Cara Hilangkan Misai Bagi Perempuan Agar Hilang Buat Selamanya

Anda wanita bermisai? Malu kat orang sebab dah takde rupa macam perempuan. Yelah, walau pun misai nipis je, tapi kalau orang pandang muka kita mesti mata dorang tertumpu kat misai. Khas untuk anda, jom saya kongsikan cara hilangkan misai bagi perempuan agar hilang buat selamanya.

hilangkan misai secara kekal, tips menghilangkan misai bagi perempuan, cara hilangkan misai bagi perempuan, petua hilangkan misai bagi perempuan, petua buang misai bagi perempuan, cara untuk buang misai bagi perempuan, petua hilangkan misai dan janggut bagi perempuan, cara hilangkan misai perempuan, cara hilangkan misai bagi wanita, cara hilangkan misai pada perempuan, cara hilangkan misai untuk perempuan, petua hilangkan misai bagi wanita. petua hilangkan misai dan janggut, petua hilangkan misai wanita, petua hilangkan misai untuk perempuan, cara buang misai, cara buang misai wanita, cara buang misai di muka, cara buang bulu misai perempuan, cara untuk buang misai bagi perempuan, cara tradisional buang misai, cara untuk buang misai,

1. Jangan cukur. Kalau cukur, nanti akan tumbuh dengan lebih banyak & makin kasar pulak bulu misai. Asalnya misai sikit je, halus. Tapi kalau dicukur, akan jadi misai yang kasar & makin banyak.

2. Gunting. Cara yang terbaik ialah dengan menggunting. Gunting sependek yang mampu, jangan sampai luka dah la ye. Tapi kena rajin. Bila start panjang je potong lagi.

3. Cabut misai. Boleh cabut misai dengan tweezer. Tapi, komfom sakit sangat. Kalau jenis tak tahan sakit, anda dinasihatkan supaya tak cabut misai. Nanti nak cantik punya pasal, langsung jadi sakit.

4. Pergi ke saloon. Kalau anda ke saloon, ada rawatan untuk menghilangkan bulu, termasuk misai. Ada macam-macam jenis rawatan, lazer, waxing, threading. Tapi, ianya memerlukan kos yang tinggi. Sakit juga. Dan misai akan tumbuh semula juga nanti.

hilangkan misai secara kekal, tips menghilangkan misai bagi perempuan, cara hilangkan misai bagi perempuan, petua hilangkan misai bagi perempuan, petua buang misai bagi perempuan, cara untuk buang misai bagi perempuan, petua hilangkan misai dan janggut bagi perempuan, cara hilangkan misai perempuan, cara hilangkan misai bagi wanita, cara hilangkan misai pada perempuan, cara hilangkan misai untuk perempuan, petua hilangkan misai bagi wanita. petua hilangkan misai dan janggut, petua hilangkan misai wanita, petua hilangkan misai untuk perempuan, cara buang misai, cara buang misai wanita, cara buang misai di muka, cara buang bulu misai perempuan, cara untuk buang misai bagi perempuan, cara tradisional buang misai, cara untuk buang misai,

5. Petua limau nipis & gula pasir. Perah sebiji limau nipis & campur dengan setengah sudu gula. Kacau sampai sebati. Sapu ke kawasan misai & urut perlahan-lahan. Biarkan selama sejam. Kemudian bilas. Buatlah dengan kerap.

6. Stabilkan hormon. Saya pernah ceritakan bahawa wanita bermisai adalah disebabkan oleh hormon yang menggila kat dalam badan. Jadi, cara terbaik untuk mengatasi masalah wanita bermisai ialah dengan menstabilkan hormon dalam badan. Insya Allah bila hormon dah stabil, ciri kewanitaan anda akan makin terserlah & misai serta semua bulu yang lain akan mula berkurangan & akhirnya terus hilang. Macam mana nak stabilkan hormon dalam badan?

Fungsi utama GLA Complex Shaklee ialah untuk menstabilkan hormon dalam badan. Ia meningkatkan hormon kewanitaan iaitu hormon Estrogen & Progesterone. Dalam masa yang sama, ia menurunkan kadar hormon androgen lelaki & Testosteron. Apabila hormon dalam badan stabil, insya Allah ciri-ciri kewanitaan anda akan menyerlah. Tiada lagi misai & bulu yang lebat di lengan, dada, kaki, dan tubuh badan yang lain.

hilangkan misai secara kekal, tips menghilangkan misai bagi perempuan, cara hilangkan misai bagi perempuan, petua hilangkan misai bagi perempuan, petua buang misai bagi perempuan, cara untuk buang misai bagi perempuan, petua hilangkan misai dan janggut bagi perempuan, cara hilangkan misai perempuan, cara hilangkan misai bagi wanita, cara hilangkan misai pada perempuan, cara hilangkan misai untuk perempuan, petua hilangkan misai bagi wanita. petua hilangkan misai dan janggut, petua hilangkan misai wanita, petua hilangkan misai untuk perempuan, cara buang misai, cara buang misai wanita, cara buang misai di muka, cara buang bulu misai perempuan, cara untuk buang misai bagi perempuan, cara tradisional buang misai, cara untuk buang misai,

Alfalfa Complex juga sesuai untuk anda. Ia dikenali sebagai kacip fatimah moden yang memang elok untuk penjagaan dalaman wanita. Ia juga membantu GLA Complex berfungsi dengan lebih berkesan.

hilangkan misai secara kekal, tips menghilangkan misai bagi perempuan, cara hilangkan misai bagi perempuan, petua hilangkan misai bagi perempuan, petua buang misai bagi perempuan, cara untuk buang misai bagi perempuan, petua hilangkan misai dan janggut bagi perempuan, cara hilangkan misai perempuan, cara hilangkan misai bagi wanita, cara hilangkan misai pada perempuan, cara hilangkan misai untuk perempuan, petua hilangkan misai bagi wanita. petua hilangkan misai dan janggut, petua hilangkan misai wanita, petua hilangkan misai untuk perempuan, cara buang misai, cara buang misai wanita, cara buang misai di muka, cara buang bulu misai perempuan, cara untuk buang misai bagi perempuan, cara tradisional buang misai, cara untuk buang misai,

Sekarang anda dah tahu cara hilangkan misai bagi perempuan agar hilang buat selamanya. Anda bermisai dan berbulu lebat? Jangan susah hati, insya Allah GLA Complex & Alfalfa Complex boleh membantu. Hubungi saya untuk konsultasi terbaik & harga istimewa.

hilangkan misai secara kekal, tips menghilangkan misai bagi perempuan, cara hilangkan misai bagi perempuan, petua hilangkan misai bagi perempuan, petua buang misai bagi perempuan, cara untuk buang misai bagi perempuan, petua hilangkan misai dan janggut bagi perempuan, cara hilangkan misai perempuan, cara hilangkan misai bagi wanita, cara hilangkan misai pada perempuan, cara hilangkan misai untuk perempuan, petua hilangkan misai bagi wanita. petua hilangkan misai dan janggut, petua hilangkan misai wanita, petua hilangkan misai untuk perempuan, cara buang misai, cara buang misai wanita, cara buang misai di muka, cara buang bulu misai perempuan, cara untuk buang misai bagi perempuan, cara tradisional buang misai, cara untuk buang misai,

Kenapa Perempuan Bermisai Dan Berbulu Lebat Macam Lelaki

Ada sesetengah perempuan kurang bernasib baik, ditakdirkan bermisai dan berbulu lebat macam lelaki. Tak tahu nak buat apa, misai tu kalau dicukur takut makin lebat. Tapi takkan nak biar? Lengan pun penuh bulu, segannya. Bulu dada ada, kat payudara pun berbulu. Betis jangan cakaplah. Ada ke lelaki yang nak kat aku? Sebelum bercerita dengan lebih panjang tentang perkara ni, jom saya terangkan kenapa perempuan bermisai dan berbulu macam lelaki.

faktor wanita bermisai, masalah wanita bermisai, kelebihan wanita bermisai, wanita bermisai halus, wanita bermisai dan berjanggut, apa sebab perempuan bermisai, apa sebab wanita bermisai, apa penyebab perempuan berkumis, apa penyebab wanita berkumis,  kenapa perempuan bermisai, kenapa wanita bermisai, maksud perempuan bermisai, maksud wanita bermisai, punca perempuan bermisai, punca wanita bermisai, penyebab wanita bermisai, perempuan bermisai, wanita bermisai, perempuan bermisai dan berjanggut, wanita berbulu, wanita berbulu tangan, wanita berbulu di tangan dan kaki, wanita berbulu kaki, wanita berbulu tangan banyak, wanita berbulu tangan dan kaki, wanita berbulu roma, wanita berbulu sukar hamil, wanita berbulu kaki petanda, wanita berbulu dan berkumis, perempuan berbulu banyak, perempuan berbulu lebat di tangan, ciri perempuan berbulu banyak, perempuan berbulu banyak, perempuan berbulu kaki, perempuan berbulu di perut, perempuan berbulu di tangan, perempuan berbulu tangan, perempuan berbulu ketiak, perempuan berbulu dada, perempuan berbulu kaki lebat, perempuan berbulu tangan lebat, perempuan berbulu roma lebat, kenapa wanita berbulu banyak, kenapa wanita berbulu kaki, kenapa wanita berbulu lebat, kenapa wanita berbulu ketiak, kenapa kemaluan wanita berbulu, kenapa payudara wanita berbulu, kenapa wanita tangannya berbulu, kenapa tangan wanita berbulu, kenapa perempuan berbulu, kenapa perempuan berbulu lebat, kenapa perempuan berbulu kaki, kenapa perempuan berbulu ketiak, kenapa kemaluan perempuan berbulu, kenapa payudara perempuan berbulu, kenapa ada perempuan berbulu

