Shaklee Halal Ke Tak?

Jangan beli Shaklee. Takde logo halal JAKIM & ada gelatin babi. Kita tak tahu Shaklee halal ke tak. Shaklee menyumbang kepada Yahudi. Shaklee tak selamat sebab takde kelulusan KKM. Shaklee MLM haram. Amboi… tak habis-habis orang bercakap pasal Shaklee. Tengah sibuk-sibuk baca pasal produk yang guna logo halal palsu, tiba-tiba ada pulak yang kaitkan dengan Shaklee. Lepas tu dok bangkitkan isu Shaklee halal ke tidak. Selama ni bila orang cakap macam-macam pasal Shaklee, selalunya saya diam je. Malas nak layan. Tapi hari ni rasa dah tak tahan, nak kena mengomel jugak pasal ni. Ok, meh saya tolong jawabkan isu Shaklee halal ke tak.

shaklee halal, shaklee halal ke tak, shaklee halal certificate, shaklee halal ke, shaklee halal tak, shaklee halal ke tidak, shaklee halal atau haram, shaklee halal ke haram, produk shaklee halal, shaklee halal jakim, sijil halal shaklee, sijil halal produk shaklee, sijil halal shaklee 2012, sijil halal shaklee 2013, sijil halal shaklee 2014, shaklee yahudi, shaklee produk yahudi, shaklee dan yahudi, shaklee hak yahudi, shaklee kkm, shaklee ada kelulusan kkm, shaklee ada kkm, shaklee kelulusan kkm, shaklee berdaftar dengan kkm

Shaklee Halal Ke Tak? Takde Logo Halal JAKIM Pun?

Tak habis-habis kecoh pasal Shaklee takde logo halal JAKIM. Wahai sayang-sayang sekalian. Tahukah anda bahawa produk Shaklee ni bukannya dikilangkan di Malaysia? Waktu sampai kat Malaysia, semuanya dah siap diproses & dimasukkan ke dalam botol masing-masing. Jadi macam mana orang JAKIM nak periksa untuk bagi logo halal? Adakah JAKIM nak kena hantar pekerja dorang ke oversea untuk melawat kilang Shaklee supaya boleh bagi logo Halal JAKIM? Siapa yang nak bayar kos rombongan pekerja JAKIM tu? Shaklee atau JAKIM?

Untuk anda yang tak tahu, tiada logo Halal JAKIM tak semestinya tak halal. Terutama sekali produk yang dikilangkan di luar negara. Macam Shaklee ni lah. Oleh itu, JAKIM mengiktiraf logo halal yang dikeluarkan oleh badan Islam lain di seluruh dunia. Jadi produk yang dah dapat sijil halal dari badan Islam yang diiktiraf ni tak perlu mendapatkan logo halal JAKIM lagi.  Salah satu daripada badan Islam yang diiktiraf oleh JAKIM  ialah ISA yang mengeluarkan sijil Halal Shaklee. Tak percaya? Jom tengok bukti kat bawah ni.

shaklee halal, shaklee halal ke tak, shaklee halal certificate, shaklee halal ke, shaklee halal tak, shaklee halal ke tidak, shaklee halal atau haram, shaklee halal ke haram, produk shaklee halal, shaklee halal jakim, sijil halal shaklee, sijil halal produk shaklee, sijil halal shaklee 2012, sijil halal shaklee 2013, sijil halal shaklee 2014, shaklee yahudi, shaklee produk yahudi, shaklee dan yahudi, shaklee hak yahudi, shaklee kkm, shaklee ada kelulusan kkm, shaklee ada kkm, shaklee kelulusan kkm, shaklee berdaftar dengan kkm

shaklee halal, shaklee halal ke tak, shaklee halal certificate, shaklee halal ke, shaklee halal tak, shaklee halal ke tidak, shaklee halal atau haram, shaklee halal ke haram, produk shaklee halal, shaklee halal jakim, sijil halal shaklee, sijil halal produk shaklee, sijil halal shaklee 2012, sijil halal shaklee 2013, sijil halal shaklee 2014, shaklee yahudi, shaklee produk yahudi, shaklee dan yahudi, shaklee hak yahudi, shaklee kkm, shaklee ada kelulusan kkm, shaklee ada kkm, shaklee kelulusan kkm, shaklee berdaftar dengan kkm

shaklee halal, shaklee halal ke tak, shaklee halal certificate, shaklee halal ke, shaklee halal tak, shaklee halal ke tidak, shaklee halal atau haram, shaklee halal ke haram, produk shaklee halal, shaklee halal jakim, sijil halal shaklee, sijil halal produk shaklee, sijil halal shaklee 2012, sijil halal shaklee 2013, sijil halal shaklee 2014, shaklee yahudi, shaklee produk yahudi, shaklee dan yahudi, shaklee hak yahudi, shaklee kkm, shaklee ada kelulusan kkm, shaklee ada kkm, shaklee kelulusan kkm, shaklee berdaftar dengan kkm

shaklee halal, shaklee halal ke tak, shaklee halal certificate, shaklee halal ke, shaklee halal tak, shaklee halal ke tidak, shaklee halal atau haram, shaklee halal ke haram, produk shaklee halal, shaklee halal jakim, sijil halal shaklee, sijil halal produk shaklee, sijil halal shaklee 2012, sijil halal shaklee 2013, sijil halal shaklee 2014, shaklee yahudi, shaklee produk yahudi, shaklee dan yahudi, shaklee hak yahudi, shaklee kkm, shaklee ada kelulusan kkm, shaklee ada kkm, shaklee kelulusan kkm, shaklee berdaftar dengan kkm

Harap-harap lepas ni takde lagi yang mempertikaikan sama ada Shaklee halal ke tak. Memang dah terang lagi bersuluh Shaklee ada sijil halal dari badan Islam yang diiktiraf oleh JAKIM.

VITAMIN DALAM BENTUK KAPSUL SHAKLEE HALAL KE TAK? ADA BOVINE GELATINE?

Ok…. ada pulak yang pertikaikan pasal vitamin Shaklee yang berbentuk kapsul. Katanya tak halal sebab kapsul tu dibuat daripada bovine gelatin yang haram. Ada unsur babi. Sampai ada yang buang vitamin Shaklee ke dalam tong sampah. Aduhai…. sayang-sayang, sebelum buat apa-apa, sila kaji & selidik dulu. Jangan malukan diri sendiri. Sila penuhkan ilmu di dada. Cuba kaji sikit apa maksud BOVINE. Dan apa pula beza di antara BOVIVE & PORCINE. Janganlah cepat sangat melatah… Saya pesan sekali lagi, sila kaji apa itu BOVINE ye sayang.

shaklee halal, shaklee halal ke tak, shaklee halal certificate, shaklee halal ke, shaklee halal tak, shaklee halal ke tidak, shaklee halal atau haram, shaklee halal ke haram, produk shaklee halal, shaklee halal jakim, sijil halal shaklee, sijil halal produk shaklee, sijil halal shaklee 2012, sijil halal shaklee 2013, sijil halal shaklee 2014, shaklee yahudi, shaklee produk yahudi, shaklee dan yahudi, shaklee hak yahudi, shaklee kkm, shaklee ada kelulusan kkm, shaklee ada kkm, shaklee kelulusan kkm, shaklee berdaftar dengan kkm

Shaklee Menyumbang Kepada Yahudi

Ini satu lagi. Tak habis-habis nak kaitkan Shaklee dengan Yahudi. Untuk pengetahuan anda, Shaklee takde kaitan pun dengan Yahudi. Yang menyumbang kepada yahudi tu ialah salah seorang daripada pengedar Shaklee yang bernama Keneseth Israel.

Ada pula yang kata: Tak kisahlah…. apa pun hasil tu dari Shaklee jugak, secara tak langsung Shaklee terlibat jugak. Kelakarlah kalau ada yang fikir macam tu. Cuba bayangkan anda sebagai boss ada 10,000 pekerja. Dalam ramai-ramai pekerja tu, salah seorang daripadanya guna duit gaji untuk beli dadah & berjudi. Adakah anda juga patut dihukum sebab duit yang dia guna untuk beli dadah & berjudi tu dari gaji yang syarikat anda bayar. Cuba jawab dengan ikhlas.

