-

Malu Kat Suami Sebab Hitam Celah Kelangkang

Takde sesiapa yang tahu kita ada masalah kat bahagian tu, kecuali suami kita. Tiap kali nak bersama rasa segan je. Malu kat suami sebab hitam celah kelangkang. Rasa tak seksi, keyakinan pun kurang. Bakal pengantin baru lagilah, tak tau apa reaksi suami pada malam pertama nanti.

hitam celah kelangkang 300x212 Malu Kat Suami Sebab Hitam Celah Kelangkang

Malu Kat Suami Sebab Hitam Celah Kelangkang

Sebagai seorang isteri, of course kita nak jadi secantik yang boleh untuk suami. Semuanya nak perfect. Nak kurus. Nak putih. Nak pejal. Nak seksi. Jenuhlah kita buat macam-macam nak jadi cantik, tapi masalah hitam kat celah kelangkang & bawah ketiak yang paling susah nak hilangkan. Betul tak?

Kalau anda ada masalah ni, jangan buang masa. Lagi lama tunggu, lagi berkerak tempat tu. Makin tebal kehitaman tu, makin ambil masa nak cerahkan semula. Jom amalkan tips berikut supaya anda tak perlu lagi rasa malu kat suami sebab hitam celah kelangkang.

Cara Mencerahkan Celah Kelangkang

Anda boleh amalkan tips dibawah:

1. Cuci celah peha dengan bersih

Cuci celah peha dengan sabun pemutih yang semulajadi, tanpa sebarang bahan kimia yang merbahaya. Gentle Deep Foaming Cleanser Shaklee adalah pilihan terbaik untuk anda. Pencuci ini asalnya ialah pencuci muka, jadi ianya adalah dijamin lembut & sesuai untuk digunakan dibahagian peha.

hitam celah kelangkang1 300x212 Malu Kat Suami Sebab Hitam Celah Kelangkang

Harganya cuma RM119 satu tiub. Boleh tahan dari 6 bulan- 1 tahun bergantung kepada penggunaan anda. Sangat murah untuk kesan yang menakjubkan. Anda juga boleh gunakan diwajah untuk mencerahkan kulit.

2. Scrub

Jangan lupa untuk scrub celah peha anda. Sekurang-kurangnya 3 hari sekali. Scrub akan menanggalkan kulit mati & menggalakkan pertumbuhan kulit baru yang cerah. Scrub yang terbaik? Gunakan batu tawas.

3. Lap kering

Selepas mandi, lap celah peha sehingga kering. Begitu juga selepas ke tandas. Jangan pakai seluar dalam keadaan peha basah kerana ia akan menyebabkan kawasan tersebut semakin gelap.

4. Jangan garu kat situ!

Menggaru adalah antara punca utama celah kelangkang menjadi gelap. Dan kesan hitam akibat digaru adalah yang paling susah nak dihilangkan. Ingat ya! Jangan garu!

5. Jangan pakai bedak di kemaluan

Bila kita pakai bedak, ia akan menyebabkan kawasan tersebut makin berpeluh. Bila berpeluh, akan jadi lembab & menyebabkan kehitaman.

6. Vitamin untuk mencerahkan celah kelangkang

Anda wajib ambil vitamin untuk mencerahkan kawasan tersebut dari dalam. Vitamin yang terbaik untuk mencerahkan celah kelangkang ialah Collagen Powder Shaklee. Ia berfungsi untuk memberikan kulit yang cantik, halus, dan gebu  dengan tona warna yang cerah. Harganya RM298 sekotak.

hitam celah kelangkang2 300x173 Malu Kat Suami Sebab Hitam Celah Kelangkang

Kalau ada bajet lebih, anda boleh ambil Vivix Shaklee yang berfungsi untuk memperbaharui dna dalam tubuh badan. Macam mana ia membantu mencerahkan celah peha? Bila kita ambil Vivix, ia memperbaharui dna dan sel dalam tubuh badan. Sel baru yang sihat akan menggalakkan pertumbuhan sel kulit yang baru di celah peha. Bila kita rajin scrub celah peha, sel kulit lama akan luruh dan diganti dengan sel kulit yang baru. Dengan pengambilan Vivix, ia memastikan sel kulit baru yang tumbuh di situ adalah cerah. Takde lagi kulit hitam yang buruk.

hitam celah kelangkang3 300x212 Malu Kat Suami Sebab Hitam Celah Kelangkang

Sebotol Vivix berharga RM475. Nampak macam mahal? Takde lah. Apalah sangat RM475 kalau nak dibandingkan dengan rasa malu kat suami sebab hitam celah kelangkang. Handphone mahal boleh beli, handbag mahal boleh beli,  takkan sayang duit nak beli vitamin untuk jadi cantik dimata suami? Kalau nak dapatkan Vivix dengan harga murah, ada caranya. Hubungi saya, saya akan ceritakan macam mana nak dapatkan Vivix dengan harga RM380 sahaja. Jauh beza harga tu kan? Nak Vivix dengan harga best tu? Hubungi saya.

Kalau anda tak mampu nak beli Vivix, jangan sedih. Anda boleh ambil Vitamin C dan Energizing Soy Protein (ESP) yang juga berfungsi untuk mencerahkan celah peha. Harganya jauh lebih murah dari Vivix, tapi jangan risau. Ianya berkesan. Yang penting makan dengan aturan makan khas untuk mencerahkan celah peha.

hitam celah kelangkang4 300x212 Malu Kat Suami Sebab Hitam Celah Kelangkang

Harganya? Sebotol Vitamin C Shaklee harganya RM92.50 ada 180 biji. ESP pula satu canister berharga RM150, tahan lebih kurang 2 bulan. Nak harga lagi murah? Hubungi saya ^_^ Dengan pembelian vitamin-vitamin ini dari saya, anda akan mendapat percuma Ebook 15 Resepi Masker Shaklee ini. Boleh buat masker & pakai kat celah kangkang untuk kesan pemutihan yang lebih cepat.

 Malu Kat Suami Sebab Hitam Celah KelangkangTapi saya nak bagitau awal-awal, kalau anda ambil set ESP & Vitamin C ini, anda perlu bersabar sikit. Sebab kesan pencerahan mungkin ambil masa sikit, berbanding kalau ambil Vivix atau Collagen Powder.

Lepas ni tak payah nak malu kat suami sebab hitam celah kelangkang lagi. Amalkan tips yang saya bagi di atas, dan ambil vitamin untuk mencerahkan dari dalam. Nak order vitamin anda? Hubungi saya sekarang!

Cik Puan Nurul 2 300x170 Malu Kat Suami Sebab Hitam Celah Kelangkang

pixel Malu Kat Suami Sebab Hitam Celah Kelangkang

Switch to our mobile site

Copy Protected by Chetans WP-Copyprotect.