Perempuan berbulu & bermisai bukannya satu penyakit. Keadaan ini dikenali sebagai Hirsutism iaitu keadaan di mana hormon Testosteron (hormon dominan lelaki) yang lebih banyak berbanding wanita normal. Semua wanita mempunyai hormon Testosteron, tetapi dalam jumlah yang sedikit. Apabila ovari menghasilkan hormon Testosteron yang berlebihan, ia akan menyebabkan:

  1. Anda mempunyai ciri-ciri kelelakian yang terserlah seperti bermisai, berbulu lebat, dan mungkin juga berjanggut.
  2. Ciri kewanitaan berkurangan. contohnya rangka badan yang besar, suara garau, dan payudara kecil.
  3. Fizikal anda lebih menyerupai lelaki

Apakah Punca Hirsutism?

Berikut adalah beberapa faktor yang menjadi punca kenapa perempuan bermisai dan berbulu lebat macam lelaki:

1. Genetik. Ianya diwarisi dari nenek moyang. Sesetengah keturunan seperti mamak & india biasanya mempunyai bulu yang lebih lebat daripada kaum lain.

2. Obesiti yang mengakibatkan insulin dalam badan tidak dapat berfungsi dengan sebaiknya.

3. PCOS. Wanita yang mempunyai masalah Sindrom Ovari Polisistik atau lebih dikenali sebagai PCOS sememangnya mempunyai masalah hormon tak stabil & mereka cenderung untuk mengalami masalah bermisai & berbulu lebat.

4. Suntikan Testosteron. Bagi mereka yang aktif dalam sukan bina badan, kebiasaanya mengambil suntikan ini untuk membina otot dengan lebih cepat.

faktor wanita bermisai, masalah wanita bermisai, kelebihan wanita bermisai, wanita bermisai halus, wanita bermisai dan berjanggut, apa sebab perempuan bermisai, apa sebab wanita bermisai, apa penyebab perempuan berkumis, apa penyebab wanita berkumis,  kenapa perempuan bermisai, kenapa wanita bermisai, maksud perempuan bermisai, maksud wanita bermisai, punca perempuan bermisai, punca wanita bermisai, penyebab wanita bermisai, perempuan bermisai, wanita bermisai, perempuan bermisai dan berjanggut, wanita berbulu, wanita berbulu tangan, wanita berbulu di tangan dan kaki, wanita berbulu kaki, wanita berbulu tangan banyak, wanita berbulu tangan dan kaki, wanita berbulu roma, wanita berbulu sukar hamil, wanita berbulu kaki petanda, wanita berbulu dan berkumis, perempuan berbulu banyak, perempuan berbulu lebat di tangan, ciri perempuan berbulu banyak, perempuan berbulu banyak, perempuan berbulu kaki, perempuan berbulu di perut, perempuan berbulu di tangan, perempuan berbulu tangan, perempuan berbulu ketiak, perempuan berbulu dada, perempuan berbulu kaki lebat, perempuan berbulu tangan lebat, perempuan berbulu roma lebat, kenapa wanita berbulu banyak, kenapa wanita berbulu kaki, kenapa wanita berbulu lebat, kenapa wanita berbulu ketiak, kenapa kemaluan wanita berbulu, kenapa payudara wanita berbulu, kenapa wanita tangannya berbulu, kenapa tangan wanita berbulu, kenapa perempuan berbulu, kenapa perempuan berbulu lebat, kenapa perempuan berbulu kaki, kenapa perempuan berbulu ketiak, kenapa kemaluan perempuan berbulu, kenapa payudara perempuan berbulu, kenapa ada perempuan berbulu

5. Sindrom Cushing iaitu keadaan di mana berlaku peningkatan hormon steroid & hormon lelaki androgen dalam badan.

6. Hyperplasia Kongenital Adrenal iaitu keadaan di mana tubuh badan ketiadaan sesetengah enzim lalu menyebabkan hormon androgen lelaki meingkat.

7. Penyakit Akromengali yang berlaku akibat peningkatan hormon tumbesaran secara abnormal & kegagalan insulin.

8. Hiperprolaktinemia iaitu paras hormon Prolaktin yang terlalu tinggi didalam badan. Biasanya hormon ni ada dalam badan wanita yang mengandung & menyusukan.

9. Penyakit masalah ganguan hormon yang lain seperti Endokrin Hipotiroid.

Apa Nak Buat Untuk Mengatasi Masalah Perempuan Bermisai & Berjanggut?

Seperti yang saya nyatakan tadi, ianya berkaitan dengan ketidakstabilan hormon dalam badan. Ada hormon yang berlebihan, ada hormon yang takde. Pendek kata, hormon anda sedang menggila dan berkecamuk dalam badan. Oleh itu, perkara utama yang perlu dilakukan ialah menstabilakan semula hormon dalam badan anda supaya menjadi normal. Macam mana caranya?

Fungsi utama GLA Complex Shaklee ialah untuk menstabilkan hormon dalam badan. Ia meningkatkan hormon kewanitaan iaitu hormon Estrogen & Progesterone. Dalam masa yang sama, ia menurunkan kadar hormon androgen lelaki & Testosteron. Apabila hormon dalam badan stabil, insya Allah ciri-ciri kewanitaan anda akan menyerlah. Tiada lagi misai & bulu yang lebat di lengan, dada, kaki, dan tubuh badan yang lain.

faktor wanita bermisai, masalah wanita bermisai, kelebihan wanita bermisai, wanita bermisai halus, wanita bermisai dan berjanggut, apa sebab perempuan bermisai, apa sebab wanita bermisai, apa penyebab perempuan berkumis, apa penyebab wanita berkumis,  kenapa perempuan bermisai, kenapa wanita bermisai, maksud perempuan bermisai, maksud wanita bermisai, punca perempuan bermisai, punca wanita bermisai, penyebab wanita bermisai, perempuan bermisai, wanita bermisai, perempuan bermisai dan berjanggut, wanita berbulu, wanita berbulu tangan, wanita berbulu di tangan dan kaki, wanita berbulu kaki, wanita berbulu tangan banyak, wanita berbulu tangan dan kaki, wanita berbulu roma, wanita berbulu sukar hamil, wanita berbulu kaki petanda, wanita berbulu dan berkumis, perempuan berbulu banyak, perempuan berbulu lebat di tangan, ciri perempuan berbulu banyak, perempuan berbulu banyak, perempuan berbulu kaki, perempuan berbulu di perut, perempuan berbulu di tangan, perempuan berbulu tangan, perempuan berbulu ketiak, perempuan berbulu dada, perempuan berbulu kaki lebat, perempuan berbulu tangan lebat, perempuan berbulu roma lebat, kenapa wanita berbulu banyak, kenapa wanita berbulu kaki, kenapa wanita berbulu lebat, kenapa wanita berbulu ketiak, kenapa kemaluan wanita berbulu, kenapa payudara wanita berbulu, kenapa wanita tangannya berbulu, kenapa tangan wanita berbulu, kenapa perempuan berbulu, kenapa perempuan berbulu lebat, kenapa perempuan berbulu kaki, kenapa perempuan berbulu ketiak, kenapa kemaluan perempuan berbulu, kenapa payudara perempuan berbulu, kenapa ada perempuan berbulu

Alfalfa Complex juga sesuai untuk anda. Ia dikenali sebagai kacip fatimah moden yang memang elok untuk penjagaan dalaman wanita. Ia juga membantu GLA Complex berfungsi dengan lebih berkesan.

