Punca Peranakan Jatuh Yang Ramai Wanita Tak Tahu

Alhamdulillah entry saya mengenai tanda peranakan jatuh dan cara tradisional untuk menaikkan rahim jatuh mendapat respons yang di luar dugaan. Rupanya ramai wanita di Malaysia yang mengalami masalah rahim jatuh tapi tak sedar. Di atas permintaan ramai, kali ni saya nak ceritakan tentang punca peranakan jatuh yang ramai wanita tak tahu.

punca peranakan jatuh, punca peranakan turun, punca sistem peranakan jatuh, punca sistem peranakan turun,Peranakan jatuh punca sukar hamil,  kenapa rahim jatuh, kenapa peranakan jatuh, mengapa rahim jatuh, mengapa peranakan jatuh, peranakan jatuh, rahim jatuh, punca peranakan jatuh, punca rahim jatuh, rahim jatuh selepas bersalin, rahim jatuh semasa mengandung, rahim jatuh susah hamil,punca rahim jatuh selepas bersalin, sebab rahim jatuh, apa punca rahim jatuh, punca peranakan jatuh, punca peranakan jatuh selepas bersalin, apa punca peranakan jatuh, sebab sistem peranakan jatuh, apa sebab peranakan jatuh, sebab rahim jatuh, rahin jatuh shaklee, shaklee untuk rahim jatuh, penyebab rahim jatuh

Punca Peranakan Jatuh Yang Ramai Wanita Tak Tahu

Di antara punca-punca peranakan jatuh ialah:

1. Kemalangan

Tak perlu kemalangan yang teruk. Kemalangan yang kecil pun akan menyebabkan rahim jatuh jika punggung anda terhentak. Saya sendiri tak sedar kedudukan rahim saya jatuh, sehingga saya berurut untuk menghilangkan senggugut. Kata makcik tu rahim saya jatuh, dan dia urut untuk betulkan semula rahim saya. Bila difikirkan, saya cuma pernah kemalangan sekali je. Jatuh motor ;P

2. Angkat benda berat

Mengangkat benda berat boleh menyebabkan peranakan kita jatuh. Oleh itu, elakkan daripada angkat benda berat. Contoh benda berat? Alihkan meja, angkat beg baju, alihkan mesin basuh, dan sebagainya.

3. Menolak benda dengan hujung kaki iaitu, ibu jari

Satu lagi punca peranakan jatuh yang ramai wanita tak tahu ialah menolak benda dengan hujung kaki iaitu ibu jari kaki. Ingatlah…. jangan sesekali buat macam tu kalau sayangkan peranakan anda.

4. Aktif bersukan

Sukan yang ganas juga boleh menyebabkan peranakan jatuh. Contohnya taek wan do, gusti, berkuda dan sukan lasak yang lain.

punca peranakan jatuh, punca peranakan turun, punca sistem peranakan jatuh, punca sistem peranakan turun,Peranakan jatuh punca sukar hamil,  kenapa rahim jatuh, kenapa peranakan jatuh, mengapa rahim jatuh, mengapa peranakan jatuh, peranakan jatuh, rahim jatuh, punca peranakan jatuh, punca rahim jatuh, rahim jatuh selepas bersalin, rahim jatuh semasa mengandung, rahim jatuh susah hamil,punca rahim jatuh selepas bersalin, sebab rahim jatuh, apa punca rahim jatuh, punca peranakan jatuh, punca peranakan jatuh selepas bersalin, apa punca peranakan jatuh, sebab sistem peranakan jatuh, apa sebab peranakan jatuh, sebab rahim jatuh, rahin jatuh shaklee, shaklee untuk rahim jatuh, penyebab rahim jatuh

5. Tak berpantang dengan betul

Jika anda baru bersalin atau keguguran, pastikan anda berpantang dengan betul bagi mengelakkan bentan & rahim jatuh. Set Berpantang Shaklee adalah teman terbaik anda semasa berpantang.

6. Aktiviti lasak

Aktiviti lasak seperti menunggang gajah & menunggang jetski boleh menjadi punca rahim jatuh. Naik banana bot pun bahaya tau, sebab bila kita dijatuhkan ke dalam air, badan kita terhempas.

7. Seks terlalu ganas

Jika anda mempunyai masalah rahim lemah semasa mengandung, selepas bersalin atau disebabkan keguguran, seks yang terlalu ganas boleh menjadi punca rahim jatuh.

Jadi, sekarang anda dah tahu 7 punca peranakan jatuh yang ramai wanita tak tahu. Kalau rahim anda jatuh, jangan berlengah. Order Set Menaikkan Rahim Shaklee anda hari ini juga. Hubungi saya sekarang!

punca peranakan jatuh, punca peranakan turun, punca sistem peranakan jatuh, punca sistem peranakan turun,Peranakan jatuh punca sukar hamil,  kenapa rahim jatuh, kenapa peranakan jatuh, mengapa rahim jatuh, mengapa peranakan jatuh, peranakan jatuh, rahim jatuh, punca peranakan jatuh, punca rahim jatuh, rahim jatuh selepas bersalin, rahim jatuh semasa mengandung, rahim jatuh susah hamil,punca rahim jatuh selepas bersalin, sebab rahim jatuh, apa punca rahim jatuh, punca peranakan jatuh, punca peranakan jatuh selepas bersalin, apa punca peranakan jatuh, sebab sistem peranakan jatuh, apa sebab peranakan jatuh, sebab rahim jatuh, rahin jatuh shaklee, shaklee untuk rahim jatuh, penyebab rahim jatuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your email address will not be published. Required fields are marked *