Jadi, patut ke Shaklee dikaitkan dengan yahudi semata-mata sebab seorang pengedar yang bernama Keneseth Israel ni?

shaklee halal, shaklee halal ke tak, shaklee halal certificate, shaklee halal ke, shaklee halal tak, shaklee halal ke tidak, shaklee halal atau haram, shaklee halal ke haram, produk shaklee halal, shaklee halal jakim, sijil halal shaklee, sijil halal produk shaklee, sijil halal shaklee 2012, sijil halal shaklee 2013, sijil halal shaklee 2014, shaklee yahudi, shaklee produk yahudi, shaklee dan yahudi, shaklee hak yahudi, shaklee kkm, shaklee ada kelulusan kkm, shaklee ada kkm, shaklee kelulusan kkm, shaklee berdaftar dengan kkm

Shaklee tak Selamat. Ada Bahan Bahaya

Dah selesai isu Shaklee halal ke tak, ada pula yang bertanya tentang isi kandungan vitamin Shaklee. Betul ke selamat & semulajadi? Kalau anda ada vitamin Shaklee di rumah, cuba tengok kat botol. Ada tak pelekat hologram Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). Ada kan? Sebelum saya bercerita tentang KKM,  jom saya cerita sikit apa bahan merbahaya yang TIADA dalam produk Shaklee:

  • TIDAK Mengandungi Paraben
  • TIDAK Mengandungi Triklosan
  • TIDAK Mengandungi Phthalates
  • TIDAK Mengandungi Sodium Natrium Lauril Sulfat (SLS)
  • TIDAK Mengandungi Sodium Natrium Lauryl Eter Sulfat (SLES)
  • TIDAK Mengandungi 1,4 Dioksana
  • TIDAK Mengandungi Glikol
  • TIDAK Mengandungi Bahan-bahan Cucian Organik yang ”Volatile”
  • TIDAK Mengandungi Asid Hidroklorik
  • TIDAK Mengandungi Ammonia
  • TIDAK Mengandungi Sodium Hidroksida
  • TIDAK Mengandungi Butyl Cellosolve
  • TIDAK Mengandungi Formaldehyde
  • TIDAK Mengandungi Bisfenol-A
  • TIDAK Mengandungi Petroleum Distillates
  • TIDAK Mengandungi Toulene
  • TIDAK Mengandungi Peluntur Warna
  • TIDAK Mengandungi Bahan Perisa
  • TIDAK Mengandungi Pewarna
  • TIDAK Mengandungi Lemak Trans
  • TIDAK Mengandungi Pemanis Tiruan
  • TIDAK Mengandungi Dakwat Toksin
  • TIDAK Mengandungi Bahan-bahan terlarang

Shaklee adalah VITAMIN SEMULAJADI, bukan sintetik seperti kebanyakan vitamin yang ada di pasaran. Anda juga perlu tahu bahawa Shaklee juga menjalani pelbagai ujian Klinikal. Sebanyak 500 juta USD dilaburkan utk ujian klinikal ke atas produk Shaklee setiap tahun & hasil kajian yang diterbitkan  dalam jurnal-jurnal terkenal.

Ok, sekarang anda boleh cek botol Shaklee masing-masing. Ada tak pelekat hologram KKM? Atau pun kalau takde botol Shaklee, boleh periksa sendiri di website BIRO PENGAWALAN FARMASEUTIKAL KEBANGSAAN MALAYSIA (BPFK). Boleh refer gambar di bawah untuk mengetahui langlah-langkah untuk mengetahui status Shaklee:

shaklee halal, shaklee halal ke tak, shaklee halal certificate, shaklee halal ke, shaklee halal tak, shaklee halal ke tidak, shaklee halal atau haram, shaklee halal ke haram, produk shaklee halal, shaklee halal jakim, sijil halal shaklee, sijil halal produk shaklee, sijil halal shaklee 2012, sijil halal shaklee 2013, sijil halal shaklee 2014, shaklee yahudi, shaklee produk yahudi, shaklee dan yahudi, shaklee hak yahudi, shaklee kkm, shaklee ada kelulusan kkm, shaklee ada kkm, shaklee kelulusan kkm, shaklee berdaftar dengan kkm

shaklee halal, shaklee halal ke tak, shaklee halal certificate, shaklee halal ke, shaklee halal tak, shaklee halal ke tidak, shaklee halal atau haram, shaklee halal ke haram, produk shaklee halal, shaklee halal jakim, sijil halal shaklee, sijil halal produk shaklee, sijil halal shaklee 2012, sijil halal shaklee 2013, sijil halal shaklee 2014, shaklee yahudi, shaklee produk yahudi, shaklee dan yahudi, shaklee hak yahudi, shaklee kkm, shaklee ada kelulusan kkm, shaklee ada kkm, shaklee kelulusan kkm, shaklee berdaftar dengan kkm

shaklee halal, shaklee halal ke tak, shaklee halal certificate, shaklee halal ke, shaklee halal tak, shaklee halal ke tidak, shaklee halal atau haram, shaklee halal ke haram, produk shaklee halal, shaklee halal jakim, sijil halal shaklee, sijil halal produk shaklee, sijil halal shaklee 2012, sijil halal shaklee 2013, sijil halal shaklee 2014, shaklee yahudi, shaklee produk yahudi, shaklee dan yahudi, shaklee hak yahudi, shaklee kkm, shaklee ada kelulusan kkm, shaklee ada kkm, shaklee kelulusan kkm, shaklee berdaftar dengan kkm

shaklee halal, shaklee halal ke tak, shaklee halal certificate, shaklee halal ke, shaklee halal tak, shaklee halal ke tidak, shaklee halal atau haram, shaklee halal ke haram, produk shaklee halal, shaklee halal jakim, sijil halal shaklee, sijil halal produk shaklee, sijil halal shaklee 2012, sijil halal shaklee 2013, sijil halal shaklee 2014, shaklee yahudi, shaklee produk yahudi, shaklee dan yahudi, shaklee hak yahudi, shaklee kkm, shaklee ada kelulusan kkm, shaklee ada kkm, shaklee kelulusan kkm, shaklee berdaftar dengan kkm

shaklee halal, shaklee halal ke tak, shaklee halal certificate, shaklee halal ke, shaklee halal tak, shaklee halal ke tidak, shaklee halal atau haram, shaklee halal ke haram, produk shaklee halal, shaklee halal jakim, sijil halal shaklee, sijil halal produk shaklee, sijil halal shaklee 2012, sijil halal shaklee 2013, sijil halal shaklee 2014, shaklee yahudi, shaklee produk yahudi, shaklee dan yahudi, shaklee hak yahudi, shaklee kkm, shaklee ada kelulusan kkm, shaklee ada kkm, shaklee kelulusan kkm, shaklee berdaftar dengan kkm

 

Ehhhh…. kenapa ada vitamin Shaklee yang takde dalam senarai ni? Untuk maklumat anda, terdapat beberapa vitamin Shaklee yang tidak mempunyai kelulusan KKM. Produk yang terlibat adalah

1.Energizing Soy Protein (ESP)

2.Perfomence Drink ( PD)

3. Cinch 

4. Vivix

5. Collagen Powder

6. Advance Joint Health Tablet (AJHT)
Kenapa 6 vitamin ni takde kelulusan KKM? Kerana ia dikategorikan sebagai makanan. Makanan tak perlu kelulusan KKM sepertimana beras, susu & gula. Jadi tak termasuk bawah kawalan BPFK. Faham kan semua?

Jadi saya harap lepas ni takde lagi isu pasal Shaklee halal ke tak? Shaklee menyumbang kepada yahudi? Shaklee takde kelulusan KKM? Shaklee ada unsur babi? Shaklee sememangnya selamat & semulajadi.

Berminat untuk mendapatkan Shaklee dengan harga istimewa & konsultasi terbaik? Hubungi saya sekarang!

shaklee halal, shaklee halal ke tak, shaklee halal certificate, shaklee halal ke, shaklee halal tak, shaklee halal ke tidak, shaklee halal atau haram, shaklee halal ke haram, produk shaklee halal, shaklee halal jakim, sijil halal shaklee, sijil halal produk shaklee, sijil halal shaklee 2012, sijil halal shaklee 2013, sijil halal shaklee 2014, shaklee yahudi, shaklee produk yahudi, shaklee dan yahudi, shaklee hak yahudi, shaklee kkm, shaklee ada kelulusan kkm, shaklee ada kkm, shaklee kelulusan kkm, shaklee berdaftar dengan kkm

shaklee halal, shaklee halal ke tak, shaklee halal certificate, shaklee halal ke, shaklee halal tak, shaklee halal ke tidak, shaklee halal atau haram, shaklee halal ke haram, produk shaklee halal, shaklee halal jakim, sijil halal shaklee, sijil halal produk shaklee, sijil halal shaklee 2012, sijil halal shaklee 2013, sijil halal shaklee 2014, shaklee yahudi, shaklee produk yahudi, shaklee dan yahudi, shaklee hak yahudi, shaklee kkm, shaklee ada kelulusan kkm, shaklee ada kkm, shaklee kelulusan kkm, shaklee berdaftar dengan kkm

 shaklee halal, shaklee halal ke tak, shaklee halal certificate, shaklee halal ke, shaklee halal tak, shaklee halal ke tidak, shaklee halal atau haram, shaklee halal ke haram, produk shaklee halal, shaklee halal jakim, sijil halal shaklee, sijil halal produk shaklee, sijil halal shaklee 2012, sijil halal shaklee 2013, sijil halal shaklee 2014, shaklee yahudi, shaklee produk yahudi, shaklee dan yahudi, shaklee hak yahudi, shaklee kkm, shaklee ada kelulusan kkm, shaklee ada kkm, shaklee kelulusan kkm, shaklee berdaftar dengan kkm

