Nak Hilangkan Whitehead Dengan Cepat Dan Berkesan

Nak hilangkan whitehead dengan cepat dan berkesan? Perkara pertama yang anda perlu lakukan ialah elakkan perkara yang menjadi punca whitehead tumbuh di muka. Selain itu anda juga boleh amalkan tips dibawah.

whitehead shaklee, shaklee whitehead, shaklee untuk whitehead, nak hilangkan whitehead, cara nak hilangkan whitehead, cara nak  hilangkan whitehead dan blackhead, petua nak  hilangkan whitehead, bagaimana nak  hilangkan whitehead, cara nak  hilangkan whitehead di muka, cara nak  hilangkan whitehead di hidung, cara nak hilangkan whitehead kat muka, cara nak hilangkan whitehead kat hidung, hilangkan whitehead, hilangkan whitehead di hidung,  hilangkan whitehead di dagu,  hilangkan whitehead di pipi,  hilangkan whitehead dengan ubat gigi,  hilangkan whitehead dengan lemon,  hilangkan whitehead dengan baking soda,  hilangkan whitehead dengan telur, petua  hilangkan whitehead, petua  hilangkan whitehead di hidung, petua hilangkan whitehead dan blackhead, petua hilangkan whitehead di dahi, petua nak hilangkan whitehead, petua untuk hilangkan whitehead, petua tradisional hilangkan whitehead, petua hilangkan whitehead dan blackhead, tips hilangkan whitehead, tips hilangkan whitehead dan blackhead, tips menghilangkan whitehead

1. Pastikan minum air secukupnya setiap hari supaya kulit tak kering & proses detox dapat dijalankan dengan sempurna oleh badan.

2. Cuci muka sebaik sahaja sampai di rumah. Wajib cuci muka sebaik sampai di rumah. Kenapa? Waktu kat luar muka kita terdedah kepada asap, habuk, dan pencemaran. Ditambah lagi dengan makeup yang bertempek kat muka. Kalau dibiarkan tanpa dibasuh, kotoran akan melekat dimuka, menyumbat liang pori lalu menyebabkan whitehead berlaku.

3. Pastikan muka betul-betul bersih. Rasanya semua orang cuci muka, tapi betul ke kita cuci hingga betul-betul bersih? Komfom semua makeup & kekotoran hilang dari kulit muka? Penggunaan Nutriwhite Makeup Remover sememangnya berkesan untuk menghilangkan whitehead. Kerana ia memastikan kulit muka betul-betul bersih dan tiada kotoran yang tertinggal & menyumbat liang pori dimuka.

whitehead shaklee, shaklee whitehead, shaklee untuk whitehead, nak hilangkan whitehead, cara nak hilangkan whitehead, cara nak  hilangkan whitehead dan blackhead, petua nak  hilangkan whitehead, bagaimana nak  hilangkan whitehead, cara nak  hilangkan whitehead di muka, cara nak  hilangkan whitehead di hidung, cara nak hilangkan whitehead kat muka, cara nak hilangkan whitehead kat hidung, hilangkan whitehead, hilangkan whitehead di hidung,  hilangkan whitehead di dagu,  hilangkan whitehead di pipi,  hilangkan whitehead dengan ubat gigi,  hilangkan whitehead dengan lemon,  hilangkan whitehead dengan baking soda,  hilangkan whitehead dengan telur, petua  hilangkan whitehead, petua  hilangkan whitehead di hidung, petua hilangkan whitehead dan blackhead, petua hilangkan whitehead di dahi, petua nak hilangkan whitehead, petua untuk hilangkan whitehead, petua tradisional hilangkan whitehead, petua hilangkan whitehead dan blackhead, tips hilangkan whitehead, tips hilangkan whitehead dan blackhead, tips menghilangkan whitehead

4. Masker. Rajinkan diri untuk pakai masker. Tak perlu beli masker mahal, boleh buat sendiri je kat rumah. Bahannya ialah plain yogurt + soda bikarbonat. Gaulkan kedua-dua bahan hingga sebati & tempek kat muka, biar sampai kering. Kemudian cuci bersih-bersih. Nak lagi best? Boleh tambah Vitamin E, Vitamin C, atau ESP Shaklee. Nak tau resepi? Ada saya kongsikan dalam Ebook ekslusif ini.

