Kebaikan ESP Shaklee Berbanding Produk Soya Yang Lain

Ramai yang tahu bahawa soya adalah makanan yang baik untuk kesihatan. Terdapat pelbagai produk soya dipasaran tapi kenapa ESP Shaklee adalah yang terbaik? Apakah kebaikan ESP Shaklee berbanding produk soya yang lain sehinggakan banyak testimoni yang kita baca berkenaan ESP Shaklee? ESP Shaklee terdiri daripada protein & fungsi utama protien adalah untuk membina sel-sel baru dan membaiki sel-sel lama. Sel adalah unit terkecil dalam badan kita. Sel membentuk Tisu. Tisu membentuk organ & organ membentuk sistem. Oleh itu, kalau kita nak sistem yang baik, kita perlu baiki sel dulu iaitu unit yang paling asas. 
esp, esp shaklee, esp shaklee untuk kurus, esp shaklee harga, esp shaklee murah, esp shaklee harga ahli, esp shaklee testimoni, esp shaklee tahan berapa lama, esp shaklee aturan makan, aturan makan esp shaklee, cara makan esp shaklee, esp shaklee cara makan,  kebaikan esp shaklee, khasiat esp shaklee, faedah esp shaklee, esp shaklee vs herbalife, esp shaklee untuk kulit, esp shaklee testimoni,  cara minum esp shaklee,  esp shaklee untuk ibu mengandung, esp shaklee untuk kesuburan, kelebihan esp shaklee, resepi esp shaklee, shaklee murah, shaklee harga ahli, shaklee ampang, esp murah, esp harga ahli,
Kebaikan ESP Shaklee Berbanding Produk Soya Yang Lain
Protein adalah makronutrient yang paling penting untuk badan kita. Tulang, kulit, rambut, otot-otot, organ-organ, plasma, antibody, enzim, hormon, haemoglobin dan sel-sel badan kita semuanya terdiri daripada protein. Semua sel yang terbentuk di dalam badan kita bergantung kepada protein untuk menjalankan fungsinya seperti membina sel-sel baru, menggantikan tisu-tisu badan yang lama dengan tisu-tisu yang baru dan menggantikan tisu-tisu yang rosak atau cedera dengan tisu-tisu yang baru. 
 
Apabila sel-sel dalam badan kita sihat, secara automatik luaran kita juga akan sihat. Antara kesan pengambilan ESP ialah:
 
♥ Menjadikan kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri
♥ Menghilangkan parut jerawat 
♥ Memberi tenaga berpanjangan menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih
♥ Menganjalkan kulit dan menganjalkan kembali payudara yang kendur
Cepat kenyang dan membantu dalam pengurusan berat badan
♥ ESP juga Menyokong kesihatan imunisasi badan
♥ Mengawal paras kolesterol 
♥ Menyokong kesihatan jantung dan prostat.
♥ Jika ESP diambil bersama supplement lain, ia akan menyumbang kepada penyerapan yg lebih baik semua supplement yg kita ambil.
♥ Mengekalkan kepejalan otot.
♥ Pemulihan tisu badan.
♥ Mengawal  fungsi enzim & hormon yang sempurna.
♥ Mengawal paras gula yang normal didalam darah.
 
Apakah Kebaikan ESP Shaklee Berbanding Produk Soya Yang Lain Di Pasaran?
♥ ESP merupakan sumber protein lengkap yang kaya dengan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan & sukar diperolehi dari diet seharian.
♥ ESP diperbuat dari non-GMO soy yang rendah lemak & bebas kolesterol.
♥ Kajian klinikal membuktikan bahawa ESP mampu mengekalkan tenaga belama berjam-jam 
Kandungan lemak dlm ESP sangat minimum iaitu (1gm) dan tanpa laktosa yang menyumbang kepada kadar penghadaman yang tinggi dan diserap terus ke dalam darah. ESP mengandungi 5 vitamin B, 2 mineral dan 8 gram karbohidrat untuk tenaga. Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna dan pengawet digunakan di dalam proses penghasilan ESP. 
esp, esp shaklee, esp shaklee untuk kurus, esp shaklee harga, esp shaklee murah, esp shaklee harga ahli, esp shaklee testimoni, esp shaklee tahan berapa lama, esp shaklee aturan makan, aturan makan esp shaklee, cara makan esp shaklee, esp shaklee cara makan,  kebaikan esp shaklee, khasiat esp shaklee, faedah esp shaklee, esp shaklee vs herbalife, esp shaklee untuk kulit, esp shaklee testimoni,  cara minum esp shaklee,  esp shaklee untuk ibu mengandung, esp shaklee untuk kesuburan, kelebihan esp shaklee, resepi esp shaklee, shaklee murah, shaklee harga ahli, shaklee ampang, esp murah, esp harga ahli,
Sekarang anda dah tahu apakah kebaikan ESP Shaklee berbandung produk soya yang lain di pasaran. Dapatkan Ebook Cara Makan Vitamin Shaklee secara percuma dengan pembelian ESP Shaklee dari vitaminsaya.com. Hubungi saya segera.
esp, esp shaklee, esp shaklee untuk kurus, esp shaklee harga, esp shaklee murah, esp shaklee harga ahli, esp shaklee testimoni, esp shaklee tahan berapa lama, esp shaklee aturan makan, aturan makan esp shaklee, cara makan esp shaklee, esp shaklee cara makan,  kebaikan esp shaklee, khasiat esp shaklee, faedah esp shaklee, esp shaklee vs herbalife, esp shaklee untuk kulit, esp shaklee testimoni,  cara minum esp shaklee,  esp shaklee untuk ibu mengandung, esp shaklee untuk kesuburan, kelebihan esp shaklee, resepi esp shaklee, shaklee murah, shaklee harga ahli, shaklee ampang, esp murah, esp harga ahli,

