-

Cara Hilangkan Misai Bagi Perempuan Agar Hilang Buat Selamanya

Anda wanita bermisai? Malu kat orang sebab dah takde rupa macam perempuan. Yelah, walau pun misai nipis je, tapi kalau orang pandang muka kita mesti mata dorang tertumpu kat misai. Khas untuk anda, jom saya kongsikan cara hilangkan misai bagi perempuan agar hilang buat selamanya.

hilangkan misai buat peremp2 300x150 Cara Hilangkan Misai Bagi Perempuan Agar Hilang Buat Selamanya

1. Jangan cukur. Kalau cukur, nanti akan tumbuh dengan lebih banyak & makin kasar pulak bulu misai. Asalnya misai sikit je, halus. Tapi kalau dicukur, akan jadi misai yang kasar & makin banyak.

2. Gunting. Cara yang terbaik ialah dengan menggunting. Gunting sependek yang mampu, jangan sampai luka dah la ye. Tapi kena rajin. Bila start panjang je potong lagi.

3. Cabut misai. Boleh cabut misai dengan tweezer. Tapi, komfom sakit sangat. Kalau jenis tak tahan sakit, anda dinasihatkan supaya tak cabut misai. Nanti nak cantik punya pasal, langsung jadi sakit.

4. Pergi ke saloon. Kalau anda ke saloon, ada rawatan untuk menghilangkan bulu, termasuk misai. Ada macam-macam jenis rawatan, lazer, waxing, threading. Tapi, ianya memerlukan kos yang tinggi. Sakit juga. Dan misai akan tumbuh semula juga nanti.

hilangkan misai buat peremp3 300x149 Cara Hilangkan Misai Bagi Perempuan Agar Hilang Buat Selamanya

5. Petua limau nipis & gula pasir. Perah sebiji limau nipis & campur dengan setengah sudu gula. Kacau sampai sebati. Sapu ke kawasan misai & urut perlahan-lahan. Biarkan selama sejam. Kemudian bilas. Buatlah dengan kerap.

6. Stabilkan hormon. Saya pernah ceritakan bahawa wanita bermisai adalah disebabkan oleh hormon yang menggila kat dalam badan. Jadi, cara terbaik untuk mengatasi masalah wanita bermisai ialah dengan menstabilkan hormon dalam badan. Insya Allah bila hormon dah stabil, ciri kewanitaan anda akan makin terserlah & misai serta semua bulu yang lain akan mula berkurangan & akhirnya terus hilang. Macam mana nak stabilkan hormon dalam badan?

Fungsi utama GLA Complex Shaklee ialah untuk menstabilkan hormon dalam badan. Ia meningkatkan hormon kewanitaan iaitu hormon Estrogen & Progesterone. Dalam masa yang sama, ia menurunkan kadar hormon androgen lelaki & Testosteron. Apabila hormon dalam badan stabil, insya Allah ciri-ciri kewanitaan anda akan menyerlah. Tiada lagi misai & bulu yang lebat di lengan, dada, kaki, dan tubuh badan yang lain.

hilangkan misai buat peremp 300x167 Cara Hilangkan Misai Bagi Perempuan Agar Hilang Buat Selamanya

Alfalfa Complex juga sesuai untuk anda. Ia dikenali sebagai kacip fatimah moden yang memang elok untuk penjagaan dalaman wanita. Ia juga membantu GLA Complex berfungsi dengan lebih berkesan.

hilangkan misai buat peremp1 300x271 Cara Hilangkan Misai Bagi Perempuan Agar Hilang Buat Selamanya

Sekarang anda dah tahu cara hilangkan misai bagi perempuan agar hilang buat selamanya. Anda bermisai dan berbulu lebat? Jangan susah hati, insya Allah GLA Complex & Alfalfa Complex boleh membantu. Hubungi saya untuk konsultasi terbaik & harga istimewa.

Cik Puan Nurul 2 300x170 Cara Hilangkan Misai Bagi Perempuan Agar Hilang Buat Selamanya

pixel Cara Hilangkan Misai Bagi Perempuan Agar Hilang Buat Selamanya

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Switch to our mobile site

Copy Protected by Chetans WP-Copyprotect.