faktor wanita bermisai, masalah wanita bermisai, kelebihan wanita bermisai, wanita bermisai halus, wanita bermisai dan berjanggut, apa sebab perempuan bermisai, apa sebab wanita bermisai, apa penyebab perempuan berkumis, apa penyebab wanita berkumis,  kenapa perempuan bermisai, kenapa wanita bermisai, maksud perempuan bermisai, maksud wanita bermisai, punca perempuan bermisai, punca wanita bermisai, penyebab wanita bermisai, perempuan bermisai, wanita bermisai, perempuan bermisai dan berjanggut, wanita berbulu, wanita berbulu tangan, wanita berbulu di tangan dan kaki, wanita berbulu kaki, wanita berbulu tangan banyak, wanita berbulu tangan dan kaki, wanita berbulu roma, wanita berbulu sukar hamil, wanita berbulu kaki petanda, wanita berbulu dan berkumis, perempuan berbulu banyak, perempuan berbulu lebat di tangan, ciri perempuan berbulu banyak, perempuan berbulu banyak, perempuan berbulu kaki, perempuan berbulu di perut, perempuan berbulu di tangan, perempuan berbulu tangan, perempuan berbulu ketiak, perempuan berbulu dada, perempuan berbulu kaki lebat, perempuan berbulu tangan lebat, perempuan berbulu roma lebat, kenapa wanita berbulu banyak, kenapa wanita berbulu kaki, kenapa wanita berbulu lebat, kenapa wanita berbulu ketiak, kenapa kemaluan wanita berbulu, kenapa payudara wanita berbulu, kenapa wanita tangannya berbulu, kenapa tangan wanita berbulu, kenapa perempuan berbulu, kenapa perempuan berbulu lebat, kenapa perempuan berbulu kaki, kenapa perempuan berbulu ketiak, kenapa kemaluan perempuan berbulu, kenapa payudara perempuan berbulu, kenapa ada perempuan berbulu

Itulah dia punca kenapa perempuan bermisai dan berbulu lebat macam lelaki. Anda bermisai dan berbulu lebat? Jangan susah hati, insya Allah GLA Complex & Alfalfa Complex boleh membantu. Anda juga boleh amalkan cara hilangkan misai untuk selamanya yang saya kongsikan di sini. Hubungi saya untuk konsultasi terbaik & harga istimewa.

faktor wanita bermisai, masalah wanita bermisai, kelebihan wanita bermisai, wanita bermisai halus, wanita bermisai dan berjanggut, apa sebab perempuan bermisai, apa sebab wanita bermisai, apa penyebab perempuan berkumis, apa penyebab wanita berkumis,  kenapa perempuan bermisai, kenapa wanita bermisai, maksud perempuan bermisai, maksud wanita bermisai, punca perempuan bermisai, punca wanita bermisai, penyebab wanita bermisai, perempuan bermisai, wanita bermisai, perempuan bermisai dan berjanggut, wanita berbulu, wanita berbulu tangan, wanita berbulu di tangan dan kaki, wanita berbulu kaki, wanita berbulu tangan banyak, wanita berbulu tangan dan kaki, wanita berbulu roma, wanita berbulu sukar hamil, wanita berbulu kaki petanda, wanita berbulu dan berkumis, perempuan berbulu banyak, perempuan berbulu lebat di tangan, ciri perempuan berbulu banyak, perempuan berbulu banyak, perempuan berbulu kaki, perempuan berbulu di perut, perempuan berbulu di tangan, perempuan berbulu tangan, perempuan berbulu ketiak, perempuan berbulu dada, perempuan berbulu kaki lebat, perempuan berbulu tangan lebat, perempuan berbulu roma lebat, kenapa wanita berbulu banyak, kenapa wanita berbulu kaki, kenapa wanita berbulu lebat, kenapa wanita berbulu ketiak, kenapa kemaluan wanita berbulu, kenapa payudara wanita berbulu, kenapa wanita tangannya berbulu, kenapa tangan wanita berbulu, kenapa perempuan berbulu, kenapa perempuan berbulu lebat, kenapa perempuan berbulu kaki, kenapa perempuan berbulu ketiak, kenapa kemaluan perempuan berbulu, kenapa payudara perempuan berbulu, kenapa ada perempuan berbulu

Cara Tegangkan Payudara Dengan Cepat Yang Paling Berkesan

Bila dah beranak, menyusukan anak, umur pulak makin meningkat, semestinya payudara akan semakin kurang pejal. Bila pakai bra nampak ok lagi, bila tak pakai bra? Ha, selambak layut jatuh ke bawah. Bila bersama suami, rasa segan jugak. Payudara yang jadi kegilaan suami dah kurang bergetah. Nak tak kalau saya kongsikan cara tegangkan payudara dengan cepat yang paling berkesan?

senaman tegangkan payudara, urutan tegangkan payudara, petua tegangkan payudara, tips tegangkan payudara, tegangkan payudara, tegangkan payudara dengan cepat, tegangkan payudara cara tradisional, tegangkan payudara secara semulajadi, tegangkan payudara guna putih telur, tegangkan payudara dengan shaklee, tegangkan payudara dengan putih telur, tegangkan payudara produk, produk tegangkan payudara, tegangkan payudara selepas bersalin, tegangkan payudara kendur dengan cepat, cara tegangkan payudara kendur, cara tegangkan payudara secara semulajadi, cara tegangkan payudara dengan cepat, cara tegangkan payudara dengan air mani, cara tegangkan payudara bagi anak dara, cara tegangkan payudara cara tradisional, cara tegangkan payudara selepas bersalin, cara tegangkan payudara dengan manjakani, payudara kendur, payudara layut, payudara lanjut, payudara tegang, payudara pejal, payudara mengkal,

Takdelah hari ni buat, esok terus tegang. Memang mustahil la kan 🙁 Yang penting kena amalkan setiap hari dengan konsisten, insya Allah lama-lama akan nampak perubahan.

Urutan. Ada satu jenis urutan, memang khas untuk tegangkan payudara. Anda boleh belaar sendiri teknik urutan tersebut & urut sendiri. Atau pun, boleh cari tukang urut yang pandai. Cuma, kalau nak upah tukang urut, rasa seganlah sikit. Ye tak? Nak bagi orang lain urut bahagian tu.  Jadi, better anda belajar sendiri.

senaman tegangkan payudara, urutan tegangkan payudara, petua tegangkan payudara, tips tegangkan payudara, tegangkan payudara, tegangkan payudara dengan cepat, tegangkan payudara cara tradisional, tegangkan payudara secara semulajadi, tegangkan payudara guna putih telur, tegangkan payudara dengan shaklee, tegangkan payudara dengan putih telur, tegangkan payudara produk, produk tegangkan payudara, tegangkan payudara selepas bersalin, tegangkan payudara kendur dengan cepat, cara tegangkan payudara kendur, cara tegangkan payudara secara semulajadi, cara tegangkan payudara dengan cepat, cara tegangkan payudara dengan air mani, cara tegangkan payudara bagi anak dara, cara tegangkan payudara cara tradisional, cara tegangkan payudara selepas bersalin, cara tegangkan payudara dengan manjakani, payudara kendur, payudara layut, payudara lanjut, payudara tegang, payudara pejal, payudara mengkal,

senaman tegangkan payudara, urutan tegangkan payudara, petua tegangkan payudara, tips tegangkan payudara, tegangkan payudara, tegangkan payudara dengan cepat, tegangkan payudara cara tradisional, tegangkan payudara secara semulajadi, tegangkan payudara guna putih telur, tegangkan payudara dengan shaklee, tegangkan payudara dengan putih telur, tegangkan payudara produk, produk tegangkan payudara, tegangkan payudara selepas bersalin, tegangkan payudara kendur dengan cepat, cara tegangkan payudara kendur, cara tegangkan payudara secara semulajadi, cara tegangkan payudara dengan cepat, cara tegangkan payudara dengan air mani, cara tegangkan payudara bagi anak dara, cara tegangkan payudara cara tradisional, cara tegangkan payudara selepas bersalin, cara tegangkan payudara dengan manjakani, payudara kendur, payudara layut, payudara lanjut, payudara tegang, payudara pejal, payudara mengkal,

2. Senama payudara. Anda juga boleh amalkan senama tengangkan payudara setiap hari.

senaman tegangkan payudara, urutan tegangkan payudara, petua tegangkan payudara, tips tegangkan payudara, tegangkan payudara, tegangkan payudara dengan cepat, tegangkan payudara cara tradisional, tegangkan payudara secara semulajadi, tegangkan payudara guna putih telur, tegangkan payudara dengan shaklee, tegangkan payudara dengan putih telur, tegangkan payudara produk, produk tegangkan payudara, tegangkan payudara selepas bersalin, tegangkan payudara kendur dengan cepat, cara tegangkan payudara kendur, cara tegangkan payudara secara semulajadi, cara tegangkan payudara dengan cepat, cara tegangkan payudara dengan air mani, cara tegangkan payudara bagi anak dara, cara tegangkan payudara cara tradisional, cara tegangkan payudara selepas bersalin, cara tegangkan payudara dengan manjakani, payudara kendur, payudara layut, payudara lanjut, payudara tegang, payudara pejal, payudara mengkal,

3. Daun sireh. Layurkan daun sireh atas api, hingga panas. Bila dah suam sikit, tekapkan kat payudara. Elakkan bahagian puting. Lepas tu pakai bra macam biasa. Biarkan selama sejam. Buat setiap hari.

4. Labu. Rebus sampai lembut, biarkan sejuk. Kemudian ramas, dan tampal kat payudara. Biarkan selama 20 minit, kemudian bilas. Amalkan seminggu sekali.