Resepi ESP Shaklee

Ramai yang bertanya, macam mana rasa ESP? Apa resepi ESP Shaklee?  Eiiii saya tak boleh minum soya. Kembang tekak. Saya cuma tersenyum. Sebenarnya ESP ni bukan saja mempunyai banyak kebaikan & khasiat, malah sangat sedap kalau kita tau resepinya. Sayang sangat kalau kita tak manfaatkan kebaikan & khasiat ESP ni, terutamanya bagi ibu yang mengandung dan mereka yang sedang mencuba untuk mengandung. Semua resepi kat bawah ni saya dah cuba. Favourite saya? ESP + sirap. Sempoi! Jadilah sirap bandung. Cuba anda tengok resepi ESP Shaklee kat bawah ni. Mesti terliur kan?
resepi esp shaklee, shaklee murah, shaklee harga ahli, shaklee ampang, esp murah, esp harga ahli,
RESEPI ESP SHAKLEE
[✔] ESP + Air suam

[✔] ESP+ Fresh Milk (sama ada susu kotak atau susu tepung)
[✔] ESP + Fresh Milk + kurma (rendam kurma dalam susu..after few hours..blend/shake it and mix with 1 sudu ESP)
 
resepi esp shaklee, shaklee murah, shaklee harga ahli, shaklee ampang, esp murah, esp harga ahli,
[✔] ESP + Susu Anmum
[✔] ESP + Performance Drink Shaklee + MealShake Shaklee
[✔] ESP + Nesvita 3in1
[✔] ESP + jus twister tropicana
[✔] ESP + Ribena
[✔] ESP + any fruit juice ( tembikai, epal, lobak putih,peria,pegaga)
[✔] ESP + Milo/Horlicks
[✔] ESP + sirap
[✔] ESP + fresh milk + 1sudu madu + 1sudu oat + 1sudu serbuk koko (blend)
[✔] ESP + KOKO + OAT
[✔] ESP + Milo/Serbuk Coklat Cadbury + SUSU HL
[✔] ESP + kurma + oat+ susu tepung + madu + air masak (blend)
[✔] ESP + kurma + kismis + badam + fresh milk
[✔] ESP + meal shakes + MILO
[✔] ESP + Nestle Bliss 
resepi esp shaklee, shaklee murah, shaklee harga ahli, shaklee ampang, esp murah, esp harga ahli,
ESP dibancuh dengan air yogurt Nestle Bliss
[✔] ESP + Kurma + nestum (bukan 3 in 1) + susu tepung
[✔] ESP + kurma + badam + avocado + ais (blend sekali)
Sedap kan resepi ESP Shaklee yang saya share tadi? Rasa macam nak minum sekarang. Tunggu apa lagi, hubungi saya sekarang untuk mendapatkan ESP anda.

resepi esp shaklee, shaklee murah, shaklee harga ahli, shaklee ampang, esp murah, esp harga ahli,