Pengedar Shaklee Bukit Indah Ampang

Anda berada di kawasan Bukit Indah, Ampang Indah, Kampung Tengah, Kampung Dato Mufti,  Taman Kosas, Ampang Jaya, Rasmi Jaya, Bandar Baru Ampang, Lembah Jaya? Anda pengguna Shaklee? Berita baik untuk anda! Saya adalah pengedar Shaklee Bukit Indah Ampang & kawasan berdekatan.

pengedar shaklee taman kosas, pengedar shaklee ampang jaya, pengedar shaklee rasmi jaya, pengedar shaklee kampung dato mufti, pengedar shaklee kampung tengah ampang, pengedar shaklee lembah jaya ampang, pengedar shaklee bukit indah ampang, pengedar shaklee ampang, pengedar shaklee di ampang, pengedar shaklee kuala lumpur, pengedar shaklee di kuala lumpur, shaklee murah, shaklee murah 2013, shaklee murah 2014, shaklee murah facebook, esp shaklee murah, produk shaklee murah, vitamin shaklee murah, vitamin c shaklee murah, shaklee harga ahli, shaklee trial pack murah, harga esp shaklee murah,  shaklee harga, shaklee harga member, shaklee harga murah, harga shaklee collagen powder, harga shaklee esp, harga shaklee lecithin, harga shaklee breastfeeding set, harga shaklee vitamin c, beli shaklee dengan harga ahli,

Ya, saya Cik Puan Nurul merupakan pengedar Shaklee Bukit Indah Ampang & menyediakan perkhidmatan cash on delivery kepada pengguna Shaklee dikawasan berhampiran. Anda boleh dapatkan vitamin Shaklee kegemaran anda dengan harga istimewa. Untuk order, anda cuma perlu:

1. Sms/ whatsap ke nombor 012-9025232 : Vitamin yang dikehendaki & lokasi.

2. Saya akan aturkan waktu yang sesuai untuk kita berdua.

Mudah saja kan? Dengan setiap pembelian, anda akan mendapat percuma:

  •    Konsultasi
  •    Aturan makan yang paling tepat untuk anda
  •     Keahlian secret gorup
  •    Jika anda membeli vitamin dengan harga RM100 ke atas, anda akan mendapat ebook ini secara percuma. terhad kepada 100 pelanggan pertama sahaja.

pengedar shaklee taman kosas, pengedar shaklee ampang jaya, pengedar shaklee rasmi jaya, pengedar shaklee kampung dato mufti, pengedar shaklee kampung tengah ampang, pengedar shaklee lembah jaya ampang, pengedar shaklee bukit indah ampang, pengedar shaklee ampang, pengedar shaklee di ampang, pengedar shaklee kuala lumpur, pengedar shaklee di kuala lumpur, shaklee murah, shaklee murah 2013, shaklee murah 2014, shaklee murah facebook, esp shaklee murah, produk shaklee murah, vitamin shaklee murah, vitamin c shaklee murah, shaklee harga ahli, shaklee trial pack murah, harga esp shaklee murah,  shaklee harga, shaklee harga member, shaklee harga murah, harga shaklee collagen powder, harga shaklee esp, harga shaklee lecithin, harga shaklee breastfeeding set, harga shaklee vitamin c, beli shaklee dengan harga ahli,

Kalau anda di luar kawasan jajahan saya tidak mengapa, saya boleh pos vitamin kegemaran anda, sehingga ke muka pintu. Penghantaran ke seluruh dunia. Jadi, pengguna Shaklee, sila save nombor telefon saya: 012-9025232. Saya Cik Puan Nurul, pengedar Shaklee Bukit Indah Ampang & kawasan berhampiran.

pengedar shaklee taman kosas, pengedar shaklee ampang jaya, pengedar shaklee rasmi jaya, pengedar shaklee kampung dato mufti, pengedar shaklee kampung tengah ampang, pengedar shaklee lembah jaya ampang, pengedar shaklee bukit indah ampang, pengedar shaklee ampang, pengedar shaklee di ampang, pengedar shaklee kuala lumpur, pengedar shaklee di kuala lumpur, shaklee murah, shaklee murah 2013, shaklee murah 2014, shaklee murah facebook, esp shaklee murah, produk shaklee murah, vitamin shaklee murah, vitamin c shaklee murah, shaklee harga ahli, shaklee trial pack murah, harga esp shaklee murah,  shaklee harga, shaklee harga member, shaklee harga murah, harga shaklee collagen powder, harga shaklee esp, harga shaklee lecithin, harga shaklee breastfeeding set, harga shaklee vitamin c, beli shaklee dengan harga ahli,

Macam Mana Nak Pergi Ke Shaklee Sri Rampai

Shaklee Wangsa Maju dah pindah ke tempat baru yang lebih mudah selesa untuk kita. Persekitarannya kurang sibuk dan senang sangat nak dapatkan parking. Macam mana nak pergi ke Shaklee Sri Rampai?

shaklee sri rampai, shaklee sri rampai contact, shaklee sri rampai waktu operasi, shaklee sri rampai branch, alamat shaklee sri rampai, shaklee sri rampai alamat, shaklee di sri rampai

Macam Mana Nak Pergi Ke Shaklee Sri Rampai?

Kalau anda dari Setiawangsa, jalan terus sampai anda jumpa simpang 4 Villa Wangsa Mas/ Aeon Big. Ambil simpang kiri. Kalau anda dari Aeon Big, jalan terus sampai jumpa simpang 4 Villa Wangsa Mas/ Aeon Big dan jalan terus. Jalan hingga anda jumpa tasik di sebelah kiri. Nampak je tasik terus masuk simpang kiri. Anda akan nampak kedai-kedai di sebelah kanan. Di simpang yang kedua, masuk ke kanan. Of course lah ke kanan, sebab sebelah kiri ada tasik. Hehe.

Dah masuk simpang, jalan terus. Shaklee ada kat hujung sekali. Belah kiri. Senang sangat kan?

Alamat Shaklee Sri Rampai:

No. 32, Jalan Seri Rejang 3,

Pusat Industri Sri Rampai,

53300 Kuala Lumpur

Nombor telefon & Faksimili Shaklee Sri Rampai:

03-41421067 (telefon)

03- 41421027 (faksimili)

Waktu operasi Shaklee Sri Rampai ialah:

Isnin – Jumaat: 10.00 pagi – 7.00 petang

Sabtu (pertama & ketiga ): 10.00 pagi – 7.00 petang

Kalau anda nak pergi ke Shaklee Sri Rampai seeloknya elakkan pergi pada hari gaji, hari bonus, atau pun hari terakhir dalam bulan tersebut sebab ramai orang yang akan serbu Shaklee. Nanti kena tunggu turn sampai berjam-jam pulak. Seeloknya call saya sebelum pergi.

Bagaimana cara untuk membeli barang di Shaklee Sri Rampai ?

Anda boleh membeli secara cash atau pun menggunakan Debit Kad & Kredit Kad. Anda perlu pergi ke kaunter untuk mendapatkan nombor giliran. Sila isi borang order sementara menunggu giliran anda. Borang tersebut memerlukan info seperti berikut: Shaklee ID & Nama pengedar.  Belum jadi ahli Shaklee? Jangan panik, sms atau whatsapp saya ditalian 012-9025232. Saya akan terangkan apa yang anda perlu lakukan. Atau pun, kalau nak senang, anda boleh terus mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan membayar RM69. Kat bahagian SPONSOR boleh gunakan info saya iaitu:

shaklee sri rampai, shaklee sri rampai contact, shaklee sri rampai waktu operasi, shaklee sri rampai branch, alamat shaklee sri rampai, shaklee sri rampai alamat, shaklee di sri rampai

Kemudian, jangan lupa untuk hubungi saya. Ada banyak kelebihan yang anda akan dapat selepas mendaftar sebagai ahli Shaklee bersama saya 🙂

shaklee sri rampai, shaklee sri rampai contact, shaklee sri rampai waktu operasi, shaklee sri rampai branch, alamat shaklee sri rampai, shaklee sri rampai alamat, shaklee di sri rampai
Nak Ebook ni? Hubungi saya!

