-

Petua Elakkan Mati Pucuk Dan Lemah Tenaga Batin

Mati pucuk atau lemah tenaga batin adalah mimpi ngeri setiap lelaki. Tak guna muka hensem, badan sado, gaji besar tapi tak dapat beraksi di atas katil untuk puaskan isteri. Takut mati pucuk? Taknak dilabel isteri lemah tenaga batin? Jom amalkan petua elakkan mati pucuk dan lemah tenaga batin yang semua lelaki wajib tahu ini. Petua ni juga sesuai untuk mereka yang sudah mati pucuk.

petua elakkan mati pucuk 300x202 Petua Elakkan Mati Pucuk Dan Lemah Tenaga Batin

Petua Elakkan Mati Pucuk Dan Lemah Tenaga Batin Yang Semua Lelaki Wajib Tahu

Petua dan pantang larang ni wajib diamalkan oleh semua lelaki, tak kiralah lelaki bujang, suami orang, atau pun duda sekali pun. Ianya dah diamalkan sejak zaman nenek moyang kita dulu dan terbukti berkesan. Tak payah buang duit beli viagra atau ubat kuat lain. Amalkan je petua ni:

1. Jangan amalkan minum air batu. Ini kerana ia mengakibatkan zakar menjadi sejuk serta lembik dan mengakibatkan batang zakar ngilu bila jima’. Batang zakar harus sentiasa panas.

2. Jangan makan nasi berulamkan air. Minum air setelah selesai makan nasi, melainkan jika tercekik. Kesannya sama seperti minum air batu.

3. Elakkan makanan sejuk. Usah amalkan makan makanan bersifat sejuk atau telah sejuk atau disejukkan. Ia boleh mengakibatkan air mani cair dan terpancut awal.

4. Makanan dengan kuah berlinang. Jauhi makanan yang kuahnya berlinang kerana ia melemahkan zakar.

5. Jangan terus minum air selepas makan nasi. Minum hanya setelah 2 minit suapan terakhir.

6. Jangan hembus nafas ketika minum. Bila minum air, tahan nafas, ini membantu mengelakkan dari mudah lelah ketika jima’.

7. Elakkan minum air ketika badan sedang panas. Selepas berlari atau bekerja berat, berehatlah terlebih dahulu, sejukkan badan, kemudian barulah minum air.

petua elakkan mati pucuk1 300x174 Petua Elakkan Mati Pucuk Dan Lemah Tenaga Batin

8. Jangan selalu makan kepak ayam. Ini  kerana ia melemahkan zakar.

9. Jangan makan nasi sejuk, panaskan dahulu.

10. Kurangkan dari memakan Pisang Embun.

11. Elakkan minum air selepas jam 11.00 malam walaupun air panas. Ini kerana ia melemahkan otot pinggang dan menyebabkan sengal badan.

12. Elakkan dari buang air ditempat air bertakung. Carilah tempat yang kering dahulu kemudian buang air. Contoh tempat air bertakung ialah longkang, sungai, kolam renang.

13. Jangan amalkan onani. Ini kerana ia memaksa mani keluar dan melemahkan zakar.

14. Jangan biarkan isteri menindih zakar ketika tidur. Aliran darah yang sempurna amat perlu pada zakar kerana waktu tidur darah mengalir menuju zakar. Tindihan dari paha dan lutut yang sejuk membantutkan aliran darah sekali gus melemahkan zakar.

15. Jangan jima’ lebih daripada 3 kali seminggu. Jika berumur lebih 30 tahun, elakkan dari jima’ lebih dari 3 kali seminggu, kerana perlu cukup masa membina kembali tenaga batin.

16. Jangan jima’ di dalam air. Tak payah ikut perangai orang putih yang berjima’ di merata tempat termasuk dalam air. Ia boleh melemahkan zakar.

petua elakkan mati pucuk2 300x149 Petua Elakkan Mati Pucuk Dan Lemah Tenaga Batin

17. Jangan terus minum air selepas jima’. Rehat dahulu 15 minit, lepas tu baru minum air.

18. .Jangan biarkan pinggang terhentak dengan kuat kerana mengakibatkan mati pucuk.

19. Jangan biarkan zakar terendam begitu lama selepas klimaks.

20. Jangan jima’ isteri yang sedang haid kerana mendatangkan penyakit.

21. Jangan terus berdiri selepas klimaks. Dah klimaks? Duduk dulu dalam  5 minit. Jangan terus berdiri. Dalam masa 5 minit tu boleh lah peluk & cium isteri. Takdelah bila setel terus tinggalkan isteri sorang-sorang. Isteri pun mesti suka icon smile Petua Elakkan Mati Pucuk Dan Lemah Tenaga Batin

22. Jangan cungkil gigi dengan kemuncut (tangkai bunga lalang). Ini kerana ia mengakibatkan zakar jadi ngilu dan kurang bertenaga.

23. Jangan makan ubat kuat sembarangan yang dijual di pasaran kerana takut ada kandungan terlarang yang boleh menyebabkan zakar anda terus rosak & tak berfungsi.

Macam mana nak kuatkan tenaga batin & pekatkan air mani?

Kalau anda nak kuat, gagah perkasa di ranjang dan keluarkan air mani yang pekat supaya isteri makin sayang, anda boleh amalkan Set Suami Gagah Shaklee ini. Apa yang paling penting, vitamin-vitamin dalam set ini adalah vitamin semulajadi yang terbukti selamat &  berkesan.

petua elak mati pucuk3 300x206 Petua Elakkan Mati Pucuk Dan Lemah Tenaga Batin

Nak tahu macam mana set ini menjadikan anda suami yang gagah perkasa di katil?

Vitamin E berfungsi untuk menyuburkan organ seks anda dan meningkatkan keinginan anda untuk bersama. Ia juga meningkatkan kelelakian anda (lebih keras ) dan menghasilkan air mani yang lebih pekat & likat bersama sperma yang berkualiti.

Zinc Complex berfungsi menghasilkan sperma sihat yang mampu berenang dengan lebih laju di dalam uterus isteri. Ia juga menghasilkan sperma yang hidup lebih lama.

Psss…. Set Suami Gagah Shaklee ni juga tingkatkan kesuburan lelaki. Memang sesuai sangat suami-suami yang tengah berusaha untuk mengandungkan isteri. Anda juga boleh amalkan petua suami gagah perkasa ini.

Semoga petua elakkan mati pucuk dan lemah tenaga batin itu tadi bermanfaat untuk anda. Selain tu, anda juga boleh amalkan petua tingkatkan kesuburan lelaki ini. Nak order Set Suami Gagah Shaklee? Tak payah segan. Sms atau whatsapp saya sekarang! Maklumat anda adalah rahsia yang selamat di tangan saya icon smile Petua Elakkan Mati Pucuk Dan Lemah Tenaga Batin

Cik Puan Nurul 2 300x170 Petua Elakkan Mati Pucuk Dan Lemah Tenaga Batin

pixel Petua Elakkan Mati Pucuk Dan Lemah Tenaga Batin

Switch to our mobile site

Copy Protected by Chetans WP-Copyprotect.