whitehead shaklee, shaklee whitehead, shaklee untuk whitehead, nak hilangkan whitehead, cara nak hilangkan whitehead, cara nak  hilangkan whitehead dan blackhead, petua nak  hilangkan whitehead, bagaimana nak  hilangkan whitehead, cara nak  hilangkan whitehead di muka, cara nak  hilangkan whitehead di hidung, cara nak hilangkan whitehead kat muka, cara nak hilangkan whitehead kat hidung, hilangkan whitehead, hilangkan whitehead di hidung,  hilangkan whitehead di dagu,  hilangkan whitehead di pipi,  hilangkan whitehead dengan ubat gigi,  hilangkan whitehead dengan lemon,  hilangkan whitehead dengan baking soda,  hilangkan whitehead dengan telur, petua  hilangkan whitehead, petua  hilangkan whitehead di hidung, petua hilangkan whitehead dan blackhead, petua hilangkan whitehead di dahi, petua nak hilangkan whitehead, petua untuk hilangkan whitehead, petua tradisional hilangkan whitehead, petua hilangkan whitehead dan blackhead, tips hilangkan whitehead, tips hilangkan whitehead dan blackhead, tips menghilangkan whitehead

5. Scrub. Scrub adalah sangat penting kerana ia membantu membuang semua sel kulit mati yang jika dibiarkan boleh menyebabkan liang pori tersumbat. Dan juga membuang sisa kotoran yang tertinggal dikulit. Scrub kegemaran saya? Scrub Alfalfa Shaklee. Memang muka rasa lembut & bersih selepas scrub 🙂

6. Kurangkan makanan berminyak. Pemakanan juga boleh menjadi faktor kenapa anda ada banyak whitehead. Oleh itu, amalkan makanan seimbang. Kurangkan makanan berminyak.

6. Wapkan muka. Stim yang terkena pada muka akan membuka liang pori pada wajah. Selepas wapkan muka, terus basuh muka dengan pencuci muka Nutriwhite Shaklee & makeup remover Nutriwhite Shaklee supaya semua liang pori dapat dibersihkan. Kemudian cuci dengan air sejuk untuk menutup semula pori-pori. rasa fresh sangat. Lakukan seminggu sekali.

whitehead shaklee, shaklee whitehead, shaklee untuk whitehead, nak hilangkan whitehead, cara nak hilangkan whitehead, cara nak  hilangkan whitehead dan blackhead, petua nak  hilangkan whitehead, bagaimana nak  hilangkan whitehead, cara nak  hilangkan whitehead di muka, cara nak  hilangkan whitehead di hidung, cara nak hilangkan whitehead kat muka, cara nak hilangkan whitehead kat hidung, hilangkan whitehead, hilangkan whitehead di hidung,  hilangkan whitehead di dagu,  hilangkan whitehead di pipi,  hilangkan whitehead dengan ubat gigi,  hilangkan whitehead dengan lemon,  hilangkan whitehead dengan baking soda,  hilangkan whitehead dengan telur, petua  hilangkan whitehead, petua  hilangkan whitehead di hidung, petua hilangkan whitehead dan blackhead, petua hilangkan whitehead di dahi, petua nak hilangkan whitehead, petua untuk hilangkan whitehead, petua tradisional hilangkan whitehead, petua hilangkan whitehead dan blackhead, tips hilangkan whitehead, tips hilangkan whitehead dan blackhead, tips menghilangkan whitehead

7. Keluarkan whitehead. Boleh gunakan sepit angkut atau dual loop blackhead remover untuk mengeluarkan blackhead. Jangan lupa basuh dengan air sejuk selepas selesai.

8. Tidur dalam keadaan muka yang bersih. Seharian muka kita dipenuhi makeup. Waktu nak tidur, bersihkan muka & tidur dalam keadaan muka yang bersih tanpa sebarang makeup.

Itulah dia 8 cara hilangkan whitehead dengan cepat dan berkesan. Mudah je kan? Penggunaan pencuci muka Nutriwehite Shaklee & Makeup Remover Shaklee sememangnya berkesan untuk masalah whitehead. Oh ya, jangan lupa elakkan perkara yang menjadi punca whitehead terjadi. Kalau dah cuba dua produk ni, komfom tak tukar lain dah. Nak order? Hubungi saya untuk konsultasi terbaik & harga sitimewa.

