-

Nak Beli Shaklee Harga Ahli

Nak beli Shaklee harga ahli? Mendaftarlah sebagai ahli hari ini. Anda dapat harga ahli & kumpul point untuk cash bonus. Untung berganda-ganda!!!!!  Sekarang ni Shaklee sememangnya menjadi fenomena di Malaysia. Sampaikan semua orang berebut nak jadi ahli Shaklee sebab nak kan faedah & kelebihan yang hanya anda akan dapat apabila menjadi ahli.

jadi ahli shaklee 300x121 Nak Beli Shaklee Harga Ahli

Nak Beli Shaklee Harga Ahli

Sama ada anda seorang suri rumah yang mencari peluang untuk menjana pendapatan dari rumah    atau pun dah ada kerjaya tetap yang nak mencari pendapatan sampingan, Shaklee adalah jawapannya. Atau pun, anda cuma nak jadi ahli untuk makan sendiri? Takde masalah….. memang untung kalau jadi ahli.

Yang sebenarnya harga ahli cuma layak diperolehi oleh mereka yang mendaftar sebagai ahli Shaklee tetapi ramai pengedar tak beretika yang menjual dengan harga ahli. Mungkin anda rasa untung bila dapat beli dengan harga ahli. Tapi sebenarnya anda rugi. Kenapa? Sebab, dengan setiap pembelian vitamin Shaklee, ada point yang diberikan. Contoh:

ESP 39 uv

Vit E 38 uv

Lecithin 11 uv

Kalau anda jadi ahli, tiap kali anda beli, uv ni akan jadi milik anda. Anda layak kumpul uv untuk dapat cash bonus. Kalau anda beli dengan dealer lain, uv tu dorang yang dapat. Kan rugi tu. Jadi, kalau anda nak beli Shaklee harga ahli lebih baik mendaftar sebagai ahli.

Macam mana nak jadi ahli Shaklee?

Anda boleh memilih sama ada nak bayar RM75 untuk keahlian seumur hidup atau pun anda boleh dapat percuma keahlian dengan pembelian:

Berjumlah RM660
2 botol vivix
3 kotak Collagen Powder Shaklee

Tunggu apa lagi… nak beli Shaklee harga ahli sambil dapat cash bonus? Mendaftarlah sekarang. Hubungi saya sekarang!

Cik Puan Nurul 2 300x170 Nak Beli Shaklee Harga Ahli

pixel Nak Beli Shaklee Harga Ahli

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Switch to our mobile site

Copy Protected by Chetans WP-Copyprotect.