5. Masker payudara. Anda boleh gaulkan 1 biji pisang masak, 1 camca teh madu asli, 1 biji telur, 1 sudu besar Aloe Vera. Lenyek pisang dengan sudu dan adun semua bahan. Lumurkan pada payudara dan urut perlahan-lahan ke atas 20 kali dan pusaran pada setiap payudara lawan jam sebanyak 20 kali. Biarkan ramuan pada payudara selama setengah jam. Lakukan 1 minggu sekali.

6. Sperma suami. Selepas bersama, lumurkan sperma suami ke payudara & biarkan kering. Protein dalam sperma adalah sangat membantu untuk menegangkan payudara.

7. Makanan tambahan untuk tegangkan payudara. Semua tips kat atas membantu menegangkan payudara dari luar. Adalah sangat penting untuk menegangkan dari dalam. Pengambilan makanan tambahan iaitu Energizing Soy Protein (ESP) & Alfalfa adalah sangat berkesan.

senaman tegangkan payudara, urutan tegangkan payudara, petua tegangkan payudara, tips tegangkan payudara, tegangkan payudara, tegangkan payudara dengan cepat, tegangkan payudara cara tradisional, tegangkan payudara secara semulajadi, tegangkan payudara guna putih telur, tegangkan payudara dengan shaklee, tegangkan payudara dengan putih telur, tegangkan payudara produk, produk tegangkan payudara, tegangkan payudara selepas bersalin, tegangkan payudara kendur dengan cepat, cara tegangkan payudara kendur, cara tegangkan payudara secara semulajadi, cara tegangkan payudara dengan cepat, cara tegangkan payudara dengan air mani, cara tegangkan payudara bagi anak dara, cara tegangkan payudara cara tradisional, cara tegangkan payudara selepas bersalin, cara tegangkan payudara dengan manjakani, payudara kendur, payudara layut, payudara lanjut, payudara tegang, payudara pejal, payudara mengkal,

Alfalfa yang juga dikenali sebagai kacip Fatimah moden, sangat berkesan untuk menegangkan & menganjalkan punggung & payudara. Percayalah, anda akan rasa payudara semakin mengkal selepas sebulan. Punggung pun makin naik. Tak percaya?

ESP kaya dengan protein yang menjadi makana utama sel kulit. Kat atas tadi ada saya ceritakan bahawa sperma suami yang kaya dengan protein berkesan untuk tegangkan payudara kan? Ia juga mengandungi kolagen yang membantu menganjalkan & menegangkan payudara. Dengan pengambilan yang konsisten, payudara anda akan makin padat, ketat dan tegang.

Saya sendiri merupakan pengamal tegar Alfalfa & ESP Shaklee, saya sendiri dah rasa kebaikan 2 vitamin ni. Memang berkesan 😉 Oh ya, kedua-dua vitamin ni juga merupakan vitamin dalam Set Kurus Shaklee, oleh itu, selain menegangkan payudara, dalam masa yang sama anda akan menjadi semakin langsing. Boleh kurus tau. Untung sangat.

Itulah dia cara tegangkan payudara dengan cepat yang paling berkesan. Pengambilan ESP & Alfalfa secara konsisten dah membantu ramai wanita mendapat kembali keyakinan diri bila payudara dah semakin mengkal, tegang, padat dan kurang layut. Anda bila lagi?

Nak order? Hubungi saya untuk konsultasi terbaik & harga istimewa.

senaman tegangkan payudara, urutan tegangkan payudara, petua tegangkan payudara, tips tegangkan payudara, tegangkan payudara, tegangkan payudara dengan cepat, tegangkan payudara cara tradisional, tegangkan payudara secara semulajadi, tegangkan payudara guna putih telur, tegangkan payudara dengan shaklee, tegangkan payudara dengan putih telur, tegangkan payudara produk, produk tegangkan payudara, tegangkan payudara selepas bersalin, tegangkan payudara kendur dengan cepat, cara tegangkan payudara kendur, cara tegangkan payudara secara semulajadi, cara tegangkan payudara dengan cepat, cara tegangkan payudara dengan air mani, cara tegangkan payudara bagi anak dara, cara tegangkan payudara cara tradisional, cara tegangkan payudara selepas bersalin, cara tegangkan payudara dengan manjakani, payudara kendur, payudara layut, payudara lanjut, payudara tegang, payudara pejal, payudara mengkal,

Petua Hilangkan Gegata Dengan Cepat Dan Berkesan

Hari ni ada seorang pelanggan yang menghubungi saya bertanyakan tentang Set Gegata Shaklee. Sebelum ni beliau terbaca post saya tentang punca & tanda gegata. Istimewa untuk beliau, dan anda yang sedang membaca, jom saya kongsikan petua hilangkan gegata dengan cepat dan berkesan.

gegata, shaklee gegata, gegata shaklee, shaklee untuk gegata, ubat gegata, ubat gegata paling mujarab, ubat gegata shaklee, ubat untuk gegata, ubat penyakit gegata, ubat tradisional gegata, petua ubat gegata, cara ubat gegata, ubat hilangkan gegata, ubat gatal gegata, ubat hilangkan gegata, ubat untuk hilangkan gegata, cara hilangkan gegata, petua hilangkan gegata, cara menghilangkan gegata, petua hilangkan gegata pada bayi, petua hilangkan gegata bayi, cara nak hilangkan gegata, cara hilangkan gatal gegata, cara tradisional hilangkan gegata, tips hilangkan gegata, petua hilangkan gegata, cara hilangkan gegata, tips hilangkan gegata, petua gegata, petua ubat gegata, petua hilang gegata, petua mengubati gegata, petua atasi gegata, petua penyakit gegata,petua terkena gegata, petua hilangkan gatal gegata, petua untuk hilangkan gegata, petua nak hilangkan gegata, petua berkesan hilangkan gegata

1. Basuh dengan air garam. Nama lain bagi gegata ialah kelopak garam & lapar garam, dan ajaibnya membasuh gegata dengan air garam yang suam membantu mengurangkan gatal gegata.

2. Calamine lotion. Kalau pergi ke klinik, ini adalah ubat sapu yang akan diberikan oleh doktor.

3. Cuka makanan & garam. Kalau basuh dengan air garam tak berkesan, boleh cuba bancuh garam & cuka makanan.

4. Bawang kecil. Potong seulas bawang kecil & sapukan ke kawasan yang gatal. Getah dari bawang tersebut akan mengurangkan kegatalan gegata.

5. Minum air kelapa. Ini juga adalah salah satu petua hilangkan gegata dengan cepat dan berkesan. Air kelapa muda dikatakan mampu menawarkan gatal gegata.

6. Kapur sireh. Beli kapur sireh kat kedai, lumurkan ke kawasan yang gatal. Mengikut pembacaan saya, petua yang ni memang berkesan.

7. Set Gegata Shaklee sangat berkesan untuk menghilangkan gegata. Ia bukan sahaja membantu menghilangkan gatal, malah membantu menghilangkan terus gegata daripada terus timbul.

Set ini terdiri daripada  Vitamin C, B complex, Alfalfa & Nutriferon.

gegata, shaklee gegata, gegata shaklee, shaklee untuk gegata, ubat gegata, ubat gegata paling mujarab, ubat gegata shaklee, ubat untuk gegata, ubat penyakit gegata, ubat tradisional gegata, petua ubat gegata, cara ubat gegata, ubat hilangkan gegata, ubat gatal gegata, ubat hilangkan gegata, ubat untuk hilangkan gegata, cara hilangkan gegata, petua hilangkan gegata, cara menghilangkan gegata, petua hilangkan gegata pada bayi, petua hilangkan gegata bayi, cara nak hilangkan gegata, cara hilangkan gatal gegata, cara tradisional hilangkan gegata, tips hilangkan gegata, petua hilangkan gegata, cara hilangkan gegata, tips hilangkan gegata, petua gegata, petua ubat gegata, petua hilang gegata, petua mengubati gegata, petua atasi gegata, petua penyakit gegata,petua terkena gegata, petua hilangkan gatal gegata, petua untuk hilangkan gegata, petua nak hilangkan gegata, petua berkesan hilangkan gegata
Vitamin C mengurangkan histamin yang menjadi punca gegata.

B-Complex juga mengurangkan kadar histamin dalam badan. Selain itu, kajian menunjukkan bahawa individu yang sering terkena gegata mengalami kekurangan vitamin B Complex, terutamanya panthotenic acid (B5). B Complex Shaklee membekalkan kesemua nutrien tersebut.

Alfalfa berfungi untuk mengeluarkan toksin dalam badan kerana toksin yang tinggi juga boleh menjadi punca gegata.

Nutriferon berfungi meningkatkan imuniti supaya badan dapat melawan gegata dengan lebih kuat.

Kalau bayi anda yang terkena gegata dan masih menyusu, ibu yang kena makan set ni. Insya Allah khasiat vitamin akan sampai kepada bayi melalui air susu.