whitehead shaklee, shaklee whitehead, shaklee untuk whitehead, nak hilangkan whitehead, cara nak hilangkan whitehead, cara nak  hilangkan whitehead dan blackhead, petua nak  hilangkan whitehead, bagaimana nak  hilangkan whitehead, cara nak  hilangkan whitehead di muka, cara nak  hilangkan whitehead di hidung, cara nak hilangkan whitehead kat muka, cara nak hilangkan whitehead kat hidung, hilangkan whitehead, hilangkan whitehead di hidung,  hilangkan whitehead di dagu,  hilangkan whitehead di pipi,  hilangkan whitehead dengan ubat gigi,  hilangkan whitehead dengan lemon,  hilangkan whitehead dengan baking soda,  hilangkan whitehead dengan telur, petua  hilangkan whitehead, petua  hilangkan whitehead di hidung, petua hilangkan whitehead dan blackhead, petua hilangkan whitehead di dahi, petua nak hilangkan whitehead, petua untuk hilangkan whitehead, petua tradisional hilangkan whitehead, petua hilangkan whitehead dan blackhead, tips hilangkan whitehead, tips hilangkan whitehead dan blackhead, tips menghilangkan whitehead

Cara Hilangkan Blackhead Yang Paling Berkesan Dan Cepat

Kulit kusam tak berseri, liang pori terbuka, jerawat, parut jerawat, whitehead dan blackhead adalah di antara masalah kulit muka yang sering kita alami. Bintik hitam atau blackhead biasanya tumbuh dihidung, dan penggunaan porepack takkan menghilangkannya dengan efektif. Jom saya kongsikan cara hilangkan blackhead yang paling berkesan dan cepat.

hilangkan blackhead shaklee, hilangkan blackhead dengan shaklee, blackhead, blackhead shaklee, shaklee untuk blackhead, hilangkan blackhead, blackhead di hidung, blackhead di dahi, hilangkan blackhead dengan lemon, hilangkan blackhead dengan vaseline, hilangkan blackhead dengan baking soda, hilangkan blackhead dengan ubat gigi, hilangkan blackhead dan whitehead, hilangkan blackhead dengan putih telur, hilangkan blackhead guna ubat gigi, hilangkan blackhead hidung, cara hilangkan blackhead, cara hilangkan blackhead di hidung, cara hilangkan blackhead guna baking soda, cara hilangkan blackhead dengan cepat, cara hilangkan blackhead guna ubat gigi, cara hilangkan blackhead dan whitehead, cara hilangkan blackhead dengan ubat gigi, cara hilangkan blackhea di dahi, cara hilangkan blackhead tradisional, cara hilangkan blackhead dan whitehead secara tradisional, tips hilangkan blackhead, tips hilangkan blackhead di hidung, tips hilangkan blackhead dan whitehead, petua hilangkan blackhead, petua hilangkan blackhead dan whitehead, petua hilangkan blackhead di muka, petua hilangkan blackhead dengan cepat, petua untuk hilangkan blackhead, petua nak hilangkan blackhead, petua tradisional hilangkan blackhead, petua mudah hilangkan blackhead,

1. Cuci muka sebaik sahaja sampai di rumah. Biasanya kalau nak keluar, kita akan pakai makeup kan? At least pakai bedak. Kalau tak berbedak macam saya ;p pun wajib cuci muka sebaik sampai di rumah. Kenapa? Waktu kat luar muka kita terdedah kepada asap, habuk, dan pencemaran. Ditambah lagi dengan makeup yang bertempek kat muka. Kalau dibiarkan tanpa dibasuh, kotoran akan melekat dimuka, menyumbat liang pori lalu menyebabkan blackhead berlaku.

2. Pastikan muka betul-betul bersih. Rasanya semua orang cuci muka, tapi betul ke kita cuci hingga betul-betul bersih? Komfom semua makeup & kekotoran hilang dari kulit muka? Penggunaan Nutriwhite Makeup Remover sememangnya berkesan untuk menghilangkan blackhead. Kerana ia memastikan kulit muka betul-betul bersih dan tiada kotoran yang tertinggal & menyumbat liang pori dimuka.

hilangkan blackhead shaklee, hilangkan blackhead dengan shaklee, blackhead, blackhead shaklee, shaklee untuk blackhead, hilangkan blackhead, blackhead di hidung, blackhead di dahi, hilangkan blackhead dengan lemon, hilangkan blackhead dengan vaseline, hilangkan blackhead dengan baking soda, hilangkan blackhead dengan ubat gigi, hilangkan blackhead dan whitehead, hilangkan blackhead dengan putih telur, hilangkan blackhead guna ubat gigi, hilangkan blackhead hidung, cara hilangkan blackhead, cara hilangkan blackhead di hidung, cara hilangkan blackhead guna baking soda, cara hilangkan blackhead dengan cepat, cara hilangkan blackhead guna ubat gigi, cara hilangkan blackhead dan whitehead, cara hilangkan blackhead dengan ubat gigi, cara hilangkan blackhea di dahi, cara hilangkan blackhead tradisional, cara hilangkan blackhead dan whitehead secara tradisional, tips hilangkan blackhead, tips hilangkan blackhead di hidung, tips hilangkan blackhead dan whitehead, petua hilangkan blackhead, petua hilangkan blackhead dan whitehead, petua hilangkan blackhead di muka, petua hilangkan blackhead dengan cepat, petua untuk hilangkan blackhead, petua nak hilangkan blackhead, petua tradisional hilangkan blackhead, petua mudah hilangkan blackhead,

