Cara Hilangkan Blackhead Yang Paling Berkesan Dan Cepat

Kulit kusam tak berseri, liang pori terbuka, jerawat, parut jerawat, whitehead dan blackhead adalah di antara masalah kulit muka yang sering kita alami. Bintik hitam atau blackhead biasanya tumbuh dihidung, dan penggunaan porepack takkan menghilangkannya dengan efektif. Jom saya kongsikan cara hilangkan blackhead yang paling berkesan dan cepat.

hilangkan blackhead shaklee, hilangkan blackhead dengan shaklee, blackhead, blackhead shaklee, shaklee untuk blackhead, hilangkan blackhead, blackhead di hidung, blackhead di dahi, hilangkan blackhead dengan lemon, hilangkan blackhead dengan vaseline, hilangkan blackhead dengan baking soda, hilangkan blackhead dengan ubat gigi, hilangkan blackhead dan whitehead, hilangkan blackhead dengan putih telur, hilangkan blackhead guna ubat gigi, hilangkan blackhead hidung, cara hilangkan blackhead, cara hilangkan blackhead di hidung, cara hilangkan blackhead guna baking soda, cara hilangkan blackhead dengan cepat, cara hilangkan blackhead guna ubat gigi, cara hilangkan blackhead dan whitehead, cara hilangkan blackhead dengan ubat gigi, cara hilangkan blackhea di dahi, cara hilangkan blackhead tradisional, cara hilangkan blackhead dan whitehead secara tradisional, tips hilangkan blackhead, tips hilangkan blackhead di hidung, tips hilangkan blackhead dan whitehead, petua hilangkan blackhead, petua hilangkan blackhead dan whitehead, petua hilangkan blackhead di muka, petua hilangkan blackhead dengan cepat, petua untuk hilangkan blackhead, petua nak hilangkan blackhead, petua tradisional hilangkan blackhead, petua mudah hilangkan blackhead,

1. Cuci muka sebaik sahaja sampai di rumah. Biasanya kalau nak keluar, kita akan pakai makeup kan? At least pakai bedak. Kalau tak berbedak macam saya ;p pun wajib cuci muka sebaik sampai di rumah. Kenapa? Waktu kat luar muka kita terdedah kepada asap, habuk, dan pencemaran. Ditambah lagi dengan makeup yang bertempek kat muka. Kalau dibiarkan tanpa dibasuh, kotoran akan melekat dimuka, menyumbat liang pori lalu menyebabkan blackhead berlaku.

2. Pastikan muka betul-betul bersih. Rasanya semua orang cuci muka, tapi betul ke kita cuci hingga betul-betul bersih? Komfom semua makeup & kekotoran hilang dari kulit muka? Penggunaan Nutriwhite Makeup Remover sememangnya berkesan untuk menghilangkan blackhead. Kerana ia memastikan kulit muka betul-betul bersih dan tiada kotoran yang tertinggal & menyumbat liang pori dimuka.

hilangkan blackhead shaklee, hilangkan blackhead dengan shaklee, blackhead, blackhead shaklee, shaklee untuk blackhead, hilangkan blackhead, blackhead di hidung, blackhead di dahi, hilangkan blackhead dengan lemon, hilangkan blackhead dengan vaseline, hilangkan blackhead dengan baking soda, hilangkan blackhead dengan ubat gigi, hilangkan blackhead dan whitehead, hilangkan blackhead dengan putih telur, hilangkan blackhead guna ubat gigi, hilangkan blackhead hidung, cara hilangkan blackhead, cara hilangkan blackhead di hidung, cara hilangkan blackhead guna baking soda, cara hilangkan blackhead dengan cepat, cara hilangkan blackhead guna ubat gigi, cara hilangkan blackhead dan whitehead, cara hilangkan blackhead dengan ubat gigi, cara hilangkan blackhea di dahi, cara hilangkan blackhead tradisional, cara hilangkan blackhead dan whitehead secara tradisional, tips hilangkan blackhead, tips hilangkan blackhead di hidung, tips hilangkan blackhead dan whitehead, petua hilangkan blackhead, petua hilangkan blackhead dan whitehead, petua hilangkan blackhead di muka, petua hilangkan blackhead dengan cepat, petua untuk hilangkan blackhead, petua nak hilangkan blackhead, petua tradisional hilangkan blackhead, petua mudah hilangkan blackhead,

3. Masker. Rajinkan diri untuk pakai masker. Tak perlu beli masker mahal, boleh buat sendiri je kat rumah. Bahannya ialah plain yogurt + soda bikarbonat. Gaulkan kedua-dua bahan hingga sebati & tempek kat muka, biar sampai kering. Kemudian cuci bersih-bersih. Nak lagi best? Boleh tambah Vitamin E, Vitamin C, atau ESP Shaklee. Nak tau resepi? Ada saya kongsikan dalam Ebook ekslusif ini.

hilangkan blackhead shaklee, hilangkan blackhead dengan shaklee, blackhead, blackhead shaklee, shaklee untuk blackhead, hilangkan blackhead, blackhead di hidung, blackhead di dahi, hilangkan blackhead dengan lemon, hilangkan blackhead dengan vaseline, hilangkan blackhead dengan baking soda, hilangkan blackhead dengan ubat gigi, hilangkan blackhead dan whitehead, hilangkan blackhead dengan putih telur, hilangkan blackhead guna ubat gigi, hilangkan blackhead hidung, cara hilangkan blackhead, cara hilangkan blackhead di hidung, cara hilangkan blackhead guna baking soda, cara hilangkan blackhead dengan cepat, cara hilangkan blackhead guna ubat gigi, cara hilangkan blackhead dan whitehead, cara hilangkan blackhead dengan ubat gigi, cara hilangkan blackhea di dahi, cara hilangkan blackhead tradisional, cara hilangkan blackhead dan whitehead secara tradisional, tips hilangkan blackhead, tips hilangkan blackhead di hidung, tips hilangkan blackhead dan whitehead, petua hilangkan blackhead, petua hilangkan blackhead dan whitehead, petua hilangkan blackhead di muka, petua hilangkan blackhead dengan cepat, petua untuk hilangkan blackhead, petua nak hilangkan blackhead, petua tradisional hilangkan blackhead, petua mudah hilangkan blackhead,
Nak Ebook ni secara percuma? Hubungi saya 🙂