Sekarang anda dah tahu macam mana nak pergi ke Shaklee Sri Rampai. Dah sampai sana tapi tak boleh order barang sebab takde nombor ahli? Jangan buang  lupa untuk menghubungi saya!

shaklee sri rampai, shaklee sri rampai contact, shaklee sri rampai waktu operasi, shaklee sri rampai branch, alamat shaklee sri rampai, shaklee sri rampai alamat, shaklee di sri rampai

Pengedar Shaklee Di Ampang

Anda sedang mencari pengedar Shaklee di Ampang dengan harga istimewa 2016? Sila save nombor telefon ni: 012-9025232. Saya merupakan pengedar Shaklee di Ampang yang sentiasa bersedia untuk untuk membuat delivery vitamin Shaklee terus ke muka pintu anda. Setiap hari.

pengedar shaklee ampang, pengedar shaklee di ampang, pengedar shaklee kuala lumpur, pengedar shaklee di kuala lumpur, shaklee murah, shaklee murah 2013, shaklee murah 2014, shaklee murah facebook, esp shaklee murah, produk shaklee murah, vitamin shaklee murah, vitamin c shaklee murah, shaklee harga ahli, shaklee trial pack murah, harga esp shaklee murah,  shaklee harga, shaklee harga member, shaklee harga murah, harga shaklee collagen powder, harga shaklee esp, harga shaklee lecithin, harga shaklee breastfeeding set, harga shaklee vitaminc, beli shaklee dengan harga ahli, pengedar Shaklee area ampang, stokis Shaklee ampang, pengedar Shaklee bukit indah, pengedar Shaklee bukit indah ampang, pengedar Shaklee ampang jaya, pengedar Shaklee Bandar baru ampang,

Selalunya kalau order online, kena tunggu abang pos laju atau Gdex hantar ke rumah. Selagi barang tak sampai, selagi itulah kita jadi penunggu rumah, nak keluar pun tak boleh. Kalau terlepas, susah pulak nak kena pergi collect sendiri barang kat Pusat Pos Laju Cheras atau Gdex Wangsamaju. Apa gunanya bayar kos penghantaran kalau nak kena pergi sendiri, ye tak?

Kalau anda order dengan saya, Insya Allah order hari ni, hari ni akan terus dapat. KECUALI, kalau stok saya habis. Saya memang pengedar Shaklee di Ampang yang sangat wanted. Tiap hari ada delivery. Jadi stok kat rumah sekejap je habis, sekejap je habis. Tapi jangan risau. Saya restock barang setiao hari, jadi kalau tak dapat buat delivery malam ni, saya akan hantarkan esok. Mudah sahaja kan?

pengedar shaklee ampang, pengedar shaklee di ampang, pengedar shaklee kuala lumpur, pengedar shaklee di kuala lumpur, shaklee murah, shaklee murah 2013, shaklee murah 2014, shaklee murah facebook, esp shaklee murah, produk shaklee murah, vitamin shaklee murah, vitamin c shaklee murah, shaklee harga ahli, shaklee trial pack murah, harga esp shaklee murah,  shaklee harga, shaklee harga member, shaklee harga murah, harga shaklee collagen powder, harga shaklee esp, harga shaklee lecithin, harga shaklee breastfeeding set, harga shaklee vitaminc, beli shaklee dengan harga ahli, pengedar Shaklee area ampang, stokis Shaklee ampang, pengedar Shaklee bukit indah, pengedar Shaklee bukit indah ampang, pengedar Shaklee ampang jaya, pengedar Shaklee Bandar baru ampang,

Untuk delivery di kawasan Ampang & persekitarannya, saya cuma caj RM10.00 sahaja untuk kos minyak, masa & tenaga yang saya kealuarkan. Kalau anda nak datang ambil di rumah saya pun takde masalah. Boleh datang ke Taman Bukit Indah, Ampang. Sebelah Taman Kosas je. Senang nak cari.

Kalau anda takde di rumah waktu siang, takde masalah. Saya boleh hantarkan pada waktu malam ( 8.00 – 9.00 pm ) atau pun semasa hujung minggu.

Jadi, kalau anda penduduk sekitar Ampang, semestinya saya adalah pengedar Shaklee di Ampang pilihan anda. Tak payah nak susah-susah cari pengedar yang lain dah. Oh ya…. kalau anda pengguna tegar Shaklee, alang-alang baik mendaftar jadi ahli terus. Jom baca cara mendaftar sebagai ahli Shaklee di sini. Hubungi saya untuk delivery hari ini!

pengedar shaklee ampang, pengedar shaklee di ampang, pengedar shaklee kuala lumpur, pengedar shaklee di kuala lumpur, shaklee murah, shaklee murah 2013, shaklee murah 2014, shaklee murah facebook, esp shaklee murah, produk shaklee murah, vitamin shaklee murah, vitamin c shaklee murah, shaklee harga ahli, shaklee trial pack murah, harga esp shaklee murah,  shaklee harga, shaklee harga member, shaklee harga murah, harga shaklee collagen powder, harga shaklee esp, harga shaklee lecithin, harga shaklee breastfeeding set, harga shaklee vitaminc, beli shaklee dengan harga ahli, pengedar Shaklee area ampang, stokis Shaklee ampang, pengedar Shaklee bukit indah, pengedar Shaklee bukit indah ampang, pengedar Shaklee ampang jaya, pengedar Shaklee Bandar baru ampang,

Dapatkan Ebook Cara Makan Vitamin Shaklee Yang Ekslusif Secara Percuma

Ada macam-macam cara makan vitamin Shaklee. Kalau anda cari kat Google, anda akan semakin pening kepala sebab tak tahu mana satu yang betul. Saya ada ceritakan cara makan Shaklee secara general di sini. Kali ni saya nak buat tawaran istimewa untuk anda. Dapatkan Ebook Cara Makan Vitamin Shaklee yang ekslusif secara percuma untuk 100 pelanggan pertama saya.

shaklee ebook, ebook shaklee, cara makan shaklee, cara makan shaklee lecithin, cara makan esp shaklee yang betul,  aturan makan shaklee, aturan makan set kesuburan shaklee, aturan makan gla shaklee, aturan makan shaklee set d, aturan makan shaklee set b, aturan makan shaklee alfalfa, aturan makan vitamin shaklee,  aturan makan shaklee yang betul, cara makan shaklee alfalfa, cara makan shaklee gla, cara makan shaklee esp, cara makan shaklee collagen powder, cara makan shaklee vitamin c, cara makan shaklee omega guard, cara makan shaklee set kurus, cara makan shaklee set hamil, cara makan shaklee yang betul, cara makan vitamin shaklee yang betul,

APA YANG ISTIMEWA TENTANG EBOOK EKESLUSIF CARA MAKAN SHAKLEE PERCUMA INI?

Didalam Ebook istimewa ini saya ada terangkan tentang:

1. Cara makan setiap vitamin Shaklee 

Saya akan terangkan kepada anda  dos harian & cara pengambilan yang terbaik setiap vitamin Shaklee supaya anda mendapat 100% khasiat dari vitamin tersebut.

2. Khasiat vitamin Shaklee

Saya juga akan terangkan fungsi setiap vitamin. Sebagai Contoh:

GLA Complex Shaklee berfungsi untuk:

1. Meningkatkan kesuburan

2. Membetulkan kitaran haid

3. Menstabilkan hormon

4. Mengatasi sindrom Menopous

5. Mencantikkan kulit

6. Menurunkan kadar kolesterol

3. Pantang-larang semasa makan vitamin Shaklee

Kalau makan Shaklee boleh ke makan ubat hospital? Kalau makan Shaklee boleh ke makan kolagen brand lain? Kalau makan Shaklee kena pantang makan apa-apa ke supaya khasiat tak hilang? Kalau makan Shaklee boleh makan durian? Semuanya akan terjawab didalam Ebook Ekslusif Cara Makan Shaklee Percuma yang istimewa ini.

MACAM MANA NAK DAPATKAN EBOOK NI?

Senang saja. Anda cuma perlu:

  • Sms atau whatsapp ” Saya nak Ebook Percuma ” ke nombor 012-9025232.
  • Kemudian membeli mana-mana vitamin Shaklee dengan harga minimum RM100.00 dalam satu pembelian. Semestinya saya menawarkan harga super duper istimewa + konsultasi terbaik + keahlian group ekslusif untuk anda.