Sekarang anda dah tahu petua hilangkan gegata dengan cepat dan berkesan. Kalau anda, atau orang kesayangan ada terkena gegata, jangan berlengah. Lagi lama tunggu, lagi menderita nak menanggung gatal. Hubungi saya segera untuk mendapatkan Set Gegata Shaklee dengan konsultasi terbaik dan harga istimewa.

gegata, shaklee gegata, gegata shaklee, shaklee untuk gegata, ubat gegata, ubat gegata paling mujarab, ubat gegata shaklee, ubat untuk gegata, ubat penyakit gegata, ubat tradisional gegata, petua ubat gegata, cara ubat gegata, ubat hilangkan gegata, ubat gatal gegata, ubat hilangkan gegata, ubat untuk hilangkan gegata, cara hilangkan gegata, petua hilangkan gegata, cara menghilangkan gegata, petua hilangkan gegata pada bayi, petua hilangkan gegata bayi, cara nak hilangkan gegata, cara hilangkan gatal gegata, cara tradisional hilangkan gegata, tips hilangkan gegata, petua hilangkan gegata, cara hilangkan gegata, tips hilangkan gegata, petua gegata, petua ubat gegata, petua hilang gegata, petua mengubati gegata, petua atasi gegata, petua penyakit gegata,petua terkena gegata, petua hilangkan gatal gegata, petua untuk hilangkan gegata, petua nak hilangkan gegata, petua berkesan hilangkan gegata

Apakah Punca Gegata Atau Kelopak Garam

Sebelum ini saya ada bercerita tentang tanda penyakit gegata. Saya pasti mesti ramai yang nak tahu apakah punca gegata. Yang sebenarnya, ada pelbagai pendapat tentang apakah punca sebenar gegata. Oleh itu, kali ni saya akan kupas tentang apakah punca gegata.

gegata, punca gegata, apa punca gegata, apakah punca gegata,punca penyakit gegata, punca kena gegata, punca gatal gegata, punca badan gegata, cacing punca gegata, punca terjadinya gegata, penyebab gegata,

1. Hama pada tilam atau karpet.

2. Alahan kepada makanan.

3. Terdedah kepada cuaca sejuk dalam tempoh yang lama.

4. Terdedah kepada cuaca panas dalam tempoh yang lama.

5. Reaksi kepada ubat.

6. Reaksi kepada bahan-bahan tersentu seperti latex (getah)

7. Sengatan.

8. Bisa binatang.

9. Sentuhan kepada allergen.

10. Jangkitan kuman.

11. Kecacingan.

Itulah dia 11 perkara yang dikatakan menjadi punca gegata. Kalau anda terkena gegata berulang, cuba elakkan perkara yang saya senaraikan tadi.

Apa nak buat kalau terkena gegata?

Anda boleh amalkan petua hilangkan gegata yang saya kongsikan di sini. Set Gegata Shaklee sangat berkesan untuk menghilangkan gegata. Set ini terdiri daripada  Vitamin C, B complex, Alfalfa & Nutriferon.

gegata, punca gegata, apa punca gegata, apakah punca gegata,punca penyakit gegata, punca kena gegata, punca gatal gegata, punca badan gegata, cacing punca gegata, punca terjadinya gegata, penyebab gegata,
Vitamin C mengurangkan histamin yang menjadi punca gegata.

B-Complex juga mengurangkan kadar histamin dalam badan. Selain itu, kajian menunjukkan bahawa individu yang sering terkena gegata mengalami kekurangan vitamin B Complex, terutamanya panthotenic acid (B5). B Complex Shaklee membekalkan kesemua nutrien tersebut.

Alfalfa berfungi untuk mengeluarkan toksin dalam badan kerana toksin yang tinggi juga boleh menjadi punca gegata.

Nutriferon berfungi meningkatkan imuniti supaya badan dapat melawan gegata dengan lebih kuat.

Kalau bayi anda yang terkena gegata dan masih menyusu, ibu yang kena makan set ni. Insya Allah khasiat vitamin akan sampai kepada bayi melalui air susu.

Sekarang anda dah tahu apakah punca gegata. Kalau anda, atau orang kesayangan ada terken gegata, jangan berlengah. Lagi lama tunggu, lagi menderita nak menanggung gatal. Hubungi saya segera untuk mendapatkan Set Gegata Shaklee dengan konsultasi terbaik dan harga istimewa.

gegata, punca gegata, apa punca gegata, apakah punca gegata,punca penyakit gegata, punca kena gegata, punca gatal gegata, punca badan gegata, cacing punca gegata, punca terjadinya gegata, penyebab gegata,

Apakah Tanda Gegata Atau Kelopak Garam

Gegata, kelopak garam, lapar garam, ludah pontianak adalah penyakit yang sama. Orang yang terkena gegata akan merasa gatal yang amat sangat, makin digaru, kawasan gatal akan menjadi semakin besar dan membentuk seperti peta. Gatalnya Allah je yang tahu. Apakah tanda gegata atau kelopak garam?

gegata, tanda gegata, apa tanda gegata, apakah tanda gegata, simptom gegata, apa simptom gegata, apakah simptom gegata,

1. Kulit merah pelbagai saiz & bentuk.

Kulit yang terkena gegata akan menjadi merah & kawasan merah tersebut akan semakin membesar. Makin lama makin besar. Lama-kelamaan akan kelihatan seperti berpeta.

2. Gatal yang amat sangat dan sakit bila digaru.

Kalau gatal yang biasa, bila kita garu akan rasa sedap, kan? Rasa lega. Hilang gatal. Tapi kalau gegata, akan rasa sakit bila digaru.

3. Kulit membengkak bila digaru.

Kulit yang terkena gegata akan membengkak apabila digaru. Bengkak yang dimaksudkan ialah bengkak yang besar & menonjol. Bukan bengkak macam kena gigit nyamuk tu.

4. Bengkak disatu kawasan akan surut dalam masa 24 jam tapi akan tumbuh di kawasan lain pula.

Biasanya, gatal disatu tempat akan surut dengan sendiri dalam masa 24 jam. TAPI, kulit akan gatal ditempat lain pula. Begitulah kitarannya selagi gegata tak diubat. Memang seksa sangat.

Apa Nak Buat Kalau Kena Gegata?

Adalah penting untuk anda mengetahui apakah punca gegata supaya dapat mengelakkan gegata dari berulang. Di samping itu, anda boleh amalkan petua hilangkan gegata dengan cepat dan berkesan ini.

Set Gegata Shaklee sangat berkesan untuk menghilangkan gegata. Set ini terdiri daripada  Vitamin C, B complex, Alfalfa & Nutriferon.

gegata, tanda gegata, apa tanda gegata, apakah tanda gegata, simptom gegata, apa simptom gegata, apakah simptom gegata,
Vitamin C mengurangkan histamin yang menjadi punca gegata.

B-Complex juga mengurangkan kadar histamin dalam badan. Selain itu, kajian menunjukkan bahawa individu yang sering terkena gegata mengalami kekurangan vitamin B Complex, terutamanya panthotenic acid (B5). B Complex Shaklee membekalkan kesemua nutrien tersebut.

Alfalfa berfungi untuk mengeluarkan toksin dalam badan kerana toksin yang tinggi juga boleh menjadi punca gegata.

Nutriferon berfungi meningkatkan imuniti supaya badan dapat melawan gegata dengan lebih kuat.

Sekarang anda dah tahu apakah tanda gegata. Kalau anda, atau orang kesayangan ada kesemua tanda tu, jangan berlengah. Lagi lama tunggu, lagi menderita nak menanggung gatal. Hubungi saya segera untuk mendapatkan Set Gegata Shaklee dengan konsultasi terbaik dan harga istimewa.

gegata, tanda gegata, apa tanda gegata, apakah tanda gegata, simptom gegata, apa simptom gegata, apakah simptom gegata,

Tips Hilangkan Perut Menggeleber Selepas Kurus Yang Cepat Dan Berkesan

Tahniah sebab dah berjaya turunkan berat badan. Bukan mudah nak kurus tau! Satu pencapaian yang sangat membanggakan. Seronok kan, tengok badan sendiri. Rasa makin confident. Cuma kebanyakan orang yang berjaya kurus ada masalah perut menggeleber. Nak tak kalau saya kongsikan tips hilangkan perut menggeleber selepas kurus yang cepat dan berkesan?

perut menggeleber selepas kurus, hilangkan perut menggeleber selepas kurus, tips hilangkan perut menggeleber selepas kurus, cara hilangkan perut menggeleber selepas kurus, petua hilangkan perut menggeleber selepas kurus,

1. Limau nipis + kapur makan. Yup! Ini adalah petua orang lama yang betul-betul berkesan.Kos pun murah sangat. Perah jus limau nipis & campurkan dengan kapur makan, kemudian sapukan ke perut. Biarkan sampai kering. Lagi bagus kalau berbengkung.

2. Berbengkung. Elok untuk lelaki & perempuan yang nak hilangkan perut menggeleber selepas kurus. Ada macam-macam jenis bengkung. Yang tradisional ada, yang moden pun ada. Yang moden paling mudah nak pakai. Kat Guardian, Watson pun ada jual.

3. Halia + kunyit. Tumbuk kedua-dua bahan hingga lumat. Sapukan ke perut & biar hingga kering. Lagi elok kalau berbengkung.