3. Masker. Rajinkan diri untuk pakai masker. Tak perlu beli masker mahal, boleh buat sendiri je kat rumah. Bahannya ialah plain yogurt + soda bikarbonat. Gaulkan kedua-dua bahan hingga sebati & tempek kat muka, biar sampai kering. Kemudian cuci bersih-bersih. Nak lagi best? Boleh tambah Vitamin E, Vitamin C, atau ESP Shaklee. Nak tau resepi? Ada saya kongsikan dalam Ebook ekslusif ini.

hilangkan blackhead shaklee, hilangkan blackhead dengan shaklee, blackhead, blackhead shaklee, shaklee untuk blackhead, hilangkan blackhead, blackhead di hidung, blackhead di dahi, hilangkan blackhead dengan lemon, hilangkan blackhead dengan vaseline, hilangkan blackhead dengan baking soda, hilangkan blackhead dengan ubat gigi, hilangkan blackhead dan whitehead, hilangkan blackhead dengan putih telur, hilangkan blackhead guna ubat gigi, hilangkan blackhead hidung, cara hilangkan blackhead, cara hilangkan blackhead di hidung, cara hilangkan blackhead guna baking soda, cara hilangkan blackhead dengan cepat, cara hilangkan blackhead guna ubat gigi, cara hilangkan blackhead dan whitehead, cara hilangkan blackhead dengan ubat gigi, cara hilangkan blackhea di dahi, cara hilangkan blackhead tradisional, cara hilangkan blackhead dan whitehead secara tradisional, tips hilangkan blackhead, tips hilangkan blackhead di hidung, tips hilangkan blackhead dan whitehead, petua hilangkan blackhead, petua hilangkan blackhead dan whitehead, petua hilangkan blackhead di muka, petua hilangkan blackhead dengan cepat, petua untuk hilangkan blackhead, petua nak hilangkan blackhead, petua tradisional hilangkan blackhead, petua mudah hilangkan blackhead,
Nak Ebook ni secara percuma? Hubungi saya 🙂

4. Scrub. Scrub adalah sangat penting kerana ia membantu membuang semua sel kulit mati yang jika dibiarkan boleh menyebabkan liang pori tersumbat. Dan juga membunag sisa kotoran yang tertinggal dikulit. Scrub kegemaran saya? Scrub Alfalfa Shaklee. Memang muka rasa lembut & bersih selepas scrub 🙂

5. Kurangkan makanan berminyak. Pemakanan juga boleh menjadi faktor kenapa anda ada banyak blackhead. Oleh itu, amalkan makanan seimbang. Kurangkan makanan berminyak.

6. Wapkan muka. Stim yang terkena pada muka akan membuka liang pori pada wajah. Selepas wapkan muka, terus basuh muka dengan pencuci muka Nutriwhite Shaklee & makeup remover Nutriwhite Shaklee supaya semua liang pori dapat dibersihkan. Kemudian cuci dengan air sejuk untuk menutup semula pori-pori. rasa fresh sangat. Lakukan seminggu sekali.

hilangkan blackhead shaklee, hilangkan blackhead dengan shaklee, blackhead, blackhead shaklee, shaklee untuk blackhead, hilangkan blackhead, blackhead di hidung, blackhead di dahi, hilangkan blackhead dengan lemon, hilangkan blackhead dengan vaseline, hilangkan blackhead dengan baking soda, hilangkan blackhead dengan ubat gigi, hilangkan blackhead dan whitehead, hilangkan blackhead dengan putih telur, hilangkan blackhead guna ubat gigi, hilangkan blackhead hidung, cara hilangkan blackhead, cara hilangkan blackhead di hidung, cara hilangkan blackhead guna baking soda, cara hilangkan blackhead dengan cepat, cara hilangkan blackhead guna ubat gigi, cara hilangkan blackhead dan whitehead, cara hilangkan blackhead dengan ubat gigi, cara hilangkan blackhea di dahi, cara hilangkan blackhead tradisional, cara hilangkan blackhead dan whitehead secara tradisional, tips hilangkan blackhead, tips hilangkan blackhead di hidung, tips hilangkan blackhead dan whitehead, petua hilangkan blackhead, petua hilangkan blackhead dan whitehead, petua hilangkan blackhead di muka, petua hilangkan blackhead dengan cepat, petua untuk hilangkan blackhead, petua nak hilangkan blackhead, petua tradisional hilangkan blackhead, petua mudah hilangkan blackhead,