Siap! Dapatkan Ebook Cara Makan Vitamin Shaklee yang ekslusif secara percuma ini sekarang! Tunggu apa lagi? Kalau dah cukup 100 orang, nanti anda menyesal tak sudah. Hubungi saya sekarang!

shaklee ebook, ebook shaklee, cara makan shaklee, cara makan shaklee lecithin, cara makan esp shaklee yang betul,  aturan makan shaklee, aturan makan set kesuburan shaklee, aturan makan gla shaklee, aturan makan shaklee set d, aturan makan shaklee set b, aturan makan shaklee alfalfa, aturan makan vitamin shaklee,  aturan makan shaklee yang betul, cara makan shaklee alfalfa, cara makan shaklee gla, cara makan shaklee esp, cara makan shaklee collagen powder, cara makan shaklee vitamin c, cara makan shaklee omega guard, cara makan shaklee set kurus, cara makan shaklee set hamil, cara makan shaklee yang betul, cara makan vitamin shaklee yang betul,

Tanda Mengandung Luar Rahim

Mengandung luar rahim atau Ectopic Pregnancy bermaksud janin yang dikandung membesar diluar rahim, iaitu bukan di tempat yang sepatutnya. Biasanya ia membesar didalam tiub falapio. Kehamilan diluar rahim akan membahayakan kesihatan ibu tersebut kerana ia akan menyebabkan tiub falapio pecah & menyebabkan kematian. Anda boleh membaca mengenai punca dan golongan berisiko menghadapi kehamilan diluar rahim di sini. Jadi, apakah tanda mengandung luar rahim?

tanda mengandung luar rahim, mengandung luar rahim, mengandung luar rahim simptom, hamil luar rahim, tanda-tanda mengandung di luar rahim, tanda awal mengandung luar rahim, tanda hamil luar rahim, tanda-tanda mengandung di luar rahim, tanda hamil diluar rahim, mengandung di luar rahim, rawatan mengandung luar rahim,

Tanda Mengandung Luar Rahim

1. Sakit diperut atau pelvis yang teruk sehingga tidak boleh berdiri

Sakit yang dimaksudkan ialah sakit yang berterusan & sangat kuat sehingga anda itdak boleh berdiri atau melakukan apa pekerjaan sekali pun.

2. Pendarahan vagina

Satu lagi tanda mengandung luar rahim ialah darah yang keluar adalah berbeza daripada biasa, sama ada terlalu banyak atau sedikit daripada biasa. Kepekatan darah juga akan kelihatan berbeza dari darah haid anda yang biasa.

3. Haid yang lambat

Biasanya haid anda akan lewat dan anda merasai simptom-simptom kehamilan yang normal & apabila anda melakukan ujian kehamilan, anda akan mendapat keputusan positif.

tanda mengandung luar rahim, mengandung luar rahim, mengandung luar rahim simptom, hamil luar rahim, tanda-tanda mengandung di luar rahim, tanda awal mengandung luar rahim, tanda hamil luar rahim, tanda-tanda mengandung di luar rahim, tanda hamil diluar rahim, mengandung di luar rahim, rawatan mengandung luar rahim,

4. Pening yang keterlaluan

Pening yang keterlaluan andalah antara tanda megandung luar rahim yang selalu dipandang ringan oleh ibu mengandung kerana beranggapan bahawa ia adalah gejala biasa yang dilalui oleh semua ibu mengandung. Jika anda mengalami pening yang keterlaluan, sila berjumpa dengan doktor untuk pemeriksaan.

5. Denyutan jantung yang terlalu laju

Denyutan jantung yang laju dengan kadar melebihi 100 denyutan dalam masa seminit merupakan satu lagi tanda mengandung luar rahim.

7. Muka sentiasa pucat

Ibu mengandung selalunya kelihatan pucat kerana mengalami morning sickness & kepenatan. Pucat yang dimaksudkan di sini ialah kepucatan yang tidak disebabkan oleh morning sickness atau kepenatan.

Jadi, jika anda berada dalam tahap awal kehamilan, sila perhatikan tanda mengandung luar rahim yang disenaraikan sebentar tadi. Tidak salah untuk anda sentiasa berjaga-jaga. Ibu mengandung disarankan untuk mengambil Set Hamil Shaklee bagi membantu pembentukan janin yang sempurna serta membekelkan nutrien yang diperlukan oleh ibu & bayi dalam kandungan. Nak order? Hubungi saya sekarang!

tanda mengandung luar rahim, mengandung luar rahim, mengandung luar rahim simptom, hamil luar rahim, tanda-tanda mengandung di luar rahim, tanda awal mengandung luar rahim, tanda hamil luar rahim, tanda-tanda mengandung di luar rahim, tanda hamil diluar rahim, mengandung di luar rahim, rawatan mengandung luar rahim,

Tanda-tanda Endometriosis

Endometriosis berlaku apabila selaput dalam rahim ( endometrium ) yang sepatutnya  luruh bersama darah haid tidak keluar, tetapi  tumbuh di luar rahim.   Tisu tersebut akan menjadi semakin menebal & berdarah semasa anda didatangi haid. Anda boleh membaca tentang apa itu Endometriosis, bagaimana ia berlaku & punca di sini. Apakah tanda-tanda Endometriosis?

tanda-tanda endometriosis, tanda endometrium, tanda endometriosis sembuh, gejala dan tanda endometriosis, apa tanda tanda endometriosis, gejala tanda endometriosis, tanda gejala endometriosis, simptom endometriosis, simptom penyakit endometriosis, endometrisosi dan kehamilan, endometriosis dan shaklee,  endometriosis dan mengandung, endometriosis dan rawatan, endometriosis dan penyebabnya, endometriosis dan hamil,

TANDA-TANDA ENDOMETRIOSIS

Senggugut

Jika anda sering senggugut, jangan diabaikan. Senggugut bukan sahaja merupakan salah satu daripada tanda-tanda Endometriosis, malah ia juga boleh menjejaskan kesuburan anda. Jika anda mempunyai masalah senggugut, rawat segera dengan Set Senggugut Shaklee.

Sakit ketika bersama

Pesakit Endometriosis biasanya akan mengalami kesakitan jika bersama dalam beberapa posisi tertentu. Jika anda mengalami kesakitan ketika bersama, ia mungkin merupakan tanda anda mempunyai Endometriosis.

Darah haid terlalu sedikit

Sesetengah wanita didatangi haid yang sangat sedikit iaitu cuma titisan atau pun sangat sedikit. Ia bukanlah sesuatu yang normal. Jika haid anda sangat sedikit, sila berjumpa dengan doktor dengan segera kerana ia merupakan salah satu daripada tanda-tanda Endometriosis.

Darah haid terlalu banyak

Darah haid yang terlalu banyak juga merupakan tanda-tanda Endometriosis. Jika haid anda terlalu panjang & pendarahan yang berlaku terlalu banyak, jangan berlengah. Kemungkinan besar anda menghidap penyakit Endometriosis.

Kesukaran untuk mengandung

Wanita Endometriosis biasanya mempunyai masalah susah untuk mengandung kerana tisu endometrium yang melekat tersebut boleh menjadi punca ketidak suburan kerana Endometriosis boleh:

1. Merosakkan kilang telur

2. Merosakkan tiub Falappio

3. Mengeluarkan hormon yang menjadi racun membunuh benih

Keguguran berulang

Ramai pesakit Endometriosis yang berjaya mengandung tetapi mengalami keguguran berulang. Ia juga merupakan antara tanda-tanda Endometriosis. Punca utama tidak diketahui tetapi ada teori mengatakan bahawa ia mungkin disebabkan oleh hormon yang dikeluarkan meracun janin yang sedang terbentuk.

Pendarahan diluar waktu haid

Pendarahan yang tidak terkawal juga merupakan tanda-tanda Endometriosis. Wanita yang normal hanya akan mengalami pendarahan semasa haid sahaja.

tanda-tanda endometriosis, tanda endometrium, tanda endometriosis sembuh, gejala dan tanda endometriosis, apa tanda tanda endometriosis, gejala tanda endometriosis, tanda gejala endometriosis, simptom endometriosis, simptom penyakit endometriosis, endometrisosi dan kehamilan, endometriosis dan shaklee,  endometriosis dan mengandung, endometriosis dan rawatan, endometriosis dan penyebabnya, endometriosis dan hamil,

 APAKAH RAWATAN UNTUK ENDOMETRIOSIS?

Rawatan terbaik untuk Endometriosis ialah mengandung kerana apabila anda mengandung, ia akan menghalang pembesaran tisu endometrium & menghilangkan Endometriosis secara total. Walau bagaimana pun, seperti yang saya sebutkan tadi, pesakit Endometriosis kebiasaanya mempunyai masalah kesukaran untuk mengandung & keguguran berulang.

Jadi, saranan saya:

1. Jalani rawatan Endometriosis yang membantu meningkatkan kesuburan anda tanpa kos rawatan yang tinggi. Apakah rawatan yang dimaksudkan? Anda boleh mengambil Set Endometriosis Shaklee yang terdiri daripada GLA, Coqhealth,  B Complex, Alfalfa, Vitamin E, Vitalea.

2. Apabila anda disahkan mengandung, anda disarankan untuk mengambil Set Hamil Shaklee yang membantu pembentukan janin yang sempurna & insya Allah menghalang berlakunya keguguran berulang.