Testimoni Ibu Mengandung Menggunakan ESP Shaklee

Kali ni saya nak kongsikan testimoni ibu mengandung menggunakan ESP Shaklee. Ramai yang tahu ESP Shaklee adalah vitamin baik yang sesuai diminum oleh ibu mengandung. Selama ni ramai yang beranggapan bahawa semasa hamil, ubat yang kita dapat dari klinik sudah memadai. Cukup ke?
esp shaklee, testimoni esp shaklee, esp ibu hamil, esp ibu mengandung, esp untuk ibu mengandung, esp untuk ibu hamil, esp untuk ibu menyusu, testimoni esp ibu mengandung,  testimoni esp untuk ibu hamil. testimoni esp shaklee ibu hamil, testimoni esp untuk ibu mengandung, testimoni esp shaklee ibu mengandung testimoni esp shaklee, esp shaklee harga ahli, esp shaklee harga murah, esp shaklee cara makan, kebaikan esp shaklee, khasiat esp shaklee, esp shaklee ampang
Bagi ibu yang mengalami morning sickness yang teruk, ubat klinik memang tak tertelan. Nak makan pun tak berselera. Macam mana baby dalam perut nak dapat khasiat untuk perkembangan yang baik? Jawapannya ialah ESP. Walau teruk mana pun loya-loya yang dialami, Insya Allah ibu-ibu masih berselera untuk minum ESP jika betul cara bancuhannya. Banyak faedah & kebaikan ESP Shaklee untuk ibu mengandung.  Rugi tau, kalau tak minum. Kali ni saya nak kongsikan testimoni ibu mengandung menggunakan ESP Shaklee.
Testimoni Ibu Mengandung Menggunakan ESP Shaklee
 Antara kebaikan ESP untuk ibu mengandung ialah:
 
[/] Membentuk organ, pancaindera, & sistem tubuh bayi.
[/] ESP membantu badan membina sel tubuh sihat yang mampu  menyerap 99% daripada khasiat makanan yang diambil.
[/] Persediaan awal ibu bagi menyusukan bayi.
 
Hari ni saya nak kongsi testimoni seorang customer saya. Puan Shikin mengandung 10 minggu dan mengalami masalah morning sickness yang agak teruk. Sampai tak larat nak bangun dibuatnya. Nak pulak, kena layan karenah anak sulung yang berusia setahun. Bayangkanlah betapa aktifnya anak umur setahun!Panjat sana, panjat sini. Lompat sana, lompat sini. Saya cadangkan Puan Shikin untuk mencuba ESP.Alhamdulillah dah hampir 2 minggu Puan Shikin menggunakan ESP dan ini adalah testimoni beliau:
esp shaklee, testimoni esp shaklee, esp ibu hamil, esp ibu mengandung, esp untuk ibu mengandung, esp untuk ibu hamil, esp untuk ibu menyusu, testimoni esp ibu mengandung,  testimoni esp untuk ibu hamil. testimoni esp shaklee ibu hamil, testimoni esp untuk ibu mengandung, testimoni esp shaklee ibu mengandung testimoni esp shaklee, esp shaklee harga ahli, esp shaklee harga murah, esp shaklee cara makan, kebaikan esp shaklee, khasiat esp shaklee, esp shaklee ampang
Menarik kan testimoni ibu mengandung menggunakan ESP Shaklee yang saya kongsikan tadi? Ibu yang loya teruk pun masih berselera minum ESP. Dengan syarat, anda tahu resepi yang betul. Berminat untuk mencuba ESP Shaklee? Hubungi saya sekarang.
 
esp shaklee, testimoni esp shaklee, esp ibu hamil, esp ibu mengandung, esp untuk ibu mengandung, esp untuk ibu hamil, esp untuk ibu menyusu, testimoni esp ibu mengandung,  testimoni esp untuk ibu hamil. testimoni esp shaklee ibu hamil, testimoni esp untuk ibu mengandung, testimoni esp shaklee ibu mengandung testimoni esp shaklee, esp shaklee harga ahli, esp shaklee harga murah, esp shaklee cara makan, kebaikan esp shaklee, khasiat esp shaklee, esp shaklee ampang

Testimoni Alfalfa Sebagai Milk Booster

Alfalfa adalah raja segala tumbuhan. Sesuai untuk kaum wanita tak kira anak dara atau yang sudah berkahwin. Di antara khasiat alfalfa ialah ia bertindak sebagai milk booster bagi ibu yang menyusukan dengan syarat jangan lupa amalkan perkara asas penyusuan. Rasa teruja sangat bila dapat testimoni baru dari customer.
alfalfa shaklee, alfalfa shaklee harga, alfalfa shaklee murah, alfalfa shaklee milk booster, alfalfa shaklee tambah susu, testimoni alfalfa shaklee, testimoni alfalfa shaklee tambah susu, testimoni alfalfa complex, testimoni alfalfa shaklee, alfalfa shaklee murah 2014, alfalfa shaklee ampang, alfalfa shaklee harga ahli, shaklee ampang, shaklee ampang murah
Testimoni Alfalfa Sebagai Milk Booster 
Testimoni ni dari   Puan Gee yang  menyusukan baby 8 bulan. Kebelakangan ni susu merudum sebab kerja pejabat yang makin banyak. Saya cadangkan beliau ambil ESP & Alfalfa. Bukan itu sahaja, saya juga berikan tips-tips untuk menambah susu.  Alhamdulillah Puan Gee dah makan seminggu & inilah feedback yang diberikan.
alfalfa shaklee, alfalfa shaklee harga, alfalfa shaklee murah, alfalfa shaklee milk booster, alfalfa shaklee tambah susu, testimoni alfalfa shaklee, testimoni alfalfa shaklee tambah susu, testimoni alfalfa complex, testimoni alfalfa shaklee, alfalfa shaklee murah 2014, alfalfa shaklee ampang, alfalfa shaklee harga ahli, shaklee ampang, shaklee ampang murah