4. Sit up. Semua orang tahu bahawa senaman sit up membantu mengurangkan perut buncit. Tapi ramai tak tau yang ia juga boleh membantu hilangkan perut menggeleber selepas kurus.

5. Crunch. Selain sit up, senaman crunch juga bagus untuk anda. Ada pelbagai jenis crunch. Boleh bertukar rutin setiap hari.

6. Detoks. Sekarang viral air detoks untuk kurus. Ada macam-macam resepi. Air lemon, air pudina, air limau nipis, air oren, macam-macam. Sememangnya detoks membantu mengurangkan berat badan & dalam masa yang sama hilangkan perut menggeleber selepas kurus.

7. Set Perut Menggeleber Shaklee. Vitamin-vitamin dalam set ni akan membantu hilangkan perut menggeleber yang hodoh tu. Nak tahu macam mana ia berfungsi?

Lecithin: Membantu memecahkan lemak dari makanan yang baru masuk ke dalam badan kita. Lecithin bantu hilangkan lemak sebelum diserap oleh badan kita.

perut menggeleber selepas kurus, hilangkan perut menggeleber selepas kurus, tips hilangkan perut menggeleber selepas kurus, cara hilangkan perut menggeleber selepas kurus, petua hilangkan perut menggeleber selepas kurus,

OmegaGuard: Membantu memecahkan lemak & kolesterol yang dah lama bersarang dalam badan.

perut menggeleber selepas kurus, hilangkan perut menggeleber selepas kurus, tips hilangkan perut menggeleber selepas kurus, cara hilangkan perut menggeleber selepas kurus, petua hilangkan perut menggeleber selepas kurus,

Alfalfa: Membantu untuk detox seluruh badan. Supaya vitamin lain dapat diserap dengan baik oleh usus. Ia juga membantu flush out semua lemak & kolesterol yang dah dipecahkan oleh Lecithin & Omegaguard.

perut menggeleber selepas kurus, hilangkan perut menggeleber selepas kurus, tips hilangkan perut menggeleber selepas kurus, cara hilangkan perut menggeleber selepas kurus, petua hilangkan perut menggeleber selepas kurus,

Herblax: Mencuci usus supaya menjadi bersih. Bila usus bersih, perut pun akan cantik semula. Yang ni tak perlu ambil setiap hari. Nak tau cara makan? Oppssss ekslusif untuk pelanggan yang membeli set ni dari saya 😉

perut menggeleber selepas kurus, hilangkan perut menggeleber selepas kurus, tips hilangkan perut menggeleber selepas kurus, cara hilangkan perut menggeleber selepas kurus, petua hilangkan perut menggeleber selepas kurus,

Itulah dia 7 tips hilangkan perut menggeleber selepas kurus yang cepat dan berkesan. Percayalah, perut menggeleber anda pasti akan hilang kalau anda amalkan kesemua 7 tips ini secara konsisten. Nak order Set Perut Menggeleber Shaklee? Hubungi saya sekarang untuk konsultasi terbaik & harga istimewa.

perut menggeleber selepas kurus, hilangkan perut menggeleber selepas kurus, tips hilangkan perut menggeleber selepas kurus, cara hilangkan perut menggeleber selepas kurus, petua hilangkan perut menggeleber selepas kurus,

Cara Hilangkan Perut Menggeleber Selepas Bersalin Yang Paling Berkesan

Perut menggeleber adalah masalah utama ibu selepas bersalin. Kadang-kadang anak dah besar pun perut menggeleber masih ada. Dah jadi kawan baik sehidup semati gayanya. Nak-nak pulak bagi yang bersalin caeser. Nak tak kalau saya kongsikan cara hilangkan perut menggeleber selepas bersalin yang paling berkesan? 

cara hilangkan perut menggeleber selepas bersalin, petua menghilangkan perut menggeleber selepas bersalin, hilangkan perut menggeleber selepas bersalin, menghilangkan perut menggeleber selepas bersalin, petua menghilangkan perut menggeleber selepas bersalin, cara menghilangkan perut menggeleber selepas bersalin, cara hilangkan perut menggeleber selepas bersalin, perut menggeleber selepas bersalin, hilangkan perut menggeleber selepas bersalin, menghilangkan perut menggeleber selepas bersalin, atasi perut menggeleber selepas bersalin, cara atasi perut menggeleber selepas bersalin, cara hilangkan perut menggeleber selepas bersalin, perut menggeleber, perut menggeleber selepas bersalin, perut menggeleber shaklee, shaklee untuk perut menggeleber, shaklee perut menggeleber, hilangkan perut menggeleber, rawatan perut menggeleber, kempiskan perut menggeleber,

1. Berbengkung. Berbengkung sangat berkesan untuk menghilangkan perut menggeleber. Bukan berbengkung waktu dalam pantang je. Bila-bila masa pun boleh. Pakai waktu nak tidur setiap malam. Pasti akan nampak perubahan.

2. Limau nipis + kapur makan. Perah sebiji limau nipis, campur dengan kapur makan. Sapu kat perut. Biar sampai kering. Lagi elok kalau lepas tu terus berbengkung.

3. Bertungku. Yang ni pun sangat membantu untuk hlangkan perut menggeleber selepas bersalin. Dah habis berpantang pun elok bertungku.

4. Set Perut Menggeleber Shaklee. Vitamin-vitamin dalam set ni akan membantu hilangkan perut menggeleber yang hodoh tu. Nak tahu macam mana ia berfungsi?

Lecithin: Membantu memecahkan lemak dari makanan yang baru masuk ke dalam badan kita. Lecithin bantu hilangkan lemak sebelum diserap oleh badan kita.

cara hilangkan perut menggeleber selepas bersalin, petua menghilangkan perut menggeleber selepas bersalin, hilangkan perut menggeleber selepas bersalin, menghilangkan perut menggeleber selepas bersalin, petua menghilangkan perut menggeleber selepas bersalin, cara menghilangkan perut menggeleber selepas bersalin, cara hilangkan perut menggeleber selepas bersalin, perut menggeleber selepas bersalin, hilangkan perut menggeleber selepas bersalin, menghilangkan perut menggeleber selepas bersalin, atasi perut menggeleber selepas bersalin, cara atasi perut menggeleber selepas bersalin, cara hilangkan perut menggeleber selepas bersalin, perut menggeleber, perut menggeleber selepas bersalin, perut menggeleber shaklee, shaklee untuk perut menggeleber, shaklee perut menggeleber, hilangkan perut menggeleber, rawatan perut menggeleber, kempiskan perut menggeleber,

OmegaGuard: Membantu memecahkan lemak & kolesterol yang dah lama bersarang dalam badan.

cara hilangkan perut menggeleber selepas bersalin, petua menghilangkan perut menggeleber selepas bersalin, hilangkan perut menggeleber selepas bersalin, menghilangkan perut menggeleber selepas bersalin, petua menghilangkan perut menggeleber selepas bersalin, cara menghilangkan perut menggeleber selepas bersalin, cara hilangkan perut menggeleber selepas bersalin, perut menggeleber selepas bersalin, hilangkan perut menggeleber selepas bersalin, menghilangkan perut menggeleber selepas bersalin, atasi perut menggeleber selepas bersalin, cara atasi perut menggeleber selepas bersalin, cara hilangkan perut menggeleber selepas bersalin, perut menggeleber, perut menggeleber selepas bersalin, perut menggeleber shaklee, shaklee untuk perut menggeleber, shaklee perut menggeleber, hilangkan perut menggeleber, rawatan perut menggeleber, kempiskan perut menggeleber,

 

Alfalfa: Membantu untuk detox seluruh badan. Supaya vitamin lain dapat diserap dengan baik oleh usus. Ia juga membantu flush out semua lemak & kolesterol yang dah dipecahkan oleh Lecithin & Omegaguard.

cara hilangkan perut menggeleber selepas bersalin, petua menghilangkan perut menggeleber selepas bersalin, hilangkan perut menggeleber selepas bersalin, menghilangkan perut menggeleber selepas bersalin, petua menghilangkan perut menggeleber selepas bersalin, cara menghilangkan perut menggeleber selepas bersalin, cara hilangkan perut menggeleber selepas bersalin, perut menggeleber selepas bersalin, hilangkan perut menggeleber selepas bersalin, menghilangkan perut menggeleber selepas bersalin, atasi perut menggeleber selepas bersalin, cara atasi perut menggeleber selepas bersalin, cara hilangkan perut menggeleber selepas bersalin, perut menggeleber, perut menggeleber selepas bersalin, perut menggeleber shaklee, shaklee untuk perut menggeleber, shaklee perut menggeleber, hilangkan perut menggeleber, rawatan perut menggeleber, kempiskan perut menggeleber,