Jika mempunyai tanda-tanda Endometriosis sila berjumpa dengan doktor anda dengan segera. Jika anda disahkan mempunyai Endometriosis, jangan sesekali putus harapan. Dapatkan Set Endometriosis Shaklee untuk membantu anda hamil. Dan apabila anda berjaya hamil, anda teruskan perjuangan dengan mengambil Set Hamil Shaklee. Insya Allah dengan aturan makan & dos yang betul, set-set ini akan membantu anda mencapai impian untuk menimang cahayamata.

tanda-tanda endometriosis, tanda endometrium, tanda endometriosis sembuh, gejala dan tanda endometriosis, apa tanda tanda endometriosis, gejala tanda endometriosis, tanda gejala endometriosis, simptom endometriosis, simptom penyakit endometriosis, endometrisosi dan kehamilan, endometriosis dan shaklee,  endometriosis dan mengandung, endometriosis dan rawatan, endometriosis dan penyebabnya, endometriosis dan hamil,

Petua Hilangkan Keputihan Dalam Masa 14 Hari

Setiap wanita pasti tidak lari daripada mengalami masalah keputihan. Secara umumnya keputihan terhasil daripada kelenjar vagina dan pangkal rahim yang menghasilkan cecair yang mengalir keluar bersama lapisan sel mati pada dinding kemaluan wanita. Walau pun keputihan adalah perkara biasa, anda perlu pastikan bahawa keputihan yang anda alami adalah keputihan yang normal. Jika anda mengalami keputihan, petua hilangkan keputihan dalam masa 14 hari yang akan saya kongsi sebentar lagi, pasti akan membantu anda.

hilangkan keputihan, menghilangkan keputihan, hilangkan keputihan secara tradisional, hilangkan keputihan cara tradisional, hilangkan keputihan berbau, menghilangkan keputihan semasa mengandung, menghilangkan keputihan dengan cepat,  rawat keputihan, merawat keputihan semasa hamil,  merawat keputihan dengan shaklee, merawat keputihan dengan daun sirih,  rawat keputihan secara tradisional,  merawat keputihan, merawat masalah keputihan, merawat penyakit keputihan,  merawat masalah keputihan berbau, merawat sakit keputihan, merawat keputihan dengan shaklee, merawat keputihan secara tradisional, merawat keputihan semasa mengandung, merawat keputihan semasa hamil,  tips menghilangkan keputihan, tips mencegah keputihan,  tips hilangkan keputihan, tips atasi keputihan, tips merawat keputihan,  petua menghilangkan keputihan, petua merawat keputihan, petua merawat keputihan berbau, petua hilangkan keputihan, petua hilangkan keputihan berbau, petua merawat keputihan semasa mengandung, cara hilangkan keputihan, petua hilangkan keputihan berbau, petua hilangkan keputihan dan bau, cara hilangkan keputihan wanita, petua menghilangkan keputihan wanita, tips menghilangkan keputihan berbau, cara hilangkan keputihan secara tradisional, cara hilangkan keputihan yang gatal, cara hilangkan keputihan wanita, petua hilangkan keputihan berbau, petua hilangkan keputihan dan kegatalan, petua hilangkan keputihan yang teruk, petua hilangkan keputihan dan gatal, petua hilangkan keputihan gatal, hilangkan keputihan secara tradisional, hilangkan keputihan dengan manjakani, hilangkan keputihan cara tradisional, hilangkan keputihan berbau, hilangkan keputihan dengan Shaklee, hilangkan keputihan dengan daun sirih,

APAKAH DIA KEPUTIHAN YANG NORMAL?

Keputihan yang normal mempunyai ciri-ciri berikut:

1. Berwarna putih

2. Cair (Tidak melekit atau bertali )

3. Tidak berbau

4. Tidak menyebabkan kegatalan atau ketidak selesaan

5. Keluar dalam kuantiti yang sedikit. Ia mungkin bertambah banyak apabila anda kepanatan.

Keputihan anda tidak normal sekiranya ia:

1. Berwarna ( Kuning, coklat, hijau, ungu )

2. Pekat, bertali & berketul

3. Berbau busuk atau hanyir

4. Menyebabkan kegatalan

5. Keluar dalam kuantiti yang banyak sehingga seluar dalam anda basah seperti air kencing.

hilangkan keputihan, menghilangkan keputihan, hilangkan keputihan secara tradisional, hilangkan keputihan cara tradisional, hilangkan keputihan berbau, menghilangkan keputihan semasa mengandung, menghilangkan keputihan dengan cepat,  rawat keputihan, merawat keputihan semasa hamil,  merawat keputihan dengan shaklee, merawat keputihan dengan daun sirih,  rawat keputihan secara tradisional,  merawat keputihan, merawat masalah keputihan, merawat penyakit keputihan,  merawat masalah keputihan berbau, merawat sakit keputihan, merawat keputihan dengan shaklee, merawat keputihan secara tradisional, merawat keputihan semasa mengandung, merawat keputihan semasa hamil,  tips menghilangkan keputihan, tips mencegah keputihan,  tips hilangkan keputihan, tips atasi keputihan, tips merawat keputihan,  petua menghilangkan keputihan, petua merawat keputihan, petua merawat keputihan berbau, petua hilangkan keputihan, petua hilangkan keputihan berbau, petua merawat keputihan semasa mengandung, cara hilangkan keputihan, petua hilangkan keputihan berbau, petua hilangkan keputihan dan bau, cara hilangkan keputihan wanita, petua menghilangkan keputihan wanita, tips menghilangkan keputihan berbau, cara hilangkan keputihan secara tradisional, cara hilangkan keputihan yang gatal, cara hilangkan keputihan wanita, petua hilangkan keputihan berbau, petua hilangkan keputihan dan kegatalan, petua hilangkan keputihan yang teruk, petua hilangkan keputihan dan gatal, petua hilangkan keputihan gatal, hilangkan keputihan secara tradisional, hilangkan keputihan dengan manjakani, hilangkan keputihan cara tradisional, hilangkan keputihan berbau, hilangkan keputihan dengan Shaklee, hilangkan keputihan dengan daun sirih,

ADAKAH KEPUTIHAN MERBAHAYA?

Keputihan yang normal tidak akan menjejaskan anda. Walau bagaimana pun keputihan yang tidak normal boleh menyebabkan:

1. Ketidaksuburan

2. Ketidak selesaan

3. Jika anda sedang mengandung, keputihan yang teruk boleh menyebabkan berlakunya Jangkitan Saluran Air Kencing (UTI ) & kencing kotor yang boleh menjejaskan kandungan & buah pinggang anda.

4. Keputihan juga boleh menyebabkan anda kurang keyakinan diri semasa bersama suami.

Jadi, jika anda mempunyai masalah keputihan yang tidak normal, jangan tunggu lagi. Atasi keputihan anda dengan segera.

PETUA HILANGKAN KEPUTIHAN DALAM MASA 14 HARI

Insya Allah, jika anda amalkan secara konsisten anda akan merasai keberkesanan petua ini. Anda boleh mengamalkan:

✔ Air rebusan daun sirih

Mencuci vagina dengan air rebusan daun sirih merupakan petua hilangkan keputihan dalam masa 14 hari yang paling penting. Amalkannay setiap hari, setiap kali mandi  & selepas membuang air. Sewaktu mencuci, pastikan anda membasuh dengan bersih & masukkan sedikit air rebusan ini ke dalam dengan menggunakan jari.

✔ Air rebusan manjakani

Air rebusan manjakani juga boleh membantu mengatasi masalah keputihan & bau tetapi ia tidak boleh diamalkan dengan kerap. Jika anda sedang mengandung, petua ini tidak boleh diamalkan sama sekali. Rebus manjakani & gunakan untuk membasuh 3 hari sekali. Insya Allah, selepas anda mengamalkan petua ini, anda akan berjaya menghilangkan keputihan dalam amsa 14 hari.

✔ Alfalfa  & Garlic Complex Shaklee

Alfalfa & Garlic Complex Shaklee sememangnya terbukti berkesan dalam merawat masalah keputihan. Dengan aturan makan & dos yang betul, anda akan melihat kesannya seawal 14 hari .Anda boleh membaca testimoni mereka yang berjaya menghilangkan keputihan dalam masa 14 hari di sini.

hilangkan keputihan, menghilangkan keputihan, hilangkan keputihan secara tradisional, hilangkan keputihan cara tradisional, hilangkan keputihan berbau, menghilangkan keputihan semasa mengandung, menghilangkan keputihan dengan cepat,  rawat keputihan, merawat keputihan semasa hamil,  merawat keputihan dengan shaklee, merawat keputihan dengan daun sirih,  rawat keputihan secara tradisional,  merawat keputihan, merawat masalah keputihan, merawat penyakit keputihan,  merawat masalah keputihan berbau, merawat sakit keputihan, merawat keputihan dengan shaklee, merawat keputihan secara tradisional, merawat keputihan semasa mengandung, merawat keputihan semasa hamil,  tips menghilangkan keputihan, tips mencegah keputihan,  tips hilangkan keputihan, tips atasi keputihan, tips merawat keputihan,  petua menghilangkan keputihan, petua merawat keputihan, petua merawat keputihan berbau, petua hilangkan keputihan, petua hilangkan keputihan berbau, petua merawat keputihan semasa mengandung, cara hilangkan keputihan, petua hilangkan keputihan berbau, petua hilangkan keputihan dan bau, cara hilangkan keputihan wanita, petua menghilangkan keputihan wanita, tips menghilangkan keputihan berbau, cara hilangkan keputihan secara tradisional, cara hilangkan keputihan yang gatal, cara hilangkan keputihan wanita, petua hilangkan keputihan berbau, petua hilangkan keputihan dan kegatalan, petua hilangkan keputihan yang teruk, petua hilangkan keputihan dan gatal, petua hilangkan keputihan gatal, hilangkan keputihan secara tradisional, hilangkan keputihan dengan manjakani, hilangkan keputihan cara tradisional, hilangkan keputihan berbau, hilangkan keputihan dengan Shaklee, hilangkan keputihan dengan daun sirih,

✔ Elakkan mandi di kolam renang

Air kolam renang kaya dengan klorin & pelbagai jenis bakteria & kuman. Sekiranya anda mengalami keputihan, elakkan daripada mandi di kolam renang kerana ia akan menyebbakan keputihan anda menjadi semakin teruk.