7. Keluarkan blackhead. Boleh gunakan sepit angkut atau dual loop blackhead remover untuk mengeluarkan blackhead. Jangan lupa basuh dengan air sejuk selepas selesai.

8. Masker tomato. Cara ni pun berkesan.Biarkan semalaman diwajah, tidur je sambil pakai masker tu. Ia akan bantu mengeringkan bladkhead. Bila kita cuci muka pada keesokan harinya, blackhead akan jatuh sekali.

9. Masker putih telur. Campurkan putih telur dengan sedikit madu sehingga sebati. Jadikan sebagai masker. Biar sampai kering, dan cuci muka dengan bersih.

10. Masker lemon. Campurkan lemon + air suam + garam, kacau hingga sebati dan jadikan sebagai masker. Setelah kering, cuci muka hingga bersih.

Itulah dia 10 cara hilangkan blackhead yang paling berkesan dan cepat. Mudah je kan? Penggunaan pencuci muka Nutriwehite Shaklee & Makeup Remover Shaklee sememangnya berkesan untuk masalah blackhead. Oh ya, jangan lupa elakkan perkara yang menjadi punca blackhead terjadi. Kalau dah cuba dua produk ni, komfom tak tukar lain dah. Nak order? Hubungi saya untuk konsultasi terbaik & harga sitimewa.

hilangkan blackhead shaklee, hilangkan blackhead dengan shaklee, blackhead, blackhead shaklee, shaklee untuk blackhead, hilangkan blackhead, blackhead di hidung, blackhead di dahi, hilangkan blackhead dengan lemon, hilangkan blackhead dengan vaseline, hilangkan blackhead dengan baking soda, hilangkan blackhead dengan ubat gigi, hilangkan blackhead dan whitehead, hilangkan blackhead dengan putih telur, hilangkan blackhead guna ubat gigi, hilangkan blackhead hidung, cara hilangkan blackhead, cara hilangkan blackhead di hidung, cara hilangkan blackhead guna baking soda, cara hilangkan blackhead dengan cepat, cara hilangkan blackhead guna ubat gigi, cara hilangkan blackhead dan whitehead, cara hilangkan blackhead dengan ubat gigi, cara hilangkan blackhea di dahi, cara hilangkan blackhead tradisional, cara hilangkan blackhead dan whitehead secara tradisional, tips hilangkan blackhead, tips hilangkan blackhead di hidung, tips hilangkan blackhead dan whitehead, petua hilangkan blackhead, petua hilangkan blackhead dan whitehead, petua hilangkan blackhead di muka, petua hilangkan blackhead dengan cepat, petua untuk hilangkan blackhead, petua nak hilangkan blackhead, petua tradisional hilangkan blackhead, petua mudah hilangkan blackhead,

Petua Kecilkan Liang Pori Besar Dan Terbuka Di Wajah

Anda ada masalah liang pori terbuka & besar? Sakit mata tiap kali tengok cermin? Susah hati sebab pori kat muka besar & terbuka sampaikan muka berlubang macam kawah bulan? Cemburu tengok kulit orang lain licin dan cantik? Jom saya kongsikan petua kecilkan liang pori besar dan terbuka di wajah.

pori, liang pori, pori terbuka, pori terbuka di hidung, liang pori terbuka, punca liang pori terbuka, produk untuk pori terbuka, cara menghilangkan pori terbuka, pori muka terbuka, pori pori wajah terbuka, pori tersumbat, liang pori terbuka, liang pori tersumbat, pori pori tertutup, punca liang pori tersumbat, menghilangkan pori tersumbat, liang pori besar, liang pori muka, liang pori tersumbat, liang pori muka tersumbat, kecilkan pori, kecilkan liang pori,kecilkan pori dengan ais, kecilkan pori muka, kecilkan pori wajah, kecilkan pori dengan shaklee, kecilkan shaklee pori, shaklee kecilkan pori, cara kecilkan pori di wajah, cara kecilkan pori di muka, petua kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori di wajah, petua tradisional kecilkan pori di muka, petua untuk kecilkan pori, petua tradisional kecilkan pori, tips kecilkan pori, tips untuk kecilkan pori, tips kecilkan pori pori wajah

Apakah punca liang pori menjadi besar dan terbuka?