Seronok kan baca testimoni Alfalfa sebagai milk booster di atas?  Anda juga boleh membaca testimoni Alfalfa sebagai milk booster dari seorang ibu yang menyusukan triplet di sini. Oh ya! Alfalfa bukan sekadar milk booster. Sambil tambah susu anda akan dapat khasiat lain seperti yang dinyatakan di atas. Kalau anda nak cuba Alfalfa, boleh hubungi saya sekarang. Insya Allah anda tak akan menyesal laburkan duit untuk Alfalfa Shaklee.

alfalfa shaklee, alfalfa shaklee harga, alfalfa shaklee murah, alfalfa shaklee milk booster, alfalfa shaklee tambah susu, testimoni alfalfa shaklee, testimoni alfalfa shaklee tambah susu, testimoni alfalfa complex, testimoni alfalfa shaklee, alfalfa shaklee murah 2014, alfalfa shaklee ampang, alfalfa shaklee harga ahli, shaklee ampang, shaklee ampang murah

Family Wellness Set Shaklee Untuk Kesihatan Seisi Keluarga

Program Kesejahteraan Keluarga @ Family Wellness Set ini merupakan set yang wajib ada disetiap rumah kerana ianya berfungsi untuk membantu meningkatkan kesihatan anda sekeluarga secara menyeluruh. Ia memberikan tenaga berterusan dan meningkatkan imuniti anda sekeluarga dengan menjaga kesihatan tubuh badan & organ-organ dalaman. Setiap keluarga perlu mengamalkan family wellness set Shaklee untuk kesihatan seisi keluarga.
family wellness set, family wellness shaklee, shaklee family wellness programme, shaklee harga ahli, shaklee murah, shaklee murah ampang, shaklee ampang, shaklee wangsamaju,
Family Wellness Set Shaklee Untuk Kesihatan Seisi Keluarga
Set ini terdiri daripada:
ESP
~ESP merupakan sumber protein biologi lengkap  yang berasaskan tumbuhan yang secara semula jadi.
~ Ia rendah lemak, bebas kolestrol dan kaya dengan asid amino penting. 
~ Ia memberi tenaga
~ membantu melancarkan penghasilan SUSU IBU
~ penting untuk kelenjar dan tumbesaran
~ mencantikkan kulit si ibu 
~ membantu kawal paras kolestrol 
~ memberikan rasa kenyang pada kadar yang lama.  
~Sangat bagus untuk perkembangan dan tumbesaran bayi kerana khasiat ESP ini dapat mengalir kepada bayi melalui susu ibu.  Soya Shaklee adalah non GMO soy.  Ia juga dibasuh bukan menggunakan alkohol.  Diproses dengan suhu yang sangat sederhana agar enzim didalamnya tidak musnah.  Kualitinya sangat tinggi.

 

family wellness set, family wellness shaklee, shaklee family wellness programme, shaklee harga ahli, shaklee murah, shaklee murah ampang, shaklee ampang, shaklee wangsamaju,

 

 Vita-Lea Iron Formula 
Makanan tambahan yang seimbang dan paling komprehensif dan diformulasikan khusus dengan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa.
 
Sustained Release Vita-C 
Mengekalkan pertahanan antioksida secara semulajadi, kekuatan sel, kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan salur darah.
 
 B-Complex 
Mengandungi kesemua 8 jenis Vitamin B yang diperlukan oleh tubuh anda bagi menggantikan nutrisi Vitamin B yang hilang.  Vitamin B penting untuk keseluruhan fungsi tubuh yang baik sama ada daripada segi kesihatan jantung, sintesis DNA, menguruskan tekanan apatah lagi dalam membina tenaga metabolisma.
Set ini boleh diambil oleh semua individu kecuali kanak-kanak dibawah 12 tahun. Berminat untuk mendapatlan Family Wellness Set Shaklee untuk kesihatan seisi keluarga? Sila hubungi saya sekarang.

family wellness set, family wellness shaklee, shaklee family wellness programme, shaklee harga ahli, shaklee murah, shaklee murah ampang, shaklee ampang, shaklee wangsamaju,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...