✔ Banyakkan minum air masak

Minum sekurang-kurangnya 3 liter air sehari. Air masak yang mencukupi adalah sangat penting kerana ia membantu badan untuk membuang atau “flush” keluar keputihan yang dialami.

✔ Amalan membersihkan vagina yang betul

Selesai membuang air, pastikan anda membersihkan vagina dari hadapan ke belakang. Ini untuk mengelakkan kuman dari dubur merebak ke vagina anda. Ramai yang memandang enteng tentang perkara ini.

✔ Bersuci dengan menggunakan air

Membersihkan vagina dengan air adalah jauh lebih bersih daripada menggunakan tisu. Jadi, amalkan membasuh dengan menggunakan air.

✔ Gunakan seluar dalam daripada jenis kapas terutama pada waktu siang

Rasanya semua orang tahu tentang perkara ini. Seluar dalam kapas memberi ruang kepada kulit di bahagian tersebut untuk bernafas & aliran udara yang baik. Berbanding kain jenis lain yang memrangkap udara & menyebabkan peluh.

✔ Pastikan anda tidak terlalu lama rendam didalam tab mandian

Jika anda suka berendam dalam tam mandi, sila kurangkan aktiviti brendam anda sehingga keputihan yang dialami hilang secara 100%

✔ Jangan sesekali mengamalkan memakai seluar yang terlalu ketat.

Seluar dalam yang ketat akan menganggu pengudaraan.

Diharapkan petua hilangkan keputihan dalam masa 14 hari yang saya kongsikan dapat membantu mengatasi masalah keputihan yang anda alami. Hubungi saya untuk mendapatkan Alfalfa & Garlic Complex Shaklee dengan harga istimewa beserta aturan makan & dos yang betul. Hubungi saya sekarang!

hilangkan keputihan, menghilangkan keputihan, hilangkan keputihan secara tradisional, hilangkan keputihan cara tradisional, hilangkan keputihan berbau, menghilangkan keputihan semasa mengandung, menghilangkan keputihan dengan cepat,  rawat keputihan, merawat keputihan semasa hamil,  merawat keputihan dengan shaklee, merawat keputihan dengan daun sirih,  rawat keputihan secara tradisional,  merawat keputihan, merawat masalah keputihan, merawat penyakit keputihan,  merawat masalah keputihan berbau, merawat sakit keputihan, merawat keputihan dengan shaklee, merawat keputihan secara tradisional, merawat keputihan semasa mengandung, merawat keputihan semasa hamil,  tips menghilangkan keputihan, tips mencegah keputihan,  tips hilangkan keputihan, tips atasi keputihan, tips merawat keputihan,  petua menghilangkan keputihan, petua merawat keputihan, petua merawat keputihan berbau, petua hilangkan keputihan, petua hilangkan keputihan berbau, petua merawat keputihan semasa mengandung, cara hilangkan keputihan, petua hilangkan keputihan berbau, petua hilangkan keputihan dan bau, cara hilangkan keputihan wanita, petua menghilangkan keputihan wanita, tips menghilangkan keputihan berbau, cara hilangkan keputihan secara tradisional, cara hilangkan keputihan yang gatal, cara hilangkan keputihan wanita, petua hilangkan keputihan berbau, petua hilangkan keputihan dan kegatalan, petua hilangkan keputihan yang teruk, petua hilangkan keputihan dan gatal, petua hilangkan keputihan gatal, hilangkan keputihan secara tradisional, hilangkan keputihan dengan manjakani, hilangkan keputihan cara tradisional, hilangkan keputihan berbau, hilangkan keputihan dengan Shaklee, hilangkan keputihan dengan daun sirih,

Apakah Punca Keguguran Di Awal Kehamilan?

Kenapa aku? Selalunya itulah soalan pertama yang bermain di fikiran apabila anda keguguran. Kemudian anda sibuk meneka apakah punca keguguran tersebut. Jom kita baca apakah punca keguguran di awal kehamilan.

punca keguguran, makanan punca keguguran, punca keguguran di awal kehamilan, tanda keguguran, makanan yang boleh menyebabkan keguguran, makanan penyebab keguguran, nenas penyebab keguguran, punca keguguran bayi, makanan penyebab keguguran kandungan, punca keguguran janin, punca keguguran kandungan, apa punca keguguran, apakah punca keguguran, apa sebab keguguran, apakah sebab keguguran,

Apakah Punca Keguguran Di Awal Kehamilan?

Anda akan semakin tersiksa sekiranya ia merupakan keguguran berulang & doktor sendiri gagal memberitahu apakah punca keguguran di awal kehamilan yang anda alami. Jika anda mengalami keguguran, anda boleh amalkan tips untuk mengandung selepas keguguran yang saya kongsikan di sini. Anda juga boleh membaca tentang punca & tanda keguguran yang saya pernah kupas di sini.

APAKAH PUNCA KEGUGURAN DI AWAL KEHAMILAN?

1. Aktiviti harian

Adakah anda seorang yang lasak? 90% wanita tidak sedar bahawa mereka sudah hamil & masih meneruskan aktiviti lasak seperti menunggang kuda, menaiki gajah, menaiki bot laju semasa bercuti, wall climbing, malah ramai yang aktif dalam seni mempertahankan diri seperti karate & Tae Kwan Do. Semua aktiviti yang saya sebutkan  tadi melibatkan gerakan badan yang lasak & berlaku hentakan kepada badan, terutamanya bahagian perut di mana rahim anda berada. Jadi, jika anda sedang mencuba untuk mengandung, seeloknya elakkan aktiviti lasak kerana ia boleh menjadi punca keguguran.

2. Merokok & alkohol

Sudah berulang kali saya sebut mengenai rokok & alkohol yang menjadi punca keguguran. Jika anda ingin mengandung, sila hentikan dua tabiat buruk ini. Ia bukan sahaja meningkatkan peluang anda untuk mengandung, malah membantu meningkatkan kesihatan anda. Jadi, jika anda seorang perokok & mengambil alkohol, anda pasti tahu apakah punca keguguran di awal kehamilan yang anda alami.

3. Makanan tajam

Nenas, air tebu, tapai, lada hitam, air kelapa, malahan betik dikatakan makanan tajam yang boleh menjadi punca keguguran di peringkat awal kehamilan. Memang belum ada bukti saintifik dari sudut perubatan mengenai makanan tajam tersebut. But why take the risk? Jika anda betul-betul inginkan anak, tak susah pun untuk mengelakkan daripada makan makanan tajam di atas. Nanti bila anda dah habis pantang, makanlah 100 biji nenas sekali pun. Takde siapa yang nak melarang.

4. Kucing

Isu mengenai kucing sebagai punca keguguran telah saya bincangkan dengan panjang-lebar sebelum ini. Jika anda sedang merancang untuk hamil atau sedang hamil, sila ambil berat tentang isu najis kucing yang saya bincangkan di sini.

5. Belum bersedia

Ini adalah apa yang saya dapat dari perbincangan saya dengan seorang ustaz ternama yang saya temui semasa berada dalam keadaan gundah-gulana selepas keguguran sebanyak 3 kali. Menurut beliau, jika kita mengalami keguguran, ia mungkin memberi kita isyarat atau petanda bahawa kita belum bersedia untuk menjadi ibu bapa yang baik. Sebagai contoh: Mungkin kita belum bersedia untuk BERHENTI berkaraoke di malam minggu? Mungkin kita belum bersedia untuk BERHENTI keluar bersama kawan-kawan selepas balik kerja & melepak sehingga larut malam? Mungkin kita belum cukup solat 5 waktu & menjadi contoh kepada anak-anak? Wallahualam…. Ini cuma pendapat ustaz tersebut & sedikit-sebanyak saya setuju dengan pendapat tersebut. Mungkin kita belum bersedia adalah antara punca keguguran yang kita alami.

punca keguguran, makanan punca keguguran, punca keguguran di awal kehamilan, tanda keguguran, makanan yang boleh menyebabkan keguguran, makanan penyebab keguguran, nenas penyebab keguguran, punca keguguran bayi, makanan penyebab keguguran kandungan, punca keguguran janin, punca keguguran kandungan, apa punca keguguran, apakah punca keguguran, apa sebab keguguran, apakah sebab keguguran,

Jika anda baru keguguran, boleh ambil ESP Shaklee untuk menguatkan semula rahim supaya rahim anda yang lemah selepas keguguran menjadi kuat semula & bersedia untuk mengandung lagi. ESP juga membantu menghasilkan  yang berkualiti tinggi bagi meningkatkan peluang anda untuk mengandung.

