya.
12. Diagnosa Ovarian cyst dengan senang dapat dibuat melalui ujian ultrasounds.
13. Risiko ovarian cyst termasuklah terpusing atau twisted yang menyebabkan kesakitan , pendarahan dalam cyst, jangkitan kuman dan pecah.
14. Pembedahan pilihan ovarian cyst adalah mengunakan pembedahan Laparoscopy.
15. Kebaikkan pembedahan laparoscopy termasuk kurang kesakitan selepas pembedahan, parut yang kecil, tempoh pemulihan yang cepat.
16. Risiko Komplikasi terhadap laparoscopy termasuklah luka pada usus, salur darah ,pundi kencing, jangkitan kuman dan hernia walaubagaimanapun, kajian menunjukkan risiko adalah lebih kurang berbanding dengan kaedah ‘Laparotomy’.
17. Risiko untuk endometriotic cyst tumbuh semula adalah 10% dalam masa setahun dan 40% dalam masa 5 tahun.
18. Betul ke ovarian cyst punca tak boleh mengandung? Tak semestinya. Anda masih boleh mengandung. Apa yang penting, kecutkan cyst anda & kemudian tingkatkan kesuburan supaya cepat mengandung.
Oleh itu, jika anda disahkan mempunyai cyst, usah khuatir. Kata-kata bahawa ovarian cyst punca tak boleh mengandung adalah tak benar. Pembedahan bukan satu-satunya jalan penyelesaian yang ada. Anda boleh berusaha untuk mengecutkan cyst tersebut dengan Set Cyst Shaklee. Hubungi saya untuk mendapatkannya, sekarang!

Cik Puan Nurul 2 300x170 Ovarian Cyst Punca Tak Boleh Mengandung

pixel Ovarian Cyst Punca Tak Boleh Mengandung

Switch to our mobile site

Copy Protected by Chetans WP-Copyprotect.