4. Scrub. Scrub adalah sangat penting kerana ia membantu membuang semua sel kulit mati yang jika dibiarkan boleh menyebabkan liang pori tersumbat. Dan juga membunag sisa kotoran yang tertinggal dikulit. Scrub kegemaran saya? Scrub Alfalfa Shaklee. Memang muka rasa lembut & bersih selepas scrub 🙂

5. Kurangkan makanan berminyak. Pemakanan juga boleh menjadi faktor kenapa anda ada banyak blackhead. Oleh itu, amalkan makanan seimbang. Kurangkan makanan berminyak.

6. Wapkan muka. Stim yang terkena pada muka akan membuka liang pori pada wajah. Selepas wapkan muka, terus basuh muka dengan pencuci muka Nutriwhite Shaklee & makeup remover Nutriwhite Shaklee supaya semua liang pori dapat dibersihkan. Kemudian cuci dengan air sejuk untuk menutup semula pori-pori. rasa fresh sangat. Lakukan seminggu sekali.

hilangkan blackhead shaklee, hilangkan blackhead dengan shaklee, blackhead, blackhead shaklee, shaklee untuk blackhead, hilangkan blackhead, blackhead di hidung, blackhead di dahi, hilangkan blackhead dengan lemon, hilangkan blackhead dengan vaseline, hilangkan blackhead dengan baking soda, hilangkan blackhead dengan ubat gigi, hilangkan blackhead dan whitehead, hilangkan blackhead dengan putih telur, hilangkan blackhead guna ubat gigi, hilangkan blackhead hidung, cara hilangkan blackhead, cara hilangkan blackhead di hidung, cara hilangkan blackhead guna baking soda, cara hilangkan blackhead dengan cepat, cara hilangkan blackhead guna ubat gigi, cara hilangkan blackhead dan whitehead, cara hilangkan blackhead dengan ubat gigi, cara hilangkan blackhea di dahi, cara hilangkan blackhead tradisional, cara hilangkan blackhead dan whitehead secara tradisional, tips hilangkan blackhead, tips hilangkan blackhead di hidung, tips hilangkan blackhead dan whitehead, petua hilangkan blackhead, petua hilangkan blackhead dan whitehead, petua hilangkan blackhead di muka, petua hilangkan blackhead dengan cepat, petua untuk hilangkan blackhead, petua nak hilangkan blackhead, petua tradisional hilangkan blackhead, petua mudah hilangkan blackhead,

7. Keluarkan blackhead. Boleh gunakan sepit angkut atau dual loop blackhead remover untuk mengeluarkan blackhead. Jangan lupa basuh dengan air sejuk selepas selesai.

8. Masker tomato. Cara ni pun berkesan.Biarkan semalaman diwajah, tidur je sambil pakai masker tu. Ia akan bantu mengeringkan bladkhead. Bila kita cuci muka pada keesokan harinya, blackhead akan jatuh sekali.

9. Masker putih telur. Campurkan putih telur dengan sedikit madu sehingga sebati. Jadikan sebagai masker. Biar sampai kering, dan cuci muka dengan bersih.

10. Masker lemon. Campurkan lemon + air suam + garam, kacau hingga sebati dan jadikan sebagai masker. Setelah kering, cuci muka hingga bersih.

Itulah dia 10 cara hilangkan blackhead yang paling berkesan dan cepat. Mudah je kan? Penggunaan pencuci muka Nutriwehite Shaklee & Makeup Remover Shaklee sememangnya berkesan untuk masalah blackhead. Oh ya, jangan lupa elakkan perkara yang menjadi punca blackhead terjadi. Kalau dah cuba dua produk ni, komfom tak tukar lain dah. Nak order? Hubungi saya untuk konsultasi terbaik & harga sitimewa.

hilangkan blackhead shaklee, hilangkan blackhead dengan shaklee, blackhead, blackhead shaklee, shaklee untuk blackhead, hilangkan blackhead, blackhead di hidung, blackhead di dahi, hilangkan blackhead dengan lemon, hilangkan blackhead dengan vaseline, hilangkan blackhead dengan baking soda, hilangkan blackhead dengan ubat gigi, hilangkan blackhead dan whitehead, hilangkan blackhead dengan putih telur, hilangkan blackhead guna ubat gigi, hilangkan blackhead hidung, cara hilangkan blackhead, cara hilangkan blackhead di hidung, cara hilangkan blackhead guna baking soda, cara hilangkan blackhead dengan cepat, cara hilangkan blackhead guna ubat gigi, cara hilangkan blackhead dan whitehead, cara hilangkan blackhead dengan ubat gigi, cara hilangkan blackhea di dahi, cara hilangkan blackhead tradisional, cara hilangkan blackhead dan whitehead secara tradisional, tips hilangkan blackhead, tips hilangkan blackhead di hidung, tips hilangkan blackhead dan whitehead, petua hilangkan blackhead, petua hilangkan blackhead dan whitehead, petua hilangkan blackhead di muka, petua hilangkan blackhead dengan cepat, petua untuk hilangkan blackhead, petua nak hilangkan blackhead, petua tradisional hilangkan blackhead, petua mudah hilangkan blackhead,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your email address will not be published. Required fields are marked *