Herblax: Mencuci usus supaya menjadi bersih. Bila usus bersih, perut pun akan cantik semula. Yang ni tak perlu ambil setiap hari. Nak tau cara makan? Oppssss ekslusif untuk pelanggan yang membeli set ni dari saya 😉

cara hilangkan perut menggeleber selepas bersalin, petua menghilangkan perut menggeleber selepas bersalin, hilangkan perut menggeleber selepas bersalin, menghilangkan perut menggeleber selepas bersalin, petua menghilangkan perut menggeleber selepas bersalin, cara menghilangkan perut menggeleber selepas bersalin, cara hilangkan perut menggeleber selepas bersalin, perut menggeleber selepas bersalin, hilangkan perut menggeleber selepas bersalin, menghilangkan perut menggeleber selepas bersalin, atasi perut menggeleber selepas bersalin, cara atasi perut menggeleber selepas bersalin, cara hilangkan perut menggeleber selepas bersalin, perut menggeleber, perut menggeleber selepas bersalin, perut menggeleber shaklee, shaklee untuk perut menggeleber, shaklee perut menggeleber, hilangkan perut menggeleber, rawatan perut menggeleber, kempiskan perut menggeleber,

Itulah dia 4 cara hilangkan perut menggeleber selepas bersalin yang paling berkesan. Percayalah, perut menggeleber anda pasti akan hilang kalau anda amalkan kesemua 4 tips ini secara konsisten. Nak order Set Perut Menggeleber Shaklee? Hubungi saya sekarang untuk konsultasi terbaik & harga istimewa.

cara hilangkan perut menggeleber selepas bersalin, petua menghilangkan perut menggeleber selepas bersalin, hilangkan perut menggeleber selepas bersalin, menghilangkan perut menggeleber selepas bersalin, petua menghilangkan perut menggeleber selepas bersalin, cara menghilangkan perut menggeleber selepas bersalin, cara hilangkan perut menggeleber selepas bersalin, perut menggeleber selepas bersalin, hilangkan perut menggeleber selepas bersalin, menghilangkan perut menggeleber selepas bersalin, atasi perut menggeleber selepas bersalin, cara atasi perut menggeleber selepas bersalin, cara hilangkan perut menggeleber selepas bersalin, perut menggeleber, perut menggeleber selepas bersalin, perut menggeleber shaklee, shaklee untuk perut menggeleber, shaklee perut menggeleber, hilangkan perut menggeleber, rawatan perut menggeleber, kempiskan perut menggeleber,

Petua Berpantang Dan Kecutkan Rahim Selepas Keguguran

Orang selalu bertanya kepada saya, kalau gugur nak kena berpantang ke tak? Kalau kena berpantang, macam mana? Sama ke dengan berpantang orang bersalin? Nak tahu jawapannya? Jom saya ceritakan tentang petua berpantang dan kecutkan rahim selepas keguguran.

kecutkan rahim selepas keguguran, kecutkan rahim lepas keguguran, petua kecutkan rahim selepas keguguran, makanan kecutkan rahim selepas keguguran, jamu kecutkan rahim selepas keguguran, ubat kecutkan rahim selepas keguguran, produk kecutkan rahim selepas keguguran, shaklee kecutkan rahim selepas keguguran, cara untuk kecutkan rahim selepas keguguran, ubat untuk kecutkan rahim selepas keguguran, shaklee untuk kecutkan rahim selepas keguguran, kecutkan peranakan selepas gugur, kecutkan peranakan selepas keguguran, berpantang selepas gugur, berpantang selepas keguguran, berpantang selepas keguguran bayi, berpantang lepas gugur, berpantang lepas keguguran, berpantang lepas keguguran bayi,cara berpantang lepas gugur, cara berpantang selepas gugur, cara berpantang selepas gugur, cara berpantang selepas keguguran, berapa lama berpantang lepas gugur, berapa lama berpantang selepas keguguran,

1. Perlu ke berpantang selepas keguguran?

Kalau ikutkan orang tua, ibu yang keguguran perlu berpantang lebih daripada ibu bersalin kerana angin gugur atau dikenali sebagai angin merian boleh menyerang mereka. Angin gugur ini berpunca dari sisa janin yang tak keluar habis semasa gugur lalu menghasilkan toksik yang meracun darah. Jika terkena angin gugur, anda akan mengalami masalah kesihatan fizikal & mental. Masalah fizikal yang biasa terjadi ialah demam sehingga kancing gigi, sakit pinggang, sakit sendi, dan rasa tajam diari-ari.  Sementara masalah mental pula ialah gangguan emosi yang sering dipanggil sebagai meroyan. Oleh itu, adalah sangat penting untuk berpantang  & kecutkan rahim selepas keguguran.

2. Berapa lama nak berpantang selepas keguguran?

Seeloknya berpantang selama 44 hari seperti ibu bersalin, lagi bagus kalau anda lajakkan tempoh berpantang kepada 100 hari. Walau bagaimana pun, di zaman sekarang majoriti wanita bekerja & cuti keguguran tak diberikan dalam tempoh yang lama, oleh itu anda boleh berpantang sekurang-kurangnya 14 hari.

3. Apa yang perlu dibuat selama berpantang?

Sama seperti ibu bersalin, anda perlu:

  • Berurut
  • Bertungku
  • Berbengkung
  • Berstokin
  • Sanggulkan rambut tinggi-tinggi supaya badan tak masuk angin
  • Jaga pemakanan.
  • Elakkan keluar dari rumah

4. Macam mana nak kecutkan rahim dengan cepat selepas keguguran & pastikan semua sisa janin habis keluar?

kecutkan rahim selepas keguguran, kecutkan rahim lepas keguguran, petua kecutkan rahim selepas keguguran, makanan kecutkan rahim selepas keguguran, jamu kecutkan rahim selepas keguguran, ubat kecutkan rahim selepas keguguran, produk kecutkan rahim selepas keguguran, shaklee kecutkan rahim selepas keguguran, cara untuk kecutkan rahim selepas keguguran, ubat untuk kecutkan rahim selepas keguguran, shaklee untuk kecutkan rahim selepas keguguran, kecutkan peranakan selepas gugur, kecutkan peranakan selepas keguguran, berpantang selepas gugur, berpantang selepas keguguran, berpantang selepas keguguran bayi, berpantang lepas gugur, berpantang lepas keguguran, berpantang lepas keguguran bayi,cara berpantang lepas gugur, cara berpantang selepas gugur, cara berpantang selepas gugur, cara berpantang selepas keguguran, berapa lama berpantang lepas gugur, berapa lama berpantang selepas keguguran,

Adalah penting untuk kecutkan rahim selepas keguguran & pastikan semua sisa janin habis keluar. Di antara cara yang anda boleh lakukan ialah:

  • Berurut. Anda boleh berurut seawal 3 hari selepas keguguran. Jangan terus berurut selepas keguguran. Tunggu sekurang-kurangnya 3 hari supaya rahim sempat berehat. Bila kita keguguran, berlaku luka pada rahim. Oleh itu, bagi masa kepada rahim kita untuk berehat.
  • Bertungku. Seeloknya gunakan batu sungai. Panas dari batu tungku akan membantu kecutkan rahim selepas keguguran & keluarkan semua sisa janin yang masih tertinggal.
  • Berbengkung juga membantu untuk mengampu rahim & membantu ia kecut dengan cepat.
  • Senaman kegel iaitu mengemut sangat berkesan untuk kecutkan rahim selepas keguguran. Caranya mudah je, kemut macam tahan air kencing. Buat sekerap yang boleh.
  • Alfalfa Shaklee. Dikenali sebagai kacip fatimah moden, Alfalfa bukan sahaja membantu mengecutkan rahim, malah ia juga mengencangkan semula otot vagina supaya organ intim anda rapat seperti sedia kala.

 

  • Lagi elok kalau anda terus ambil Set Berpantang Shaklee yang membantu mengembalikan kesihatan & kecergasan anda dalam tempoh yang singkat. Maklum je lah, cuti keguguran biasanya pendek je. Sekejap je dah kena masuk kerja semula.

 

  • Dengan Set Berpantang Shaklee, ianya adalah vitamin. Tak renyah. Nanti dah start kerja semula pun masih boleh terus makan set berpantang kat pejabat. Tak perlu nak membancuh air, masak  herba, macam set berpantang tradisional yang lain.

kecutkan rahim selepas keguguran, kecutkan rahim lepas keguguran, petua kecutkan rahim selepas keguguran, makanan kecutkan rahim selepas keguguran, jamu kecutkan rahim selepas keguguran, ubat kecutkan rahim selepas keguguran, produk kecutkan rahim selepas keguguran, shaklee kecutkan rahim selepas keguguran, cara untuk kecutkan rahim selepas keguguran, ubat untuk kecutkan rahim selepas keguguran, shaklee untuk kecutkan rahim selepas keguguran, kecutkan peranakan selepas gugur, kecutkan peranakan selepas keguguran, berpantang selepas gugur, berpantang selepas keguguran, berpantang selepas keguguran bayi, berpantang lepas gugur, berpantang lepas keguguran, berpantang lepas keguguran bayi,cara berpantang lepas gugur, cara berpantang selepas gugur, cara berpantang selepas gugur, cara berpantang selepas keguguran, berapa lama berpantang lepas gugur, berapa lama berpantang selepas keguguran,

 

5. Macam mana nak kuatkan rahim selepas keguguran?

Anda boleh amalkan tips kuatkan rahim selepas keguguran ini.