1. Kulit muka berminyak

2. Makanan berlemak & berminyak

3. Perubahan hormon – menopous, mengandung, berat badan naik/turun mendadak

4. Proses penuaan

5. Pendedahan kepada alam sekirat – asap, cahaya matahari

Petua Kecilkan Liang Pori Besar Dan Terbuka Di Wajah

Berikut adalah petua yang boleh anda amalkan untuk mengecilkan liang pori di wajah:

1. Rutin membersihkan wajah yang betul

Pastikan anda mencuci muka dengan rutin yang betul setiap hari, iaitu membersih, menyegar & melembap. Dan jangan sesekali lupakan make up remover walau pun anda tak pakai make up. Sebab make up remover ni bukan sahaja membuang make up dari wajah, tapi ia juga membuang habuk-habuk yang melekat di muka.

Saya cadangkan anda pakai Set Nutriwhite Shaklee ini. Pasti anda akan berpuas hati bila tengok semua pori-pori di muka mengecil dan muka jadi semakin cantik berseri. Berminat nak tahu dengan lebih lanjut tentang set ni? Hubungi saya.

pori, liang pori, pori terbuka, pori terbuka di hidung, liang pori terbuka, punca liang pori terbuka, produk untuk pori terbuka, cara menghilangkan pori terbuka, pori muka terbuka, pori pori wajah terbuka, pori tersumbat, liang pori terbuka, liang pori tersumbat, pori pori tertutup, punca liang pori tersumbat, menghilangkan pori tersumbat, liang pori besar, liang pori muka, liang pori tersumbat, liang pori muka tersumbat, kecilkan pori, kecilkan liang pori,kecilkan pori dengan ais, kecilkan pori muka, kecilkan pori wajah, kecilkan pori dengan shaklee, kecilkan shaklee pori, shaklee kecilkan pori, cara kecilkan pori di wajah, cara kecilkan pori di muka, petua kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori di wajah, petua tradisional kecilkan pori di muka, petua untuk kecilkan pori, petua tradisional kecilkan pori, tips kecilkan pori, tips untuk kecilkan pori, tips kecilkan pori pori wajah

2. Buang sel kulit mati

Jangan lupa untuk scrub muka 2-3 kali seminggu bagi membuang sel kulit mati di wajah. Sel-sel kulit mati ni akan menyebabkan muka menjadi kusam & menyumbat liang pori menyebabkan pori menjadi besar & terbuka. Kalau kat hidung, sel kulit mati ni akan bertukar menjadi blackhead & whitehead yang hodoh.

3. Stim

Seminggu sekali, anda perlu stimkan muka. Boleh buat kat rumah je. Tak perlu pergi ke spa. Caranya mudah sahaja:

1. Basuh muka dengan pencuci muka &  air suam.

2. Masukkan air panas ke dalam besen. Ambil sehelai tuala kecil. Letak muka di atas stim yang keluar dari besen tadi & tutup kepala dengan tuala agar stim terperangkap & tak terlepas keluar.

3. Basuh muka dengan pencuci muka. Cuci dengan air suam. Basuh muka sekali lagi, cuci dengan air sejuk.

4. Pakai penyegar & pelembap.

4. Masker

Amalkan memakai masker sekurang-kurangnya seminggu sekali. Saya ada 15 resepi masker istimewa untuk pelanggan saya. Alhamdulillah…. 100% pelanggan saya yang amalkan masker-masker ini berpuas hati dengan hasilnya.

pori, liang pori, pori terbuka, pori terbuka di hidung, liang pori terbuka, punca liang pori terbuka, produk untuk pori terbuka, cara menghilangkan pori terbuka, pori muka terbuka, pori pori wajah terbuka, pori tersumbat, liang pori terbuka, liang pori tersumbat, pori pori tertutup, punca liang pori tersumbat, menghilangkan pori tersumbat, liang pori besar, liang pori muka, liang pori tersumbat, liang pori muka tersumbat, kecilkan pori, kecilkan liang pori,kecilkan pori dengan ais, kecilkan pori muka, kecilkan pori wajah, kecilkan pori dengan shaklee, kecilkan shaklee pori, shaklee kecilkan pori, cara kecilkan pori di wajah, cara kecilkan pori di muka, petua kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori di wajah, petua tradisional kecilkan pori di muka, petua untuk kecilkan pori, petua tradisional kecilkan pori, tips kecilkan pori, tips untuk kecilkan pori, tips kecilkan pori pori wajah

5. Vitamin untuk mengecilkan pori dari dalam

Semua petua-petua di atas adalah penjagaan luaran. Selain itu, adalah sangat penting untuk kita mengecilkan pori dari dalam. Kenapa? Sebab kecantikan bermula dari dalam. Nak tahu apakah vitamin yang membantu mengecilkan pori?