Jadi, anda sudah tahu apakah punca keguguran di awal kehamilan. Jika anda mengalami keguguran, berhenti menyalahkan diri sendiri. Kita kenali segala kemungkinan yang boleh menjadi punca keguguran & elakkan daripada MEMBENARKAN ia menjadi punca keguguran pada masa akan datang. Tak salah untuk bersedih. Nak order ESP Shaklee? Hubungi saya sekarang!

punca keguguran, makanan punca keguguran, punca keguguran di awal kehamilan, tanda keguguran, makanan yang boleh menyebabkan keguguran, makanan penyebab keguguran, nenas penyebab keguguran, punca keguguran bayi, makanan penyebab keguguran kandungan, punca keguguran janin, punca keguguran kandungan, apa punca keguguran, apakah punca keguguran, apa sebab keguguran, apakah sebab keguguran,

Petua Mudah Bersalin

Alhamdulillah ramai pelanggan Set Subur Shaklee saya yang dah berjaya mengandung. Sekarang ni semua tengah bergembira dengan kehadiran bayi comel dalam kandungan & pastinya sedang sibuk menimba ilmu tentang tanda nak bersalin, berpantang & penjagaan bayi baru lahir. Kali ni saya nak share petua mudah bersalin untuk anda amalkan.

PETUA MUDAH BERSALIN

1. Amalkan membaca Al-Quran & Solat Hajat sepanjang tempoh kehamilan

Wanita hamil diberikan satu kelebihan iaitu mereka sentiasa suci dari darah haid, Oleh itu, mereka boleh sentiasa bersolat & membaca Al-Quran. Jadi, sepanjang tempoh kehamilan anda, banyakkan membaca Al-Quran & lakukan solat hajat supaya anda dapat bersalin dengan mudah. Membaca Al-Quran bukan sahaja merupakan satu petua mudah bersalin, malah membantu melahirkan bayi yang bijak & soleh.

Anda juga boleh mengamalkan doa-doa berikut:

petua mudah bersalin, petua mudah bersalin anak sulung, petua mudah bersalin cara islam, tips mudah bersalin, petua mudah bersalin normal, tips mudah bersalin normal, petua bersalin awal, petua bersalin mudah, petua bersalin dengan mudah, petua bersalin cepat, petua bersalin normal selepas pembedahan, petua bersalin dengan mudah,  petua senang bersalin, petua bersalin dengan mudah,  tips sennag bersalin, petua untuk bersalin dengan mudah, petua mudah bersalin dalam islam, tips mudah bersalin, tips mudah bersalin anak pertama, tips mudah bersalin dalam islam,  tips mudah melahirkan anak, tips untuk mudah bersalin, tips agar mudah bersalin,
Doa Nabi Yunus semasa dalam perut ikan yu.

petua mudah bersalin, petua mudah bersalin anak sulung, petua mudah bersalin cara islam, tips mudah bersalin, petua mudah bersalin normal, tips mudah bersalin normal, petua bersalin awal, petua bersalin mudah, petua bersalin dengan mudah, petua bersalin cepat, petua bersalin normal selepas pembedahan, petua bersalin dengan mudah,  petua senang bersalin, petua bersalin dengan mudah,  tips sennag bersalin, petua untuk bersalin dengan mudah, petua mudah bersalin dalam islam, tips mudah bersalin, tips mudah bersalin anak pertama, tips mudah bersalin dalam islam,  tips mudah melahirkan anak, tips untuk mudah bersalin, tips agar mudah bersalin,

petua mudah bersalin, petua mudah bersalin anak sulung, petua mudah bersalin cara islam, tips mudah bersalin, petua mudah bersalin normal, tips mudah bersalin normal, petua bersalin awal, petua bersalin mudah, petua bersalin dengan mudah, petua bersalin cepat, petua bersalin normal selepas pembedahan, petua bersalin dengan mudah,  petua senang bersalin, petua bersalin dengan mudah,  tips sennag bersalin, petua untuk bersalin dengan mudah, petua mudah bersalin dalam islam, tips mudah bersalin, tips mudah bersalin anak pertama, tips mudah bersalin dalam islam,  tips mudah melahirkan anak, tips untuk mudah bersalin, tips agar mudah bersalin,

petua mudah bersalin, petua mudah bersalin anak sulung, petua mudah bersalin cara islam, tips mudah bersalin, petua mudah bersalin normal, tips mudah bersalin normal, petua bersalin awal, petua bersalin mudah, petua bersalin dengan mudah, petua bersalin cepat, petua bersalin normal selepas pembedahan, petua bersalin dengan mudah,  petua senang bersalin, petua bersalin dengan mudah,  tips sennag bersalin, petua untuk bersalin dengan mudah, petua mudah bersalin dalam islam, tips mudah bersalin, tips mudah bersalin anak pertama, tips mudah bersalin dalam islam,  tips mudah melahirkan anak, tips untuk mudah bersalin, tips agar mudah bersalin,

2. Minum air sisa suami

Sepanjang kehamilan, amalkan meminum air sisa suami. Caranya mudah sahaja, suami minum seteguk kemudian anda minum dari cawan yang sama. Mudah sahaja petua mudah bersalin yang ini kan? Sebagai bonus anda akan mendapat pahala & merapatkan kasih sayang anda suami isteri. Kan romantik minum berkongsi satu gelas air.

3. Minum air rambut semasa mandi

Petua mudah bersalin yang ini meamng femes. Rasanya semua orang tahu. Semasa mandi, minum sedikit air dari hujung rambut anda & berniat minta supaya anda mudah bersalin. Untuk makluman anda petua mudah bersalin ini telah diamalkan sejak zaman nenek moyang kita dulu lagi. Jadi tak rugi kalau kita amalkan.

4. Elakkan duduk di anak tangga

Kata orang tua, kalau kita duduk di anak tangga, nanti waktu bersalin bayi kita lambat keluar, seumpama kita yang sedang duduk termanggu di anak tangga. Wallahu alam… tidak diketahui sejauh mana kebenarannya tapi apa salahnya kalau kita jauhkan. Lagi pun tak manis ibu mengandung duduk di anak tangga & ia juga boleh mendatangkan bahaya.

5. Elakkan duduk di muka pintu

Yang ini pun merupakan petua mudah bersalin yang diamalkan sejak turun temurun. Katanya kalau kita suka duduk di muka pintu, nanti waktu bersalin bayi akan duduk di muka pintu, tak mahu keluar. Sekali lagi saya nak ingatkan, ini adalah petua orang lama. terpulang untuk kita amalkan atau tidak.

6. Bunga akar fatimah

Ramai yang sibuk mencari bunga akar fatimah kerana katanya ia merupakan petua mudah bersalin yang diamalkan oleh orang arab sejak dulu. Menurut pembacaan saya, tak salah jika kita ingin berikhtiar dengan bunga akar fatimah TETAPI jangan sesekali meminum airnya jika pintu @ jalan belum terbuka kerana akan menyebabkan contraction yang kuat & tumpah darah. Waktu terbaik untuk minum air bunga akar fatimah ialah apabila jalan sudah terbuka & anda bersedia untuk melahirkan.

Semoga petua mudah bersalin yang saya kongsikan membawa manfaat kepada anda. Ibu yang sedang mengandung boleh mengambil Set Hamil Shaklee yang memberikan anda tenaga sepanjang tempoh hamil & membantu pembentukan janin yang sempurna. Jika anda masih tercari-cari set berpantang tanpa herba yang selamat untuk bayi tanpa perlu risau tentang masalah demam kuning atau jaundis, anda boleh mengambil Set Berpantang Shaklee. Berminat untuk mendapatkan produk Shaklee? Hubungi saya sekarang!

petua mudah bersalin, petua mudah bersalin anak sulung, petua mudah bersalin cara islam, tips mudah bersalin, petua mudah bersalin normal, tips mudah bersalin normal, petua bersalin awal, petua bersalin mudah, petua bersalin dengan mudah, petua bersalin cepat, petua bersalin normal selepas pembedahan, petua bersalin dengan mudah,  petua senang bersalin, petua bersalin dengan mudah,  tips sennag bersalin, petua untuk bersalin dengan mudah, petua mudah bersalin dalam islam, tips mudah bersalin, tips mudah bersalin anak pertama, tips mudah bersalin dalam islam,  tips mudah melahirkan anak, tips untuk mudah bersalin, tips agar mudah bersalin,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...