Betul Ke Senggugut Punca Susah Mengandung

Betul ke senggugut punca susah mengandung? Kalau ikutkan tukang urut dan bidan, jawapannya ialah YA. Sebab tu kita dinasihatkan supaya berurut & berikhtiar supaya senggugut takde lagi. Tapi macam mana pula dari sudut pandangan perubatan moden?

senggugut punca susah mengandung, senggugut punca sukar mengandung, senggugut punca sukar hamil, senggugut penyebab sukar hamil, senggugut dan kehamilan, adakah senggugut punca sukar hamil, senggugut punca lambat hamil, senggugut punca susah hamil, susah mengandung sebab senggugut, senggugut dan mengandung, senggugut teruk, tak mengandung sebab senggugut, susah mengandung sebab senggugut, sukar mengandung sebab senggugut

Dari sudut pandangan perubatan moden, senggugut yang ringan adalah normal dan tak perlu dirisaukan. Walau bagaimana pun, jika anda mengalami senggugut teruk setiap bulan sehingga terpaksa ambil mc & mengerekot di atas katil, ianya tak boleh dipandang ringan. Mengapa?

Dikhuatiri anda mengidap penyakit yang jauh lebih merbahaya daripada senggugut iaitu Endometriosis, fibroid, cyst, atau jangkitan kuman dalam rahim. Oleh itu, jika anda mengalami senggugut yang teruk, seeloknya jalani pemeriksaan bagi memastikan tiada penyakit yang serius.

Sekiranya pemeriksaan mendapati anda mengidap salah satu daripada penyakit merbahaya yang saya senaraikan di atas, semestinya ia akan menjejaskan kesuburan anda & menjadi salah satu punca anda susah mengandung.

senggugut punca susah mengandung, senggugut punca sukar mengandung, senggugut punca sukar hamil, senggugut penyebab sukar hamil, senggugut dan kehamilan, adakah senggugut punca sukar hamil, senggugut punca lambat hamil, senggugut punca susah hamil, susah mengandung sebab senggugut, senggugut dan mengandung, senggugut teruk, tak mengandung sebab senggugut, susah mengandung sebab senggugut, sukar mengandung sebab senggugut

Sebaliknya, jika pemeriksaan menunjukkan tiada penyakit serius, alhamdulillah. Tapi, anda dinasihatkan supaya:

1. Merawat senggugut supaya tidak menderita setiap bulan. Lagi pun, mengikut perubatan tradisional, senggugut boleh menyebabkan anda susah mengandung, kan? Pada saya, kedua-dua perubatan moden & tradisional adalah relevan untuk kita. Takde sebab kenapa kita nak menolak perubatan tradisional 100%. Oleh itu, rawat senggugut anda. Jangan dibiarkan. Set Senggugut Shaklee membantu anda mengatasi senggugut secara semulajadi, tanpa penggunaan ubatan atau dadah. Nak tengok testimoni mereka yang bejaya hilangkan senggugut dengan set ini? Jom baca di sini.

senggugut punca susah mengandung, senggugut punca sukar mengandung, senggugut punca sukar hamil, senggugut penyebab sukar hamil, senggugut dan kehamilan, adakah senggugut punca sukar hamil, senggugut punca lambat hamil, senggugut punca susah hamil, susah mengandung sebab senggugut, senggugut dan mengandung, senggugut teruk, tak mengandung sebab senggugut, susah mengandung sebab senggugut, sukar mengandung sebab senggugut

2. Berkahwin awal kerana biasanya senggugut akan hilang selepas berkahwin.

3. Cuba mengandung pada usia muda kerana semakin berumur seorang wanita, semakin susah untuk mengandung kerana tahap kesuburan makin berkurangan.

Jadi, sekarang persoalan tentang betul ke senggugut punca susah mengandung sudah pun terjawab. Jika anda mengalami senggugut, Set Senggugut Shaklee adalah jawapannya. Nak order? Hubungi saya untuk konsultasi terbaik & harga istimewa.

senggugut punca susah mengandung, senggugut punca sukar mengandung, senggugut punca sukar hamil, senggugut penyebab sukar hamil, senggugut dan kehamilan, adakah senggugut punca sukar hamil, senggugut punca lambat hamil, senggugut punca susah hamil, susah mengandung sebab senggugut, senggugut dan mengandung, senggugut teruk, tak mengandung sebab senggugut, susah mengandung sebab senggugut, sukar mengandung sebab senggugut

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your email address will not be published. Required fields are marked *