  • Kolagen Powder Shaklee
  • ESP Shaklee
  • Vitamin C
  • Vitamin E
  • B Complex

pori, liang pori, pori terbuka, pori terbuka di hidung, liang pori terbuka, punca liang pori terbuka, produk untuk pori terbuka, cara menghilangkan pori terbuka, pori muka terbuka, pori pori wajah terbuka, pori tersumbat, liang pori terbuka, liang pori tersumbat, pori pori tertutup, punca liang pori tersumbat, menghilangkan pori tersumbat, liang pori besar, liang pori muka, liang pori tersumbat, liang pori muka tersumbat, kecilkan pori, kecilkan liang pori,kecilkan pori dengan ais, kecilkan pori muka, kecilkan pori wajah, kecilkan pori dengan shaklee, kecilkan shaklee pori, shaklee kecilkan pori, cara kecilkan pori di wajah, cara kecilkan pori di muka, petua kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori di wajah, petua tradisional kecilkan pori di muka, petua untuk kecilkan pori, petua tradisional kecilkan pori, tips kecilkan pori, tips untuk kecilkan pori, tips kecilkan pori pori wajah

Kesemua vitamin di atas adalah vitamin untuk kecantikan wajah. Kalau ada bajet, saya cadangkan supaya anda ambil kesemua vitamin ini. Kenapa? Sebab kombinasi kesemua vitamin ini akan memberikan anda kulit muka yang halus, gebu, dan bersih dari masalah pori besar & terbuka.

Kalau anda ada kekangan bajet, takde masalah. Saya akan cadangkan vitamin yang sesuai dengan bajet anda. Apa yang penting ialah anda dapat kulit muka yang cantik menawan 🙂

Testimoni Mereka Yang Berpuas Hati

Tak perlu cakap banyak, jom saya kongsikan testimoni mereka yang berpuas apabila pori di muka tidak lagi besar dan terbuka.

pori, liang pori, pori terbuka, pori terbuka di hidung, liang pori terbuka, punca liang pori terbuka, produk untuk pori terbuka, cara menghilangkan pori terbuka, pori muka terbuka, pori pori wajah terbuka, pori tersumbat, liang pori terbuka, liang pori tersumbat, pori pori tertutup, punca liang pori tersumbat, menghilangkan pori tersumbat, liang pori besar, liang pori muka, liang pori tersumbat, liang pori muka tersumbat, kecilkan pori, kecilkan liang pori,kecilkan pori dengan ais, kecilkan pori muka, kecilkan pori wajah, kecilkan pori dengan shaklee, kecilkan shaklee pori, shaklee kecilkan pori, cara kecilkan pori di wajah, cara kecilkan pori di muka, petua kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori di wajah, petua tradisional kecilkan pori di muka, petua untuk kecilkan pori, petua tradisional kecilkan pori, tips kecilkan pori, tips untuk kecilkan pori, tips kecilkan pori pori wajah

pori, liang pori, pori terbuka, pori terbuka di hidung, liang pori terbuka, punca liang pori terbuka, produk untuk pori terbuka, cara menghilangkan pori terbuka, pori muka terbuka, pori pori wajah terbuka, pori tersumbat, liang pori terbuka, liang pori tersumbat, pori pori tertutup, punca liang pori tersumbat, menghilangkan pori tersumbat, liang pori besar, liang pori muka, liang pori tersumbat, liang pori muka tersumbat, kecilkan pori, kecilkan liang pori,kecilkan pori dengan ais, kecilkan pori muka, kecilkan pori wajah, kecilkan pori dengan shaklee, kecilkan shaklee pori, shaklee kecilkan pori, cara kecilkan pori di wajah, cara kecilkan pori di muka, petua kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori di wajah, petua tradisional kecilkan pori di muka, petua untuk kecilkan pori, petua tradisional kecilkan pori, tips kecilkan pori, tips untuk kecilkan pori, tips kecilkan pori pori wajah