6. Berapa lama kena tunggu sebelum mengandung semula?

Seeloknya tunggu sehingga 3 kali haid, bagi memastikan badan anda terutamanya rahim mendapat rehat yang sepenuhnya & betul-betul bersedia untuk mengandung semula. Anda boleh elakkan punca susah mengandung selepas keguguran & amalkan tips mengandung selepas keguguran yang saya kongsikan ini.  Pengambilan Set Kesuburan Shaklee telah membantu ramai wanita mengandung semula selepas keguguran.

Semoga petua berpantang dan kecutkan rahim selepas keguguran yang saya kongsikan tadi bermanfaat untuk anda.

 

Alfalfa Complex Shaklee merupakan vitamin wajib bagi anda selepas keguguran. Insya Allah, dengan dos & aturan makan yang betul, ia akan mengecutkan rahim anda dengan cepat & membantu mengeluarkan semua sisa janin.

Lagi bagus kalau anda ambil Set Berpantang Shaklee.

Nak order? Hubungi saya untuk konsultasi terbaik & harga istmewa.

Ada kad kredit dan ingin order dengan CEPAT dan MUDAH? Sila klik sini : Order Alfalfa Shaklee

Petua Kecutkan Rahim Untuk Ibu Bersalin Normal Dan Pembedahan

Tahniah di atas kelahiran bayi comel anda. Alhamdulillah dua-dua selamat. Tak kisah sama ada ini adalah pengalaman pertama anda melahirkan, atau kali ke berapa sekali pun, adalah sangat penting untuk memastikan rahim anda kecut & kembali seperti asal. Jom saya kongsikan petua kecutkan rahim untuk ibu bersalin normal dan pembedahan.

kecutkan rahim, kecutkan peranakan, jamu untuk kecutkan peranakan, cara kecutkan peranakan selepas bersalin, kecutkan peranakan dengan cepat, jamu kecutkan peranakan, produk kecutkan peranakan,  petua kecutkan rahim, petua kecutkan peranakan, kecutkan peranakan shaklee, kecutkan rahim shaklee, shaklee kecutkan rahim, shaklee kecutkan peranakan, shaklee untuk kecutkan rahim, shaklee untuk kecutkan peranakan, kecutkan rahim lepas bersalin, kecutkan rahim dengan shaklee, kecutkan rahim selepas bersalin pembedahan, kecutkan rahim cara tradisional, petua kecutkan rahim kembang, petua kecutkan rahim yang kembang, cara kecutkan rahim, cara kecutkan rahim lepas bersalin, cara kecutkan rahim selepas bersalin, cara kecutkan rahim dengan cepat, cara kecutkan rahim selepas pembedahan, cara kecutkan rahim selepas bersalin caesar, tips kecutkan peranakan, cara kecutkan peranakan, petua kecutkan peranakan selepas bersalin, petua kecutkan peranakkan, cara untuk kecutkan peranakkan, petua untuk kecutkan peranakan,

Kenapa nak kena kecutkan rahim & kembalikan kepada keadaan asal? Semasa mengandung, rahim kita mengembang berkali-kali ganda dari saiz asal. Lagi besar bayi dalam kandungan, lagi besar rahim kita mengembang. Waktu bersalin, rahim kita mengembang & mengecut dengan cepat ( contraction ). Oleh itu, adalah sangat penting untuk kita merawat rahim kita. Rahim kita uma ada satu. Nak pakai sepanjang hayat kan?

Ok, ini adalah petua kecutkan rahim yans sesuai untuk ibu bersalin normal mahu pun yang bersalin secara pembedahan.

1. Bertungku. Anda boleh mula bertungku seawal 3 hari selepas bersalin. Jangan terus bertungku ya. Bagi peluang untuk badan, terutamanya rahim untuk berehat. Seeloknya pakai batu sungai.

2. Berbengkung. Ini adalah petua lama yang sememangnya berkesan untuk mengecutkan rahim. Di samping mencantikkan semula tubuh badan. Bagi ibu yang bersalin melalui pembedahan, boleh beli bengkung khas yang banyak dijual dipasaran. Takde alasan untuk tak berbengkung.

kecutkan rahim, kecutkan peranakan, jamu untuk kecutkan peranakan, cara kecutkan peranakan selepas bersalin, kecutkan peranakan dengan cepat, jamu kecutkan peranakan, produk kecutkan peranakan,  petua kecutkan rahim, petua kecutkan peranakan, kecutkan peranakan shaklee, kecutkan rahim shaklee, shaklee kecutkan rahim, shaklee kecutkan peranakan, shaklee untuk kecutkan rahim, shaklee untuk kecutkan peranakan, kecutkan rahim lepas bersalin, kecutkan rahim dengan shaklee, kecutkan rahim selepas bersalin pembedahan, kecutkan rahim cara tradisional, petua kecutkan rahim kembang, petua kecutkan rahim yang kembang, cara kecutkan rahim, cara kecutkan rahim lepas bersalin, cara kecutkan rahim selepas bersalin, cara kecutkan rahim dengan cepat, cara kecutkan rahim selepas pembedahan, cara kecutkan rahim selepas bersalin caesar, tips kecutkan peranakan, cara kecutkan peranakan, petua kecutkan peranakan selepas bersalin, petua kecutkan peranakkan, cara untuk kecutkan peranakkan, petua untuk kecutkan peranakan,

3. Menyusukan bayi. Bila kita menyusukan anak, rahim kita akan mengembang & mengecut. Contraction ini akan membantu mengecutkan rahim. Kita akan rasa sesuatu kat perut, mungkin sakit sikit pada awalnya, lama-lama takkan sakit lagi.

4. Senaman kegel. Senaman kegel atau senaman kemut ni boleh dilakukan di mana-mana. sambil tengok tv, sambil berehat. Caranya senang je, kemut macam kita tahan air kencing. Lagi kerap dilakukan, lagi bagus.

5. Alfalfa Complex. Vitamin ni dikenali sebagai kacip fatimah moden yang membantu mengecutkan rahim dan merapatkan semula vagina kita. Tak perlu risau, ianya selamat jika anda menyusukan bayi. Alang-alang, lagi bagus kalau anda ambil Set Berpantang Shaklee iaitu set berpantang terbaik di pasaran.kecutkan rahim, kecutkan peranakan, jamu untuk kecutkan peranakan, cara kecutkan peranakan selepas bersalin, kecutkan peranakan dengan cepat, jamu kecutkan peranakan, produk kecutkan peranakan,  petua kecutkan rahim, petua kecutkan peranakan, kecutkan peranakan shaklee, kecutkan rahim shaklee, shaklee kecutkan rahim, shaklee kecutkan peranakan, shaklee untuk kecutkan rahim, shaklee untuk kecutkan peranakan, kecutkan rahim lepas bersalin, kecutkan rahim dengan shaklee, kecutkan rahim selepas bersalin pembedahan, kecutkan rahim cara tradisional, petua kecutkan rahim kembang, petua kecutkan rahim yang kembang, cara kecutkan rahim, cara kecutkan rahim lepas bersalin, cara kecutkan rahim selepas bersalin, cara kecutkan rahim dengan cepat, cara kecutkan rahim selepas pembedahan, cara kecutkan rahim selepas bersalin caesar, tips kecutkan peranakan, cara kecutkan peranakan, petua kecutkan peranakan selepas bersalin, petua kecutkan peranakkan, cara untuk kecutkan peranakkan, petua untuk kecutkan peranakan,

Itulah dia petua kecutkan rahim untuk ibu bersalin normal dan pembedahan. Semoga bermanfaat untuk anda. Nak order Alfalfa Complex? Hubungi saya sekarang untuk konsultasi terbaik & harga istimewa.

kecutkan rahim, kecutkan peranakan, jamu untuk kecutkan peranakan, cara kecutkan peranakan selepas bersalin, kecutkan peranakan dengan cepat, jamu kecutkan peranakan, produk kecutkan peranakan,  petua kecutkan rahim, petua kecutkan peranakan, kecutkan peranakan shaklee, kecutkan rahim shaklee, shaklee kecutkan rahim, shaklee kecutkan peranakan, shaklee untuk kecutkan rahim, shaklee untuk kecutkan peranakan, kecutkan rahim lepas bersalin, kecutkan rahim dengan shaklee, kecutkan rahim selepas bersalin pembedahan, kecutkan rahim cara tradisional, petua kecutkan rahim kembang, petua kecutkan rahim yang kembang, cara kecutkan rahim, cara kecutkan rahim lepas bersalin, cara kecutkan rahim selepas bersalin, cara kecutkan rahim dengan cepat, cara kecutkan rahim selepas pembedahan, cara kecutkan rahim selepas bersalin caesar, tips kecutkan peranakan, cara kecutkan peranakan, petua kecutkan peranakan selepas bersalin, petua kecutkan peranakkan, cara untuk kecutkan peranakkan, petua untuk kecutkan peranakan,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...