Kekal Cergas Semasa Hamil Dengan Set Hamil Shaklee

Melepek je semasa hamil. Loya muntah morning sickness tu satu hal dah, takde tenaga pun sama. Ye lah, bila dah asyik muntah-muntah ni, tenaga pun boleh hilang. Makan dahla tak selera, mana la tenaga nak datang kan. Penyudahnya, melepek jelah kat katil pagi petang siang malam. Trauma betul bila hamil ni…

Ada member saya lagi lah… Asal pregnant je memang kena masuk wad.. Drip air berbotol-botol.. Adakalanya sampai lagi banyak kat hospital berbanding rumah, semasa hamil. Huhuhu kesian sangat…

Tapi tu la kan.. Setiap orang memang tak sama.. Ada yang rezekinya memang tak alahan langsung semasa hamil.. Hamil ke tak hamil ke sama je, takde beza.. Ada yang memang melepek terus umpama kain buruk.. Apa-apa pun, kita syukur je la kan.. Anak merupakan anugerah terindah buat setiap pasangan suami isteri.. Maka, kita harungilah dengan sebaiknya…

Set Hamil Shaklee Untuk Kecergasan Semasa Hamil

Set Hamil Shaklee dapat membantu mengembalikan kecergasan kepada ibu hamil. Sekurang-kurangnya, apabila ibu tiada selera untuk makan, namun Set Hamil Shaklee dapat membantu mengisi nutrisi-nutrisi yang diperlukan badan, yang sangat penting sebenarnya bagi proses pembentukan bayi dalam kandungan.

Apa yang ada dalam Set Hamil Shaklee?


๐Ÿ‡ B-Complex
Lengkap dengan 8 jenis vitamin B termasuklah asid folik yang membantu proses pembentukan saraf tunjang bayi. Asid folik sangat penting untuk diambil SEBELUM ibu hamil lagi. Kehadiran asid folik yang cukup dalam badan ibu, dapat membantu mengurangkan risiko daripada terjadinya kecacatan pada bayi. Contohnya – Spina Bifida dan Anencephalyย 

๐Ÿ‡ Vitalea
Merupakan multivitamin lengkap yang mengandungi berpuluh jenis vitamin dan mineral penting untuk badan. Ini termasuklah zat besi yang penting untuk proses hemoglobin darah. Kekurangan zat besi boleh mengakibatkan paras hemoglobin menjadi rendah, dan boleh membahayakan nyawa ibu dan anak.

๐Ÿ‡ Vitamin C
Vitamin C sangat terkenal sebagai antioksida yang membantu menguatkan kadar imun tubuh. Dalam konteks ibu hamil, antibodi si ibu akan menjadi kuat supaya senang melawan jangkitan penyakit. Selain itu, Vitamin C juga membantu untuk mengoptimumkan proses penyerapan zat besi dalam badan. Sebab itulah, kita dinasihatkan untuk mengambil zat besi dan vitamin C secara serentak, bagi mengoptimakan kadar penyerapan dalam badan.

๐Ÿ‡ Ostematrix
Ostematrix merupakan sumber kalsium yang lengkap dengan Magnesium dan beberapa jenis mineral lain seperti Vitamin D, Boron, Mangan, Copper dan Zinc. Kesemua vitamin dan mineral ini adalah berfungsi untuk mengoptimakan kadar serapan kalsium dalam badan. Kehadiran magnesium dalam Ostematrix ini juga dapat mengurangkan masalah sembelit di kalangan ibu hamil, kerana magnesium berfungsi untuk melembutkan najis. Selain itu, Ostematrix juga dapat membantu mengurangkan masalah kejang kaki ataupun cramp yang kerap berlaku di kalangan wanita hamil.

๐Ÿ‡ ESP
Merupakan sumber protein daripada kacang soya yang membantu memberikan tenaga berpanjangan kepada ibu hamil. ESP mempunyai kadar Glycemix Indexย (GI) yang rendah, maka ianya dibebaskan secara perlahan-lahan oleh tubuh. Memandangkan ianya rendah GI, maka ianya juga sangat sesuai untuk diambil oleh ibu yang mempunyai masalah GDM (Gestational Diabetes Melitus), kerana pengambilan ESP tidak akan menyebabkan kadar gula dalam darah naik mencanak.

๐Ÿ‡ OmegaGuard
Mempunyai asid lemak Omega 3 yang tinggi, termasuklah EPA dan DHA yang penting untuk merangsang perkembangan otak bayi. OmegaGuard juga dapat membantu mengawal tekanan darah ibu hamil.

Dapatkan Set Hamil Shaklee sekarang, dan nikmatilah proses kehamilan anda dengan indah.

Hubungi dengan cara menekan pada mana-mana butang di bawah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your email address will not be published. Required fields are marked *