pori, liang pori, pori terbuka, pori terbuka di hidung, liang pori terbuka, punca liang pori terbuka, produk untuk pori terbuka, cara menghilangkan pori terbuka, pori muka terbuka, pori pori wajah terbuka, pori tersumbat, liang pori terbuka, liang pori tersumbat, pori pori tertutup, punca liang pori tersumbat, menghilangkan pori tersumbat, liang pori besar, liang pori muka, liang pori tersumbat, liang pori muka tersumbat, kecilkan pori, kecilkan liang pori,kecilkan pori dengan ais, kecilkan pori muka, kecilkan pori wajah, kecilkan pori dengan shaklee, kecilkan shaklee pori, shaklee kecilkan pori, cara kecilkan pori di wajah, cara kecilkan pori di muka, petua kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori di wajah, petua tradisional kecilkan pori di muka, petua untuk kecilkan pori, petua tradisional kecilkan pori, tips kecilkan pori, tips untuk kecilkan pori, tips kecilkan pori pori wajah

pori, liang pori, pori terbuka, pori terbuka di hidung, liang pori terbuka, punca liang pori terbuka, produk untuk pori terbuka, cara menghilangkan pori terbuka, pori muka terbuka, pori pori wajah terbuka, pori tersumbat, liang pori terbuka, liang pori tersumbat, pori pori tertutup, punca liang pori tersumbat, menghilangkan pori tersumbat, liang pori besar, liang pori muka, liang pori tersumbat, liang pori muka tersumbat, kecilkan pori, kecilkan liang pori,kecilkan pori dengan ais, kecilkan pori muka, kecilkan pori wajah, kecilkan pori dengan shaklee, kecilkan shaklee pori, shaklee kecilkan pori, cara kecilkan pori di wajah, cara kecilkan pori di muka, petua kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori di wajah, petua tradisional kecilkan pori di muka, petua untuk kecilkan pori, petua tradisional kecilkan pori, tips kecilkan pori, tips untuk kecilkan pori, tips kecilkan pori pori wajah

pori, liang pori, pori terbuka, pori terbuka di hidung, liang pori terbuka, punca liang pori terbuka, produk untuk pori terbuka, cara menghilangkan pori terbuka, pori muka terbuka, pori pori wajah terbuka, pori tersumbat, liang pori terbuka, liang pori tersumbat, pori pori tertutup, punca liang pori tersumbat, menghilangkan pori tersumbat, liang pori besar, liang pori muka, liang pori tersumbat, liang pori muka tersumbat, kecilkan pori, kecilkan liang pori,kecilkan pori dengan ais, kecilkan pori muka, kecilkan pori wajah, kecilkan pori dengan shaklee, kecilkan shaklee pori, shaklee kecilkan pori, cara kecilkan pori di wajah, cara kecilkan pori di muka, petua kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori di wajah, petua tradisional kecilkan pori di muka, petua untuk kecilkan pori, petua tradisional kecilkan pori, tips kecilkan pori, tips untuk kecilkan pori, tips kecilkan pori pori wajah

Best kan baca testimoni diorang ni. Dah tak tahan tengok kulit muka berlubang-lubang sebab pori terbuka? Jangan buang masa lagi. Amalkan petua kecilkan liang pori besar dan terbuka yang saya kongsikan tadi, dan yang penting sekali, dapatkan set Nutriwhite & vitamin Shaklee anda hari ini. Istimewa untuk pelanggan saya, percuma Ebook 15 Resepi Masker Shaklee hanya untuk anda. Hubungi saya sekarang!

pori, liang pori, pori terbuka, pori terbuka di hidung, liang pori terbuka, punca liang pori terbuka, produk untuk pori terbuka, cara menghilangkan pori terbuka, pori muka terbuka, pori pori wajah terbuka, pori tersumbat, liang pori terbuka, liang pori tersumbat, pori pori tertutup, punca liang pori tersumbat, menghilangkan pori tersumbat, liang pori besar, liang pori muka, liang pori tersumbat, liang pori muka tersumbat, kecilkan pori, kecilkan liang pori,kecilkan pori dengan ais, kecilkan pori muka, kecilkan pori wajah, kecilkan pori dengan shaklee, kecilkan shaklee pori, shaklee kecilkan pori, cara kecilkan pori di wajah, cara kecilkan pori di muka, petua kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori, petua untuk kecilkan pori di wajah, petua tradisional kecilkan pori di muka, petua untuk kecilkan pori, petua tradisional kecilkan pori, tips kecilkan pori, tips untuk kecilkan pori, tips kecilkan pori pori wajah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...